MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 70
  1. #26
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    sommige mensen hebben wat te veel klappen tegen hun hoofd gehad want ze reageren op totaal andere dingen...
    Tuurlijk heeft Overeem een extra dimensie van conflict enzo toegevoegd, dat is iets wat nog wel eens mist bij k1.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Doe maar even rustig vriend.
    Waar is jouw mening op gebaseerd dan?
    Wat heeft Remy voor goeds laten zien dit jaar?
    Hij heeft Zimmerman verslagen, dat deed Peter vorig jaar ook.

    En verder?

    Als jij zelf een sportman of kenner bent over het fysieke gesteldheid van een mens dan had je mij begrepen.

    Zimmerman kan in de toekomst alleen maar pieken
    denk jij dat ook van Peter ?

    ff een 1+1 vraag stellen hoor ,.. kijken of we op 1 lijn kunnen komen
    qua communicatie.

  3. #28
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Dat sportief gezien Alistair weinig heeft voorgesteld afgelopen zaterdag wijsneus tot tegenstelling van zijn grote mond vooraf.

    Ik ben namelijk niet zo gevoelig voor praatjes ,.. ik ben meer een man van de daden.

    Jij blijkbaar niet
    Afgelopen zaterdag heeft Alistair sportief niet zoveel voorgesteld nee (op zijn gigantische KO tegen texeira na dan), neemt niet weg dat hij al heel wat heeft laten zien sinds vorig jaar in de K-1 en dat hij dus wel degelijk wat voorstelt.

    Daarbij heb je praatjes voor 10 en zeg je dat je meer iemand van daden bent. Komt weer niet echt slim over.

  4. #29
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.303
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Als jij zelf een sportman of kenner bent over het fysieke gesteldheid van een mens dan had je mij begrepen.

    Zimmerman kan in de toekomst alleen maar pieken
    denk jij dat ook van Peter ?

    ff een 1+1 vraag stellen hoor ,.. kijken of we op 1 lijn kunnen komen
    qua communicatie.
    Ik snap je punt, maar jij denkt dat de Peter van dit jaar niet meer de Peter is van vorig jaar.
    Met andere woorden, jij ziet het bergafwaards gaan met hem.

    Ik zie het anders, ik denk nog steeds dat hij met de top mee kan komen, het zal echter wel steeds moeilijker worden omdat hij al erg lang vecht en ouder word.
    Dat hij langer nodig heeft om te herstellen etc zal ik niet ontkennen.
    Maar ik denk dat er nog wel een mooi en goed jaar in zit, een jaar waarin hij bijvoorbeeld een Schilt en Hari wel kan pakken.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Afgelopen zaterdag heeft Alistair sportief niet zoveel voorgesteld nee (op zijn gigantische KO tegen texeira na dan), neemt niet weg dat hij al heel wat heeft laten zien sinds vorig jaar in de K-1 en dat hij dus wel degelijk wat voorstelt.

    Daarbij heb je praatjes voor 10 en zeg je dat je meer iemand van daden bent. Komt weer niet echt slim over.
    Ooit gehoord van ; Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor in de toekomst.

    De vraag was toch of hij wat toevoegde aan de laatste GP ?

    Nu ga je zijn cv er bij halen om jouw verhaal en gevoelige snaar voor show kracht geven.

    En ik zeg nergens dat Alistair niets voorsteld ,.. ik vind hem een geweldige sportman.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Alistair zegt de interviews dat hij door wil gaan met k-1...
    =

  7. #32
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by simtekf1 View Post
    Ik snap je punt, maar jij denkt dat de Peter van dit jaar niet meer de Peter is van vorig jaar.
    Met andere woorden, jij ziet het bergafwaards gaan met hem.

    Ik zie het anders, ik denk nog steeds dat hij met de top mee kan komen, het zal echter wel steeds moeilijker worden omdat hij al erg lang vecht en ouder word.
    Dat hij langer nodig heeft om te herstellen etc zal ik niet ontkennen.
    Maar ik denk dat er nog wel een mooi en goed jaar in zit, een jaar waarin hij bijvoorbeeld een Schilt en Hari wel kan pakken.

    Ik vind Peter Aerts een geweldige sportman en mens buiten de ring (10 jr geleden heb ik met hem mogen trainen).
    Alleen denk ik dat hij in 2010 niet meer mee gaat kunnen draaien tegen die jonge honden als een Zimmerman bijvoorbeeld.

    De top is op dit moment Sem Shilt & Badr Hari..

    Peter gaat het niet redden tegen deze 2. .. en als je deelneemt aan de K1
    dan ga ik er van uit dat je naar Japan gaat voor de titel ,.. niet meer niet minder.

    Jonge honden als Zimmerman,Saki,Tyrone,Ghita kunnen alleen maar beter worden... en voor Peter gaat leeftijd een rol spelen.

    En de vraag is ; Is het realistisch om te vragen van Peter om de K1 te winnen in 2010 ???
    Last edited by Marquis; 07-12-2009 at 11:42.

  8. #33
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ooit gehoord van ; Resultaten uit het verleden bieden geen garantie voor in de toekomst.

    De vraag was toch of hij wat toevoegde aan de laatste GP ?

    Nu ga je zijn cv er bij halen om jouw verhaal en gevoelige snaar voor show kracht geven.

    En ik zeg nergens dat Alistair niets voorsteld ,.. ik vind hem een geweldige sportman.
    Oke, nu snap ik wat je bedoeld. Wij vatten deze topic gewoon heel anders op. Het gaat er in mijn ogen namelijk niet om hoe hij vocht, maar om alles wat er vooraf gebeurd is aan de finale waardoor er meer spanning om de K-1 finale hing. De winst van Ali tegen Badr, de praatjes van Ali over MMA vs. K-1, de persconferentie met de woorden van Ali, Badr en Remy. Die dingen hebben er allemaal voor gezorgd dat dit een hele spectaculaire K-1 finale is geworden. Dat Ali dan verliest op KO van Badr maakte de K-1 finale nog mooier, omdat er een hoop monden gesnoerd werden. Met daarbij alles wat er aan vooraf ging maakte dit voor mij ook de partij van de avond.

    Dus je hebt gelijk als je zegt dat Ali niet veel heeft laten zien deze K-1 finale. Maar je hebt niet gelijk als je zegt dat er door Ali niks extra's is toegevoegd aan deze finale.

  9. #34
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    916
    vCash
    126000

    Default

    Een Aerts van 40 is altijd nog beter dan iedere andere random Japanner in zijn prime...

  10. #35
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Oke, nu snap ik wat je bedoeld. Wij vatten deze topic gewoon heel anders op. Het gaat er in mijn ogen namelijk niet om hoe hij vocht, maar om alles wat er vooraf gebeurd is aan de finale waardoor er meer spanning om de K-1 finale hing. De winst van Ali tegen Badr, de praatjes van Ali over MMA vs. K-1, de persconferentie met de woorden van Ali, Badr en Remy. Die dingen hebben er allemaal voor gezorgd dat dit een hele spectaculaire K-1 finale is geworden. Dat Ali dan verliest op KO van Badr maakte de K-1 finale nog mooier, omdat er een hoop monden gesnoerd werden. Met daarbij alles wat er aan vooraf ging maakte dit voor mij ook de partij van de avond.

    Dus je hebt gelijk als je zegt dat Ali niet veel heeft laten zien deze K-1 finale. Maar je hebt niet gelijk als je zegt dat er door Ali niks extra's is toegevoegd aan deze finale.

    Ik heb op pagina 1 al gezegd dat qua amusument deze K1 een leuke editie was.

  11. #36
    Join Date
    Jun 2009
    Location
    Arnhem!
    Posts
    513
    vCash
    126000

    Default

    Dus hij heeft wel degelijk iets toegevoegd aan de K-1 finale.

    Want je begint met waar heeft iedereen het over hij lag binnen 1min KO. Daarbij zeg je "de vraag was toch wat hij toevoegde aan de K-1 en dan ga jij er allerlei dingen uit het verleden bij halen", nou ja die dingen hebben ook ervoor gezorgt dat het iets toe voegde.
    Dus zoals de topic begon heeft Ali wel degelijk iets toegevoegd aan de K-1 finale en de K-1 finale een stuk aantrekkelijker en spectaculairder gemaakt ondanks (of juist door) zijn verlies.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Dus hij heeft wel degelijk iets toegevoegd aan de K-1 finale.

    Want je begint met waar heeft iedereen het over hij lag binnen 1min KO. Daarbij zeg je "de vraag was toch wat hij toevoegde aan de K-1 en dan ga jij er allerlei dingen uit het verleden bij halen", nou ja die dingen hebben ook ervoor gezorgt dat het iets toe voegde.
    Dus zoals de topic begon heeft Ali wel degelijk iets toegevoegd aan de K-1 finale en de K-1 finale een stuk aantrekkelijker en spectaculairder gemaakt ondanks (of juist door) zijn verlies.
    Iedere vechter heeft wat toegevoegd ,.. Remy en Alistair hebben vooraf wat toegevoegd,.. Sem door de winst van de K1,
    Badr Hari door zijn mooie partijen (Ruslan&Alistair). etc etc

    Dus omdat Alistair voor het toernooi een grote mond had maakt het de toernooi gelijk spectaculairder.


    Sorry maar ik ben daar niet gevoelig voor.

    Het zou voor mij spectaculair zijn als Alistair de K1 zou winnen.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Iedere vechter heeft wat toegevoegd ,.. Remy en Alistair hebben vooraf wat toegevoegd,.. Sem door de winst van de K1,
    Badr Hari door zijn mooie partijen (Ruslan&Alistair). etc etc

    Dus omdat Alistair voor het toernooi een grote mond had maakt het de toernooi gelijk spectaculairder.


    Sorry maar ik ben daar niet gevoelig voor.

    Het zou voor mij spectaculair zijn als Alistair de K1 zou winnen.

    Je bent wel heel kortzichtig, het is niet alleen omdat Alistair een grote mond had maar vooral het feit dat een "buitenstaander" M.M.A. vechter zoveel teweeg heb gebracht bij de rest van de andere vechters. Elke vraag die de journalisten stellen aan Hari of Remy gaan praktisch over Alistair en het feit dat hij een M.M.A. vechter (dit terwijl hij met kickboksen is begonnen)..... Zelf Hari noemt het zelf zo dat hij de K-1 moest redden en dat er een bepaalde druk op hem zat. Maar goed ik laat het hierbij want je antwoorden hebben vaak geen betrekking op de vragen... Vroeg om een simpele eens of oneens maar zelfs daar heb ik geen concreet antwoord op gehad...

  14. #39
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Je bent wel heel kortzichtig, het is niet alleen omdat Alistair een grote mond had maar vooral het feit dat een "buitenstaander" M.M.A. vechter zoveel teweeg heb gebracht bij de rest van de andere vechters. Elke vraag die de journalisten stellen aan Hari of Remy gaan praktisch over Alistair en het feit dat hij een M.M.A. vechter (dit terwijl hij met kickboksen is begonnen)..... Zelf Hari noemt het zelf zo dat hij de K-1 moest redden en dat er een bepaalde druk op hem zat. Maar goed ik laat het hierbij want je antwoorden hebben vaak geen betrekking op de vragen... Vroeg om een simpele eens of oneens maar zelfs daar heb ik geen concreet antwoord op gehad...

    Ik hoef jullie mening niet te delen.. volgens mij is dit nog steeds een openbare forum. Alistair heeft zelf aangegeven dat hij een kickbokser van origine is dus waar heb jij en nog 1000 man het over dat hij MMA vechter is.

    Sem Shilt is ook een MMA vechter ,.. horen we daar mensen over zeuren ?

    Dan kan jij mij wel kortzichtig noemen maar jij bent eerder een romanticus die achter de meute aan holt. Ik hou het op mijn eigen mening en ga absoluut niet mee met de populisme van vechters.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.347
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Ik hoef jullie mening niet te delen.. volgens mij is dit nog steeds een openbare forum. Alistair heeft zelf aangegeven dat hij een kickbokser van origine is dus waar heb jij en nog 1000 man het over dat hij MMA vechter is.

    Sem Shilt is ook een MMA vechter ,.. horen we daar mensen over zeuren ?

    Dan kan jij mij wel kortzichtig noemen maar jij bent eerder een romanticus die achter de meute aan holt. Ik hou het op mijn eigen mening en ga absoluut niet mee met de populisme van vechters.
    Ben inderdaad een romanticus, daar heb je gelijk in...

    Heb het ook nooit gehad over het feit dat hij een MMA vechter is, dat maakte de K-1 er van en vooral de Voice en alle andere vechters. Dat wist ik al voordat hij uberhaupt vocht in de K-1.

    Je hoeft mijn mening helemaal niet te delen, sterker nog ik vroeg om een mening alleen je haalde dingen erbij die voor mij niet relevant waren aan de discussie... Het was namelijk niet of Alistair wel of niet goed had gevochten, het had te maken met de spanning vooraf....

    En wat bedoel je met mee gaan met de populisme van de vechters???
    Het is een mooie zin die formuleert maar die heeft denk ik wel wat uitleg nodig...

  16. #41
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Fasada View Post
    Ben inderdaad een romanticus, daar heb je gelijk in...

    Heb het ook nooit gehad over het feit dat hij een MMA vechter is, dat maakte de K-1 er van en vooral de Voice en alle andere vechters. Dat wist ik al voordat hij uberhaupt vocht in de K-1.

    Je hoeft mijn mening helemaal niet te delen, sterker nog ik vroeg om een mening alleen je haalde dingen erbij die voor mij niet relevant waren aan de discussie... Het was namelijk niet of Alistair wel of niet goed had gevochten, het had te maken met de spanning vooraf....

    En wat bedoel je met mee gaan met de populisme van de vechters???
    Het is een mooie zin die formuleert maar die heeft denk ik wel wat uitleg nodig...

    Voor de laatste x ik voelde die spanning niet.
    Ik vond het meer een showcase voor wat er nog moest gebeuren.
    En aangezien ik er van overtuigd was dat Badr van Alistair zou winnen als beiden een ronde verder zouden komen,.. maakte het voor mij minder (hollywood) spannend. Tot tegenstelling van jou die op het puntje van je stoel zat.

    Als je mijn laatste zin niet begrijpt dan kan ik je niet helpen.. ik zit hier niet om Nederlandse les te geven.

  17. #42
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Eerst sloeg Badr Karaev binnen 1 minuut KO (Karaev die de slagenwisseling aanging met Badr, best wel dom van hem)
    Vervolgens sloeg Alistair Texaira KO met zijn knie, een van de meest gruwelijke knockouts die ik ooit heb gezien op een K1 toernooi

    Toen begon mijn hart echt sneller te kloppen. Hari vs Overeem, DE gevecht van het toernooi!
    toen ze tegenover elkaar stonden kreeg ik bijna hartaanval
    was echt spannend

    Jammer voor Alistair, volgende keer beter. Dan zal het weer spannend worden want Overeem gaat hier ook beter op trainen

    Sem schilt gefeliciteerd! terechte winnaar
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  18. #43
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    157
    vCash
    126000

    Default

    Van concurrentie wordt iedereen beter en scherper dus ja doordat Allistair meedoet met de K1 wordt de K1 ook beter denk ik.

  19. #44
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Naj85 View Post
    Eerst sloeg Badr Karaev binnen 1 minuut KO (Karaev die de slagenwisseling aanging met Badr, best wel dom van hem)
    Vervolgens sloeg Alistair Texaira KO met zijn knie, een van de meest gruwelijke knockouts die ik ooit heb gezien op een K1 toernooi

    Toen begon mijn hart echt sneller te kloppen. Hari vs Overeem, DE gevecht van het toernooi!
    toen ze tegenover elkaar stonden kreeg ik bijna hartaanval
    was echt spannend

    Jammer voor Alistair, volgende keer beter. Dan zal het weer spannend worden want Overeem gaat hier ook beter op trainen

    Sem schilt gefeliciteerd! terechte winnaar
    Mee eens.

    Ik denk dat de TS een punt heeft, maar wat het echt een sensatie maakte kwa hype was nadat Badr en Overeem beiden hun tegenstanders met gemak KO sloegen. Toen werd het pas extra spannend.

  20. #45
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    Rotterdam
    Posts
    193
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van ali. Helaas.

  21. #46
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Voor de laatste x ik voelde die spanning niet.
    Ik vond het meer een showcase voor wat er nog moest gebeuren.
    En aangezien ik er van overtuigd was dat Badr van Alistair zou winnen als beiden een ronde verder zouden komen,.. maakte het voor mij minder (hollywood) spannend. Tot tegenstelling van jou die op het puntje van je stoel zat.

    Als je mijn laatste zin niet begrijpt dan kan ik je niet helpen.. ik zit hier niet om Nederlandse les te geven.
    @ Marquis
    Ik heb al je opmerkingen/mailwisselingen van fasada en jou gelezen, dit doet mij 2 dingen vermoeden:

    1. Of je begrijpt niets van deze thread.
    2. Of je bent ontzettend eigenwijs en je houdt ervan om tegen de stroming in te zwemmen.

    Ik denk "2".

    Collina

  22. #47
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    272
    vCash
    126000

    Default

    Hallo forum bro s,

    Ik moet eerlijk toegeven, dat Overeem inderdaad voor veel ophef en spanning zorgt.. Ik viel bijna vanme stoel van de zenuwen en spanning.. ( Toen Badr tegenover Alistar stond) Dus vanmij mag Overeem vaker meerdoen en hij heeft in mijn ogen bewezen dat hij ook van toppers kan winnen..

    Dus Alistar Overeem.. Join the K-1 club !!!!!!!!!!

  23. #48
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Hallo forum bro s,

    Ik moet eerlijk toegeven, dat Overeem inderdaad voor veel ophef en spanning zorgt.. Ik viel bijna vanme stoel van de zenuwen en spanning.. ( Toen Badr tegenover Alistar stond) Dus vanmij mag Overeem vaker meerdoen en hij heeft in mijn ogen bewezen dat hij ook van toppers kan winnen..

    Dus Alistar Overeem.. Join the K-1 club !!!!!!!!!!
    x2!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  24. #49
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Collina View Post
    @ Marquis
    Ik heb al je opmerkingen/mailwisselingen van fasada en jou gelezen, dit doet mij 2 dingen vermoeden:

    1. Of je begrijpt niets van deze thread.
    2. Of je bent ontzettend eigenwijs en je houdt ervan om tegen de stroming in te zwemmen.

    Ik denk "2".

    Collina
    3*

    Ik heb een andere mening dan menig andere forumbroeders.

    Wat is daar mis mee ?

  25. #50
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    694
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nightwalker View Post
    Hallo forum bro s,

    Ik moet eerlijk toegeven, dat Overeem inderdaad voor veel ophef en spanning zorgt.. Ik viel bijna vanme stoel van de zenuwen en spanning.. ( Toen Badr tegenover Alistar stond) Dus vanmij mag Overeem vaker meerdoen en hij heeft in mijn ogen bewezen dat hij ook van toppers kan winnen..

    Dus Alistar Overeem.. Join the K-1 club !!!!!!!!!!
    Kijk, dit zijn nog eens reacties van badr fans... (top)

    Helemaal eens!

    @Marquis
    Ik denk dat vele de partij Alistair vs. Badr net zo spannend (of zelfs spannender) vonden als de finale.

    Collina

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •