MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Moet Peter Aerts stoppen na K1 Grand prix 2009 of moet hij doorgaan ?

Voters
79. You may not vote on this poll
  • Ja doorgaan met K1

    35 44,30%
  • Nee en Seminars geven in Binnen-Buitenland

    44 55,70%
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 39 of 39
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    gewoon doorgaan kom op zeg niet gelijk het hoofd laten hangen na een verlies partijtje let op mijn woorden peter laat van zich spreken tijdens de finale
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    023
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Viper30 View Post
    Persoonlijk denk ik dat hij moet stoppen op zijn hoogtepunt en een afscheidswedstrijd krijgen met een waardig tegenstander.
    Sportschool beginnen in Japan en demostraties geven in binnenland en buitenland en de sport uitdragen naar de media in Nederland en Japan

    Wat denken jullie hier van ?

    Ush
    Als ik hem was zou ik het helemaal af laten hangen van z'n vorm per wedstrijd. Als hij in december weer een pracht partij neerzet zeg ik doorgaan, anders moet hij mss eens gaan denken aan een afscheidspartij. Het zou ook zonde zijn als hij te lang door gaat..

  3. #28
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    doorgaan, hij is nogsteeds een van de beste vechters uit het k1 circuit
    hoop dat hij de wgp nog één keer zal winnen
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  4. #29
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pepe the Ice-Murderer View Post
    voila: peter zal dat zelf wel beslissen. mijn respect heeft hij al lang verdiend.
    x2 jeroentje

  5. #30
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Idd, Peter weet zelf wel wanneer zijn tijd is.
    Tevens baal ik er nog steeds van dat mensen hem nu ineens afschrijven omdat hij van Ubereem en Hari verloren heeft.
    Zo ben je de held die Bonjasky en Schilt verslaat en zo ben je ineens iemand die te oud is om te vechten.

    Raar vind ik dat.

  6. #31
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    419
    vCash
    126000

    Default

    jezus echt, de enige 3 waar peter de laatste tijd van heeft verloren zijn hari, overeem en schilt. En hoewel overeem em wel klappen gaf hield hij het goed vol. Als Peter nogsteeds met de top mee kan draaien in de K1, en hij voelt zich nog goed daarbij, waarom zou hij dan niet competen? Denk dat Peter wel zelf kan beslissen wanneer hij moet stoppen

  7. #32
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    denk dat peter oud en wijs genoeg is om zelf aan te voelen waarneer hij stoppen moet .
    dat gezeik als hij een keer verliest van een andere wereldtopper moet maar eens afgelopen zijn en slaat werkelijk helemaal nergens op . daar komt nog bij dat peter toen hij tegen badr stond een ernstige rib blessure had en dan nog is verliezen van een schilt of badr overeem of een bonjasky geen schande dat hoort bij de sport .
    net als het gezeur dat fedor het deze keer in de tweede ronde afmaakte is ook geen indecatie dat hij minder word qua skills .
    peter is gewoon een topper en bepaald zelf wel op welke datum hij stopt .
    ik weet zeker dat peter er momenteel alles aan doet om straks op 5 december van saki te winnen en kon nog wel eens voor een verrassing gaan zorgen .
    en dan is het weer peter voor en peter na . lekker met alle winden mee waaien is typisch iets voor nederlands publiek maar niet voor mij . groet hans
    Last edited by Hans Vos; 20-11-2009 at 17:15.

  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Nederland
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    Ik snap zelf ook wel dat Peter Aerts zelf die beslissing kan nemen!!!

    Ik ben alleen benieuwd wat hier de mensen van het forum van vinden.

    Ush dave

  9. #34
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Peter:stoppen voor het te laat is!

  10. #35
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat ook wel cool zou zijn... Als Aerts nou zou beslissen te stoppen (als he, zeg niet dat ie moet stoppen) dat hij dan een afscheidsgevecht vecht tegen Le Banner. 2 veteranen die allebei stoppen met vechten. Klinkt best leuk.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het zou mooi zijn als Aerts nog tenminste 5 partijen wint voordat hij stopt want dan heeft hij 100 wins op zn record staan. Dat zou toch een mooi pluspuntje zijn voor zijn legacy.

  12. #37
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Voor het publiek kan hij nog een aantal jaren door denk ik. Voor zijn eigen gezondheid lijkt mij het een mooie tijd om te stoppen. Ik snap dat als hij super goed presteert op aankomend toernooi, hij misschien zal stoppen. Wanneer hij slecht presteert zal hij misschien door willen gaan, omdat hij goed afscheid wil nemen.

  13. #38
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    477
    vCash
    125932

    Default

    Geen ja en geen nee dus. En waarom die tekst achter nee? Verneukt die hele poll.

  14. #39
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Stoppen.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •