MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 7 of 7 FirstFirst ... 34567
Results 151 to 174 of 174
  1. #151
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    in plaats van te stellen dat werdum niks anders kon doen dan op de grond te gaan liggen kan je ook stellen dat overeem niets anders kon doen dan te blijven staan...
    .
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #152
    Join Date
    Mar 2011
    Posts
    1.441
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by GnP View Post
    in plaats van te stellen dat werdum niks anders kon doen dan op de grond te gaan liggen kan je ook stellen dat overeem niets anders kon doen dan te blijven staan...
    Ook ik ben geen fan van beide heren, maar dit gaat nergens over.

    Snap dat werdum naar de grond wil, maar niet door guard springen/trekken. Of gewoon op je ruggetje te liggen... Train dan een fatsoenlijke takedown. Of combi's. Ali wilde zeker blijven staan en daar had hij een goede Tdd voor ontwikkeld/getraind. Staande werk was verder matig.

  3. #153
    Join Date
    Oct 2010
    Posts
    210
    vCash
    126000

    Default

    Wil je het gevecht staand houden ? Zorg er dan voor dat je een goede take down defence hebt, had overeem.
    Wil je het gevecht op de grond hebben ? zorg ervoor dat je een goede takedown hebt, had werdum niet.

    conclusie: overeem heeft niks verkeerds gedaan werdum wilde op de grond vechten maar kon dat niet waar maken en ging op de grond liggen en A.O. smeken om op de grond te vechten. in mij ogen moest hij daarvoor een gele kaart krijgen.

  4. #154
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    We zijn trots maar niet BLIND!
    Altijd eerlijk en kritisch blijven, ander lieg je constant tegen je zelf!
    wat moet jij een mooi leven hebben

  5. #155
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    heerhugowaard
    Posts
    12.037
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Wil je het gevecht staand houden ? Zorg er dan voor dat je een goede take down defence hebt, had overeem.
    Wil je het gevecht op de grond hebben ? zorg ervoor dat je een goede takedown hebt, had werdum niet.

    conclusie: overeem heeft niks verkeerds gedaan werdum wilde op de grond vechten maar kon dat niet waar maken en ging op de grond liggen en A.O. smeken om op de grond te vechten. in mij ogen moest hij daarvoor een gele kaart krijgen.
    oh wat een fijne post!

  6. #156
    Join Date
    Jun 2007
    Posts
    581
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Djoggo View Post
    Wil je het gevecht staand houden ? Zorg er dan voor dat je een goede take down defence hebt, had overeem.
    Wil je het gevecht op de grond hebben ? zorg ervoor dat je een goede takedown hebt, had werdum niet.

    conclusie: overeem heeft niks verkeerds gedaan werdum wilde op de grond vechten maar kon dat niet waar maken en ging op de grond liggen en A.O. smeken om op de grond te vechten. in mij ogen moest hij daarvoor een gele kaart krijgen.

    Precies. Slim gevochten van Overeem.

  7. #157
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by thefxr View Post
    Je kan het ook zo zien, Werdum was niet bang in de stand up voor Ali
    Dus daarom ging ie steeds zitten? Om te laten zien dat ie niet bang was.

  8. #158
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik zet altijd netjes een stoel klaar als mijn vader wil zitten.

    Slechte zoon die Ali.

  9. #159
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Overeem heeft een slimme partij gevochten. Goede de takedowns (als je dat al takedowns kan noemen..) verdedigd en hem een paar keer soorte van naar de grond geholpen wat dan weer punten zijn voor hem. Werdum doet zichzelf dan de das om met dat op de grond blijven liggen en er lang over doen om op te staan. Werdum was goed bezig in de stand up. Kwam goed door met z'n stoten. Oke hij staat niet bekend om een power puncher maar bleef hij daar mee door gaan had hij de partij mogelijk kunnen pakken of Overeem kunnen lokken in een slagenwisseling waaruit hij mogelijk een takedown had kunnen halen.
    Voor wat betreft de cardio van Overeem. Een ieder die wel eens een training of gevecht heeft meegemaakt tegen een worstelaar of ieamnd die er alleen op uit is om je naar de grond te halen. Weet hoe (vooral mentaal) vermoeidend dat kan zijn. Terwijl je bezig bent met je dekking en je stoten te plaatsen moet je ook nog eens heel de tijd in je achterhoofd houden dat je niet mag commiten aan je stoten want dat gaat tenkosten van je TDD. Dit is dan zwaar vermoeiend.
    Ik had altijd al me vraagtekens bij Overeem. Waar staat hij nu echt werkelijk. Als we allemaal eerlijk zijn heeft hij de laatste tijd niet echt tegen grote namen gestaan en daar reken ik Rodgers en Duffy bij. Ja hij is K1 kampioen.. Echter grote handschoenen gecombineerd met de biceps van Ali geven hem dan een gesloten dekking, waar je toch een Badr en durf ik het te zeggen.. Remy doorheen zag komen. Met kleine handschoenen was het tegen Werdum duidelijk te zien dat dat toch anders zit. Was dat inderdaad een stoot van Junior Dos Santos of zelfs een Frank Mir dan kan het lastig worden.
    Ik geniet van de dutch dominance dus zie het de Nederlandse jongens graag goed doen. Ben dan ook zeer benieuwd in zijn partij tegen Silva.
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  10. #160
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Ik was eigenlijk wel redelijk teleurgesteld in beide fighters. Het was eigenlijk een wanvertoning. Deze partij werd van tevoren teveel gehypet hierdoor waren de verwachtingen zo hoog dat het eigenlijk alleen maar kon tegenvallen. Dat je van tevoren een bepaalde gameplan hebt lijkt me logisch maar dat dit je zo ver doorvoert en hierdoor de partij "verkracht" lijkt me toch niet echt handig voor je eigen marktwaarde. Overeem leek me teveel bezig met het vermijden van het grondgevecht waardoor hij zijn focus verloor op zijn eigen stand-up kwaliteiten.

    Ik denk wel dat Overeem weer een paar kilootjes moet aankomen om die lelijkerd van een Bigfoot de baas te kunnen. Ik verwacht bij deze partij wel een slugfest.

  11. #161
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Ik was eigenlijk wel redelijk teleurgesteld in beide fighters. Het was eigenlijk een wanvertoning. Deze partij werd van tevoren teveel gehypet hierdoor waren de verwachtingen zo hoog dat het eigenlijk alleen maar kon tegenvallen.
    Net een UFC main event.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •