Quote Originally Posted by arjenvos View Post
Engels is de enige taal die je kent op het forum. Privé gaat het jou niets aan wat mensen bespreken. Bewijs dat je een man zonder eer bent die hier kwam om stront te gooien.

En ik heb persoonlijk nog nooit een Nederlandse kickbokser beledigd op het forum.

Aangezien je een aantal persoonlijke vendetta's hebt van andere forums, zijn het mijn zaken niet en heb je me verschillende keren bijnamen gegeven. Ik denk dat je niet beseft dat ik hier al sinds 2012 ben en begin 2000 mijn eerste gebruiker had. Helaas probeer je me er slecht uit te laten zien door mijn berichten aan te vallen, maar meer recentelijk door mij persoonlijk aan te vallen, want dat is alles wat je kunt doen. Dit is je ziel. Ik praat over kickboksen, jij over mijn persoon.

U bent al gewaarschuwd door beheerders voor de https://www.amsadvocaten.com/blog/in...egulation-avg/. Mixfight schendt het nu vanwege je berichten.

Wees niet verbaasd als ik je aanklaag. Voor "denigreren." En voor andere forums kunnen Facebook en privéberichten ook aan dezelfde denigreren worden gekoppeld. Misschien ook voor intimidatie omdat ik zie dat je in mij geïnteresseerd bent. Wtf

LOL!!!
Jij kan niet tegen kritiek. We leven hier in Nederland in een vrij land!
Stuur mij geen privé berichten meer.
Wat ga je aanklagen? Mixfight forum? Mij? Onno1983? Andere mensen die andere mening hebben dan jouw?
Omdat ik vindt dat Roemeense kickboksers niet goed presteren in GLORY? Dat is toch zo? Laatst hebben twee Roemeense kickbokser verloren van Franse kickboksers.
Dit is best wel zielig van je.

O ja Uku Jürjendal is beter dan Ristea! Mijn mening!!! 🤣