MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 4 FirstFirst 1234
Results 76 to 82 of 82
  1. #76
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    8.442
    vCash
    126000

    Default

    Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

    een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

    welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

    De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

    ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

    Stuve gaat door....
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Exitus Acta Probat
    don`t cry about shit, take ownership!!!
    hard werken,hard trainen en genieten van het leven!!!

  2. #77
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

    een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

    welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

    De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

    ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

    Stuve gaat door....
    x2.

  3. #78

    Default

    Ik dacht lees hem nog eens van vooraf aan hahahahahahahahahah wat zullen een hoop mensen zich schamen over wat ze gezegd hebben de echte mannen ,, de beste stuurlui ha ha feli Struve feli Bob op naar het volgende slachtoffer Harry Utrecht

  4. #79
    Join Date
    Dec 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    3.875
    vCash
    121333

    Default

    Quote Originally Posted by the underdog View Post
    Struve net als andere vechters heeft zat op te pikken. Maar de dingen die ik hier van sommige lees....

    een goede vechter heeft zijn hoek niet nodig?

    welke ervaren vechter hier hoeft er nooit aan herrinderd te worden dat zijn klauwen hoog moeten.... (struve vecht dan ook eens tegen kleinere gasten...)

    De training van Struve zal wat meer automatismen gaan moeten inslijpen....en idd ben ik het er mee eens dat zijn staande werk , veel beter kan zijn dan hij nu laat zien.....

    ik denk serieus dat Struve een toekomstige contender is....laat hem zijn weg zoeken...heeft ie nog even tijd voor.... top zit ie nog niet , maar wel entrertaning fights....

    Stuve gaat door....
    3x
    "Toto, I've got a feeling we're not in Kansas anymore."

  5. #80
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik ben wel benieuwd of degenen die zo negatief waren hun mening hebben bijgesteld of er nog steeds zo over denken.

    Dus komt U maar .....

  6. #81
    Join Date
    Dec 2006
    Posts
    3.463
    vCash
    125799

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik ben wel benieuwd of degenen die zo negatief waren hun mening hebben bijgesteld of er nog steeds zo over denken.

    Dus komt U maar .....
    Nope, denk er nogsteeds hetzelfde over.
    Dat is ook omdat de kwaliteit van tegenstand bij lange na niet omhoog is gegaan, dus hebben we nog geen goeie graadmeter om opnieuw te oordelen.
    Maar ik vind wel dat er vooruitgang in zit, hij gebruikte z'n lengte iig al stukken beter dan voorheen.
    En ik vind Remco's reactie niet vreemd, hij traint Struve en is in verre mate persoonlijk betrokken, natuurlijk gaat ie niet mee in het verhaal over z'n trainers.
    Last edited by lopez86; 07-10-2011 at 07:29.
    Fighting is poetry in motion

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •