MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!

View Poll Results: Andy Souwer of Masato?

Voters
77. You may not vote on this poll
  • Andy Souwer

    57 74,03%
  • Masato

    20 25,97%
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 52
  1. #26
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Ik ga voor Andy maar gun het Masato ook wel. Andy draait nu meer en heeft een ritme te pakken. Echter gaat Masato alles geven. Dus Andy mag geen moment verslappen.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  2. #27
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Ik denk eigenlijk ook dat Masato gaat winnen. Souwer zal de eerste ronde zoals altijd rustig beginnen, dat weet Masato ook die zal meteen vol gas geven. Voor iemand met een conditie als Masato heeft het alleen maar voordeel om meer rondes te vechten. Souwer heeft ook een topconditie, maar ik denk toch dat die van Masato beter is. Op 3x3 zou Souwer winnen, maar met 5x3 zie ik het toch naar Masato gaan. Die zal vijf rondes oorlog gaan voeren

  3. #28
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Beverwijk
    Posts
    24
    vCash
    126000

    Default

    GO SOUWER

  4. #29
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Aangezien het MASSATO'S laatste gevecht wordt, zal hij hoe dan ook winnen. Zelfs wanneer hij neer gaat zal er iets gerealiseerd worden van "save by the bell"!
    Hoop persoonlijk dat SOUWER wint!!!

  5. #30
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk Souwer maar hoop Masato! Hij verdient het gewoon! Ben wel een 100% Andy fan!!!!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  6. #31
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat Souwer een heel goede kans gaat, ook omdat Masato vaak nogal blessure gevoelig is. Dus ik denk dat als Souwer goed met zijn lowkicks kan gaan werken dat hij er minimaal wel een down mee kan scoren als de partij echt 5 rondes gaat duren. En in eerdere partijen hebben we gezien dat Andy dit goed kan.
    Het lijkt mij inderdaad wel dat hij minimaal een down moet scoren om de partij naar zijn hand te zetten, want Masato is toch wel de vechter in Japan en ze willen hem allesbehalve laten verliezen in zijn afscheidsgevecht.

  7. #32
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    hij is idd wat blessure gevoelig maar alleen in toernooi vorm niet in een losse gevecht, en het zal andy nooit lukken om bij masato met een lowkick down te scoren, vorig keer heeft buakaw dat been lekker klaar gezet voor souwer maar dat zal helaas niet herhalen in dit gevecht

    Graag gedaan mensen~!

  8. #33
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Dordrecht
    Posts
    2.747
    vCash
    126000

    Default



    Er komt op 23 December, een hele mooie dvdbox uit van Masato, met 3 dvds, waar al zijn K-1 max partijen opstaan. En dan komt er op 23 Februari 2010, de dvd Masato Final Episode met zijn 3 partijen uit 2009, dus de dvd eindigd met zijn partij tegen Andy, op de K-1 Dynamite. Hardstikke mooi allemaal !! Maar die dvds moeten geen happy end krijgen !! Ik hoop, dat Andy hem het pak slaag van leven geeft en dat de story van Masato eindigd met tranen.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Thanks voor de reacties mensen. Het lijkt me in ieder geval een erg leuke pot.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Rotterdam e.o.
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Masato heeft geen schijn van kans tegen Andy. Souwer is veel completer dan Masato. Hij zal echter ECHT moeten slopen om te laten zien dat hij dominant is in de ring. Het zal niet gemakkelijk zijn om een Japanse legende als Masato te verslaan in Japan. Punten is geen optie. Gaat het afscheidscadeau naar Masato. Ik heb er alle vertrouwen in dat Andy Masato in de 2e of 3e ronde eruit haalt.

  11. #36
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    andy gaat m late winne denk ik omdat het zn laatste partij is en natuurlijk nr1 van japan , maar we zulle zien hoe hij is want vorige x toen hij verloor van kyshenko vondt ik m een beetje dik uitzien niet echt afgetraint of heb ik het mis ?!?

  12. #37
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    63
    vCash
    126000

    Default

    Masato gaat dit echt winnen.Hij is heer en meester in single fights.
    Hij is vanaf maand juli gaan trainen voor Souwer en zie hem dus echt niet verliezen.

  13. #38
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop wel dat Andy ongeacht de uitslag zeer respectvol zal zijn naar Masato en zich als een heer gedraagd..

    Het zou leuk zijn als die hem op zn nek neemt bijvoorbeeld
    Of in ieder geval zijn arm omhoog houdt lol Dan ga ik huile ^_^

    Gaan er meer mensen huilen?

  14. #39
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    ben jij zijn wijf ofzo?

    Graag gedaan mensen~!

  15. #40
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat er 5 rondes komen!
    =

  16. #41
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    en dan nog 2 extra rondes

  17. #42
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    5
    vCash
    126000

    Default

    andy!

  18. #43
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    Al staat souwer voor op punten zullen de japanners een extra ronde geven zoda masato alsnog zou kunnen winnen!

  19. #44
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    antwerp
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    masato is vur de betere !!!

    sorry andy :-)

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •