MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 70

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default SBS6 | K-1 live stream gaat WEL DOOR

    Beste mixfight lezers,

    Ik heb vandaag 04-12-2009 tijdstip 13:55 contact gehad met sbs6 online omtrent K-1 Live stream a.s. zaterdag om 09.00u.

    Ik heb het hele verhaal uitgelegd over de speculaties en onduidelijkheden of het nou wel of niet doorgaat wat op internet circuleert.

    De mediaplanner heeft mij wederom gezegd dat zij toestemming hebben gekregen en het gewoon zullen uitzenden a.s. zaterdag.

    Don't shoot me if im wrong, maar dit zijn de laatste berichten tot 5 minuten geleden. De mediaplanner heeft het mij verzekerd dat we gewoon K-1 live stream op SBS6 kunnen volgen.

    Ik zet hier extra gas op elke keer bij sbs6 omdat ze echt een perfecte (beeld & geluid) eenvoudige stream hebben.

    Vandaar dat ik dit nu weer post! SBS wordt een beetje gek van me, dit was de 4de keer dat ik belde deze week.

    Groet,
    Collina

  2. #2
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Thanks man voor de moeite!!!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  3. #3
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    27
    vCash
    126000

    Default

    goed nieuws!!

  4. #4
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    utrecht
    Posts
    722
    vCash
    126000

    Default

    hahahahahah

    ik hoop het pik

    word wel een beetje dol van die berichten steeds

  5. #5
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    823
    vCash
    126000

    Default

    LOL, ik zie morgen wel. Het verandert met het uur zo ongeveer.

  6. #6
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    22
    vCash
    126000

    Default

    Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

    Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...

  7. #7
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

    Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...
    Nu ben ik het spoor bijster. "mijn focus is sbs6" mocht u toch gelijk hebben en eurosport alleen het recht hebben gekregen..(waar ik overigens niet gecharmeerd van ben), dan merk ik dat morgen wel.

    Dit is niet lullig bedoeld, maar ieder spreekt zich dan tegen. Heb net nog contact gehad..

    Mixfight, excuus "maar meer kunnen we niet doen dan maar afwachten".

    Collina

  8. #8
    Join Date
    Oct 2005
    Posts
    151
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Eurosport View Post
    Vanochtend nog contact gehad met de rechtenhouders vanuit Japan, die hebben bevestigd dat Eurosport dit exclusief heeft en dat SBS de berichtgeving van haar site moet halen.

    Voor mij was het belangrijkste om morgen de teleurstelling bij een hoop mensen te voorkomen als ze om 9 uur voor de computer zitten. Wat een ieder met deze informatie doet is zijn/haar eigen keuze...
    Meh, niet Mac compatible.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Katsujinken View Post
    Meh, niet Mac compatible.
    Wel dus, ik heb ook een Mac.

    Je hebt wel flip4mac nodig en dan werkt de stream perfect via quicktime

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Ga me nou niet vertellen dat ik voor niks die Eurosport Player aangeschaft heb
    Goed bezig vriend maar ik ben er niet gerust op, wellicht kan Leo ons meer vertellen haha.

    Ik ben in ieder geval zeker van een goede stream

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  11. #11
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    ik snap het niet meer zo goed, maar erg bedankt voor je moeite
    Zal spannend worden morgen.

  12. #12
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Amsterdam
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Hopelijk heb je gelijk, anders hebben we justin nog....en in het ergste geval zullen we moeten wachten tot 23:40 SBS6.....
    can i kick it?....Yes you can!!

    Rob Kaman highlights

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    Heheh wat een soap zeg.. Het draagt wel bij aan de anticipatie moet ik zeggen! Godverdoeme wat heb ik er een zin in!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  14. #14
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Beste mixfight lezers,

    Ik heb vandaag 04-12-2009 tijdstip 13:55 contact gehad met sbs6 online omtrent K-1 Live stream a.s. zaterdag om 09.00u.

    Ik heb het hele verhaal uitgelegd over de speculaties en onduidelijkheden of het nou wel of niet doorgaat wat op internet circuleert.

    De mediaplanner heeft mij wederom gezegd dat zij toestemming hebben gekregen en het gewoon zullen uitzenden a.s. zaterdag.

    Don't shoot me if im wrong, maar dit zijn de laatste berichten tot 5 minuten geleden. De mediaplanner heeft het mij verzekerd dat we gewoon K-1 live stream op SBS6 kunnen volgen.

    Ik zet hier extra gas op elke keer bij sbs6 omdat ze echt een perfecte (beeld & geluid) eenvoudige stream hebben.

    Vandaar dat ik dit nu weer post! SBS wordt een beetje gek van me, dit was de 4de keer dat ik belde deze week.

    Groet,
    Collina
    Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal onduidelijk is, dit zijn de laatste berichtgevingen.. "ik heb zijn naam en hij heeft het mij verzekerd" dus als hij het ons flikt om geen live stream uit te zenden...

    Dan zoeken we hem op en laten we die mediaplanner 24uur lang naar "Goede tijden, Slechten tijden" kijken!

    Seriously, het gaat door! Hij heeft het mij verzekerd en excuus aangeboden voor alle onduidelijkheden.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    Ik kan me goed voorstellen dat het allemaal onduidelijk is, dit zijn de laatste berichtgevingen.. "ik heb zijn naam en hij heeft het mij verzekerd" dus als hij het ons flikt om geen live stream uit te zenden...

    Dan zoeken we hem op en laten we die mediaplanner 24uur lang naar "Goede tijden, Slechten tijden" kijken!

    Seriously, het gaat door! Hij heeft het mij verzekerd en excuus aangeboden voor alle onduidelijkheden.

    Ik weet het niet hoor. Waarom kruipt onze Leo dan zo diep door het stof gisteren. Die werkt toch ook bij SBS6 en weet er volgens mij meer van dan die gast die je aan de telefoon hebt gehad. Ik ben sterk geneigd om voor de zekerheid die ES player aan te schaffen voor een maandje want ik heb geen zin om voor het zoveelste jaar achtereen te stressen over die fucking streams met refreshen en opnieuw inloggen omdat het te vol is of weet ik veel wat. Gezien alle stress van de laatste jaren kan die 4 eutjes me gestolen worden.
    Maar elke keer als ik Paypal als betaalmethode kies krijg ik een error met 'pleas retry'. Weet iemand wat ik moet doen.

    De stress begint vroeg dit jaar....

  16. #16
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mclahey View Post
    Ik weet het niet hoor. Waarom kruipt onze Leo dan zo diep door het stof gisteren. Die werkt toch ook bij SBS6 en weet er volgens mij meer van dan die gast die je aan de telefoon hebt gehad. Ik ben sterk geneigd om voor de zekerheid die ES player aan te schaffen voor een maandje want ik heb geen zin om voor het zoveelste jaar achtereen te stressen over die fucking streams met refreshen en opnieuw inloggen omdat het te vol is of weet ik veel wat. Gezien alle stress van de laatste jaren kan die 4 eutjes me gestolen worden.
    Maar elke keer als ik Paypal als betaalmethode kies krijg ik een error met 'pleas retry'. Weet iemand wat ik moet doen.

    De stress begint vroeg dit jaar....
    Hello Mclahey,

    Ik geef alleen het bericht door want ik 30min. gelden van de mediaplanner heb gehoord. (deze werkt ook bij SBS6, je kunt ze bereiken op 020-800 7000 *kies 4*) sbs6 sport online afdeling.

    Ik weet dat Leo voor sbs6 werkt, maar het beste paard struikelt wel eens, vandaar dat ik ben gaan verifiëren welke informatie klopt.

    Ik ben er vanuit gegaan dat wat de mediaplanner mij vertelt klopt. Heb ik het aan het verkeerde eind, don't shoot me.

    Collina
    ps: zullen we anders allemaal tegelijk bellen?

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Laten we ze met z'n alle bellen, dan gaan ze waarschijnlijk harder rennen om een goed antwoord te geven...

  18. #18
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Heb net gebeld en zij geven aan dat het live gestreamed wordt.. hahaha
    Heb ook aangegeven dat er veel onduidelijkheid was en dat Leo had gezegd dat het niet door zou gaan en hij was er van op de hoogte en gaf met klemtoon aan dat het wel doorgaat!!!

    Er was zelfs een persbericht voor uit gegaan....

  19. #19
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    he drukte maker, stop er eens mee.

    we zien het morgen om 9 uur wel.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #20
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    127
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    he drukte maker, stop er eens mee.

    we zien het morgen om 9 uur wel.
    Tja. We zien het wel. Dan weet ik wel hoe het gaat. Dan zit ik morgen weer de hele dag naar zo'n mini stream te kijken en dan wordt ik er weer tachtig keer uitgeflikkerd per minuut omdat het te druk is.
    Ik stel voor dat we Leo gijzelen en pas weer terug geven aan SBS als Badr klaar is met het winnen van de finale...

  21. #21
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    020-800 7000 *kies 4* sbs6 sport online afdeling

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    MixFight.nl
    Posts
    12.944
    vCash
    126000

    Default

    LMAO! Vechtsportliefhebbend Nederland Verenigt U!
    Als ze praten gaat het goed, als ze haten gaat het beter.
    Don't get your hopes up, I'm just the wingman..

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Haha Collin is een volhouder, reps ;‚

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  24. #24
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Haha Collin is een volhouder, reps ;‚
    Thanks Weelie,

    @ Dirk5
    Je hebt gelijk, misschien moet ik me niet zo druk maken. Maar ik heb nog nooit gewerkt met een andere stream en van sbs6 weet ik dat het bijna HD kwaliteit is.

    En aangezien dit (in mijn beleving) het mooiste K1 ever is, wil ik zekerheid.

    Maar goed, ik hou er over op.. Bel jij nog even met SBS6?

    020 700 8000 *kies 4*

    Collina

  25. #25
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    haha, stop maar met bellen, dadelijk zenden ze het niet meer uit omdat jullie zo aan het zeuren waren

    wel kudo's voor Collin die Leo even verteld dat ie morgen toch moet gaan werken
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •