MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 34 of 34
  1. #26
    Join Date
    Oct 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    875
    vCash
    126000

    Default

    ik kan niet geloven dat ernesto hoost, hiermee akkoord zou gaan op dit moment, met alle respect voor spong, maar dit is net iets te vroeg.
    trouwens als er iemand van badr zou kunnen winnen in de toekomst is het spong wel, maar nu nog niet.

    ik zie ze ook niet vechten, zijn volgens mij wel ok met elkaar, geen haat etc. dus waarom vrijwillig matchen, in een toernooi kan je niet anders, maar dit is op dit moment ook niet de matchup die men wil zien. zet saki maar tegenover badr= oorlog en uitverkochte zaal.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    De haat is nodig om vrijwillig te matchen? fyi de meeste vechters zijn 'wel ok' met elkaar hoor....

    Wat is dit nou weer voor flauwekul zeg.......



    @Tony; jij bent helemaal niets verplicht......

  3. #28
    Join Date
    Dec 2010
    Location
    Groningen
    Posts
    764
    vCash
    126000

    Default

    Ik denk niet dat het zozeer een kwestie is van te vroeg als een verschil in niveau en Spong die niet al te goed in zijn gewicht altijd lijkt te zitten. Ik denk dat Badr net een stapje te hoog is voor Spong. Alsnog wel een leuke partij, en Badr moet nodig weer eens iemand van niveau boksen.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    613
    vCash
    126000

    Default

    Sprak Spong gister avond nog, de man is na 2 partijen kort achter elkaar lekker toe aan een wel verdiende vakantie. Er is niks in de maak, maar zei; vecht tegen wie dan ook dat weet je! Tegen Badr worden zovaak namen gespeculeerd dat zal voorlopig wel zo blijven.

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Location
    Osaka
    Posts
    353
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shikoku View Post
    Ik denk niet dat het zozeer een kwestie is van te vroeg als een verschil in niveau en Spong die niet al te goed in zijn gewicht altijd lijkt te zitten. Ik denk dat Badr net een stapje te hoog is voor Spong. Alsnog wel een leuke partij, en Badr moet nodig weer eens iemand van niveau boksen.
    x2

  6. #31
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Spong gaat eerste ronde KO!

  7. #32
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Utrecht
    Posts
    647
    vCash
    30000

    Default

    Als die partij er toch moet komen is dit het moment. Hari ziet nog niet in zijn ritme. Ik zie Spong hier nog wel goede tegenstand bieden, als hij maar wat minder zwaar is als in zijn vorige partij. Kijk de partij tegen Overeem nog een keer terug. Daar is Spong een hele behendige HW, die klappen kan geven en kan nemen. Ik denk niet dat dit een walk-over is voor Hari. Spong moet aan zijn gewicht wennen dan is het serieus een kerel om rekening mee te houden.

    Last edited by citrusfruit; 26-06-2011 at 04:16.

  8. #33
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    Lijkt me een top match up. Tyrone hoort bij de top en dan moet je dus ook tegen Badr uitkomen. Ik schaal Badr ook wel in als de betere. Hoop desondanks wel dat Tyrone wint.

  9. #34
    Join Date
    Aug 2009
    Posts
    462
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by PinPoint View Post
    Bron?


    Als je het mij vraagt komt dit te vroeg voor Spong!
    Voor December 2010 zou ik dat helemaal met jou eens zijn. Een ieder dacht, inclusief ondergetekende, dat Overeem zou walsen over Spong. Niets bleek minder waar. Overeem gaf naderhand zelf ook aan ervoor te hebben moeten knokken.
    Ik zeg niet dat Tyrone van Badr zal winnen, maar te vroeg is het m.i. niet!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •