MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 12 of 12
  1. #1
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default ANGELO TOEKAJA en TIGER-GYM BEDANKT !!

    ik heb er lang over na gedacht om dit op het forum te zetten maar vind dit toch iets wat een keer aandacht verdiend ,

    een vechter van onze gym JERMAIN VOETMAN zou gisteren vechten op de battle of wormer tegen ANGELO TOEKAJA van TIGER-GYM .
    jermain staat om 8 uur op om 250 km (500 km heen en weer voor jan lul )te rijden van groningen naar wormer en krijgt daar ter plekke van de matchmaking te horen dat zijn tegenstander er niet is en ook niet heeft afgebeld
    dus ik maar even bellen met de trainer van deze jongen .
    deze verteld mij dat hij en zijn pupil er zo aan komen dus dan zou je denken dat dit helemaal goed zou komen toch ??????
    nou niet dus !!!!!!
    na een half uur toch nog maar een keer de telefoon gepakt en de verantwoordelijke trainer van de jongen gebeld .
    wat schertst mijn verbazing ????????? het tweede gesprek gaat heeeeel anders want deze keer veteld hij mij dat zijn jongen de avond daarvoor ook gevochten heeft en dat hij daar niks aan kan doen hij is tenslotte alleen maar zijn trainer , jaa duhhu !!! het moet niet gekker worden .
    BESTE TRAINER VAN TIGER GYM , HET ZIJN JOU JONGENS , JIJ GEEFT ZE OP , DUS JIJ MOET ZORGEN DAT ZE ER STAAN OF JE GEEFT OP TIJD EEN BELLETJE MET EEN GELDIG EXCUUS .

    IK WEET WEL WAT ER AAN DE HAND IS EN OOK WAT ER BIJ JULLIE ONTBREEKT ............ NAMELIJK


    RESPECT EN FATSOEN

    ik hoop in de toekomst dat de heren en dames van de matchmaking met dit verhaal rekening houden vooral omdat de zelfde school op 26 sept in almere ook zonder afzegging is weg gebleven .was dus niet de eerste keer groet hans vos
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    6.994
    vCash
    126000

    Default


  3. #3
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Dit is inderdaad heel zuur Hans en nog zuurder voor je vechter, maar aan de andere kant was het wel bekend dat deze Angelo Toekaja bij RINGS zou gaan vechten - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=96338

    In deze oudere topic en in het live-verslag van deze avond werd zijn naam genoemd. Het is echt kut dat je een heel eind moest rijden, maar je kan het ook zo bekijken dat het heel onwaarschijnlijk zou zijn geweest dat deze Duitse trainer tot twee keer toe op en neer zou zijn gereden om zowel in Hilversum en in Wormer met deze jongen te vechten, of een hotel zou hebben geboekt voor zijn sportschool.

    Maar, ik moet je wel helemaal gelijk geven dat hij op zijn minste even de matchmaker van het gala in Wormer had kunnen bellen en dan was dit niet gebeurd!!!

  4. #4
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Dit soort dingen zijn zo zuur. Mensen zouden een verlies partij op hun fightrecord en een boute voor de sportschool moeten krijgen voor dit soort onzin, ga je zien hoe snel ze ermee ophouden.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Dit is inderdaad heel zuur Hans en nog zuurder voor je vechter, maar aan de andere kant was het wel bekend dat deze Angelo Toekaja bij RINGS zou gaan vechten - http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=96338

    In deze oudere topic en in het live-verslag van deze avond werd zijn naam genoemd. Het is echt kut dat je een heel eind moest rijden, maar je kan het ook zo bekijken dat het heel onwaarschijnlijk zou zijn geweest dat deze Duitse trainer tot twee keer toe op en neer zou zijn gereden om zowel in Hilversum en in Wormer met deze jongen te vechten, of een hotel zou hebben geboekt voor zijn sportschool.

    Maar, ik moet je wel helemaal gelijk geven dat hij op zijn minste even de matchmaker van het gala in Wormer had kunnen bellen en dan was dit niet gebeurd!!!
    JUIST ,wat ik zo wie zo niet begrijp is dat hij zijn jongen op twee gala,s in 1 weekend laat matchen , en zeker geen lulverhaal op moet hangen dat hij eraan komt . hij had gewoon moeten afzeggen op het moment dat de beslissing kwam dat hij naar rings ging dat had mijn jongen een tank benzine gescheeld en zijn publiek een berg entree geld . questy van fatsoen . groet hans

  6. #6
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    Zeker vervelend, ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen, maar meestal als de naam van de vechter/sportschool op internt wordt geplaatst word de boze vinger naar de slachtoffers gewezen!

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Kwalijke zaak en zeker niet netjes afgehandeld door de desbetreffende trainer. Extra zuur voor jou pupil die waarschijnlijk hard getraint heeft voor deze partij en er naar uitgekeken heeft.

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    is het misschien niet een optie dat bv een sportschool een soort van borg betaald of iets bij aanmelding? Dit is natuurlijk zeer kut voor toeschouwers en betrokkenen maar het meest klote is het voor de vechter zelf die maanden afziet en naar zo'n partij toeleeft.

  9. #9
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joury1986 View Post
    Zeker vervelend, ik kan nog wel een paar voorbeelden noemen, maar meestal als de naam van de vechter/sportschool op internt wordt geplaatst word de boze vinger naar de slachtoffers gewezen!
    ze wijzen maar , mijn jongens waren er volgens afspraak dus ?????? groet hans

  10. #10
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default

    die benzine moet hij in ieder geval gaan verhalen bij de organisatie, dat is wel het minste wat ze kunnen doen. vooral dat verhaal van die trainer is belachelijk, totaal geen respect voor de tegenstander
    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    The Netherlands
    Posts
    3.254
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Hans Vos View Post
    ze wijzen maar , mijn jongens waren er volgens afspraak dus ?????? groet hans
    En jij komt nou ook niet echt uit de buurt .... Nee Hans ben het niet altijd met je eens nu heb je wel gelijk hoor!
    Ush,
    Marco.

  12. #12
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Driebergen Rijsenburg
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    een vorm van borg heeft ook geen zin, is bij het boksen ook voorgesteld? Ga je bv in belgië boksen, en je komt uit Amersfoort omgeving, krijg je reiskosten en 50€ voor je partij, en dan praat ik gewoon over een N-klasse junior! Ook als je partij NIET doorgaat om één of andere trieste reden.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •