MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 89
  1. #26
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Unhappy

    Zeer jammer dit, maar Leo ik verwijt je verder niets. Kan me voorstellen dat je d'r ook flink de balen in hebt.

    Ik dacht laat ik dan maar 4,90 neerleggen voor een goede stream bij Eurosport. Ik heb een account op PaymentWirecard AG (digitale creditcard), blijkt dat mijn saldo momenteel 4,87 is. K*t, 3 cent te weinig! En overschrijven kan nooit op tijd gebeuren

    Dat wordt dus met gekruiste vingers de donorstream kijken
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight



  2. #27
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default donwloaden

    http://www.ultrareach.net/download_en.htm

    dit donwloaden het voorkomt lamme vingers F5 de player ziet dan niet dat je uit nederland komt en herkent en heel andere code

    EN justin tv

    http://nl.justin.tv/emmatv

    de link zal geplaatst worden als hij beschikbaar is door medere personen op mixfight zoals anders het is altijd nog gelukt !!!

    NEVER GIVE UP

    Osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  3. #28
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Er zullen zeker andere gratis streams zijn mensen. Wel erg jammer.
    =

  4. #29
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Wat een ramp

    Het sport moment van het jaar met veel Nederlanders en dan kunnen we zelf niet kijken Eurosport gaat vast ook niet meer lukken

    leo en Sbs6 toch bedankt voor de moeite

  5. #30
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    52
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    http://www.ultrareach.net/download_en.htm

    dit donwloaden het voorkomt lamme vingers F5 de player ziet dan niet dat je uit nederland komt en herkent en heel andere code

    EN justin tv

    http://nl.justin.tv/emmatv

    de link zal geplaatst worden als hij beschikbaar is door medere personen op mixfight zoals anders het is altijd nog gelukt !!!

    NEVER GIVE UP

    Osu

    Ik probeerde die ultrareach te installeren, maar als ik op die site ben en de link aanklik, verwijst hij me door naar google..

    Wat doe ik verkeerd?

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    groningen
    Posts
    4.236
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nick The Quick View Post
    Ik probeerde die ultrareach te installeren, maar als ik op die site ben en de link aanklik, verwijst hij me door naar google..

    Wat doe ik verkeerd?
    Osu als je de 2link blauwe donwload dan krijg je als je het goed doet een slotje koperkleur beneden in de balk dan is het oke sla op in je favorieten
    morgen plaats je justentv er in en zoeken laten dan moet het goed komen
    hier nog wat mma links

    favoriete streams/downloads MMA
    ff op een rijtje leek me handig

    www.bestmmatorrents.com

    www.mma-tv.net

    www.justin.tv

    www.kickboxtv.nl

    www.sbs6.nl/web/show/id=172752/langid=43

    http://www.telefights.com/

    http://kimjudas.blogspot.com/

    http://k1fighter.blogspot.com/

    nog meer ? lol
    osu



    " De grootste wijsheid is wijsheid op het juistste moment "

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jan sensei kyokushin View Post
    Osu als je de 2link blauwe donwload dan krijg je als je het goed doet een slotje koperkleur beneden in de balk dan is het oke sla op in je favorieten
    morgen plaats je justentv er in en zoeken laten dan moet het goed komen
    hier nog wat mma links

    favoriete streams/downloads MMA
    ff op een rijtje leek me handig

    nog meer ? lol
    osu
    Ban voor ome jan BOSUI!

    Wie schreef ook alweer onder zijn sig

    Zei die weten spreken niet en zei de spreken weten niets. Toch?


  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Beste mensen,

    Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
    Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
    Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!

  9. #34
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    Wheelei:

    Hoelang nadat je betaald had kon je gebruik maken van de Eurosport player??

  10. #35
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    9
    vCash
    126000

    Default

    enne mooi beeld in de zin van ook mooi als je het op je TV kijkt?

  11. #36
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Arrow

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Beste mensen,

    Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
    Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
    Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!
    Ik heb wel een vraag, accepteren jullie ook 4,87 euro in plaats van de gebruikelijke 4,90? Zie een paar posts hierboven


  12. #37
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    341
    vCash
    126000

    Default

    http://www.megathai.it/

    hier heb je best goed beeld..

    ben alleen benieuwd of ze het daar gaan uitzenden..

  13. #38
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Fyodor,

    Als je het gewoon aan de kassa kon betalen hadden we 4,87 zeker geaccepteerd helaas denk ik dat het via internet niet zal lukken, het is het proberen waard

    Voor mij is de kwaliteit van de Player zeer goed, zie ook het commentaar van de andere gebruikers!
    Zeker voor een stream is de kwaliteit van de Player zeer goed dat durf ik je echt te verzekeren!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by fanfan View Post
    Wheelei:

    Hoelang nadat je betaald had kon je gebruik maken van de Eurosport player??
    Ik heb betaald met creditcard en kon meteen gebruik maken van de Eurosport player
    Beeld is zeer goed hopelijk morgen hetzelfde beeld.

    @ Eurosport, kun je even vragen waarom de paypal betaling niet werkt ?
    Niet iedereen heeft een creditcard en volgens jullie site moet het mogelijk zijn met paypal

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #40
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    71
    vCash
    126000

    Default

    @Eurosport:Link en betaalopties?
    Alleen met creditcard?Geen ideal?Dan wordt het niks...

  16. #41
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    zie ik nu "it" what shall not be named voorbij komen?
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Beste mensen,

    Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
    Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
    Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!
    Er hebben vandaag 04-12-2009 6 mixfight leden (incl. ik zelf) gebeld met sbs6, of ze geven valse informatie, maar ze gaan het dus wel uitzenden.

  18. #43
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Beste mensen,

    Inderdaad toen ik het bericht een paar dagen geleden postte wist ik al dat SBS dit niet kon gaan doen vandaar het bericht toen. Echter bleven zij volhouden en om geen verdere onrust te zaaien heb ik toen mijn excuses aangeboden met de gedachte dat het nieuws van SBS vanzelf wel naar buiten zou komen dat ze het niet kunnen doen.
    Jammer voor de mensen want de stream van SBS was natuurlijk een prima optie om te kijken.
    Mochten er nog vragen zijn rondom de Eurosport Player dan zijn die altijd welkom! Ik kan jullie wel verzekeren dat de kwaliteit van de stream zeer goed is!
    Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's


  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's
    Vind je dit niet wat cru? Ik kan me nl voorstellen dat Eurosport deze statements niet zou doen indien ze niet redelijk zeker van hun zaak waren. Ik stel me zo voor dat hun bronnen ze dit gewoon zo vertellen.

    Bovendien.. 4 euro voor een kwalitatief hoogwaardige stream is geen geld. Uiteraard is gratis altijd beter, maar ik denk dat als je dit vergelijkt met de 40 euro per stream die de UFC vraagt we hier blij mee mogen zijn hoor!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  20. #45
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    Ik kan je verzekeren dat ik deze hoe dan ook BOYCOT , stelletje zuigers!! Een beetje de GRATIS SBS stream dwarsbomen. Klojo's
    Ik wou het niet zeggen, maar .......... "zo denk ik er ook een beetje over".

    SBS6 heeft vaker ontzettende goede live streams, gratis en toegankelijk voor iedereen. Overigens gaat het mij niet om de € 4,- maar om zeker te zijn van goed beeld en geluidskwaliteit. En daar komt bij dat je gewoon Nederlands commentaar hebt en geen frans, duits, japans.

    Collina

  21. #46
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mickey View Post
    Vind je dit niet wat cru? Ik kan me nl voorstellen dat Eurosport deze statements niet zou doen indien ze niet redelijk zeker van hun zaak waren. Ik stel me zo voor dat hun bronnen ze dit gewoon zo vertellen.

    Bovendien.. 4 euro voor een kwalitatief hoogwaardige stream is geen geld. Uiteraard is gratis altijd beter, maar ik denk dat als je dit vergelijkt met de 40 euro per stream die de UFC vraagt we hier blij mee mogen zijn hoor!
    Nee, waarom moeten hun het zo nodig "exclusief". SBS was alleen voor Nederlanders. maw ze hadden het exclusief, behalve Nederland. Stelletje rukkers.


  22. #47
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Het is zuur voor de fans maar ik heb wel begrip voor Eurosport.
    Kan ze geen ongelijk geven dat ze exclusief voor Eurosport de rechten van dit evenement proberen binnen te halen.
    Ik heb de stream gekocht maar hoop dat SBS alsnog gaat uitzenden

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  23. #48
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    1.264
    vCash
    126000

    Default

    Nouja, dan maar downloaden, hoef ik niet zo vroeg op te staan. :P

  24. #49
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Pffff, ik weet nog steeds niet of ze dat via Sbs6 uitzenden... Jeetje allemaal onduidelijkheid.. En tering, Eurosport doet er ook echt alles aan, om geld in hun zak te stoppen...

    Ik wil gewoon met een zakchips en lekkere drank, in de vroege ochtend gratis stream gaan bekijken !!! Maar het is ons blijkbaar niet gegunt..

    Oooh en nog iets, ik hoop dat Overeem grote pakslaag krijgt... En moch dat niet gebeuren, dan trek ik mijn ijzeren pakje aan en zoek hem persoonlijk op, in de GG gym.. Arrogante kwal dat je bent, beetje K-1 vechters belachelijk maken..

  25. #50
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Pffff, ik weet nog steeds niet of ze dat via Sbs6 uitzenden... Jeetje allemaal onduidelijkheid.. En tering, Eurosport doet er ook echt alles aan, om geld in hun zak te stoppen...

    Ik wil gewoon met een zakchips en lekkere drank, in de vroege ochtend gratis stream gaan bekijken !!! Maar het is ons blijkbaar niet gegunt..

    Oooh en nog iets, ik hoop dat Overeem grote pakslaag krijgt... En moch dat niet gebeuren, dan trek ik mijn ijzeren pakje aan en zoek hem persoonlijk op, in de GG gym.. Arrogante kwal dat je bent, beetje K-1 vechters belachelijk maken..
    Yoo Nightwalker,
    Altijd de Collina en Nightwalker confrontatie, .. haha,

    K-1 belachelijk maken, hoezo? Persoonlijk denk ik dat hij (niet om wijs over te komen) wel degelijk alle K-1 vechters binnen 2 á 3 minuten kan hebben. (1x in de klem en ze komen er nooit meer uit).

    En over belachelijk maken gesproken, volgens mij ben je vergeten wat Badr Hari zei in een volle zaal toen Alistair Cro Cop een lesje had geleerd...

    "Wat gij niet wilt dat u geschiet, doe dat ook een ander niet"

    Chill mister Nightwalker..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •