MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default Stefan Leko vs Karl Glischinsky German King Cup Round III

    Dit vond op 14 november jl. in Rostock plaats.
    Leko's partij is meteen de eerste video.
    http://sachsensfunserver.de/videogal...tion=show&id=9
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Thanks!

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.

  4. #4
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft 28 november nog een pot. Tegen een vechter van Diamond Impact die eigenlijk nog C-klasse is. Daar moet hij eigenlijk nog van kunnen winnen.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.
    Leko had in de arena pech en de PTA nog last van 2 blessures. Ik wil hem nog uit uitschrijven het is en blijft een goede vechter.
    =

  6. #6
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    vind hem ook altijd een goeie vechter, tegen manhoef een half jaar terug stond ie ook dik voor, maar ik denk wel dat zijn tijd geweest is nu...

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Leko heeft nu 5 van zijn laatste 6 wedstrijden verloren. Het zit er voor hem denk ik niet meer in.
    Dat kan ik niet met je eens zijn. In de ArenA zette hij een toppartij neer tegen Melvin Manhoef. Een partij die hij mijns inziens aan het winnen was, tot dat hij zich blesseerde. Ook Manhoef is deze mening toegedaan, gaf hij later toe. In de PTA was het inderdaad minder, maar als ook in dit geval de werkelijk reden van het matige optreden een blessure is, dan denk ik dat je niet meteen kunt concluderen dat het er voor hem niet meer in zet.

  8. #8
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    Leko vs Spong lijkt me een leuke partij

  9. #9
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Dat kan ik niet met je eens zijn. In de ArenA zette hij een toppartij neer tegen Melvin Manhoef. Een partij die hij mijns inziens aan het winnen was, tot dat hij zich blesseerde. Ook Manhoef is deze mening toegedaan, gaf hij later toe. In de PTA was het inderdaad minder, maar als ook in dit geval de werkelijk reden van het matige optreden een blessure is, dan denk ik dat je niet meteen kunt concluderen dat het er voor hem niet meer in zet.
    kvind het typisch dat leko en karaev alle 2 egt "afgestraft" werden in de eigen pta, op hun eigen tekortkomingen, en dat er daarna geroepen word dat ze blessures hadden. Dit uit GG kamp. Geloof ik eerlijk gezegd niet zo in. Maar dat kan natuurlijk ook aan mij liggen...

  10. #10
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Thanks!
    x2

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •