MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 20 of 20
  1. #1
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default Manchester wil Sneijder!

    AMSTERDAM - De kans dat Wesley Sneijder op korte termijn naar Manchester United verkast, lijkt flink te zijn toegenomen. De middenvelder van Internazionale geldt volgens diverse media inmiddels als belangrijkste kandidaat om de gestopte Paul Scholes te vervangen.


    De interesse van United voor Sneijder speelt al langer, maar de Engelsen richtten zich in eerste instantie op het aantrekken van Samir Nasri van Arsenal.
    Met die club werd geen akkoord bereikt en bovendien lijkt Nasri een voorkeur te hebben voor een overstap naar Manchester City.
    Manager Alex Ferguson zou de blik daarom volledig gericht hebben op Sneijder. Recent gaf Fergusons Nederlandse assistent René Meulensteen al aan Sneijder als de ideale opvolger van Scholes te beschouwen.
    Sneijder heeft later deze week samen met zijn zaakwaarnemer Sören Lerby een gesprek over zijn toekomst gepland staan met Inter-eigenaar Massimo Moratti.
    Malaga
    De verwachting is dat Sneijder Moratti zal vertellen dat hij Inter alleen wil verlaten voor een club die eveneens van internationaal topniveau is. Het rijke Spaanse Malaga, dat bereid zou zijn zo'n veertig miljoen euro voor Sneijder neer te tellen, lijkt daardoor kansloos.
    Sneijders huidige werkgever liet bij monde van de nieuwe trainer Gian Paolo Gasperini al doorschemeren dat over een vertrek van Sneijder te praten valt. Met de Argentijnse middenvelder Ricky Alvarez werd afgelopen week al een mogelijke vervanger van Sneijder aangetrokken.
    Wel zal de club een fikse afkoopsom verlangen voor de Oranje-international.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    May 2005
    Location
    HIER
    Posts
    1.953
    vCash
    126000

    Default

    Zou hem wel in Engeland willen zien.Vind de Seria A niet echt leuk om naar te kijken.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    idd zou een goede keus zijn!

  4. #4
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop sneijder zeker bij ManU te zien.
    serie A is een beetje verleden tijd vind ik.
    ik bedoel engeland en Spanje zijn de shit op t moment.
    En met al die oliesjeiks in engeland komt het met ze salaris wel goed

  5. #5
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Ik zou lekker in Milan blijven, of ik nu 10miljoen per jaar krijg in een prachtig land lekker weer en lekker eten, of 15 miljoen in het grauwe Manchester met regen en gore fish en chips
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  6. #6
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Marchant View Post
    Ik zou lekker in Milan blijven, of ik nu 10miljoen per jaar krijg in een prachtig land lekker weer en lekker eten, of 15 miljoen in het grauwe Manchester met regen en gore fish en chips
    Denk dat Sneijder ook niet voor de poen zal gaan, maar voor de garantie op prijzen

  7. #7
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Garantie heb je nergens en Inter is korter geleden Champions League winnaar geweest dan ManU ,
    Maar hij heeft in Italie idd al alles gewonnen maar toch .....

    Milan



    Manchester



    Milan



    Manchester


    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  8. #8
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    whaahaha die marchant weer.....ik zou ook lekker in Milaan blijven...al was het alleen maar voor de fashion week........mijn god wat heb ik daar mn ogen uitgekeken!

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    hahah Lol @ Marchant.. ben wel benieuwd welke keuze hij maakt...
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default



    manchester.

  11. #11
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Inter verschaft duidelijkheid: 'Sneijder is niet te koop'

    12/07/2011 17:52
    Internazionale heeft via een officiële verklaring alle transfergeruchten rond Wesley Sneijder de kop ingedrukt. Technisch directeur Marco Branca benadrukt dat de Oranje-international niet weg mag uit Milaan.

    'Wesley Sneijder is niet te koop en we hebben ook geen bod ontvangen', luidt de niet mis te verstane uitleg van Branca. Sneijder werd de voorbije dagen veelvuldig gelinkt aan Manchester United, waar hij de opvolger van de gestopte Paul Scholes zou moeten worden.

    'Het is niet nodig een update te geven', vervolgt Branca, die daarmee de geruchten over een op handen zijnde overeenkomst met een transfersom van veertig miljoen euro bestrijdt. 'Het is geen verrassing dat Sneijder gewild is bij andere clubs, maar nogmaals: wij hebben geen concreet bod ontvangen en gaan ook niet wachten op een dergelijke toenadering.'

    Branca: 'Er staat tevens geen ontmoeting met zijn zaakwaarnemer op de agenda omdat Sneijder simpelweg niet te koop is.'

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Keus lijkt me niet zo moeilijk, gewoon lekker in Milaan blijven ballen

  13. #13
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ManU past denk ik qua spel beter bij hem, maar het leven in Milaan.....mwah.....das toch wat aangenamer dan in manchester denk ik zo....
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  14. #14
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Op zich had ik het wel vet gevonden als hij naar Man U had gegaan, hij had ze echt wel op een hoger niveau gekregen.
    Man U komt nu gewoon weer zwaar tekort tegen Barca en imo ook tegen Real.

    Spaanse top is toch wel duidelijk ook de norm nu, Engeland hobbelt erachteraan.

  15. #15
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    'Internazionale accepteert bod van Manchester United op Sneijder'

    Dinsdag, 2 augustus 2011 om 10:46
    De laatste weken was het weer wat stil rondom Wesley Sneijder, maar mogelijk komt het toch nog tot een transfer naar Manchester United. Diverse Britse tabloids, waaronder de Daily Mirror, melden dinsdagochtend dat Internazionale een bod van de verliezend Champions League-finalist heeft geaccepteerd. Sneijder zou nu met United om tafel mogen schuiven.

    Volgens de Engelse berichtgeving betaalt United ongeveer 35 miljoen euro voor de Utrechter, die er twee seizoenen bij Inter op heeft zitten, maar niet in het systeem van Gian Piero Gasperini lijkt te passen. De nieuwe hoofdtrainer van Inter speelt zonder nummer tien en daardoor zou Sneijder voor een mooi bod kunnen vertrekken. Een transfer naar United is echter nog geen zekerheid, daar de middenvelder behoorlijke salariseisen heeft.
    Momenteel zit Sneijder met Inter in China, waar de strijd om de Super Coppa met AC Milan gespeeld zal worden. “Ik ben er van overtuigd dat we het hier goed kunnen doen en ik zal er alles aan doen om succesvol te zijn. We willen winnen. We zijn hier om de beker te winnen", zegt de middenvelder op de officiële website van zijn Italiaanse werkgever.
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  16. #16
    Join Date
    Jan 2007
    Posts
    2.930
    vCash
    126000

    Default

    bron?

  17. #17
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

  18. #18
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

  19. #19
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Mixfight.nl
    Posts
    7.236
    vCash
    113919

    Default

    Nice! wel hem wel bij MU zien spelen.

  20. #20
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    2.471
    vCash
    126000

    Default

    'Als Eto'o vertrekt, blijft Sneijder'

    MILAAN - Internazionale lijkt niet van plan Wesley Sneijder te laten gaan. Dat liet voorzitter Massimo Moratti woensdag blijken. „Sneijder wilden we sowieso niet kwijt, maar nu al helemaal niet meer”, aldus Moratti, die daarmee doelde op de aanstaande transfer van Samuel Eto'o naar het Russische Anzji Machatsjkala. „Als Eto'o vertrekt, dan blijft Sneijder.”

    Sneijder wordt al langere tijd in verband gebracht met een overgang naar het Engelse Manchester United

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •