MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 42
  1. #1
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    14
    vCash
    126000

    Default UFC naar Nederland

    Zijn jullie ook fan van UFC??
    ik ben nu een aantal keer in het buitenland naar een UFC event geweest en dat was echt helemaal geweldig.
    zou dit in Nederland ook kunnen?? en zou daar ook animo voor zijn?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Don't let it go to the judges

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Green View Post
    Zijn jullie ook fan van UFC??
    ik ben nu een aantal keer in het buitenland naar een UFC event geweest en dat was echt helemaal geweldig.
    zou dit in Nederland ook kunnen?? en zou daar ook animo voor zijn?
    Ik heb weleens opgevangen dat men op den duur ook naar Nederland wil. Waarschijnlijk wil men eerst het publiek een beetje warm maken voor de UFC. De uitzendingen van TUF op RTL7 zouden misschien kunnen worden gezien als een eerste stap.

  3. #3
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Green View Post
    Zijn jullie ook fan van UFC??
    Neuh.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2006
    Posts
    1.300
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het wel heel vet vinden, maar denk dat als het al gaat gebeuren het nog wel een paar jaartjes duurt.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Als het gebeurt, is vast en zeker iedereen hier aanwezig.
    =

  6. #6
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Zou geen slechte stap zijn gezien de ligging van Nederland. Zet Kongo, Struve, Hardonk, Bisping en Hardy op de card en je hebt volle bak. Er zullen ook genoeg fransen, engelsen en belgen aanwezig zijn dan.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Wat mij betreft liever vandaag dan morgen. Maar het zal nog wel even duren voordat het in NL gehouden gaat worden.

  8. #8
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt mij erg VET, MMA is de vechsport van de toekomst

  9. #9
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Schiphol
    Posts
    205
    vCash
    126000

    Default

    Ik zal er 100% bij zijn, er is zeker genoeg animo voor.. En onze buurlanden zullen nie beroert zijn om ook een kijkie te komen nemen. Geslaagd zal het zeker zijn!!

  10. #10
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    136
    vCash
    126000

    Default

    IK BEN ER ZEKER BIJ (TEN MINSTE ALS ER BEETJE GOEDE VECHTERS ZIJN)!!!

  11. #11
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    ik zal het volgende week eens aan dana vragen
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  12. #12
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    11
    vCash
    126000

    Default

    Ik zou het super vinden als het naar nl komt maar ik denk dat het grote publiek er niet klaar voor is. Hoevaak zie je nu niet dat er op een kickboks/mma gala een mooie mma partij maar het publiek begint boe te roepen omdat ze het grondgevecht niet snappen

  13. #13
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk dat we dan een speciaal mixfight vak kunnen maken zou wel echt te gek zijn als er een UFC gala in Nederland zou komen.
    Denk dat de populariteit wel snel toe gaat nemen doordat het nu op tv is en het dus meer mainstream gaat worden. En met Struve en Yvel in de UFC word Nederland ook meer gerepresentateerd als eerst

  14. #14
    Join Date
    Jul 2007
    Location
    Essen (Duitsland)
    Posts
    768
    vCash
    126000

    Default

    Maar er is een probleem... UFC vind plaats in een kooi .
    Welke gemeente gaat er toestemming voor geven?
    Last edited by Bosco Baracus; 20-12-2009 at 12:37.


  15. #15
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    102
    vCash
    126000

    Default

    Een ander bijkomend probleem is volgens mij de hoge belasting afdracht die de sporters moeten betalen over de uitgekeerde startgelden en winstpremies etc.Dat speelt toch ook iedere keer in de arena?Daar lees je toch ook vaker over vechters die vechten voor een aanzienlijk lagere som dan ergens anders?Ben benieuwd of dit bij de ufc een sta in de weg is.

  16. #16
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    1.697
    vCash
    126071

    Default

    Amsterdam Arena zou een goede locatie zijn!

  17. #17
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by king View Post
    Amsterdam Arena zou een goede locatie zijn!
    Ik denk dat die nou net iets te groot is.
    Doe maar het GelreDome, lekker bij mij in de buurt en ook goed te bereiken voor onze oosterburen!

  18. #18
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Denk dat ze het eerder in Ahoy zouden doen.
    Max. 400 x 125

  19. #19
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Denk dat ze het eerder in Ahoy zouden doen.
    Kan ik ook goed mee leven als geboren Rotterdammer!

  20. #20
    Join Date
    May 2009
    Location
    Tilburg
    Posts
    373
    vCash
    126000

    Default

    ik zeg nog twee jaar w8ten people!!

  21. #21
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    Eindhoven, NB
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    Gelet op bovengenoemde omstandigheden kan worden vastgesteld dat het plaatsvinden van het kooigevechttoernooi inbreuk maakt op verweerders beleid ten aanzien van geweldsbeperking en tevens onrust veroorzaakt in (delen van) de Nijmeegse samenleving. Hierdoor is het niet onaannemelijk dat het gewenste niveau van orde en rust in het openbare leven van Nijmegen wordt aangetast. De rechtbank is dientengevolge van oordeel dat, gelet op alle feiten en omstandigheden in hun onderlinge samenhang beschouwd, verweerder in redelijkheid heeft kunnen besluiten de aangevraagde vergunning te weigeren in het belang van de openbare orde.
    LJN: AA6479, Rechtbank Arnhem , 99/231

    politiek NL heeft zware tunnelvisie. Waar het voor een Amerikaan normaal is om zijn 7 jarig zoontje mee te nemen naar een UFC gala, is het hier voor alle leeftijdscategorieen 'in strijd met de openbare orde'. Reken maar niet op een UFC in Nederland.

    Ladies and Gentlemen, Welcome to the Shogun Era

  22. #22
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    1.932
    vCash
    40000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    LJN: AA6479, Rechtbank Arnhem , 99/231

    politiek NL heeft zware tunnelvisie. Waar het voor een Amerikaan normaal is om zijn 7 jarig zoontje mee te nemen naar een UFC gala, is het hier voor alle leeftijdscategorieen 'in strijd met de openbare orde'. Reken maar niet op een UFC in Nederland.
    Dan in België!!! Daar hebben ze het al eens gedaan. Rene Rooze, Bob, Schreiber en Ed kruif van Kamakura hadden er in mee gedaan destijds. Echte bloedbad.

    In het sportpaleis te antwerpen. Kga Dana een mailtje sturen!

  23. #23
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    LJN: AA6479, Rechtbank Arnhem , 99/231

    politiek NL heeft zware tunnelvisie. Waar het voor een Amerikaan normaal is om zijn 7 jarig zoontje mee te nemen naar een UFC gala, is het hier voor alle leeftijdscategorieen 'in strijd met de openbare orde'. Reken maar niet op een UFC in Nederland.
    Hier moet ik je toch even corrigeren Het is niet per definitie in strijd met de openbare orde, dit kan per gemeente verschillen. Het struikelblok is namelijk de APV, waarin staat op basis waarvan een evenementenvergunning kan worden geweigerd. Als ik het goed heb is in de gemeente Ede vorig jaar een evenementenvergunning afgegeven voor een kooigevecht. Het is uiteindelijk niet door gegaan, maar het wil dus niet zeggen dat een aanvraag bij voorbaat kansloos is. Het is denk ik ook een kwestie van 'bestuurders opleiden'. Als je ziet dat er vrijwel iedere maand meerdere evenementenvergunningen worden afgegeven voor MMA/Thaiboksgala's, dan zul je als gemeente zijnde goed motiveren waarom een MMA evenement in een octagon niet mag. Ik vind het in ieder geval niet logisch.

    Bij bestuurders heerst denk ik vooral het beeld van de vroegere kooigevechten. 'Alles mag' las je dan in de krant. Tegenwoordig is het dermate gereguleerd dat je van een echte sport kunt spreken. Dat dit in een octagon plaats vindt in plaats van een ring doet hier niet aan af. Wel moet ik zeggen dat plaatjes van bebloede vechters (zie bijvoorbeeld Struve vs Stojnic ) de beeldvorming niet bepaald positief beinvloeden.

  24. #24
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Misschien zijn de tijden nu onderhand genoeg veranderd. Met de internationale uitstraling van de UFC is er misschien een gemeentebestuur zo gek te krijgen om het binnen hun grenzen toe te laten.

    Ik denk dat de UFC best wel goede PR-mensen hebben die samen met b.v. een AHOY of Gelredome of ArenA een gemeente-besluit enigszins bij kunnen sturen.
    Je moet ook niet vergeten dat de hardere vechtsporten gewoon heel goed geaccepteerd worden. De uitstraling van Schilt en Bonjaski, alle projecten als b.v. 'Tijd voor vechtsport' of 'Man of Muis' van defensie. Daarnaast zijn de huidige bestuurders van een generatie dat ze of zelf gekickboxt hebben of iets in die geest en/of kinderen/neefjes/vriendjes van hebben die op een of andere manier iets met vechtsport te maken hebben. Zij kijken er dan (als het goed is) niet bij voorbaat negatief tegen aan. Althans dat is mijn inschatting, of die juist is, dat moet de toekomst uitwijzen.

    Maar als ik kijk naar b.v. het GelreDome dan kan ik mij voorstellen dat de gemeente Arnhem maar wat blij is met weer een volle bak uit binnen en buitenland, dat levert de plaatselijke middenstand en horeca ook genoeg op en je hebt nog niet een kwart nodig van de politie inzet die bij Vitesse gebruikelijk is.

  25. #25
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    Washington DC
    Posts
    556
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by CannieY View Post
    LJN: AA6479, Rechtbank Arnhem , 99/231

    politiek NL heeft zware tunnelvisie. Waar het voor een Amerikaan normaal is om zijn 7 jarig zoontje mee te nemen naar een UFC gala, is het hier voor alle leeftijdscategorieën 'in strijd met de openbare orde'. Reken maar niet op een UFC in Nederland.
    Nu vind ik ook niet helemaal tof om je zoontje van 7 jaar mee te nemen naar zo iets.
    Geef die van dat geld maar een mooie playmobiel doos is die blijer mee en op zijn plaats kan dan een volwassene zitten die de boel beter in perspectief ziet en het meer waardeert. Waarom geen leeftijdsgrens van 12/14 jaar? Je hebt als je groot bent nog genoeg tijd om naar de UFC te gaan. Geld, vind ik, trouwens voor heel veel evenementen, maar ik ben daar misschien wat zeikerig in.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •