MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 17 of 17
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default K1-finale: Bonjasky ontloopt Hari

    De Telegraaf

    Van onze Telesportredactie


    De op de grond liggende Remy Bonjasky krijgt tijdens de K-1 World GP Final een ongeoorloofde dreun van Badr Hari. Foto: FEG Inc

    AMSTERDAM - Titelverdediger Remy Bonjasky zal tijdens de K-1-finaledag, die aanstaande zaterdag plaatsvindt in het Japanse Yokohama, zijn grote rivaal Badr Hari op zijn vroegst in de eindstrijd treffen. Vorig jaar werd Hari in de finale gedwiskwalificeerd, nadat hij Bonjasky na een stopteken van de scheidsrechter tegen het hoofd stootte en trapte. Bekijk hier de loting.





    Kwartfinales:
    1. Ruslan Karaev (Rus) - Badr Hari (Mar)
    2. Alistair Overeem (Ned) - Ewerton Teixeira (Bra)
    3. Jerome le Banner (Fra) - Sem Schilt (Ned)
    4. Errol Zimmerman (Cur) - Remy Bonjasky

    Halve finales:
    5. Winnaar 1 - Winnaar 2
    6. Winnaar 3 - Winnaar 4
    Finale:
    Winnaar 5 - Winnaar 6

    http://www.telegraaf.nl/telesport/49...__.html?p=15,1
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Harlem
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Bonjasky ontloopt Hari
    Zou ik ook doen...
    The meanest, the prettiest, the baddest mofo, lo down around this town!!!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Dat is gewoon een tactische keuze

  4. #4
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand

  5. #5
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Mijn god wat kan ik me toch irriteren aan de reacties op de telegraaf site.

    "Ik had toch echt gehoopt dat Badje Adrie na vorig jaar gediskwalificeerd zou worden.deze Marrokaan kan niet eens winnen van onze nederlander Remy door uiterst onsportief te vechten. de titel van dit artikel had beter kunnen zijn: Hari ontloopt Bonjasky want zo is het en niet anders.Hari is een onsportieve marrokaanse vechter die zijn afkomst weer laat spreken in een gevecht. erg jammer hij zou het best goed kunnen doen"


    pff dit is toch wel de domste post ooit.
    Max. 400 x 125

  6. #6
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    Eindhoven
    Posts
    789
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Remy wint, maar ik ben bang dat het dit jaar wel eens Badr Hari zou kunnen gaan worden.

    If brute force ain't working, you're just not using enough!

  7. #7
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    386
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lolo-bo-ta View Post
    als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand
    Klopt, dus de telegraaf is weer eens bull-shit aan het verkopen. maar met alle respect ik denk dat bonjasky na afloop echt wel in zijn vuistje heeft gelachen. dit was samen met teixeira de "makkelijkste" tegenstander die je kon treffen, en zimmerman vindt ik zelfs de allermakkelijkste omdat teixeira hard is en hem niet zo snel KO krijgt, terwijl dat bij zimmerman wel mogelijk is.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by lolo-bo-ta View Post
    als je het filmpje beter bekijkt zie je dat errol bonjasky roept om bij hem te komen staan wat bonjasky helemaal niet van plan was dus hij ontloopt niemand
    of niet!
    en als hij niet in was gegaan op Zimmerman zouden ze zeggen dat hij hem ontloopt
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  10. #10
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    bonjasky slaat hem ko

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

  12. #12
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    zimmerman slaat hem ko
    en toen werd je wakker!
    I love it when a plan comes together. Colonel John Smith aka "Hannibal"

  13. #13
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat het een knie wordt van bonjasky die m een overwinning gaat leveren ik zie echt niet dat bonj. zimmerman ko slaat daarvoor is hij te voorzichtig en zimmer. heeft best wel harde stoten meishein een leverstoot ofzo.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Remy ontloopt niemand!

    Ten eerste vroeg Errol om Remy.
    En als hij die aanvraag niet accepteerde dan zou hij zeker Errol ook ontlopen?

    Ik zie liever eerst een rematch tussen Ali en Badr.

    En geloof mij maar dat Remy zich echt wel wil gaan bewijzen deze k-1!
    From Best!

  15. #15
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    98
    vCash
    126000

    Default

    [quote=Wiseguy;842417]Mijn god wat kan ik me toch irriteren aan de reacties op de telegraaf site.

    "Ik had toch echt gehoopt dat Badje Adrie na vorig jaar gediskwalificeerd zou worden.deze Marrokaan kan niet eens winnen van onze nederlander Remy door uiterst onsportief te vechten. de titel van dit artikel had beter kunnen zijn: Hari ontloopt Bonjasky want zo is het en niet anders.Hari is een onsportieve marrokaanse vechter die zijn afkomst weer laat spreken in een gevecht. erg jammer hij zou het best goed kunnen doen"


    ahahaha wat een gelul

  16. #16
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    Bonjansky zal wel op punten gaan winnen van Zimmerman, tenzij Zimmerman op ko wint, maar dat lijkt me sterk met de goede dekking van Remy. echter zie ik Bonjansky nooit winnen van Schilt, die vrijwel zeker wint van Le Banner.
    Schilt heeft dus zo goed als zeker in mijn ogen een plaats in de finale.

    Hari wint ditmaal makkelijk van Karaev en Alistair wint uiteraard, maar niet makkelijk ( want teqeuira is een stugge lastige tegenstander) van Teqeira. Alistair vs Hari wordt een erg vette pot en daarvan denk ik dat Alistair weer wint, maar het kan alle kanten op natuurlijk met een Hari in vorm. Hari wilt natuurlijk ook Mike weer blij maken, nadat zijn tent af is gebrand..... dus HAri zal nog meer gemotiveerd zijn.

    De finale wordt in elk geval Schilt vs Alistair/ Hari en ik hoop weer Alistair, hij heeft een goede en grote kans om de finale te halen. Als hij de finale haalt, wint hij ook de finale, of er moet vanuit de GG kamp een afspraak zijn gemaakt om Schilt weer de finale te laten winnen, ik hoop niet dat er dat soort afspraken zijn bij GG, maar het zal me niks verbazen, aangezien er in het verleden wel vaker dubieuze voorvallen zijn gebeurd met blessures e.d. ( bowlen etc).

    Stel Hari wint alsnog van Alistair, dan denk ik dat Hari toch enigzins toegetakeld aan de finale begint (anders als tijdens its showtime) en niet volgas vooruit kan gaan, hierdoor kan Schilt alsnog in zijn spel komen en dan zal het denk ik toch een ander soort wedstrijd worden als de 1ste keer. Dan denk ik dat Schilt toch wint.


    op de vot dermit

  17. #17
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Dus het is nu wel zeker dat Le Banner wel meedoet? Laatst werd er nog gezegd dat hij zich misschien uit het toernooi terugtrekt. Ik hoorde dat men daar bij Slamm gisteren ook nog over speculeerde.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •