MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 3 of 3 FirstFirst 123
Results 51 to 57 of 57
  1. #51
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    imo zeggen Sem en Dave niks verkeerd:

    Hij zegt nergens dat Hesdy schuldig is....
    Hij is idd geen k-1 kampioen geweest...
    Dat van Badr klopt...
    Dat van Ashwin klopt....

    Het artikel gaat over Hesdy en dus it's showtime, niet over GG, en niet over Rob N.

    En als ik alle prestaties uit het verleden langs elkaar ga zetten, dan vrees ik ook niet dat Sem een kater hoeft te hebben in vergelijk met welke it's showtime vechter dan ook....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  2. #52
    Join Date
    Jul 2008
    Location
    KNOK
    Posts
    238
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dirk5 View Post
    imo zeggen Sem en Dave niks verkeerd:

    Hij zegt nergens dat Hesdy schuldig is....
    Hij is idd geen k-1 kampioen geweest...
    Dat van Badr klopt...
    Dat van Ashwin klopt....

    Het artikel gaat over Hesdy en dus it's showtime, niet over GG, en niet over Rob N.

    En als ik alle prestaties uit het verleden langs elkaar ga zetten, dan vrees ik ook niet dat Sem een kater hoeft te hebben in vergelijk met welke it's showtime vechter dan ook....
    Organisaties afbreken is nergens voor nodig
    It's showtime kan dat dan ook proberen met golden glory en zo breken we lekker de sport af, geven we die burgemeester van amsterdam groot gelijk en dan verpest je het ook voor de vechters die zich wel gedragen (de meeste veronderstel ik) , en dan kunnen wij niet meer genieten van topgala's zoals de ArenA.

    Dus dit artikel moet over Gerges gaan en It's showtime hoeft hier helemaal niet in betrokken te worden.

    Ze zouden elkaar beter steunen in plaats van 'niets verkeerds te zeggen'... erg onprofessioneel waarvoor is dat toch nodig?
    Dit wou ik nog even kwijt en ga er verder niet meer op in, sportieve groetjes
    It ain't about how hard you hit - It's about how hard you can get hit and keep moving forward

  3. #53
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    289
    vCash
    126000

    Default

    Nog eens een heel belangrijk punt, waar iedereen overheen lijkt te lezen,
    is dat Ashwin Balrak helemaal niet bij showtime zit of gezeten heeft. Echter in het verleden wel in Dave en Semmy hun eigen team:
    Golden Glory. Hoe dom kun je zijn om in hun geval met stront te gaan gooien!!
    Verbaast mij overigens niet.

  4. #54
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Zimmerman die vast zit...
    Allistair en Valentijn die vastgezeten hebben voor mishandeling...
    Ron Nyqist die vastzit...

    Er is overal wel wat...

    Als Schilt die its showtime titel gewonnen had dan ie hem wel degelijk als wereldtitel op zijn palmares gezet. Dus beetje onzin om zo'n titel dan naar beneden te halen en net te doen of het geen echte titel is.

  5. #55
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    en gerges zit bij black label en geen showtime

  6. #56
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.544
    vCash
    126000

    Default

    het is geen goed artikel in alle opzichten.
    Van 400.000 mensen die vechtsport doen komen er een paar vervelend in het nieuws en verpesten het voor de grote groep.

    Als we artikelen mogen plaatsen over voetballers die over de scheef gaan dan kan de Telegraaf, of elke andere krant maar beter 100% meer papier gaan bestellen. (er zijn om en nabij 800.000 voetballers in Nederland)

  7. #57
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Wat heeft Zimmerman gedaan dan?

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •