MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51

Thread: Aoki spoiler!!!

  1. #1
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default Aoki spoiler!!!

    Zojuist zijn partij bekeken van dynamite....

    Wat was dat voor aktie aan het einde? Eerst breekt ie zijn arm en dan gaat ie beetje ruig doen door zijn middelvinger op te steken naar zijn tegenstander...

    Aoki heeft afgedaan voor mij... waardeloze gast.

    Hoop dat ie ooit nog eens in de ufc terecht komt... Dan wil ik hem wel eens zien tegen BJ Penn.... Hoop dat ie zijn gezicht nog erger verbouwd als dat van Sanchez.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  2. #2
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Ja ik zag het ook gisteren
    respectloze gozer
    en walgelijk hoe die arm brak..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  3. #3
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    Sneek
    Posts
    1.306
    vCash
    126000

    Default

    Er zal wel wat bad blood zijn geweest. Who care's?. Aoki is een baas, had ie maar moeten aftikken.

    Het was anders geweest als ie getikt had en toen zijn arm brak.

  4. #4
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Er was idd bad blood, maar die gast weigerde te tikken en Aoki brak mijn inziens niet bewust de arm. Kijk naar die rare positie, hij rolde met z'n lichaam een kant op en de arm kon niet goed meedraaien en Aoki viel mee in de richting en omdat hij vast bleef houden ( wat iedereen gedaan zou hebben om de submission verder in te zetten) brak de arm.

    Die middelvinger is minder, absoluut... maar zo ken ik nog wel tig voorbeelden van gasten die door de adrenaline, emoties etc na de partij dingen riepen/deden waar ze later spijt van hadden omdat het respectloos was.

    Aoki heeft voor mij zeker niet afgedaan.

  5. #5
    Join Date
    Nov 2008
    Location
    Amsterdam
    Posts
    2.514
    vCash
    126000

    Default

    Ah dat is nog niks joh. Ben even zijn naam kwijt maar 1 joch in de UFC zei nadat hij iemands arm brak: "Dat had ik altijd al winnen doen". WTF?
    =

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.
    Last edited by Untouchable BL; 01-01-2010 at 16:09.

  7. #7
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dietrik View Post
    Er zal wel wat bad blood zijn geweest. Who care's?. Aoki is een baas, had ie maar moeten aftikken.
    Het breken van de arm vormt niet de kern van de kritiek, het gaat om het opsteken van de middelvinger.

    Quote Originally Posted by Garcia View Post
    Er was idd bad blood, maar die gast weigerde te tikken en Aoki brak mijn inziens niet bewust de arm. Kijk naar die rare positie, hij rolde met z'n lichaam een kant op en de arm kon niet goed meedraaien en Aoki viel mee in de richting en omdat hij vast bleef houden ( wat iedereen gedaan zou hebben om de submission verder in te zetten) brak de arm.

    Die middelvinger is minder, absoluut... maar zo ken ik nog wel tig voorbeelden van gasten die door de adrenaline, emoties etc na de partij dingen riepen/deden waar ze later spijt van hadden omdat het respectloos was.
    Er is veel gerichte kracht voor nodig om een arm te breken, toevallig doorrollen zorgt niet voor een breuk. Overigens klpt het niet wat je zegt, hij lag op zijn tegenstander en zette kracht om de arm te breken.

    Doorstoten is 1 ding, van een afstandje 'schieten' op de tegenstander a la James Irvin gaat weer wat verder, ook kan je opstaan en je tegenstander toespreken met een wijzende vinger terwijl hij ko op de grond ligt, maar weglopen van de tegenstander, vervolgens terugkomen en je middelvinger tot tien cm afstand verwijderd van zijn gezicht tonen is een heel bewuste actie.



    Het feit dat veel mensen het gedrag van Aoki goedpraten geeft bijna het idee dat mma inderdaad niets meer is dan human cockfighting en bedoeld is voor mensen die op bloed belust zijn.

  8. #8
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Untouchable BL View Post
    Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.
    Als je je titel dreigt te verliezen, dan ga je net even verder om niet te verliezen, dan accepteer je net even meer pijn dan in een normale wedstrijd. En dan kan het best dat je een verkeerde inschatting maakt.

    Het is voor mij onbegrijpelijk hoe mensen kunnen zeggen dat de tegenstander op welke manier dan ook fout zat.

  9. #9
    Join Date
    Dec 2007
    Posts
    6.069
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Untouchable BL View Post
    Tap or Snap inderdaad. Hij stak zijn middelvinger niet op uit disrespect, maar eerder omdat hij boos was vanwege het feit dat die gast niet wilde aftikken en hij zijn arm wel moest breken! Als je verslagen wordt, dien je ook respectvol te zijn en je gewonnen te geven door te tappen. Gasten die dat niet doen hebben geen respect voor de sport en krijgen dan inderdaad te maken met bijvoorbeeld een gebroken arm.
    Ja toen ik 't zag dacht ik ook dat hij daardoor boos was, maargoed 't is nu speculeren.

  10. #10
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    10
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by kmr View Post
    Als je je titel dreigt te verliezen, dan ga je net even verder om niet te verliezen, dan accepteer je net even meer pijn dan in een normale wedstrijd. En dan kan het best dat je een verkeerde inschatting maakt.

    Het is voor mij onbegrijpelijk hoe mensen kunnen zeggen dat de tegenstander op welke manier dan ook fout zat.
    De tegenstander zit niet fout aangezien een ieder een eigen keuze heeft. Het verschil tussen net iets verder gaan en je arm laten breken, is groot.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    519
    vCash
    137714

    Default

    Middelvinger is inderdaad respecteloos, kwestie van het breken van de arm dat hoort nu eenmaal bij deze sport en dan had Hirota maar moeten aftikken.

  12. #12
    Join Date
    Apr 2007
    Location
    brussels
    Posts
    708
    vCash
    126000

    Default

    Sja, er zijn wel ergere gevallen van respectloos gedrag terug te vinden denk ik.
    Het was wel een mooie submission, politiegreep tot armklem. Aoki is een geniale grappler.

    Ik vind de middelvinger absoluut niet kunnen, maar om hem helemaal af te schrijven gaat me wat ver.


    >>Formely known as Pepe<<

  13. #13
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.406
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Untouchable BL View Post
    De tegenstander zit niet fout aangezien een ieder een eigen keuze heeft. Het verschil tussen net iets verder gaan en je arm laten breken, is groot.
    Alsof iemand exactttttt weet wanneer zijn arm breekt, djeezzz

  14. #14
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Beetje jammer de actie van Aoki.

    Ik zag hem altijd als een vechter die respect hoog in het vaandel had zitten.
    Maar goed emoties kunnen soms wel iets te weeg brengen.

    Ik wil hem wel tegen BJ zien.
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  15. #15
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    1.527
    vCash
    126000

    Default

    Aoki deed zijn werk en won. Als je niet tapt dan wordt ie gebroken.

    Ik denk wel dat Aoki echt voor die break ging hoor..

  16. #16
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    3.126
    vCash
    126000

    Default


  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond het maar een wazige actie.... Eerst breekt hij een arm, dan steekt hij zijn middelvinger op naar zijn tegenstander en daarna krijgt ook het publiek nog een middelvinger. Erg respectloze actie van een Japanner die normaliter het toonbeeld van respect zijn.


  18. #18
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The_Rock View Post
    Aoki deed zijn werk en won. Als je niet tapt dan wordt ie gebroken.

    Ik denk wel dat Aoki echt voor die break ging hoor..
    dat denk ik dus ook , tis niet eerste x dat ie iemands arm breekt wachte nu op iemand die zijn arm breekt dat zal m leren.
    die vechter is nu tijdje uitgeschakeld en geen inkomsten das zuur

  19. #19
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    268
    vCash
    126000

    Default

    Volgens eigen zeggen was het een bewuste actie.

    “After my fight, I was excited, and so I did something rude that I should apologize for. But that showed just how excited I was over that fight,” said Aoki, despite stating prior to Dynamite that Hirota was a “virtual unknown.”

    “When I had his arm behind his back, I could feel it popping,” Aoki said. “I thought, 'Well, this guy's pride just won't let him tap, will it?' So without hesitation, I broke it. I heard it break, and I thought, 'Ah, there, I just broke it.' I was stopped afterward, but even if I hadn't been, continuing to break it more would have been fine by me.”

    Sasahara reported Friday that Hirota suffered a fractured humerus.

    “Dream got a solid win [with my victory over Hirota], so that was good, but we finished off Sengoku. Although Sengoku was already finished from the very beginning,” Aoki chided, twisting the knife.

    Aoki claimed his killer instinct came from a sense of duty to Dream and its management company, Real Entertainment.

    “When Sasahara tells me to go and do something, I do it, and that's how I live my life,” he said. “If Sasahara tells me to go to Strikeforce and take them out or 'Go and kill that guy,' I'm going to do it. Even if he tells me to go take out Tanigawa, I'd do that too.”


    http://www.sherdog.com/news/news/Dyn...on-Fedor-21808

  20. #20
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.680
    vCash
    125750

    Default

    Mensen die bitchen over dat hij ze arm breekt.. TAP OR SNAP. Simpel zat.
    Die middelvinger was idd onnodig en zeer respectloos

  21. #21
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Bergen op zoom
    Posts
    385
    vCash
    125750

    Default

    Quote Originally Posted by biggz View Post
    Mensen die bitchen over dat hij ze arm breekt.. TAP OR SNAP. Simpel zat.
    Die middelvinger was idd onnodig en zeer respectloos
    Agreed. Je bent zelf een mongool als je niet aftikt
    With great Powers comes hot Bitches

  22. #22
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    959
    vCash
    126000

    Default

    hij kijkt er wel sexy bij zeg wat een kop joh.. hahaha

  23. #23
    Join Date
    Nov 2009
    Location
    Waalwijk
    Posts
    591
    vCash
    126000

    Default

    Indd een zeer schoon gezicht ja.
    Had moeten tikken en die middelvinger, onnodig maar waarschijnlijk zijn emotie

  24. #24
    Join Date
    Jan 2009
    Location
    Manaus - Amazonas - Brazil
    Posts
    438
    vCash
    126000

    Default

    Iemand enig idee hoe lang die nou moet revalideren na zo`n breuk?

  25. #25
    Join Date
    Feb 2007
    Location
    goor
    Posts
    624
    vCash
    126000

    Default

    Haha wat een kop!!
    Tap or snap. teveel trots om voor je eigen gezondheid te kiezen.
    denk dat het wel een weekje of 8/10 kost?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •