View Poll Results: Wie willen jullie tegen Badr Hari zien?

Voters
202. You may not vote on this poll
  • Remy Bonjasky

116 57.43%
  • Errol Zimmerman

18 8.91%
  • Gokhan Saki

16 7.92%
  • Alistair Overeem

28 13.86%
  • Jerome Le Banner

9 4.46%
  • Peter Aerts

15 7.43%
+ Reply to Thread
Page 3 of 6
FirstFirst 1 2 3 4 5 6 LastLast
Results 51 to 75 of 142
    vCash
    25

Quote Originally Posted by Harlem View Post
    Remy! Laat ze nu maar eens uitvechten wie van de 2 de beste/slimste/sterkste is!
    Dat was Schilt toch!;-)

vCash
    11000

waarom Remy hij laat steeds zien geen confrontatie aan te durven.Peter Aerts die nu beter in zijn vel zit als laatste jaren.Of Hesdy Gerhes die altijd knokt

vCash
    11000

Ik heb maar op Remy gestemd. Maar liever zie ik Bonjasky nog eens tegen Aerts vechten in de Arena.

En dan Hari tegen Hesdy, ligt ook lekker in de mond, Hari-Hesdy. Twee knokkers, even lang ook, top.

En Zimmerman is ook een optie

vCash
    169

Quote Originally Posted by doom View Post
    waarom Remy hij laat steeds zien geen confrontatie aan te durven.Peter Aerts die nu beter in zijn vel zit als laatste jaren.Of Hesdy Gerhes die altijd knokt

Als Remy laat zien wat hij de laatste keer heeft laten zien in de Arena,.. dan mag hij wel tegen Badr hoor.

vCash
    500

denk dat een wedstrijd tegen REMY de meest logische is!!
    2e keus SAKI die in 20 seconden ZWAAR KO gaat.!!

vCash
    0

Quote Originally Posted by It's Showtime View Post
    We willen jullie er tot slot nog op wijzen dat we serieus rekening houden met de polls op internet.
    Las in andere topic dat het hoogstwaarschijnlijk Saki wordt. Toch goed rekening gehouden met de poll idd (alleen le banner (die je ook helemaal niet in de poll hoefte te zetten) scoort lager )

vCash
    11225

Quote Originally Posted by mikeymcd View Post
    Las in andere topic dat het hoogstwaarschijnlijk Saki wordt. Toch goed rekening gehouden met de poll idd (alleen le banner (die je ook helemaal niet in de poll hoefte te zetten) scoort lager )
    hahah idd, zet dan geen poll neer.

Ik ben nieuw op dit forum , maar ik zou zeggen geef de mensen spektakel voor hun geld BADR HARI- MELVIN MANHOEF , twee pure vechters tegen elkaar . Met alle respect voor Peter Aerts , ik ben groot fan van hem , maar nu word het tijd om over stoppen na te gaan denken

vCash
    11225

Quote Originally Posted by john67 View Post
    Ik ben nieuw op dit forum , maar ik zou zeggen geef de mensen spektakel voor hun geld BADR HARI- MELVIN MANHOEF , twee pure vechters tegen elkaar . Met alle respect voor Peter Aerts , ik ben groot fan van hem , maar nu word het tijd om over stoppen na te gaan denken
    Die twee zijn de grootste matties, die gaan echt geen losse partij tegen elkaar vechten, no way

vCash
    25

Quote Originally Posted by john67 View Post
    dit meen je toch niet serieus.... buiten het feit dat ze beste vrienden zijn,teamgenoten lijkt me dit geen spektakel we hebben gezien hoe lengte een grote voordeel heeft op je tegenstander en badr zou hem dan dus met gemak kunnen verslaan, spong vs manhoef is een super matchmaking dus laat zo maar staan

overigens welkom

Nou, de uitslag van de poll laat echt weinig aan duidelijkheid te wensen over .
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

vCash
    11225

Laat ze Saki tegen Gerges zetten en Ghita tegen Badr hari.

vCash
    19537

Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Laat ze Saki tegen Gerges zetten en Ghita tegen Badr hari.
    Gast serieus, had al een vermoeden in een andere topic die je gestart had dat je fan/verbonden bent met Ghita. Maar buiten de ouders en hardcorefans van Ghita zit niemand daar op te wachten natuurlijk...

vCash
    25

ghita is zo overschat.... dan zie ik liever saki vs badr

vCash
    11225

Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Gast serieus, had al een vermoeden in een andere topic die je gestart had dat je fan/verbonden bent met Ghita. Maar buiten de ouders en hardcorefans van Ghita zit niemand daar op te wachten natuurlijk...
    haha en ze zitten wel te wachten op een Saki tegen Hari?
    Saki komt duidelijk te kort en is veel te licht/klein voor badr, dat zagen we wel tegen bonjasky en aerts.Ghita daarentegen heeft goede dingen laten zien afgelopen partijen en wist het 3 rondes vol te houden tegen schilt, daarin zijn bonjasky, le banner en badr in gefaald.Dus zo gek lijkt me de match hari vs ghita niet.

vCash
    11225

Quote Originally Posted by abdel1991 View Post
    ghita is zo overschat.... dan zie ik liever saki vs badr
    Ik denk dat Saki meer overschat is.

vCash
    19537

Dan is een Saki tegen Ghita een veel logischere partij. Saki heeft een veel beter C.V dan Ghita btw.

vCash
    25

Saki overschat?

Denk dat hij zijn sporen wel verdiend heeft hoor.....

vCash
    25

Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik denk dat Saki meer overschat is.
    hoezo dat?? saki heeft al grote namen verslagen zoals sefo,kareav en spong, wie heeft ghita eigenlijk verslagen?? ja die ene verdwaalde mma'er laatst en nog een paar op die k1 gp in japan waar ook niet grote namen stonden... laat hem eerst effe een tegenstander van formaat verslaan, misschien dan tegen badr

vCash
    11225

Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    Saki overschat?

Denk dat hij zijn sporen wel verdiend heeft hoor.....
    Niet in de K1 als je het mij vraagt.

vCash
    11225

Quote Originally Posted by gieloe View Post
    Dan is een Saki tegen Ghita een veel logischere partij. Saki heeft een veel beter C.V dan Ghita btw.
    Dat zou een beter idee zijn misschien ja.Ik ga voor ghita dan.

vCash
    11225

hoezo dat?? saki heeft al grote namen verslagen zoals sefo,kareav en spong, wie heeft ghita eigenlijk verslagen?? ja die ene verdwaalde mma'er laatst en nog een paar op die k1 gp in japan waar ook niet grote namen stonden... laat hem eerst effe een tegenstander van formaat verslaan, misschien dan tegen badr
    Sorry hoor, grote namen misschien wel maar het zijn ook niet meer dan namen.

Karaev: de meest overschatte vechter in de K1, met meer verliespartijen op zijn naam(k1) dan winst partijen onderhand.

Sefo: Verloor ook meer op het laatst dan dat hij won, hij is niet voor niks gestopt nu.

Spong: Heeft nog geen naam in het zwaargewicht en nog niet van een topper gewonnen.Spong heeft een naam in de koningsklasse.

vCash
    25

het zijn toch grote namen, en saki heeft de halve finale bereikt... ik zeg ook niet dat saki een topper is, als hij bv. echt tegen hari moet dan ligt hij binnen 2min KO maar saki heeft zichzelf wel bewezen dat hij een prima vechter is voor laten we zeggen de "2e lijn" en ghita mag eerst een grote naam verslaan, en ik zou graag bv. saki vs ghita willen zien en ik sluit niet uit dat ghita wint met zijn lengtevoordeel en harde low-kicks, maar op dit moment heeft saki er meer recht op om tegen hari te vechten in amsterdam dan ghita

vCash
    11225

het zijn toch grote namen, en saki heeft de halve finale bereikt... ik zeg ook niet dat saki een topper is, als hij bv. echt tegen hari moet dan ligt hij binnen 2min KO maar saki heeft zichzelf wel bewezen dat hij een prima vechter is voor laten we zeggen de "2e lijn" en ghita mag eerst een grote naam verslaan, en ik zou graag bv. saki vs ghita willen zien en ik sluit niet uit dat ghita wint met zijn lengtevoordeel en harde low-kicks, maar op dit moment heeft saki er meer recht op om tegen hari te vechten in amsterdam dan ghita
    Dat Saki er meer recht op heeft hoor je mij niet ontkennen.Maar als mensen mij vragen wie ik van die twee liever tegen Hari zie zeg ik Ghita, omdat ik vooral onder de indruk ben van zijn snoeiharde lowkicks en zijn timing en efficientie daarmee.Ik denk dat die partij veel mooier wordt dan saki vs hari.

vCash
    25

Bonjasky of Overeem
    zou in beide gevallen een vette rubbermatch worden
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

Tags for this Thread

Bookmarks