MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    liverpool & leeuwarden
    Posts
    1.982
    vCash
    126000

    Default LeBanner *SPOILER*

    toch een legende die afscheid neemt, waarschijnlijk hebben we vandaag zijn laatste k1 match gezien

    http://www.youtube.com/watch?v=pridfkg7Kt8
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Blaas die vuur en doe mij branden , whoop whoop!!

  2. #2
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Laat hem nog een oude legende met hem meenmen als zn laatste partij denk ik zo. Die van Musashi, dat was een mooie afscheid. Wat Le Banner vandaag liet zien was..tja niets.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Nog 1 echte afscheidspartij en dan kunnen de handschoenen aan de wilgen. Nou ja nog een paar bokspotjes dan, maar met K-1 is het klaar!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Vond Le Banner het enige minpunt van deze editie. Hij kon weinig inbrengen en was ook niet van plan dat te doen zo te zien. Had liever Aerts tegen Schilt gezien.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    885
    vCash
    126000

    Default

    ik denk dat hij zelf weinig kon doen, zelfs remy en badr leek vrij kansloos
    iedereen heeft last van de lever trappen van schilt, ze zijn vandaag alle 3 KO gegaan door de zelfde levertrap, hij douwt gewoon zijn hele teen naar hun lever in
    Shilt is gewoon ultimat toernooi vechter, vandaag was ie nogeens scherper dan ooit

    Graag gedaan mensen~!

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ik wou dat Schilt weer MMA gaat doen .
    =

  7. #7
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    vond Le Banner wel heel erg snel neergaan hoor... jammer dat hij niet het glorieuze afscheid kreeg wat hij eigenlijk toch verdiende als topvechter die al zo lang meedraait.

  8. #8
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    JLB is klaar. Super knokker in het verleden, maar al een tijd over the hill. Nog een mooie afscheidspartij en dan de handschoenen ophangen.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  9. #9
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ZakKa! View Post
    Ik wou dat Schilt weer MMA gaat doen .
    X1000 en van mij part ook nog op bridgen. Als hij maar nooit meer met de K-1 meedoet!

  10. #10
    Join Date
    Mar 2008
    Posts
    36
    vCash
    126000

    Default

    je kan wel zeggen wat je wilt, maar deze man heeft tegen iedereen gestaan van iedereen een keertje gewonnen maar ook verloren.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2005
    Location
    Zuidlaren
    Posts
    339
    vCash
    126256

    Default

    Quote Originally Posted by iconian View Post
    toch een legende die afscheid neemt, waarschijnlijk hebben we vandaag zijn laatste k1 match gezien

    http://www.youtube.com/watch?v=pridfkg7Kt8
    Laten we het hopen, zijn laatste partijen waren niet om over naar huis te schrijven en ik schat in dat 't ook niet meer terug komt...

  12. #12
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by el bastardo View Post
    JLB is klaar. Super knokker in het verleden, maar al een tijd over the hill. Nog een mooie afscheidspartij en dan de handschoenen ophangen.
    afgelopen tijd leek het idd alleen maar effe wat knikkers ophalen en dan weer wegwezen...
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  13. #13
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Ja, die indruk krijg ik ook. Hij komt even z'n geld ophalen daar. Laat hem een voorbeeld aan Peter Aerts nemen. Die is nog ouder dan hem en vecht nog alsof zijn leven er van af hangt. Daar heb ik resepect voor. Die japanners moeten nu echt stoppen met JLB.

  14. #14
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    We hadden het idd aan kunnen zien komen.
    Gast komt niet op de persconferentie, zegt constant dat hij niks te verliezen heeft en dus er vol in gaat.

    En wat zien we, een Le Banner die geen reet doet, ja z'n geld innen.

  15. #15
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Ik blijf het een geweldige vechter vinden... altijd al fan van hem geweest... hij heeft nu een mindere tijd.. leeftijd, andere prioriteiten... maar fuck it... WAR JLB....
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  16. #16
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    En ik maar denken dat hij speciaal bokslessen is gaan volgen voor semmy, want dat is de enige manier om te kunnen winnen!!

  17. #17
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    le banner vs Abidi was toch een gruwelijke pot die nog altijd op mijn netvlies staat.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    le banner vs Abidi was toch een gruwelijke pot die nog altijd op mijn netvlies staat.
    die zal mij ook bij blijven
    met die erorme opgezwollen joekel op de voorhoofd van lebanner
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  19. #19
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    die zal mij ook bij blijven
    met die erorme opgezwollen joekel op de voorhoofd van lebanner
    x2
    mij ook, elefant man Le Banner. Wat was dat een partij zeg goede tijden.

  20. #20
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    We hadden het idd aan kunnen zien komen.
    Gast komt niet op de persconferentie, zegt constant dat hij niks te verliezen heeft en dus er vol in gaat.

    En wat zien we, een Le Banner die geen reet doet, ja z'n geld innen.
    Hari deed ook geen reet in de finale en ging zelf ook gaan liggen op net dezelfde frontkick notabe ... alleen 20 seconden later.

    Beetje wazige opmerking dus. De eerst trap van Semmy was snoeihard en raakte hem vol. De tweede frontkick was perfect geplaats en zoals iemand reeds aangaf ... en teen in de lever en het is gedaan.
    Hij ging dus niet liggen, gewoon een dodelijke trap van Semmy, ook duidelijk merkbaar aan het geluid dat Le Banner uitbracht wanneer de trap hem raakte.

  21. #21
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    17
    vCash
    126000

    Default

    Er ging geen enkele dreiging van lebanner uit. En voor het feit dat hij niet eens bij de persconferentie was had de k-1 hem er al uit moeten halen. Als iemand pas de vorige avond landt kan hij nooit fit aan een partij beginnen. Dan neem je het niet serieus.

  22. #22
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    le banner moete ze niet meer bij de laatste 8 laten vechten. Schandalig dat hij ook pas op het laatste moment kwam aanzetten. Hij geloofde er bij voorbaat al niet meer in. Die kwam echt alleen voor de pegels. Hij moet er mooi mee stoppen.

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Lebanner heeft zich toch gewoon geplaatst voor de laatste 8 of ligt dat nou aan mij?

    Ik vind het echt jammer dat er zo negatief wordt gedaan over Jerome...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  24. #24
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    Lebanner heeft zich toch gewoon geplaatst voor de laatste 8 of ligt dat nou aan mij?

    Ik vind het echt jammer dat er zo negatief wordt gedaan over Jerome...
    Het is vooral de perceptie. Het lijkt alsof hij er zijn botten aan veegt, t elaat aankomen, persconferentie missen en dan gestopt worden in de eerst ronde. Het lijkt er dus op dat hij gewoon zijn geld kwam ophalen.

    De realiteit is dat Jerome niet meer vecht voor het geld, zijn bankrekening is al dik genoeg en hij kon al lang gestopt zijn en zich gewoon bezig houden met films maken.

    De andere realiteit is dat je tegen Semmy gewoon vol risico's moet nemen om nog maar een kans te hebben om hem te kunnen verslaan. Daardoor stel je jezelf ook meer open voor counters en dit kan dan gebeuren. Hari deed hetzelfde en ging ook liggen in de eerste ronde.

  25. #25
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by sjaakie'tje View Post
    Hari deed ook geen reet in de finale en ging zelf ook gaan liggen op net dezelfde frontkick notabe ... alleen 20 seconden later.

    Beetje wazige opmerking dus. De eerst trap van Semmy was snoeihard en raakte hem vol. De tweede frontkick was perfect geplaats en zoals iemand reeds aangaf ... en teen in de lever en het is gedaan.
    Hij ging dus niet liggen, gewoon een dodelijke trap van Semmy, ook duidelijk merkbaar aan het geluid dat Le Banner uitbracht wanneer de trap hem raakte.
    Volgens mij probeerde Hari genoeg, zelfs nadat hij 2 keer neer was gegaan. (do or die)
    Le Banner geeft weken van te voren aan dat hij er alles aan gaat doen om Schilt te pakken, dat hij alles gaat geven omdat hij niks te verliezen heeft.
    Daar doel ik op, niet op de trap die hij kreeg van Schilt.

    Kijk, hij zegt van alles, komt veel te laat in Japan aan en bied totaal geen weerstand.
    Dan heb ik zoiets van, wat kom je dan nog doen, laat nieuw talent vechten want hier zit niemand op te wachten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •