MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 76 to 100 of 173
  1. #76
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    @Collina,

    Je bent geweldig !!!... Alleen Overeem komt gebroken thuis...

    Peace !!
    Hello Nightwalker,

    Alles good?

    Haha, gebroken thuis omdat hij 400.000ton moest tillen zeker

    Spannend man, maar serieus: Als Alistair wint, niet weg blijven van Mixfight.nl maar gezellig met ons de wedstrijd analyseren. It's just a game, (overigens zou ik het wel erg zuur vinden als Alistair verliest) maar dan gun ik het Badr zeker..

    Collina
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    Het is voor mij het ultieme sinterklaaskado!

    Live de finale!!! Jajajaja!!!

    @Collina :Ik heb er idd ook aan gedacht : stel Badr of Overeem verliezen in hun eerste wedstrijd....

    Dan is de jus er wel een beetje vanaf..;(
    Als dat gebeurd vlieg ik regelrecht naar Japan om Badr en Alistair billekoek te geven! (gaan jullie mee)??

  3. #78
    Join Date
    Dec 2009
    Location
    Rijswijk
    Posts
    1
    vCash
    126000

    Default

    Beste mixlezers,

    Kunnen jullie mij vertellen waar ik live streaming de k1 finale kan kijken, want heb namelijk contact gehad met sbs6 en die gaven mij door dat ze niet live streamen.

  4. #79
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Quote Originally Posted by Jaouad View Post
    Beste mixlezers,

    Kunnen jullie mij vertellen waar ik live streaming de k1 finale kan kijken, want heb namelijk contact gehad met sbs6 en die gaven mij door dat ze niet live streamen.
    huh!?

  5. #80
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Quote Originally Posted by Kingster View Post
    Vreemde is dat ik alles kan bekijken op sbs6 alleen de live stream krijg ik niet werkende.

    Niet op een pc maar op 3 pcs wil het niet. Alle pc`s voldoen aan de minimale specs, antivirus firewalls uit enz enz. Compleet schoon zonder spyware shit.
    (2.4 dual core, 8800gt videokaart 512mb, 2 gig intern, 50mbit down, 5mbit up)

    Silverlight opnieuw geinstalleerd maar dat was het ook niet. De codecs zijn in orde.
    We got a match. Ik heb ook Telfort. Ik heb verder ook een sterke pc in dec voor 700 gekocht, dus geen trutje lijkt me. Ik heb Core 2 Quad Q8200 2,33 GHz en RAM 4 GB . Die andere dingen weet ik niet, maar ik kan normaal iedere stream of video spelen.

  6. #81
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jaouad View Post
    Beste mixlezers,

    Kunnen jullie mij vertellen waar ik live streaming de k1 finale kan kijken, want heb namelijk contact gehad met sbs6 en die gaven mij door dat ze niet live streamen.
    Beste Jaouad,

    Ik heb gisterenochtend contact gehad met SBS6 sport (online) met de vraag of zij de K-1 live uitzenden online.

    Ze zouden dit intern bespreekbaar maken en mij om 15.00u. terugbellen.

    SBS6 heeft mij exact om 15.00u. contact met mij opgenomen, mediaplanner heeft mij toegezegd dat zij dit live zullen streamen. Dit is gisterenmiddag geweest, ik hoop niet dat de plannen zijn gewijzigd.

    Wat ik van de mediaplannen begreep, a.s. zaterdag K-1 Live stream om 09.00u.

    Wanneer heb jij contact gehad?

    Groet,
    Collina

  7. #82
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Dat is zeer eenvoudig, ga zaterdag naar SBS 6 - Home, klik op sport en waarschijnlijk komt de stream dan al naar voren, anders klik je daar op K-1. Als het goed is hoef je verder niets te doen en laad de stream in je browser.
    Bedankt Fyodor!

  8. #83
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Beste Jaouad,

    Ik heb gisterenochtend contact gehad met SBS6 sport (online) met de vraag of zij de K-1 live uitzenden online.

    Ze zouden dit intern bespreekbaar maken en mij om 15.00u. terugbellen.

    SBS6 heeft mij exact om 15.00u. contact met mij opgenomen, mediaplanner heeft mij toegezegd dat zij dit live zullen streamen. Dit is gisterenmiddag geweest, ik hoop niet dat de plannen zijn gewijzigd.

    Wat ik van de mediaplannen begreep, a.s. zaterdag K-1 Live stream om 09.00u.

    Wanneer heb jij contact gehad?

    Groet,
    Collina

    topgozer

  9. #84
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    K-1 World Grand Prix LIVE en EXCLUSIEF op de Eurosport Player!

    Live vanuit de Yokohama Arena in Japan is op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met Eurosport’s online sportservice, de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Remy Bonjasky, Allistair Overeem en Sem Schilt.

    Ter informatie:
    Eurosport heeft de exclusieve rechten voor dit evenement en zal als enige de wedstrijden LIVE laten zien op de Eurosport Player. De streaming van SBS zal pas na de TV-uitzending op zondagochtend beginnen.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    oke, wat is het nou? sbs wel of niet?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  11. #86
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Misschien kan Leo Oldenburger even een reactie geven

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  12. #87
    Join Date
    May 2009
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Ook niet netjes van eurosport om dit topic te kapen.

  13. #88
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    K-1 World Grand Prix LIVE en EXCLUSIEF op de Eurosport Player!

    Live vanuit de Yokohama Arena in Japan is op zaterdag 5 december, vanaf 09:00 uur ‘s ochtends, exclusief de ontknoping van het K-1 World Grand Prix seizoen te volgen met Eurosport’s online sportservice, de Eurosport Player. Acht vechters strijden om de wereldtitel, waaronder de Nederlanders Remy Bonjasky, Allistair Overeem en Sem Schilt.

    Ter informatie:
    Eurosport heeft de exclusieve rechten voor dit evenement en zal als enige de wedstrijden LIVE laten zien op de Eurosport Player. De streaming van SBS zal pas na de TV-uitzending op zondagochtend beginnen.
    Ik ga vandaag wederom contact opnemen met SBS6 om te verifiëren hoe dit precies zit. Want als eurosport alleen het recht heeft, zullen we een andere (goede) live stream moeten zoeken.

    I will keep you posted mixfight.

    Collina

  14. #89
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Het is totaal niet de bedoeling van Eurosport om dit topic te 'kapen'. Het bericht is puur ter informatie voor de vechtsportliefhebbers om teleurstelling zaterdagochtend te voorkomen. Wij proberen de vechtsportliefhebbers zo goed mogelijk te bedienen aangezien het eigelijk al te gek voor woorden is dat een evenement als deze niet live op tv te zien is.
    Aangezien er nogal wat onduidelijkheden waren op internet en wij de enige zijn met de live streams wil je de fans toch zo goed mogelijk informeren zodat zij toch live van dit evenement kunnen genieten.

  15. #90
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by EdwinC View Post
    Ook niet netjes van eurosport om dit topic te kapen.
    Haha reps

    Beste Eurosport, kun je je PM (private message) even checken ?

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Het is totaal niet de bedoeling van Eurosport om dit topic te 'kapen'. Het bericht is puur ter informatie voor de vechtsportliefhebbers om teleurstelling zaterdagochtend te voorkomen. Wij proberen de vechtsportliefhebbers zo goed mogelijk te bedienen aangezien het eigelijk al te gek voor woorden is dat een evenement als deze niet live op tv te zien is.
    Aangezien er nogal wat onduidelijkheden waren op internet en wij de enige zijn met de live streams wil je de fans toch zo goed mogelijk informeren zodat zij toch live van dit evenement kunnen genieten.
    Jullie informatie word zeker op prijs gesteld, bedankt daar voor.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  17. #92
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Het is totaal niet de bedoeling van Eurosport om dit topic te 'kapen'. Het bericht is puur ter informatie voor de vechtsportliefhebbers om teleurstelling zaterdagochtend te voorkomen. Wij proberen de vechtsportliefhebbers zo goed mogelijk te bedienen aangezien het eigelijk al te gek voor woorden is dat een evenement als deze niet live op tv te zien is.
    Aangezien er nogal wat onduidelijkheden waren op internet en wij de enige zijn met de live streams wil je de fans toch zo goed mogelijk informeren zodat zij toch live van dit evenement kunnen genieten.

    Ik heb wederom contact gehad met SBS6 omtrent live stream! Jongens, helaas, ze hebben dit teruggedraait i.v.m. rechten. (beetje jammer, gisteren had ik een toezegging)!

    Vraag aan Eurosport:
    "ik ben een leek wat dat betreft" hoe zit het met live stream bij Eurosport?

    Is deze stream toegankelijk en gratis voor iedereen? Zou je ons een link kunnen toesturen zodat wij mixfight lezers dit direct kunnen opvolgen?


    Alvast hartelijk dank

    Groet,
    Collina

  18. #93
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Beste Collina,

    De live stream bij Eurosport is helaas niet gratis. Het gaat hier om de Eurosport Player.
    Met de Eurosport Player kijken sportliefhebbers live, on demand en in verschillende talen naar de uitzendingen van Eurosport, Eurosport 2 en Eurosportnews. Ook zijn met deze online service exclusieve beelden te bekijken, die niet op TV te zien zijn, zoals (dus) de K-1 World Grand Prix Final van aankomende zaterdag. Meer informatie over de Eurosport Player is te vinden op www.eurosportplayer.com.

    Ik wil het ook weer niet te commercieel maken omdat het dan inderdaad weer lijkt alsof Eurosport dit topic wil kapen maar aangezien ik overal op internet zoveel misverstanden en onduidelijkheden tegenkwam heb ik dit bericht puur als informatie gepost.

    Verdere vragen zijn natuurlijk altijd welkom als er na het zien van de website nog onduidelijkheden zijn.

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Sorry voor de onduidelijkheid, maar het laatste wat ík weet, is dat we zaterdag gewoon LIVE vanaf 9 uur streamen.
    Als het anders is (dan wel wordt), zal ik het hier melden, maar vooralsnog, zaterdag vanaf 9 uur een live stream van de Grote K1 finale, en dezelfde avond een uitgebreid verslag op SBS6 met exclusieve interviews met de Nederlandse vechters (ook met hen die onder een andere vlag uitkomen)!
    Tot zaterdag.

  20. #95
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Heb gekeken en de kosten vallen reuze mee....
    4,90 euro voor een maand, dan moet ik dat maar aanschaffen....

    Oh lees nu pas bericht van Leo...

    Denk dat beide jurdische afdelingen goed de contracten doorspitten op dit moment

  21. #96
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd wat het word, keep us posted,geen sbs dan maar weer via de vaste weg....

    buh, Mike Schiavello...
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  22. #97
    Join Date
    May 2009
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Vooralsnog ga ik er gewoon van uit dat SBS dan idd gewoon zaterdagmorgen live streamt. Zoniet dan horen we het hier wel van Leo.

    En voor diegene die niet kunnen wachten, zouden zich natuurlijk altijd aan kunnen melden bij Eurosport, dan heb je meer zekerheid, ook omtrent andere evenementen.

  23. #98
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Sorry voor de onduidelijkheid, maar het laatste wat ík weet, is dat we zaterdag gewoon LIVE vanaf 9 uur streamen.
    Als het anders is (dan wel wordt), zal ik het hier melden, maar vooralsnog, zaterdag vanaf 9 uur een live stream van de Grote K1 finale, en dezelfde avond een uitgebreid verslag op SBS6 met exclusieve interviews met de Nederlandse vechters (ook met hen die onder een andere vlag uitkomen)!
    Tot zaterdag.
    Beste Leo,

    Helaas, ik heb net contact gehad met uw collega's en er komt geen live stream op SBS6 omtrent TV rechten.

    Uiteraard balen we hier allemaal van, de stream van SBS6 was gratis en toegangelijk voor iedereen en de live steam was perfect! Erg jammer, maar niets aan te doen.

    @ Fabricnovic,
    Als de stream maar €4,90,- is dat absoluut niet duur, hoop alleen dat de stream net zo goed is als die van SBS6.

    Gr. Collina

  24. #99
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Heb gekeken en de kosten vallen reuze mee....
    4,90 euro voor een maand, dan moet ik dat maar aanschaffen....

    Oh lees nu pas bericht van Leo...

    Denk dat beide jurdische afdelingen goed de contracten doorspitten op dit moment
    Buiten SBS en Eurosport weten we ook wel gratis streams te vinden maar mocht SBS het niet LIVE streamen dan ben ik wel bereid om te betalen voor een goede stream van de Eurosport Player

    @ Leo, hou ons aub op de hoogte.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  25. #100
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    Nee, niet de eurosport player!!!

    Heb al een half jaar voor jan joker betaald voor helemaal niets.
    Kortingscodes hebben wij ook niet gekregen, maar als er een iets met voetbal exclusief wordt uitgezonden dan ineens hoor ik kortingscodes op de radio.

    Ik wil gewoon fred en leo, basta!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •