MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 47 of 47
  1. #26
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    897
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws las het op twitter
    mijn favo ufc vechter
    hopen dat ie rashad pakt
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    407
    vCash
    126000

    Default

    Rashad kan niet winnen van Rampage... hoe wil hij dat doen???

    Rampage is staand veel beter, rashad is echt slordig met z'n boksen, en hij gaat Rampage zeker niet KO krijgen (rampage ging 1x KO nadat hij 22 knieen van Wanderlei kreeg, rashad gaat dit never nooit lukken) Plus dat Rampage een groot reach advantage heeft. Rashad's boksen is echt zwaar overrated, dat zal wel naar voren komen als hij tegen rampage staat.

    Rashads sterke punt is worstelen, maar Rampage is gewoon veel te sterk, hij heeft echt heavyweight kracht, dus een submission (wat zowiezo rashads sterke punt niet is) wordt het ook zeker niet. Als ze naast elkaar staan lijkt het wel of er een gewichtsklasse tussenzit, Rampage is echt groot dus ik zie echt niet in hoe rashad gaat winnen, maar ben wel blij dat die partij er komt

    ik zeg rampage op K.O

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    dat ie weg blijft, circus freak.

    lol en waar had jij lichamelijk ook al weer allemaal last van?

  4. #29
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by TheHagueBoxer View Post
    Rashad kan niet winnen van Rampage... hoe wil hij dat doen???

    Rampage is staand veel beter, rashad is echt slordig met z'n boksen, en hij gaat Rampage zeker niet KO krijgen (rampage ging 1x KO nadat hij 22 knieen van Wanderlei kreeg, rashad gaat dit never nooit lukken) Plus dat Rampage een groot reach advantage heeft. Rashad's boksen is echt zwaar overrated, dat zal wel naar voren komen als hij tegen rampage staat.

    Rashads sterke punt is worstelen, maar Rampage is gewoon veel te sterk, hij heeft echt heavyweight kracht, dus een submission (wat zowiezo rashads sterke punt niet is) wordt het ook zeker niet. Als ze naast elkaar staan lijkt het wel of er een gewichtsklasse tussenzit, Rampage is echt groot dus ik zie echt niet in hoe rashad gaat winnen, maar ben wel blij dat die partij er komt

    ik zeg rampage op K.O
    Quinton is veel gruwelijker ko gegaan in de tweede partij tegen wanderlei.
    Maar inderdaad, ik zie rashad ook niet winnen en ik wil ook graag dat Rampage wint.


    >>Formely known as Pepe<<

  5. #30
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Rampage wint dmv een gruwelijke KO, eens kijken wat Rashad dan zal te zeggen hebben.
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  6. #31
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Dit lijkt wel Scorpion vs Sub-Zero..

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    1.777
    vCash
    126000

    Default

    Natuurlijk heb je recht op je mening Dirk, maar met je eerste post in deze topic profileer je jezelf een beetje als "sherdog fanatic" en ik had je wat hoger ingeschat...

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.555
    vCash
    126000

    Default

    I'm with Dirk.

  9. #34
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    60
    vCash
    126000

    Default

    Hoop echt dat hij rashad ko slammmmt!!!!!! rashad met z'n grote mond moet gewoon ko gaan

  10. #35
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Rampage heeft veel meer ervaring dan Rashad. Hij eet Rashad op!

    En geweldig nieuws! Ik wist het!
    =

  11. #36
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    170
    vCash
    126000

    Default

    Dirk, Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik ben niet echt fan van rashad maar hoop wel dat hij wint. Al denk ik dat Rampage het gaat worden. Maar iemand die Acteren boven vechten kiest is voor mij een golddigger. En hoe hij gecoached heeft in TUF 10 is echt gaar. Hij liet z'n vechters gewoon afgaan.. En dan zegt ie nu wel dat het een act was.. jaja sure... sore loser....

    Kom op guys, vinden jullie niet dat rampage respect heeft verloren over deze ophef de afgelopen weken? En Rashad is in mijn ogen wel een cocky asshole, maar hij staat wel voor z'n mensen...

    Of ben ik nu ook een zure hater??

    :P:P:P

  12. #37
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Weet je wat het is op tv kunnen ze alles zo laten lijken dat Rampage een klootzak is die niks geeft om zijn vechters. Maar als je goed kijkt zie je dat het tegendeel waar is.
    =

  13. #38
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    2.440
    vCash
    126000

    Default

    Als je met de oogjes samengeknepen kijkt!

  14. #39
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Rampage all the way!
    From Best!

  15. #40
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by cafejolanda.nl View Post
    Dirk, Ik hoop dat je gelijk hebt, Ik ben niet echt fan van rashad maar hoop wel dat hij wint. Al denk ik dat Rampage het gaat worden. Maar iemand die Acteren boven vechten kiest is voor mij een golddigger. En hoe hij gecoached heeft in TUF 10 is echt gaar. Hij liet z'n vechters gewoon afgaan.. En dan zegt ie nu wel dat het een act was.. jaja sure... sore loser....

    Kom op guys, vinden jullie niet dat rampage respect heeft verloren over deze ophef de afgelopen weken? En Rashad is in mijn ogen wel een cocky asshole, maar hij staat wel voor z'n mensen...

    Of ben ik nu ook een zure hater??

    :P:P:P

    Zowel Rampage als Rashad heeft een grote bek. Maar Rashad liet het van geintjes over gaan naar serieus gebitch en op dat punt nam Rampage steeds het standpunt 'Put your money where your mouth is' standpunt in en daar heb ik respect voor, daarom hoop ik op een overwinning via K the fuck O voor Rampage

  16. #41
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Rampage is zo'n loser!

    Hij heeft 0 coaching skills. Een van mijn trainers zegt altijd: 'If you can't coach it, you don't know it'...

    Rampage is een hype geweest in Japan met Pride. Headbutting Arona met die slam... tsja. Voor de rest is Rampage alleen maar praatjes en had Rasha hem echt vierkant gedemolished. Natuurlijk trekt hij zich terug. Duh... Rampage zelf weet ook wel dat hij geen top of the bill is. Als een middelmatige vechter als Forrest hem al op wilskracht pakt... wat gaat hij dan beginnen tegen technische vechters???

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  17. #42
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Weet je wat het is op tv kunnen ze alles zo laten lijken dat Rampage een klootzak is die niks geeft om zijn vechters. Maar als je goed kijkt zie je dat het tegendeel waar is.
    Uiteraard, maar dat zijn ook woorden van Rampage zelf, en als jij hem daarop op ze woord gelooft ben je ook een beetje naief niet?
    Natuurlijk zal die alles zeggen om Rashad zwart te maken!
    En je kan zeggen wat je wil, Rashad heeft z'n jongens echt gecoached en Rampage niet.

    Over wie er gaat winnen doe ik geen uitspraken.
    Wel wil ik diegene die zeggen dat Rampage technischer bokst dan Rashad even uitlachen
    Als je alleen al naar het verschil in voetenwerk kijkt tussen die twee hoef je daar niet eens een expert voor te zijn om te zien wie beter is.

  18. #43
    Join Date
    Apr 2005
    Location
    Leusden
    Posts
    165
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat we snel Rampage tegen Rashad krijgen, dan wordt die arrogante Rashad zijn mond eindelijk gesnoerd. Jammer dat ze vanavond niet vechten op de TUF10 finale

  19. #44
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Altijd een Rampage fan geweest, maar na TUF is dat een stuk bekoeld. Toch hoop ik dat ie Rashad KO'd. Gewoon, omdat ik Rashad een enorme loser vind in zijn doen. Rampage moet iig nooit meer gaan coachen, want dat gaat natuurlijk nergens over.

    Denk echter dat Rashad gaat winnen. Hoop het niet.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  20. #45
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    antwerp
    Posts
    97
    vCash
    126000

    Default

    The ultimate fighter 10 rampage ppff ............

    give me rashad sugar evans .. vur mij de beste

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •