MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 38 of 38
  1. #26
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Anderson View Post
    Veel goede techniek heeft die Fransman Djani. Kende de Fransman nog niet. Charles Francois is ook een opkomende Franse vechter wint bijna al zijn partijen voortijdig.
    Ik hoop dat ze die Francois wat vaker in de thaise stadions laten uitkomen of hier in NL boeken. Wil wel meer van hem zien. Wat Antoine Pinto betreft, die jongen is nog maar 19 jaar en presteert echt goed voor z'n leeftijd. Ben benieuwd wat zijn limit uiteindelijk zal zijn. Hoeveel 19-jarige europeanen kunnen nou zeggen dat ze al jaren meedraaien in Lumpini en Rajadamnern. Maar zoals ik al zei, ik hoop dat we hem ook in NL gaan zien vechten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    May 2006
    Posts
    284
    vCash
    126000

    Default

    Ik zit niet te wachten op franse lumpini vechters ik vind dat er in Nederland al genoeg talent rondloopt waar de vechters zich mee kunnen meten en dat vind ik goed aan deze matchmaking. Lekker de beste nederlandse vechters tegenover elkaar en dan hoef ik er nieteens een peperdure ticket naar Japan voor te kopen.

  3. #28
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    158
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Londt zou zeker vet zijn!!!

    Wie is Ameziane? (niet negatief bedoeld maar ik ken hem niet vandaar)
    Fikri Ameziane is een vechter uit de stal van Mikki Benazzouz oftewel Siam Gym. Is +- 20 lentes jong en heeft zo'n 20 partijen in totaal gevochten waarvan 1 verloren. Heeft gewonnen van Bas v.d Muizenberg, Tommy vd Wijngaarden, Jantje Siersema, Rick van Soest, en Nico Falin misschien dat ik nog iemand mis.

    Waarom Fikri zo bijzonder is omdat die jongen relatief gezien weinig ervaring heeft en toch al met de ervaren jongens kan meedraaien. Ik meen dat ie +- 3 jaar geleden begonnen is kan dan niks anders concluderen dan dat hij talent heeft en wellicht internationaal hoge ogen kan gaan gooien.

    Overigens sinds een maand vaste trainingspartner van Errol Zimmerman

  4. #29
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    sinasappelekutteveen
    Posts
    756
    vCash
    126000

    Default

    Dampende pannekoeken zeg!!! wat een fight card pfffff dat word weer super!!!!
    [SIGPIC]

  5. #30
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jones View Post
    Ik zit niet te wachten op franse lumpini vechters ik vind dat er in Nederland al genoeg talent rondloopt waar de vechters zich mee kunnen meten en dat vind ik goed aan deze matchmaking. Lekker de beste nederlandse vechters tegenover elkaar en dan hoef ik er nieteens een peperdure ticket naar Japan voor te kopen.
    We kunnen maar beter zo veel mogelijk tegen dit soort jongens vechten. Als we dat niet doen kunnen we in Nederland in de toekomst wel eens de boot gaan missen.

    Vb zijn dat zo goed als niemand Artem Levin en Nathan Corbett kende. Toen ze tegen Aussie en Tyrone moesten dacht bijna iedereen aan walk over partijen want die buitenlanders kenden we amper. We hebben gezien wat voor een lekkere potten het werden.

    En in Frankrijk alleen al hebben ze bv heel wat knoerten rondlopen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Waiting for Thailand
    Posts
    8.519
    vCash
    126000

    Default

    IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.
    X2

    Op deze pot zat ik al jaren te wachten.
    Is het trouwens echt op FULL Muaythai? Dus met ellebogen??? Ik hoop van wel!

  8. #33
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    42
    vCash
    126000

    Default

    Jaa is gwn Full Muay Thai dus met ellebogen..

  9. #34
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Rotterdam
    Posts
    1.112
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by marri View Post
    Jaa is gwn Full Muay Thai dus met ellebogen..
    Ok gaaf man. Dit gaat een slugfest worden, let op mijn woorden.

  10. #35
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Niet alleen trainen de Fransen met ellenbogen ook het Franse publiek houd er van. Het is jammer dat na alle grote namen Hippolyte, Dekker, Kaman,
    Simson, Wiet, Veselic, Tijarti. Nu heb je alleen Mootje en Mosab.

  11. #36
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    566
    vCash
    141766

    Default

    Quote Originally Posted by payap View Post
    IMO is de partij op het Showtime gala in Frankrijk op full muaythai regels tussen Mosab Amrani en Fabio Pinca de beste partij die showtime ooit heeft geregeld.
    Alleen al om deze partij stap ik in de auto en rij ik richting Lyon, uiteraard om Mosab te supporten.
    Dit word een krachtmeting tussen 2 toppers!
    Met sportieve groet,
    Pavani

  12. #37
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Zijn de partijen al rond?

  13. #38
    Join Date
    Jun 2005
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Hoelaat zal het hoofdprogramma ongeveer beginnen? Heb alleen kunnen vinden dat de deuren om 15 uur open gaan..

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •