MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 37 of 37
  1. #26
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    ok het is dus meer sportschool dan klasse. Ik had gedacht dat n-klassers zich misschien onbedachtzaam opgeven.

    Ik weet behalve black-list en borg zo even geen betere oplossing.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Silat View Post
    Bv betaalde borg ben je dan kwijt.
    Trainers kunnen bv een potje maken door vechters geld in te laten leggen voor dit soort zaken.
    Ja maar mij mij lijkt het wel vrij lullig om iemand een straf te geven als hij niet meer wil komen door bijv. een sterfgeval... Komt het dubbel zo hard aan!
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #28
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    wacht ff begrijp ik het goed
    wordt nou Zoran (achternm) Shaolin Ryu zwartgemaakt?

    we kunnen Zoran (achternm) Shaolin Ryu toch niet gaan demoniseren!

    straks kan Zoran (achternm) Shaolin Ryu nergens meer vechten, omdat op mixfight Zoran (achternm) Shaolin Ryu wordt genoemd als iemand die op het laatst niet is komen opdagen..

    we weten toch niet zeker of Zoran (achternm) Shaolin Ryu hier een goed reden voor heeft

    laten we Zoran (achternm) Shaolin Ryu vooral niet benadelen voordat we weten of Zoran (achternm) Shaolin Ryu daadwerkelijk schuldig is

    ik stel voor om Zoran (achternm) Shaolin Ryu niet meer explicitiet bij naam te noemen
    "If you have to stop and think, it's too late"

  4. #29
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ja maar mij mij lijkt het wel vrij lullig om iemand een straf te geven als hij niet meer wil komen door bijv. een sterfgeval... Komt het dubbel zo hard aan!
    Dat is de nederlandse ziekte. Door dingen die eens in de 1000 gevallen voorkomen een hele regeling niet laten doorgaan waardoor het grote probleem nog steeds niet opgelost is.

    Sterfgevallen, botbreuken etc. zijn gemakkelijk te controleren. En dan heb je inderdaad nog mensen die nog steeds de boel belazeren maar dat moet dan maar. Je hebt dan 95% van de gevallen gedekt.

  5. #30
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    Mijn jongen moest morgen ook vechten op dit gala, heeft zijn tegenstander om hele onduidelijke redenen die ook voor zijn trainer niet duidelijk zijn afgemeld! 1 klote dag voor de gala, zegt hij af! En dat is dan nog wel een C klasser...

    ongelooflijk.
    Home mtk-gym.nl


  6. #31
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    bibberitus
    "If you have to stop and think, it's too late"

  7. #32
    Join Date
    Mar 2009
    Location
    Ter-Apelkanaal.
    Posts
    79
    vCash
    126000

    Default

    Ik viel vorige week 1 uurtje voor m'n partij met m'n verzorger van de trap... Kruisband opgerekt en scheurtje erin.. Tja dan wordt het vechten ook lastig en moet je jezelf 1 uur van te voren terugtrekken.. damnn

  8. #33
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by FOCUS View Post
    wacht ff begrijp ik het goed
    wordt nou Zoran (achternm) Shaolin Ryu zwartgemaakt?

    we kunnen Zoran (achternm) Shaolin Ryu toch niet gaan demoniseren!

    straks kan Zoran (achternm) Shaolin Ryu nergens meer vechten, omdat op mixfight Zoran (achternm) Shaolin Ryu wordt genoemd als iemand die op het laatst niet is komen opdagen..

    we weten toch niet zeker of Zoran (achternm) Shaolin Ryu hier een goed reden voor heeft

    laten we Zoran (achternm) Shaolin Ryu vooral niet benadelen voordat we weten of Zoran (achternm) Shaolin Ryu daadwerkelijk schuldig is

    ik stel voor om Zoran (achternm) Shaolin Ryu niet meer explicitiet bij naam te noemen
    You've to spread ... (-)
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #34
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Jammer Sadik!

  10. #35
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    253
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jojo;1095261
    [FONT=Arial
    Gelukkig zijn er andere sportscholen die op de valreep toch nog vechters kunnen leveren daar zijn wij ze erg dankbaar voor!!! team ichiban bedankt dat je op het laatste monment een tegenstander had!![/FONT]
    team ichiban for president


  11. #36
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    141
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jojo View Post
    deze sportschool had een
    B klasser
    c klasser
    en jeugd vechter opgegeven!!!!

    dus tsja dan ga je ervan uit dat je ze kunt vertrouwen omdat ze ook een B jongen opgeven!





    maar nee dus



    volgens mij heb je die n kl, partij over het hoofd gezien .........dan zijn het er 4 partijen . heel jammer dit.

    Aironas Orlauskas Sharks &Tigers 12 jr JEUGD 38 kg Imad Lahmaj Mhassani Gym 11 jr
    Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr C-klasse 58.97 kg Deividas Orlauskas Sharks & Tigers 17 jr
    Regilio vd Ent SportsArt 16 jr C-klasse 72.57 kg Vladimiros Chebanov Sharks &Tigers 17 jr
    Fatih Cam Van Os Gym B-klasse 95+ kg 3x3 Pete Yang Sharks & Tigers

    Idd , echt Top van Team Ichiban


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •