MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 88
  1. #26
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    weet je wat me eigenlijk zwaar verbaast al tijden, dat siyar nog nergens bij een grote organisatie heeft getekend
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    welke niet Zimmerman Overeem Saki. Lucien Carbin was een GG trainer. Gilbert Yvel Heath Herring Paul Cahoun Siyar Marloes Sylvana Moet ik nog even doorgaan?
    is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na

  3. #28
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na
    Sorry dat we ze niet op het speelplein hebben gevonden. Siyar heeft net 150.000 Dollar gewonnen toen Hij GLORY wereldkampioen werd dus dat komt vast wel goed.

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Als ik het lijstje zo zie, dan kan ik niet anders concluderen dat team Golden Glory één van de beste teams in de wereld is.

    GG Power
    Be a Warrior, not a Worrier

  5. #30
    Join Date
    May 2011
    Posts
    362
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    is allemaal van een andere school, uitkomend voor GG, op een enkeling na
    Dan geldt dit natuurlijk ook voor teams als Real Madrid en Manchester United
    GG heeft goede scouts en nog veel betere trainers en coaches. Daar wordt gebruik van gemaakt, wat leidt tot een zeer sterk en overheersend team. Zo werkt het nu eenmaal in de grote-mensen-wereld.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by Atila View Post
    Dan geldt dit natuurlijk ook voor teams als Real Madrid en Manchester United
    GG heeft goede scouts en nog veel betere trainers en coaches. Daar wordt gebruik van gemaakt, wat leidt tot een zeer sterk en overheersend team. Zo werkt het nu eenmaal in de grote-mensen-wereld.

    REPS

  7. #32
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    423
    vCash
    126000

    Default

    Wie zijn er beter de commando's of de mariniers? Een Ferrari of een Porsche? Is Johan Cruyff een goede voetballer van Ajax of van Barcelona? Als je met stellingen als deze begint dan start je een eindeloze discussie waaruit nooit een gezamenlijk standpunt zal komen. Wat mij betreft een totaal niet relevante vraag/stelling...

    Mijn stelling groen is de aller mooiste en aller beste kleur van de wereld, veel mooier en beter dan de kleur geel. Kijk maar het gras is groen, en geel? alleen een eierdooier is geel... Wees nou eerlijk dat zegt toch al genoeg?

  8. #33
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Wie zijn er beter de commando's of de mariniers? Een Ferrari of een Porsche? Is Johan Cruyff een goede voetballer van Ajax of van Barcelona? Als je met stellingen als deze begint dan start je een eindeloze discussie waaruit nooit een gezamenlijk standpunt zal komen. Wat mij betreft een totaal niet relevante vraag/stelling...

    Mijn stelling groen is de aller mooiste en aller beste kleur van de wereld, veel mooier en beter dan de kleur geel. Kijk maar het gras is groen, en geel? alleen een eierdooier is geel... Wees nou eerlijk dat zegt toch al genoeg?
    Je praat veel, maar zegt weinig

  9. #34
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    natuurlijk is Golden Glory een goed team.
    maar het beste in de wereld?
    waarom zou Golden Glory het beste team zijn in de wereld?
    omdat ze Alistair Overeem hebben?
    Alistair heeft nu voor het eerst een #10 HW gevochten, en om nou te zeggen dat ik onder de indruk was.

  10. #35
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    pfff justsomeone je bent een klein kind . Het enige nuttige van je is je sig

  11. #36
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    pfff justsomeone je bent een klein kind . Het enige nuttige van je is je sig
    hoezo, omdat ik niet door een rood gele bril kijk ben ik een klein kind?

  12. #37
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    GG is wel degelijk 1 van de beste teams ter wereld.

    Het is niet meer als logisch om dat te concluderen als je naar hun stal met vechters kijkt.

    kwa Kickboksen zijn ze veeeeeeeer uit de beste team en Kwa MMA doen ze het ook erg goed!

    Nederlands Trots!
    Home mtk-gym.nl


  13. #38
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Volgens de site hebben ze 35 vechters onder contract staan.
    Hoeveel daarvan zijn er toppers?
    3?

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    maak je grap?

    sem schilt, saki, overeem, coenen, siyar, zimmerman, leko, arab, kharitonov, karaev, einemo etc etc

    is Mousasi trouwens ook niet van GG?
    Home mtk-gym.nl


  15. #40
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Overeem. ok
    Saki. ok
    Coenen. ok
    Siyar. ok

    maar de rest wat je noemt zijn middenmoters, kharitonov vind ik een twijfel geval

  16. #41
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Overeem. ok
    Saki. ok
    Coenen. ok
    Siyar. ok

    maar de rest wat je noemt zijn middenmoters, kharitonov vind ik een twijfel geval
    Holzken, van Roosmalen?

  17. #42
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ervani View Post
    Wie zijn er beter de commando's of de mariniers?
    SG-1 PWNS both.

  18. #43
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Nee.

    Zullen we even gaan opnoemen wat er bijv. bij Greg Jackson aan titelhouders in meerdere disciplines rondloopt?
    Is een A4tje te klein.
    GG doet het goed hoor, maar de beste ter wereld is wel weer vergezocht.
    Bovendien kunnen we elke keer dat een soortgelijk topic aangesneden wordt Micha weer uit de boom trekken, die zich groen en rood krijst.
    Ook vermoeiend.
    Fighting is poetry in motion

  19. #44
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Lopez....de stelling van bloodstane is...dat het all round 1 van de beste is.....


    en ik heb bij jackson weinig MT/KB/K1 champs gezien.....


    Tis gewoon een feit dat het TEAM GG......boven gemiddeld in het all rounde scoort.... dus....fan of geen fan wat GG laat zien aan profileren, houding , partijen..... niet relevant....prestaties is waar het over gaat....enne enige organisatie waar ze nog niet echt goed in zitten id UFC....maar dat zie ik het management wel klaar spelen nadat Einimo al getekend is...
    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  20. #45
    Join Date
    Apr 2009
    Location
    Groningen
    Posts
    796
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    hoezo, omdat ik niet door een rood gele bril kijk ben ik een klein kind?
    Niet reageren op Micha zijn GG opmerking... Volgens mij werkt hij als pr man voor GG ofzo....

  21. #46
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Lopez....de stelling van bloodstane is...dat het all round 1 van de beste is.....


    en ik heb bij jackson weinig MT/KB/K1 champs gezien.....


    Tis gewoon een feit dat het TEAM GG......boven gemiddeld in het all rounde scoort.... dus....fan of geen fan wat GG laat zien aan profileren, houding , partijen..... niet relevant....prestaties is waar het over gaat....enne enige organisatie waar ze nog niet echt goed in zitten id UFC....maar dat zie ik het management wel klaar spelen nadat Einimo al getekend is...
    Dus omdat GG 1000 wereldkampioenen van de WFCA heeft en 1 K-1/Strikeforce kampioen is het 1 van de beste teams.
    Ok.
    Fighting is poetry in motion

  22. #47
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Greg Jackson heeft eigenlijk ook maar 3 echte toppers. GSP, Condit en Jones

  23. #48
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    ik vind het maar een raar artikel bekeken door een bril (niet gewend van bsl) en een hoop rare/uilokkende opmerkingen in deze topic (micha de troll). Who cares if gg de beste is of niet, nou, hollands trots zou ik het niet noemen... Want gezien de history en de achtergrond personages van GG ben ik er maar liever niet trots op.

    Maar dat neemt niet weg wat voor unieke prestaties ze neergelegd hebben (netjes hoor ali, einemo en semmy). k1 4x winnen door Semmy is zeker een fuckin nette prestatie. En kwa trainers en team ziet het er wel keihard uit. En Alistair is niet zomaar strikeforce en Dream hw champ geworden. En Basie heeft zijn zaken hierbij dus zeker op orde want dankzij hem blijft GG groeien in de juiste maar jammer genoeg commerciele richting..

    Maar daarbij moet ik ook zeggen dat het af en toe ook een team is die liever wint door middel van het spelletje smerig te spelen dan sportief te zijn (voorbeeld: holzken vs Groenhart anyone?,, saki bullshit in k1'10 anyone?,, Steroids questionable anyone?)...

    Dus ik heb altijd al een dubbelgevoel bij de naam Golden Glory...

  24. #49
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Vinand View Post
    En Alistair is niet zomaar strikeforce en Dream hw champ geworden.
    Kom op man, die Dream belt heeft ie gewoon gekregen.
    Todd fucking duffee

  25. #50
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    1.388
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by justsomeone View Post
    Kom op man, die Dream belt heeft ie gewoon gekregen.
    Todd fucking duffee
    alsof een andere tegenstanders de belt van hem zou afnemen... juist ja, er is gewoon geen competitie voor zijn kaliber.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •