MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 77

Thread: UFC op rtl 7

  1. #1
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default UFC op rtl 7

    Het is nu begonnen met de eerste aflevering.
    Allemaal naar rtl 7!!
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ready!

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Zeker hopen dat er veel kijkcijfers komen en dat er meer mma op komt.

  4. #4
    Join Date
    Sep 2006
    Location
    Over here
    Posts
    7.202
    vCash
    126000

    Default

    Was ff bang dat het commentaar Nederlands bleef...

    100% BAD ASS #elBastardoStyle

  5. #5
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Dat zou indd minder zijn.

  6. #6
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    tis wel een gaar, typisch amerikaans programma. Niks voor mij. Maar ik hoop dat het helpt mma op de kaart te zetten.

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    Best
    Posts
    4.190
    vCash
    126000

    Default

    Ziet er goed uit, jammer dat het seizoen 10 is.

    Wel goed dat ze het engels hebben gehouden en zeker goed dat het op NL televisie is wie had dat ooit gedacht?
    From Best!

  8. #8
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Wat een bloedbad. Ik weet niet of mensen hier van zitten te smullen.

  9. #9
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Leuk bloederig eerste partijtje, wat wordt die jongen slecht gecoached zeg!

  10. #10
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    tering, die onderste gozer kan echt helemaal niks. Hij gaat 6 keer de clinch aan met een worstelaar terwijl hij zelf 0 takedowndefence heeft.

  11. #11
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Nah dat word niks ben ik bang

  12. #12
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    huizen
    Posts
    293
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Wat een bloedbad. Ik weet niet of mensen hier van zitten te smullen.
    nou m,n vrouwtje die zat naast mij te kijken en die zei alleen maar ohoh das toch niet normaal meer..gaan ze door tot er iemand dood is

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Zeeland
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Wat een zooitje.. ik weet niet of dit positief voor de sport uitpakt..

  14. #14
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Je hebt goede en slechte reklame, dit progamma valt onder de laatste catergorie, ik vind het van een bedroevend niveau.

  15. #15
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    zo dat ging er lekker bloederig aan toe.. ben benieuwd hoe dit wordt bekeken.
    Ik vind het opzich wel aardig. the contender vind ik er toch wat positiever uitzien.

  16. #16
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    man man man wat baal ik dat het seizoen 10 is....

    Had dan dat seizoen van Nate Diaz genomen.... dat is tenminste nog een beetje recent en ook nog redelijk te pruimen.

    Het liefst had ik gewoon keihard seizoen 1... ook al is dat gedateeerd.... en seizoen 3 zou ook top geweest zijn.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  17. #17
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Er word wel wat in gesneden..

    tenminste, toen ik deze aflevring voor het eerst zag werd er ingezoomd op de scheur en zag je zijn schedel, dat was bij RTL 7 niet het geval.

    verder is het niveau bedroevend dit seizoen op 1 iemand na , maar mma is mma.
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  18. #18
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Ook begonnen ze dit seizoen direct met de normale episodes en niet met de eerste qualifier rondes.
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  19. #19
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tony View Post
    Ook begonnen ze dit seizoen direct met de normale episodes en niet met de eerste qualifier rondes.
    Moet je nagaan hoe bedoevend het niveau dan was geweest
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  20. #20
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    achja... ik ga er verder geen woorden aan vuil maken..

    seizoen 10 is poep
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  21. #21
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
    We zullen zien!

  22. #22
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
    We zullen zien!
    Daar ben ik ook wel benieuwd naar. Toen ik begin jaren '90 voor het eerst de UFC zag was ik in ieder geval verkocht Ik vind het wel een beetje jammer dat RTL met dit seizoen begint en niet met het eerste seizoen; het tiende seizoen is mijns inziens het slechtste seizoen tot nu toe.

  23. #23
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
    We zullen zien!
    Denk je niet dat het mogelijk is dat door eventuele controversie die ontstaat naar aanleiding van dit programma (ik heb nog geen krant o.i.d. gezien vanochtend maar het was een flinke snee en de partij werd niet gestopt) de kijkcijfers juist gaan toenemen?
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  24. #24
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Denk je niet dat het mogelijk is dat door eventuele controversie die ontstaat naar aanleiding van dit programma (ik heb nog geen krant o.i.d. gezien vanochtend maar het was een flinke snee en de partij werd niet gestopt) de kijkcijfers juist gaan toenemen?
    Publiciteit (goede of slechte) zal de nieuwsgierigheid alleen maar aanwakkeren. Dat zal voor een opleving van de kijkcijfers zorgen. Maar je kunt je afvragen hoeveel nieuwe mensen (dwz mensen die nog geen hardcore MMA fans zijn) dit programma zullen blijven volgen.
    Het is een Amerikaanse serie, die in Amerika voor een grote doorbraak heeft gezorgd. In serie 10 zit de in Amerika (ook voor het redelijk grote publiek) al bekende Kimbo Slice en een aantal ex-NFL'ers. Dat zijn gasten die in Amerika tot de verbeelding spreken, maar in Nederland niet.
    Wat in Nederland MMA wellicht op de kaart kan zetten, is een partij tussen Sem Schilt en Dennis van der Geest.
    Hoe dan ook, ik ben erg benieuwd hoe dit prograMMA en de kijkcijfers zich zullen ontwikkelen.

  25. #25
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    Quote Originally Posted by leo oldenburger View Post
    Ik kan me voorstellen dat ze bij RTL7 best tevreden zijn met de kijkcijfers. Het programma trok 193.000 kijkers, met een marktaandeel van 5,8%. Ik ben wel benieuwd hoeveel van deze kijkers ook blijven kijken. Voor deze aflevering is veel reclame gemaakt en veel mensen zullen, uit nieuwsgierigheid, zijn gaan kijken. Dat zie je vaker bij nieuwe programma's waar veel reclame voor is gemaakt. Vaak vallen de cijfers daarna terug, in sommige gevallen blijven de cijfers ongeveer gelijk of stijgen ze zelfs iets.
    We zullen zien!
    Is dit niet wat voor sbs om op in te haken?, laten we eerlijk zijn mma is de snelst groeiende tak van vechtsport wereldwijd.
    En er zijn organisaties zat buiten de ufc.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •