MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 68
  1. #26
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Rahad is niet bepaald "gewoon" een witte band.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Rahad is niet bepaald "gewoon" een witte band.
    Nee zeker niet. Alhoewel hij niet een pure BJJ-er is, is dankzij zijn Judo, Worstel en Grappling achtergrond De bruine bande klassen een veel gepastere klasse voor hem dan de witte banders dat is een ding dat zeker is!
    Last edited by FightingDutchman; 02-02-2010 at 19:38.
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  3. #28
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Aaah Rahad, die jongen hoort idd niet thuis in wit.
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  4. #29
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by cholitzu View Post
    Want??Zotte kosten??

    Uit Mixfight.nl Forum

    En even voor iedereen die een tornooi wil organiseren dat meer dan €5 kost:



    Vlad Polianskii
    Born: August 4, 1990 (1990-08-04) (age 19)

    Other names: Tuplad
    Residence: Lermontov, Russia
    Nationality: Russian
    Height. 1.85 m (6 ft 1 in)
    Weight: 84 kg (185 lb)
    Style: Brazilian Jiu-Jitsu
    Fighting out of: Antwerp, Belgium
    Team: EXIT BJJ
    Rank : white belt in BJJ

    http://en.wikipedia.org/wiki/User:Tuplad

    Tuplad :: BJJ
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  5. #30
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    da is hem bangelijk cristophe hahahahaha

  6. #31
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool Das trouwes den 2de keer da gij da post

    Last edited by Tuplad; 04-02-2010 at 14:02.
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  7. #32
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    1.453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool Das trouwes den 2de keer da gij da post

    http://i26.photobucket.com/albums/c1...g?t=1265288547
    Hahaha waarom heb je een afbeelding neergezet die alleen op jezelf slaat!? Christophe, Franky en ook Ijsblok en Cliff (waar je in een ander topic commentaar op hebt) hebben allemaal al, succesvol, meerdere malen op de mat gestaan bij verschillende toernooien. Jij daarentege zeurt liever hier over 'Zotte kosten' en dat mensen te laag gegradueerd zijn. Dus ik weet niet op wie die afbeelding nou slaat.........
    The dictionary is the only place where succes comes before work.

    www.sportfood.nl

  8. #33
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    da is hem bangelijk cristophe hahahahaha


    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Als het een geheim was, zou'k et niet op Wikipedia zetten, mongool Das trouwes den 2de keer da gij da post
    Het is inderdaad de 2de keer dat ik dat post ... en ik heb het gevoel dat het niet de laatste keer was ook!

    Ik heb geen probleem met het in discussie treden met mensen met een andere mening dan de mijne zonder mijn respect voor hen te verliezen. Maar het gedrag dat jij hier tegenover andere BJJ'ers en mij toont schiet me telkens in het verkeerde keelgat. Kinderachtig van me, I know, maar ach ... ik ben ook maar een mens.

    Enne ... keyboardwarrior?! Ik kom - spijtig genoeg - niet zo veel meer in België, maar zodra ik m'n ticket heb voor m'n volgende reis laat ik het je weten en doe ik m'n best dat we elkaar ook "in real life" eens ontmoeten (en dan liefst nog ergens op een mat) ... ik ben benieuwd of jij dan evenveel moeite zal doen om voor me te staan met je grote mond.

    Quote Originally Posted by FightingDutchman View Post
    Hahaha waarom heb je een afbeelding neergezet die alleen op jezelf slaat!? Christophe, Franky en ook Ijsblok en Cliff (waar je in een ander topic commentaar op hebt) hebben allemaal al, succesvol, meerdere malen op de mat gestaan bij verschillende toernooien. Jij daarentege zeurt liever hier over 'Zotte kosten' en dat mensen te laag gegradueerd zijn. Dus ik weet niet op wie die afbeelding nou slaat.........
    Eigenlijk gek dat echte BJJ'ers zich laten opnaaien door zo'n would-be, niet?! Buiten één wedstrijdje (ik dacht in Ede) waar hij zijn armpje bezeert had, kan ik me niet herinneren veel BJJ-gerelateerd nieuws van deze jongen gehoord te hebben.

    Bovendien, het beste van al is dat ik origineel van Exit Antwerpen - het team waar Tuplad nu traint - ben (al heb ik hem nooit persoonlijk ontmoet, hij is begonnen toen ik al een tijdje weg was). Ik heb er destijds mijn blauwe band gekregen van Maurice Goffart en Ken Van Gilbergen na 2,5 jaar regelmatig trainen en deelnemen aan wedstrijden, terwijl ik mijn eerste grote tornooi-overwinning al na een jaar had (Spartakiade Brussel, wit -85, maart 2004). Ik heb die beslissing van mijn trainers eerlijk gezegd nooit beklaagd, al waren er toen ook heel wat mensen van andere teams aan het klagen dat ik mijn blauwe band eerder had moeten krijgen!

    History repeats itself!
    Last edited by Christophe; 04-02-2010 at 17:05.
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  9. #34
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    En on-topic: Waw, elke BJJ´er die niét deelneemt aan zo'n strak georganiseerd tornooi (zeker degenen uit België en Nederland) is goed gek!!!

    Proficiat aan de organisatie!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  10. #35
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    616
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij is het iets positiefs dat BJJ'ers in Nederland/België niet heel snel naar een hogere band gaan. Ik heb liever dat mensen iets lager gegradueerd zijn dan te hoog.

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Ach witte banders met veel ambitieuze praat, ergens ook wel weer komisch.

  12. #37
    Join Date
    Jul 2006
    Posts
    975
    vCash
    126000

    Default

    Doodmoe wordt je ervan dat hij elke keer weer een BJJ topic naar de klote helpt.

    Zullen we hem vanaf nu gewoon negeren, en dan bedoel ik echt helemaal niet meer reageren! doodzwijgen!

    Ben overigens benieuwd wat zijn medestudenten en vooral zijn leraren vinden van zijn opstelling...
    It's not how you look in the light.
    It's how you fight in the dark.

  13. #38
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ach witte banders met veel ambitieuze praat, ergens ook wel weer komisch.
    hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN -70kg blauw mijne poul grtz

  14. #39
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    133
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    "in real life" eens ontmoeten (en dan liefst nog ergens op een mat) ... ik ben benieuwd of jij dan evenveel moeite zal doen om voor me te staan met je grote mond.
    Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.
    If I had one wish, I would ask for an ass big enough for the whole world to kiss.

  15. #40
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mdk View Post
    Doodmoe wordt je ervan dat hij elke keer weer een BJJ topic naar de klote helpt.

    Zullen we hem vanaf nu gewoon negeren, en dan bedoel ik echt helemaal niet meer reageren! doodzwijgen!

    Ben overigens benieuwd wat zijn medestudenten en vooral zijn leraren vinden van zijn opstelling...
    Groot gelijk, ik doe m'n best .... na deze post!

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.
    Perfect, die afspraak staat!

    Ik neem aan dat je er geen probleem mee hebt dat we dan ook even een cameraatje mee laten draaien, ik ben er zeker van dat er nog mensen zijn op dit forum die graag zien hoe jij "m'n kaak in de prak ramt"!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  16. #41
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN -70kg blauw mijne poul grtz
    Franky still has the spirit!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  17. #42
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    106
    vCash
    126000

    Default

    Chistophe jongen je bent de beste van nl/belgie ben trots op je...

  18. #43
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.386
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by Mr 1 Leg View Post
    hahahaha zeker ik ben er bij ik heb er voor gezorgd dat ik kan komen rollen i love ittttt see you there AMSTERDAM WE KOMEN ER AAN -70kg blauw mijne poul grtz
    Ik ben ietsje zwaarder, misschien in de open klasse even een potje zou mooi zijn

  19. #44
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    1.321
    vCash
    126000

    Default

    ik heb me ook ingeschreven, ben er bij!

  20. #45
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik ben ietsje zwaarder, misschien in de open klasse even een potje zou mooi zijn
    zeker weten braint met alle plezier amigo zou top zijn om eens tegen jou te rollen da kunnen we wel regelen met remco of patrick

  21. #46
    Join Date
    Aug 2008
    Location
    belgium
    Posts
    3.185
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Christophe View Post
    Franky still has the spirit!
    tuurlijk christophe je kent me toch en ede is er ook noch voor mijn MMA partij op 28 maart goede voorbereiding en eens je de smaak te pakken hebt ik kan niet zonder bjj grapling en MMA grtz

  22. #47
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by g-unit View Post
    Chistophe jongen je bent de beste van nl/belgie ben trots op je...
    Uf, bedankt voor het compliment maar ik ben zeker niet "de beste" (ik neem aan dat je BJJ'er bedoeld)! Al ben ik wel trots om deel uit te maken van de BE/NL BJJ-community, en ik hoop dat altijd te blijven doen (ook al woon ik nu ietsje verder weg).
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  23. #48
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Arnhem
    Posts
    28
    vCash
    126000

    Default

    als het een beetje meezit met me duim ben ik zeker aanwezig
    "If size mattered, the elephant would be the king of the jungle"

  24. #49
    Join Date
    Feb 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    421
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by g-unit View Post
    hoe zo wordt het niet gewaarderd, ik heb jongens gezin die mee deden met witte banders en opeens zag ik ze met bruine banders mee doen en nog eerste worden hee, dus alles kan als je zelf maar vertrouwt en weet dat je met de klasse mee kan draaien succes jongen, vind echt mooi jouw vecht styl
    Danku danku
    (kennen wij elkaar trouwens? Al die nicknames)

    Ze vertelde me daar dat het niet de bedoeling was je in een andere klasse in te schrijven.
    Maar vindt het persoonlijk gewoon leerzamer en leuker om hoger mee te draaien
    Sir Chokealot

    The snake

  25. #50
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Leuven
    Posts
    299
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tuplad View Post
    Praat maar graaf tot ik uw kaak in de prak ram.
    This I want to see...

    Vlad, ik heb je een paar maand geleden al eens op een rustige manier proberen te zeggen dat je verkeerd bezig bent (zie topic, Tommy Depret tegen Sergio Moraes). Blijkbaar heb je het toen niet goed begrepen...

    Zal het nu eens op een andere manier proberen... mss dat je het nu wel begrijpt.
    Je bent jezelf serieus belachelijk aan 't maken en vroeg of laat 'gaat ge eens met uw kop () tegen de muur lopen', zoals ze zeggen.
    Dat je jezelf belachelijk maakt, vind ik op zich niet zo erg. Ieder diertje zijn pleziertje zullen we maar zeggen...
    Maar je zet ook je team in een slecht daglicht.
    Bij deze hoop ik dat dus wat recht te zetten.

    Zal de volgende keer dat ik hen zie, eens met Maurice en Michel hierover praten... Ben benieuwd wat zij er van denken...
    Van mij moet je alleszins niet veel verwachten. En moest je ooit plannen hebben om eens met de rest van Exit in Leuven te komen trainen... niet doen
    Eerst kan je je hier tegenover iedereen excuseren en dan... ben je misschien nog welkom.

    Als je niet man genoeg bent om uw excuses hier aan te bieden... Please, zwijg dan gewoon. Uw posts ergeren mij elke keer meer en meer...
    Laat het de laatste keer geweest zijn.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •