Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
Iedereen stemt natuurlijk op de PVV omdat ze erg betrouwbaar overkomen en met al hun ervaring Nederland uit de crisis kunnen halen.
lol, maar serieus wat een chaos die partij zelf, laat staan als ze aan de macht komen wat natuurlijk gewoon niet eens kan... als 'rechtse' partijen als de D66 en/of VVD al geen compromie kunnen vormen met PVV in een gemeente laat staan landelijk... PVV moet of op 76 zetels komen of PVV en TON moeten samen op 76 zetels komen of anders zie ik die grappenmaker niet in de regering komen, maar aan de andere kant mag die van mij best aan de macht komen en dat meen ik serieus wordt gewoon weer gevalletje LPF ga ik lekker na de verkiezingen 6 weken op vakantie en kom ik terug kabinet gevallen kan ik weer opnieuw stemmen en valt de PVV in 21 kleine partijtjes en komt er weer een nieuwe gek tevoorschijn wat door de media weer gehyped gaat worden en zo zal het door gaan over 4 jaar en over weer 4 jaar en weer 4 jaar en weer 4 jaar... ooh god wat zeg ik nu als balkelende weer aan de macht komt dan bedoel ik natuurlijk, over 2 jaar en over weer 2 jaar etc. etc.