MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 11 of 11
  1. #1
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default Twintig jaar cel voor seks met leerling

    IDAHO - Een Amerikaanse lerares is dinsdag door de rechtbank veroordeeld tot twintig jaar celstraf omdat ze seks had met een 13-jarige leerling.

    De 37-jarige Ashley Jo Beach uit Idaho, moeder van drie kinderen, had maandenlang een relatie met de leerling. De twee stuurden elkaar ook naaktfoto's met hun mobieltjes. Dat meldden Amerikaanse media.
    Struiken
    De verhouding kwam in september aan het licht toen de politie de vrouw in de struiken zag liggen met een jongen. Beach, lerares wiskunde, gaf toe dat ze al maanden een seksuele relatie had met de leerling. Niet veel later werd Beach ontslagen op de Meridian Middle School.
    Nablijven
    "De gedaagde greep iedere gelegenheid aan om seks te hebben met het slachtoffer. Ze vroeg de jongen om bij haar thuis te komen, ze lokte hem in haar auto. De jongen moest nablijven, ze nodigde hem uit om te komen babysitten en om bij haar thuis het gras te komen maaien", aldus de officier van justitie in de rechtbank.
    Een geëmotioneerde Beach maakte dinsdag haar excuses aan de familie van de leerling. De rechter was onverbiddelijk en veroordeelde Beach tot een celstraf van 20 jaar. Na vier jaar achter tralies komt ze in aanmerking voor vervroegde vrijlating.


    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    5.251
    vCash
    126000

    Default

    Toch wel overdreven zeg 20 jaar.. pffff

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Doet me denken aan die southpark aflevering...NICE!

  4. #4
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    13 jaar? hijs wel de man.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    1.442
    vCash
    126000

    Default

    20 jaar? als het een man was geweest die dat met een meisje had gedaan, dan zou 20 jaar heerlijk zijn maar ik vind het toch wel iets anders in dit geval.. ik weet nog toen ik 13 was, ik wou dat mij zoiets overkwam :P

  6. #6
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Vrouwen willen gelijk behandeld worden. LEKKER.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Leon, Mexico
    Posts
    5.191
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    13 jaar? hijs wel de man.
    Nou, dan vind ik de 14-jarige leerling die deze lerares binnendeed net ietsje meer de man!



    Maar goed, het blijft scoren!

    En 20 jaar?!?!?! Die Amerikanen zijn goed gek! Een oudere leraar met een 13-jarige meisje is inderdaad iets anders, maar een 13-jarige jongen heeft de juiste hormonen-verhouding om de tijd van zijn leven te hebben met zo'n geile lerares!
    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Je hebt het overigens over mensen met een judo-achtergrond die beseffen dat guardspringen een zeer effectieve techniek is. Dat wordt ook niet ontkend, althans niet door mij, ...
    Mixfight-Ambassadeur in Mexico

  8. #8
    Join Date
    Jul 2009
    Location
    antwerpen
    Posts
    202
    vCash
    126000

    Default

    haha die jongen is in ieder geval een held

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by joost View Post
    Toch wel overdreven zeg 20 jaar.. pffff
    En als het een 14 jarig meisje was geweest en een 36 jarige leraar moest hij aan de hoogste boom... terechte straf imo.


  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Linne, Netherlands
    Posts
    6.616
    vCash
    121250

    Default

    4 jaar wordt er gezegd


    op de vot dermit

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •