MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 4 1234 LastLast
Results 1 to 25 of 81
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Jean-Claude van Damme terug in de ring

    AMSTERDAM - Acteur Jean-Claude van Damme heeft besloten om zijn filmcarrière de rug toe te keren en gaat zich weer richten op het thaiboksen...

    Dit meldt HLN. Een opvallende beslissing van ‘The Muscles from Brussels’ omdat de gevallen acteur eingelijk weer aanbiedingen op zak heeft. Lange tijd was Jean-Claude 'persona non grata' in Hollywood en stond de acteur zelfs op de zwarte lijst in de zonnige heuvels van Californië. Reden hiervoor waren zijn langlopende drugsverslaving alsmede zijn exorbitante salariseisen. De acteur gaat, ondanks de recente filmaanbiedingen , terug de ring in voor zijn eerste gevecht sinds 29 jaar. Niemand minder dan Thaise bokser Somluck Kamsing zal zijn opponent zijn, die in 1996 nog goud behaalde op de spelen in Atlanta.

    "Als ik die kamp win, wat heel bijzonder zou zijn, zal ik nog een tien jaar gezond zijn. Het is als een onderhoudsbeurt. Ik kijk er erg naar uit," vertelt de spierbundel in zijn nieuwe tv-show Jean-Claude Van Damme: Behind Closed Doors.

    Ook vertelt Jean-Claude waarom de filmbazen in Hollywood hem links lieten liggen:"Na Timecop kreeg ik een schitterend aanbod voor drie films: 8 miljoen euro per film. Maar ik was een wrak en zei 'ik wil 14 miljoen, net als Jim Carrey', en ze lieten me vallen. Ik was mezelf niet in die tijd, is was weg van de wereld en maakte een gigantische fout waardoor ik jarenlang op de zwarte lijst stond in Hollywood".

    bron

    *had hij overigens dit al niet eerder vermeld weer terug de ring in te gaan...
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Aug 2005
    Location
    NB
    Posts
    6.117
    vCash
    126000

    Default

    alweer/nogsteeds?

    van uitstel komt afstel....

    This doesn’t seem like it could possibly be true, but the source looks legit as far as I can tell. They say Jean-Claude Van Damme has agreed to fight a K-1 muay thai match next March against ‘96 Olympic gold medalist Somluck Kamsing.

    bericht komt uit september 2009
    Fedor - Mousasi - GSP - Aoki - Hellboy - Cigano - Alvarez - Wicky - Diaz - Kitaoka
    Signature bet record: 2-0

  3. #3
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Is dit niet de 3e keer dat hij in de ring stapt ofzo, om de zoveel tijd komt er wel zo'n bericht.

  4. #4
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Somluck Kamsing - Wikipedia, the free encyclopedia

    En hij vecht tegen een -54 kg die al 5-6 jaar niet vecht.

  5. #5
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    pfff helemaal doorgesnoven die gast, denkt dat ie nog een rolmodel voor mensen is die Zijn films gezien hebben en nu allemaal zelf ook bijna van middelbare leeftijd zijn.
    Zal best een aardige gozer zijn hoor maar kom op wie zit hier nog op te wachten?
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  6. #6
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    De Televaag is weer lekker op tijd... 2009 it was inderdaad.
    Somluck Kamsing to fight Jean-Claude Van Damme next year

  7. #7
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Wanneer gaat dit nu gebeuren?

  8. #8
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Bosch
    Posts
    124
    vCash
    126000

    Default

    Dit gevecht gaat er nooit van komen, is een gewoon soort van publiciteitsstunt geweest destijds.

  9. #9
    Join Date
    Jun 2006
    Location
    West Europa
    Posts
    17.880
    vCash
    112709

    Default

    Als Jean Claude een gevecht aanneemt tegen een getrainde A klasse knokker dan kan hij zijn naam beter veranderen in Jean Claude van Deaud
    weblog voor producers, artiesten en gear lovers: Zerolatency.nl

  10. #10
    Join Date
    Feb 2010
    Location
    Rosmalen,Brabant
    Posts
    3.145
    vCash
    126000

    Default


  11. #11
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Het laatste bericht op internet hierover wat ik kon vinden was uit afgelopen januari. Het is al enkele malen uitgesteld maar het schijnt eind 2011 te gaan gebeuren. Op mymuaythai.com stond een tijdje terug een interview met Somluck en hij bevestigde het ook.

  12. #12
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    omg kansloos dit, om de haverklap kondigd ie dat weer aan........hoezo de aandacht opzoeken?

  13. #13
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Jean Coke van Damme is verleden tijd mocht zelfs niet eens opdraven in the Expendables,om maar eens wat te noemen
    Jammer hoor ooit had onze belg het toch mooi voor elkaar in Hollywood....................

  14. #14
    Join Date
    Aug 2010
    Posts
    327
    vCash
    126000

    Default

    Hier ook 2 berichten op twitter van bas rutten




    BasRuttenMMA Bas Rutten



    Finally I got respect for him taking this fight, and then he doesn't?

    15 hours ago FavoriteRetweetReply


    »


    BasRuttenMMA Bas Rutten



    Thai spicy chicken, one of my favorite dishes, just landed in Boston. Van Damme didn't fight, wow http://yfrog.com/h4mb1jvj

    15 hours ago FavoriteRetweetReply

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Leeuwarden
    Posts
    4.520
    vCash
    136560

    Default

    triest dat iemand zo kan afzakken en de realiteit volledig kwijt is.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Tja............... hoe oud is die van Damme (van Varenberg) al onderhand.....................
    18 oktober 1960 geboren ,nooit een harde ring carriere gehad dus geen ervaring en zichzelf gesloopt met cocaine
    Dan kan het ook nix anders zijn dan een hele slechte pr stunt,waarme JC zichzelf weer eens belachelijk maakt.........................

  17. #17
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Durfal View Post
    Jean Coke van Damme is verleden tijd mocht zelfs niet eens opdraven in the Expendables,om maar eens wat te noemen
    Jammer hoor ooit had onze belg het toch mooi voor elkaar in Hollywood....................
    Misschien dat hij op deze manier toch nog in de publiciteit kon komen voor het deel II wat eraan zit te komen.

  18. #18
    Join Date
    May 2010
    Posts
    45
    vCash
    126000

    Default


  19. #19
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Hey die laatste 2 filmpjes moeten echt van deze aardkloot verdwijnen.

  21. #21
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Jean Claude is Held!

  22. #22

  23. #23

    Default JCVD terug in de ring

    Terug ? Heeft hij al in de ring gevochten ?

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    544
    vCash
    126000

    Default

    Die van Damme heeft nog nooit full contact gevochten,zn zogenaamde vechtcarriere is gewoon verzonnen.
    Tot mn verbazing stond die van Varenberg als uiteraard van Damme op een filmposter als zijnde voormalig wereldkampioen???????!!!!!?????
    Waarin dan??
    Ik heb nix tegen van Damme maar die belg is geen Rob Kaman om maar iemand te noemen die WEL een echte vechter was met een rasechte mooie carriere als (ring) vechter.....................
    Dus JCvD terug in de ring??? tja.............. misschien mag ie een prijs uitreiken of zo.......................

  25. #25
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Hier staan gewoon foto's van van Damme tijdens full contact gevechten:

    Niet compatibele browser | Facebook

    Hier staan de partijen, en ook de tegenstanders ( met naam ) veel KO's voor semi contact.

    Jean-Claude Van Damme - Wikipedia, the free encyclopedia

    Dat er geen video's zijn geloof ik wel, want als je niet bekend bent waarom moet dat dan gefilmd worden?
    Maar alles verzinnen, terwijl tegenstanders en teamgenoten ook alles beamen snap ik dan niet helemaal.

    Hij zal vast wel full contact gevochten hebben ( zie foto's ) alleen misschien wat het niveau wat minder ofzo.
    Er zijn wel meer bekende actiehelden die vroeger gebokst of wat dan ook gedaan hebben, dus vreemd vind ik het allemaal niet.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •