MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 28

Thread: Sem Schilt

  1. #1
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default Sem Schilt

    Om met de deur in huis te vallen...ik ben geen Sem Schilt fan.....
    Maar.... ok Sem is niet bepaald de meest spectaculaire vechter,komt houterig en langzaam over......
    Maar als je kampioen wordt in het Karate , Pancrase MMA en in de K1 4 voudig kampioen bent,dan kun je toch niet anders dan respect voor de man zn martiale kunsten hebben???
    Als Sem een Semmy was geweest van 1.90 en dus ook lichter dan was hij ook veel sneller en explosiever geweest!!
    Mike Tyson is ook ongeveer 1.85 en zeer explosief kort gedrongen net als Melvin manhoef die 1.74 is.
    Sem is 2.12 dan krijg je met dat gewicht en die lange ledematen toch een hele andere bio-mechanika dan een lichter korter iemand??? nou dan!!
    Ik lees bij de buren dat iemand met veel vechtsport ervaring Sem gister op 5 dec zo saai vond??!!
    Pardon?? hij haalt de mooiste meest getalenteerde vechter, Badr dus, die notabene pas nog zeer duidelijk van hem won, met 3 verschillende technieken neer in 1 ronde!!
    Dus wat nou saai???
    Als iemand zich bewezen heeft als all-round vecter dan is het Sem Schilt wel,die lompe lengte zat hem vroeger juist vaak in de weg,hij verloor pas nog zn traingsmaatje die dood bleef in de ring bij het sparren, de k1 wil hem kwijt, en Badr had nog pas Sem op knock out verslagen,en dat heeft Sem allemaal overwonnen gister.........
    Dus mensen waar blijft nu eens dat respect voor Sem Schilt????
    En nogmaals ik ben niet eens een Sem Schilt fan..............
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    je hebt gelijk hoor, snap het zelf ook niet. Tja wat kan ik zeggen, het is natuurlijk voor de meeste mensen entertainment.. En het is een goede knokker, maar geen entertainer.

    Sem is een goede vechter, die veel meer erkenning verdient dan hij nu krijgt.

    Het probleem zit hem volgens mij ook in het feit dat we verwend zijn, we kunnen onze (nederlandse) kampioen kiezen. Wij winnen toch ieder jaar.
    Last edited by Joris; 06-12-2009 at 23:22.
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  3. #3
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Cork
    Posts
    1.824
    vCash
    126000

    Default

    Na gisteren, ben ik anders gaan denken over Sem.
    Ik vond het maar een houten klaas, en zeer saai over komen qua communicatie..

    Ben zelf een Badr/Ali fan..

    Maar hoe hij zich gister liet zien heeft indruk op me gemaakt.
    ik bekeek het even anders, niet kijken hoe houterig is, maar probeer te kijken wat voor techniek, tactiek er in zit.

    Sem timed op het juiste moment, hij weet wanneer die een kick of een stoot geeft.
    Hij herstelde gisteren heel snel na die hoek van the flying gentleman.

    De laatste match tegen the golden boy was hij ook gefocused.
    Hij verbaasde me, want ik had verwacht dat Badr dit zou winnen.
    Badr was uitermate sterk en zo charismatisch..

    But, Sem was verassend.

    Na het gevecht een leuke interview over zijn vrouw en kinderen.
    Het is een bescheiden famillie mens. Zijn verleden spreekt voor zich.

    Heeft van alles gewonnen in de sport.

    Het mooiste was dat Sem en Badr is get midden stonden, en naar elkaar lachte..

    Proficiat Sem! Ik waardeer deze man..

  4. #4
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    18
    vCash
    126000

    Thumbs down

    ook al wint Semmy de k1 15x hij zal nooit herinered worden als the greatest k1 fighter ever want die zijn gewoon hoost en aerts en remy!!


    semy is 2.14sm 150kg en traint al sinds hij een kindje was, door de jaren heen heeft hij geleerd hoe hij zijn extra gewicht en lengte moet gebruiken maar daar blijft het en betje bij.

    semy is een rustige vechter die niet veel shit praat daarom heb ik respect voor hem maar verder vind ik hem niks.

    hij is gewoon fisiek oersterk maar verder zeer beperkte vechter. neem maar 20 cm van zijn lenghte af en 20kg van zijn gewicht dan zou hij echt van elke newcomer verliezen.


    conclusie=semy groot en sterk verder niet!!







    ik ben blij trouwens dat die ene neppe negr Remy niet gewonnen heeft.echte schande vind ik die man.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Easy,

    Als je hier wilt posten, doe dan ff iets aan je taal.

    Dank!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  6. #6
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Wat lult iedereen nou steeds over zijn lengte? als hij niet zo groot was was hij toch ook anders gebouwd en was hij misschien ook weer veel soepeler en vocht hij niet minder "houterig" als nu. Maar hij is nou eenmaal groot, vind niet dat mensen daar steeds over moeten zeuren. Je moet het doen met wat je hebt en hij maakt hier gewoon goed gebruik van. Hij was terecht de beste.

  7. #7
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Ik ben een Badr fan en had ook graag gezien dat hij had gewonnen.
    Maar de uitspraak is; moge de beste winnen.
    Gister was dat Sem. Hij heeft goed geknokt en terecht gewonnen!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    4.082
    vCash
    126000

    Default

    Mods.. kan deze thread of opgeschoond worden of naar de pit geplaatst worden?


    ontopic

    hij verloor pas nog zn traingsmaatje die dood bleef in de ring bij het sparren
    WTF? dit verhaal ken ik niet.. vertel...
    Karakter,

    dat is waar je nog toe bereid bent als het voetlicht is gedoofd, het applaus is uitgestorven en er niemand meer is om je complimenten te geven.

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Schiet weer lekker op dit op de vroege morgen.

    Die troll ga ik meteen bannen, heb er geen zin in dat kinderachtige gezeur.
    Deze topic zal ik hierna opschonen.

    On-Topic svp !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  10. #10
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Arnhem
    Posts
    1.168
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Chico View Post
    Mods.. kan deze thread of opgeschoond worden of naar de pit geplaatst worden?


    ontopic


    WTF? dit verhaal ken ik niet.. vertel...
    zie deze topic: http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?t=99013
    Assholes finish first, quote: #21
    “In fact, this should be one of the measures of how good a friendship is: Will your buddy let you fuck a midget in his bed? If the answer is yes, then you know that dude is solid.”

  11. #11
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat ALS de Hulk had meedaan, dat hij dan MISSCHIEN wel een linkerhoek had kunnen plaatsen en dat hij iedereen tegelijk KO had gemept!
    Trouwens, ALS Hellboy zich geplaatst had, dan weet ik ook zeker dat hij een kans had gemaakt! Maar dan alleen ALS hij eerst een bord pap had gegeten met rozijntjes.
    En ALS Rensenbrink niet op de paal had geschoten, dan was Nederland wereldkampioen geweest!
    Ik denk dat ALS de dochter van Patricia Paay in de Playboy had gestaan, dan was een groot deel van Nederland een stuk blijer.

    Mensen, kap toch met dat ge-als! Wat heb je eraan??!!! Het is zo, deal with it!!! Denk je nu echt dat Badr traint met de gedachte dat ALS Sem niet groot was geweest, hij dit of dat ZOU KUNNEN doen?

    Dat Sem niet zo spectaculair vecht als bijvoorbeeld een Badr is een mening die iedereen mag en kan hebben, maar dit eeuwige gezeur doet alleen maar af aan de enorme prestaties die de man levert en heeft geleverd! Hoe je het ook wend of keert, de man is een GROOT kampioen!

    Alle reps aan Sem.

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  12. #12
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Sem is gewoon een zeer goede vechter. Misschien niet de mooiste vechter qua stijl, maar hij is zeer effectief en slim.

  13. #13
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam
    Posts
    14.548
    vCash
    121250

    Default

    Wat je ook van zijn stijl vind.
    Sem is een groot kampioen en met afstand de beste vechter !
    MIXFIGHT.NL zegt: Het is eenzaam hier aan de top!!

  14. #14
    Join Date
    May 2009
    Posts
    112
    vCash
    126000

    Default

    Er zijn maar weinig vechters die zich in zoveel verschillende vechtstylen de beste moge noemen. Sem is er echter 1 van!

    En zoals al is aangehaald. Naar Sem moet je op een andere manier kijken dan naar een Badr of Ali, Als je kijkt naar Sem zijn timing en techniek is het prachtig om te zien. Ga je echter kijken naar vloeiende en flitsende acties is het wat minder.

    Doet verder niks af aan de prestatie die Sem keer op keer weer leverd.
    Weet iemand trouwens de precieze tijd dat hij er over heeft gedaan om K1 WGP te winnen?

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.990
    vCash
    126000

    Default

    Hij verdient zeker respect en is zeker niet langzaam, zoals ik hier lees. Voor zo'n grote man is hij juist heel snel. Die linkerjab was verschrikkelijk, daar velde hij de oogkas van Breggy ook eens mee toch, goede hoge trap en heel knap die teen in de lever om het af te maken.

    Toch laat Sem met name na een traptechniek nog altijd een enorm gat vallen. Nog steeds zie je dat hij onder druk zijn armen laat zakken en uit balans raakt. Ondanks dat Sem dus goed gevochten heeft, heb ik nog niet gezien dat hij zijn verdediging na het verlies van Badr heeft verbeterd. Dat zal wel moeten als hij wil blijven winnen.
    Hoogdravend, breedsprakig, diepgravend
    ~Remco

  16. #16
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Sem is de letterlijk en figuurlijk de grootste k1 vechter ooit. Als de k1 hem niet zo had tegen gewerkt dan had hij hem wel 6 keer gewonnen. Puur omdat hij commercieel en qua vechtsstijl niet bij het grote publiek aanslaat. Sem gaat nog zekker 1/2 keer de
    k1 winnen. Hij is beter dan de grootste k1 kampioenen Aerts, Bonjasky en Hoost En dan zal hij op z'n hoogtepunt stoppen als de beste k1 vechter ooit. Denk ook niet dat Badr dit gaat overtreffen.

  17. #17
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    562
    vCash
    126000

    Default

    sem heeft zaterdag een paar echte toppers verslagen en heeft laten zien dat niemand maar dan ook niemand om hem heen kan !! als je daarna dan nog zo bescheiden kan blijven verdien je een staande ovatie . deze man is een voorbeeld voor velen en verdient alleen maar respect . groet hans

  18. #18
    Join Date
    Oct 2007
    Posts
    446
    vCash
    126000

    Default

    Sem was gewoon top. En voor Easy: als iemand denkt dat ie beter is op dit moment, dan moet diegene hem gewoon neerslaan. Ik wens hem veel succes, maar geef hem weinig kans. Als je Badr zo verschrikkelijk hard met een linkse kunt slaan, dat ie neer gaat in de finale (!) van de K1, dan ben je echt een topper. En als je weet dat hij inmiddels 4 keer kampioen is geweest, dan ben je een legende. En ik denk, dat ie idd nog 1 of 2 keer gaat winnen. Dan is ie onstervelijk als legende. Mooi vechten is heel subjectief natuurlijk. Winnen of verliezen is dat vaak minder.
    Ik vind hem top! en ook als mens: lekker bescheiden, nuchter. Net als Hoost en Bonjasky brengen ze veel goeds voor de sport.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    1.082
    vCash
    126000

    Default

    Sem heeft er ook niet gevraagd om 2.14 m te zijn.
    Qua amusument doet hij onder als vechters als Badr en Alistair of wie dan ook.

    Maar hij heeft gewoon gewonnen.

    Gefeliciteerd Sem !

  20. #20
    Join Date
    Dec 2005
    Location
    Nederland/Россия
    Posts
    519
    vCash
    127221

    Default

    Quote Originally Posted by Marquis View Post
    Sem heeft er ook niet gevraagd om 2.14 m te zijn.
    Qua amusument doet hij onder als vechters als Badr en Alistair of wie dan ook.

    Maar hij heeft gewoon gewonnen.

    Gefeliciteerd Sem !
    Zoiets heet een belediging verpakt als compliment.

  21. #21
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by easy View Post
    #1 conclusie=semy groot en sterk verder niet!!




    #2 ik ben blij trouwens dat die ene neppe negr Remy niet gewonnen heeft.echte schande vind ik die man.
    Ondoordachte trieste reactie.
    Er zijn grotere en sterkere vechters die NOOIT zouden kunnen doen, wat deze man heeft gedaan. Bob Sapp Hong man Choi en wie de fak nog meer hebben dat wel bewezen. Niet dat ik Semmy geweldig vind, want had 100x liever Badr nog een keer zien winnen. Maarja, hij heeft het dik verdiend. Proficiat Semmy.

    Maarja aan #2 te zien, blijkt ook wel dat je triest bent, dus daar ga ik verder ook maar niet op in
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  22. #22
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pernik View Post
    Zoiets heet een belediging verpakt als compliment.
    True hahaha
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  23. #23
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    In yo face!
    Posts
    1.776
    vCash
    126000

    Default

    Mensen moeten niet zeiken over Sem zijn lengte bla bla. Badr is ook een flinke boy van 1.95m. En wat nou ALS hij maar 1.70m was? Dan was zijn cariere ook heel anders gelopen denk ik. dus...
    Fat girlz need lovin too!



  24. #24
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    477
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ashi76 View Post
    Wat je ook van zijn stijl vind.
    Sem is een groot kampioen en met afstand de beste vechter !
    Kort samengevat, zo is het maar net!

    Gefeliciteerd Sem!!

  25. #25
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Helemaal mee eens Guillermo! Alle eer en respect voor Sem "Gentleman" Schilt!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •