MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 8 FirstFirst ... 45678
Results 176 to 197 of 197
  1. #176
    Join Date
    Jan 2009
    Posts
    548
    vCash
    126000

    Default

    Bah ik kom gewoon steeds minder en minder op het forum puur en alleen omdat het forum verziekt wordt door golden glory aanhang en het forum wordt gebruikt als platform om gg te promoten en overeem zwart te maken..

    Heb ook het gevoel of er ineens allemaal nep accounts zijn aangemaakt om nog eens lekker olie op het vuur te gooien. Doodzonde want ik denk niet dat ik de enige ben die daardoor minder het forum bezoekt.

    On-topic: De partijen dat errol het vuur in zich heeft mooie partijen vecht, anders is het allemaal middelmatig en mist het de x factor.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Apr 2010
    Location
    Rotterdam
    Posts
    2.279
    vCash
    165955

    Default

    Quote Originally Posted by TheCarnage View Post
    On-topic: De partijen dat errol het vuur in zich heeft mooie partijen vecht, anders is het allemaal middelmatig en mist het de x factor.
    X2

  3. #178
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    errol komt terug en zal het laten zien. Go Errol!

  4. #179
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
    partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
    volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven)

  5. #180
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
    partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
    volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven)
    lol
    Ik vind verhoeven ook kut, maar een wassenbeeld gaat me dan weer te ver.

  6. #181
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Op zijn cv had hij zoveel Loss staan dat GG veel
    partijen voor hem regelt tegen koekenbakkers in romenie zodat er weer een paar Wins op zijn CV komen.
    volgende parij van errol warrior is tegen een wassenbeeld uit madame tusead.(rico verhoeven)
    Voel ik een beetje jaloezie tidelot.....beetje jammer ook hoe je een wassenbeeld met Rico vergelijkt ( heb je hem dat al persoonlijk verteld ? ) Errol for the win...GG

  7. #182
    Join Date
    Mar 2005
    Location
    Haarlem
    Posts
    8.992
    vCash
    126560

    Default

    MF zakt aardig af naar voor of tegen Badr, voor of tegen GG , voor of tegen Ali O. We hebben dat ook met Remy gehad. Soms wel een beetje jammer. Alhoewel ik me op Badr gebied daar zelf ook schuldig aan maak.

    Ontopic. Vond Errol een een tijd niet meer zo'n aantrekkelijke vechter. Heb wel van hem genoten tijdens K-1 voorheen, maar tijdens Superkombat was het erg mooi om te zien wat hij deed. Tegen mindere goden wordt gezegd. Ja logisch. Tegen de top had hij een aantal verliespartijen staan.

  8. #183
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=marcelt;1104884]MF zakt aardig af naar voor of tegen Badr, voor of tegen GG , voor of tegen Ali O. We hebben dat ook met Remy gehad. Soms wel een beetje jammer. Alhoewel ik me op Badr gebied daar zelf ook schuldig aan maak.


    Klopt! Het is wel bij alles wat je aangeeft vanuit beiden partijen gezien . En ik steun GG dus ook Errol!

  9. #184
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    50
    vCash
    126000

    Default

    als ie ze dicipline op een rijtje kkan houden handjes van de jointje en ogen op de pads en zak ipv vrouwen en nightlive dan kan zimmerman geloof ik nog heel wat potten (en kaken ) breken denk ik

  10. #185
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by dandy danny View Post
    als ie ze dicipline op een rijtje kkan houden handjes van de jointje en ogen op de pads en zak ipv vrouwen en nightlive dan kan zimmerman geloof ik nog heel wat potten (en kaken ) breken denk ik


    Welke opleiding heb jij genoten vriend......? Waarom oude koeien uit de sloot halen alsof jij zo braaf was vroeger . Errol is back , you will see.....

  11. #186
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Welke opleiding heb jij genoten vriend......? Waarom oude koeien uit de sloot halen alsof jij zo braaf was vroeger . Errol is back , you will see.....

    *2

  12. #187
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    zimmerman vs cro cop

    deze maand nog in zagreb

  13. #188
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Warrr Errrollll.......

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •