MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 54
  1. #1
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default Jon Jones celebrates with new 190k Bentley Continental GT


    The UFC works in mysterious ways. To the unintiated it appears that the UFC's top stars make lousy money in comparison to boxers and other high level athlete. But then there's that tricky discretionary pay that's kept private.
    At UFC 128, UFC light heavyweight champ made $140,000 ($70,000 to show, $70,000 to win). Above, he shows off his new $190,000 2012 Bentley Continental GT. Someone's paying him.
    It'd be interesting to see if the boxing vs. MMA pay argument would go away with full disclosure of what the UFC pays its fighters.
    Either way, good for Jones. The kid's worked hard. He's the rage of the sport. He should buy anything he wants.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    so much for being humble... maar mooie bak hoor. Hij gaat zich al als een champion gedragen.. over een paar jaar hebben we een tweede money may..

  4. #4
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    123
    vCash
    126000

    Default

    ook al moet ik evans niet, toch hoop ik dat hij JJ owned. (ook al ben ik bang van niet)

  5. #5
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The boy View Post
    ook al moet ik evans niet, toch hoop ik dat hij JJ owned. (ook al ben ik bang van niet)
    x2
    ik ben zeer zeker voor rashad maar ik denk eerlijk gezegd dat jon jones toch wint

  6. #6
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal. Over een maand is ie vrienden met Mayweather en 50 cent

  7. #7
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    ik was echt een grote fan van JJ maar dat is echt een stuk minder (heeft deze auto niets mee te maken, gun het hem van harte)
    Home mtk-gym.nl


  8. #8
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    Ik hoop dat Rashad de nek van Jones breekt, arrogante kwal.
    Verder alles goed met je?

    OT: Mooie bak!


  9. #9
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    wat de fock is er nu weer mis met een ford mondeo

  10. #10

    Default

    Quote Originally Posted by Fyodor View Post
    Verder alles goed met je?

    OT: Mooie bak!
    2X

  11. #11
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    vette bak hoor!
    Be a Warrior, not a Worrier

  12. #12
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    Jon Jones buys Bentley after posing nude for ESPN | MMA Spartan

  13. #13
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    117
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    Zeg anders aan je pa dat ie champ wordt in de UFC, dan kan hij zich dat ook permitteren ...

  14. #14
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Mooie wagen!!!!
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.572
    vCash
    121250

    Default

    Wat een bullshit.....

    stel je traint je het leplazerus, staat iedereen te woord en komt je verplichtingen na... je bent helemaal gek van een bepaalde auto... maar die mag je niet kopen omdat je dan arrogant over komt en met je geld te koop loopt???

    Oftewel je mag de absoluut een ster worden in de ring/kooi maar dan daarbuiten wel je hard verdiende geld op een spaarrekening zetten en naar de training in een ford mondeo
    Nobody Said It Was Gonna Be Easy

  16. #16
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by D1987 View Post
    Toch belachelijk als je zo'n broekie een Bentley ziet rijden, terwijl je je pa tientallen jaren ziet strijden en in een Ford Mondeo rijdt. Oftewel de lonen van sporters zijn te belachelijk hoog.
    Lees ik hier een brok afgunst of ben jij bereid om voor zeg 55000 € bruto per jaar +/- 2400 € netto per maand zo'n leven te doen en zo hard te werken?

  17. #17
    Join Date
    Feb 2009
    Posts
    1.075
    vCash
    126000

    Default

    Laten we wachten tot hij er minimaal 3 van deze heeft gekocht voor we hem met money mayweather gaan vergelijken. Jongen traint hard en vecht hard en mag best iets voor zichzelf doen. Hij moet niet vergeten waar hij vandaan is gekomen. Doet hij dat wel dan zie je dat hij gauw genoeg gaat verliezen.

    WAR RASHAD!!
    "If the ref hadn’t stopped him, Fedor was going to take that head home to his spaceship and polish it."

    Fedor Emelianenko - "I don't talk about my weaknesses. I work on them."

  18. #18
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    2.097
    vCash
    126000

  19. #19
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default


    Die wou ik in een spoiler posten
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  20. #20
    Join Date
    Oct 2007
    Location
    Rotterdam / London
    Posts
    7.783
    vCash
    126000

    Default

    Vette wagen hoor maar oh oh oh wat heb ik een hekel aan die arrogante kwal (jones) :P.!!
    ''Mixfight is geen site maar een manier van leven!'' - Glen

  21. #21
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Wat een misgunnerij hier zeg.
    Fighting is poetry in motion

  22. #22
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    960
    vCash
    70000

    Default

    Quote Originally Posted by lopez86 View Post
    Wat een misgunnerij hier zeg.
    Idd zeg, de man is champ in de allerbeste organisatie van de sport en vermaakt met zijn unieke kunsten miljoenen, bovendien rijden zijn bazen die geen enkel risico (misschien toch een heel klein risico als ze naar het toilet moeten en de tegel vloer is erg glad) op levenslang durende blesures of erger hebben veel dikkere auto's, mag dat dan ook niet.

    Die gasten mogen van mij door de beugel (champs hebben het zoiezo wel goed maar alles wat daar onder komt kan veel beter) toch wel wat meer krijgen.
    Het is tenslotte met MMA netzoals met vele andere sporten dat je maar een relatief klein window hebt om de buit binnen te slepen, voor de meeste geld toch dat ze naast hun sport waar alle tijd in gaat zitten weinig andere te gelde te maken capaciteiten bezitten.

    Bones FTW omdat ik hem ondanks zijn arogante gedag toch de vetste stijl vind hebben om naar te kijken (pfff schieten me meteen weer andere toppers zoals Shogun, Wanderlei, JDS ect. te binnen)
    “The tyranny of a prince in an oligarchy is not so dangerous to the public welfare as the apathy of a citizen in a democracy”
    -Charles de Montesquieu

  23. #23
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    mooie pimpmobiel...nee echt gave kar zeg

  24. #24
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    5.907
    vCash
    126000

    Default

    als ik zoveel geld had zou ik toch iets anders kopen maar, toch leuke auto

  25. #25
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    1.019
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lodewijk View Post
    Zeg anders aan je pa dat ie champ wordt in de UFC, dan kan hij zich dat ook permitteren ...
    Je naam doet me al vermoeden dat je ook uit Roosendaal of Wassenaar komt. Mijn vader kon vroeger champ van alles worden, je hebt geen idee hoe sterk mijn ouwe was

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •