MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 35 of 35
  1. #26
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    MATCHMAKING TOT OP HEDEN
    Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door.
    Heeft u iemand voor Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg, dan horen wij het heel graag!

    NL titelgevecht
    Marino Schouten Loeks Gym/M Sports A-klasse 79.38 kg Yassir Kaderi Pancration



    Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

    Emin Özbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani



    Tom Bakker Team Messive 22 jr C-klasse 86.18 kg Jeroen v. Noortwijk Waltman Gym 21 jr

    Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Rydel Etnell MAS 27 jr

    Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

    Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

    Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

    Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Issam Salmi Pancration 18 jr

    Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Eduardo Santos Oosterbaan Gym 21 jr

    Zakaria Talebi Team Amrani 21 jr C-klasse 66.68 kg Mounaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

    Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

    Mo Yagkoubi Fighting Spirit 17 jr C-klasse 63.50 kg Augin Masoud Team Göl 17 jr

    Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

    Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr



    Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

    Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

    Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 86.18 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

    Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

    Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

    Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

    Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Reda el Mekhiri Ben Ali Gym 18 jr

    Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

    Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

    Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

    Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr



    Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

    Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 35 kg …………………….TBA



    Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

    Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Yassine Irim Zaanse Gym 20 jr

    Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonk MMA Volendam 19 jr

    Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA 24 jr
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  2. #27
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Beste trainer en vechters,

    Het zal niemand ontgaan zijn dat er de laatste weken weer veel te doen is geweest met betrekking tot de vechtsportgala’s.

    Ook wij hebben met veel pijn en moeite de vergunning voor het gala ‘Fight For Victory’ van zaterdag 25 februari aanstaande
    rond gekregen. De gemeente was zeer terughoudend en wij hebben zelfs een aantal belangrijke concessies moeten doen.

    Na ‘Hoorn’ ziet de provincie Noord-Holland dit gala als een ‘testcase’ voor de toekomst.
    Het is dan ook in het belang van ons allemaal dat het gala in goede orde zal verlopen!

    Wij van de organisatie doen er alles aan om van het gala een sportief en organisatorisch succes te maken.
    Maar voor het slagen van het gala hebben wij de hulp van alle vechters en trainers nodig.

    Iedereen moet zich goed realiseren dat als het wederom fout gaat er geen gala meer georganiseerd mag worden.
    Er komt een afvaardiging van de gemeente naar ‘Fight For Victory’ om te kijken hoe het gala verloopt.

    Ik vraag daarom iedereen met klem om zich sportief te gedragen, ook als een uitslag in jullie ogen anders zou moeten zijn.
    Als de vechters en coaches zich correct gedragen zal er geen vonk overslaan naar het publiek.

    Sportscholen weten welke achterban er mee gaat naar het gala. Spreek deze mensen, indien nodig, er op aan, en wijs
    hun op het belang van een sportief gala.

    Het spreekt voor zich dat sportscholen (vechters/coaches) die zich misdragen, of wiens achterban voor problemen zorgt, in de toekomst niet meer uitgenodigd worden.

    Tot slot nog een mededeling met betrekking tot de Matchmaking:
    Als je een vechter moet afmelden, of je denkt dat een vechter niet op tijd vechtklaar is, meld dit dan direct aan mij.
    Wellicht kan ik dan tijdig nog een vervanger regelen.

    Alvast bedankt voor de medewerking,
    Vriendelijke groeten,
    Ellen Bruins
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  3. #28
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default Kort interview Yassir Kaderi

    Naam: Yassir Kaderi
    Woonplaats: Alkmaar
    Leeftijd: 34 jaar
    Lengte: 1.76 m
    Gewicht: 78 kg
    Gym: Pancration


    Hij traint nu al weer zo’n 6 jaar bij Pancration. Heeft het er prima naar zijn zin. Ondanks de afstand en het feit dat er andere gyms dichterbij zijn, denkt ie er niet aan om naar een andere gym te gaan. Hij wil zoveel mogelijk uit het kickboksen halen. En die felbegeerde belt lonkt. Dit word de rematch tegen oud gym genoot Marino Schouten.

    Deze partij is een rematch, je kent je tegenstander al. Vorige keer won je op punten. Ga je dit keer dezelfde strategie toepassen?
    ‘Strategie……..nou ik heb wel een stijl van vechten en dat is voornamelijk hard. Toch wil ik dit keer niet alleen alles hard doen, maar ook wat meer op techniek. En niet te gretig zijn. Dat is soms mijn valkuil. Maar deze keer niet!’

    Op het spel staat de NL titel die nu in bezit is van Marino. Teamgenoot Jeremy Blijd nam de belt niet mee naar Pancration. Hoe ga jij ervoor zorgen dat je hem wel meeneemt naar Amsterdam Noord?
    ‘Daar kan ik kort over zijn. Ik ga hem slopen. Klaar’.

    Je geeft les bij sportschool Sanafit in Heerhugowaard. Hoe bereid je jezelf naast het les geven voor op je titelgevecht?
    ‘Ik geef één keer per week op de vrijdag les bij Sanafit in Heerhugowaard, aan de recreanten. Daarnaast kom ik drie keer per week naar Pancration. Voor de rest hardlopen en fitness’.



    Heb je nog andere wedstrijden op de agenda staan?
    ‘Nog niet. Voor mij is het belangrijk eerst deze te pakken. Ik wil die titel absoluut meenemen. En laten zien aan de mensen wie ik ben’.

    Nog een boodschap voor je tegenstander/publiek?
    ‘Voor het publiek: hier moet je bij zijn! Dit wil je niet missen. Wordt een regelrechte knokpartij. Er staat een hoop op het spel. Rematch, belt, allebei wonen we in Alkmaar. Dus knallen! En voor Marino, jij kan fluiten naar je titel’.

    Ali Amrani over het titelgevecht tussen de twee Alkmaarders:
    ‘Dit is een beladen partij, die erg leeft in Alkmaar. Marino is een technische jongen. Yassir wil meer op kracht doen, hij is explosief. Ik denk dat Yassir hem eruit haalt. Vorige keer had ie geluk, toen viel midden in de partij het licht uit, waardoor alles werd stop gezet en Marino tijd had om bij te komen. Dat gebeurt dit keer niet. Veel mensen onderschatten Yassir, mede door zijn laatste partij tegen Chabrani. Dat was een foutje, hij was toen te zenuwachtig. Nu gaan we absoluut voor de k.o!’
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  4. #29
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Naam: Marino Schouten
    Woonplaats: Alkmaar
    Leeftijd: 24 jaar
    Lengte: 1.87 m
    Gewicht: 76-79 kg
    Gym: M Sports/Loeks Gym


    Afgelopen december opende hij zijn eigen sportschool M Sports in Alkmaar. Hij won voor de tweede keer de Grote Prijs van Amsterdam (bokstoernooi) in Carré, en sleepte de NL titel van de NOVER -79 kg in de wacht. Een mooi jaar dus voor Marino Schouten. Op 25 februari vecht hij een lang verwachte rematch tegen oud team genoot Yassir Kaderi.

    Deze partij is een rematch, tegen een oud teamgenoot. Vorige keer verloor je op punten, wat ga je nu anders doen?
    ’Ik heb inderdaad één keer een fout gemaakt tegen hem, en dat ga ik nu recht zetten. Ik ga hem er uit halen, dan is er geen twijfel mogelijk’.

    Op het spel staat de NL titel die nu in jouw bezit is. Extra motivatie door de belt, of door de rematch?
    ‘Rematch! Er staat eer op het spel. Dus ik vind in dat opzicht de rematch belangrijker dan de belt. Maar de titel moet ik verdedigen voor 1 maart dus dat is nu meteen geregeld’.

    Je hebt sinds kort je eigen gym geopend, M Sports. Je hebt het erg druk met lesgeven en begeleiden van je eigen vechters. Hoe bereid je jezelf voor?
    ‘Ik train twee keer per week kracht en conditie bij Ryan Bindraban. Drie keer per week op de pads met Peter van Os. Daarnaast train ik tijdens de groepslessen met Drago, Dennis Strijbis, Vincent Haller en de andere jongens van ons nieuwe team. Ik doe één keer per week mee met de MMA groep, gewoon omdat ik het leuk vind. En daarnaast hardlopen. Ondanks het drukke leven met de gym kan ik alles goed combineren, Trainen, lesgeven en mijn gezin. We zijn begin december open gegaan, en het draait tot nu toe boven verwachting. We hebben een hele leuke groep met zijn allen dus dat gaat goed’.


    Wat zijn je plannen voor komend jaar?
    ‘Ik boks 12 maart in het zonnehuis een rematch tegen Farouk Daku. En ik begeleid ons eigen team, we hebben 25 februari vier eigen vechters. Dat is een mooie prestatie in korte tijd. De gym is erg belangrijk voor mij. Daarnaast richt ik mezelf uiteraard op mijn gezin: in juni is ons tweede kindje op komst!’

    Nog een boodschap voor je tegenstander?
    ‘Ik heb je laatste partij gezien tegen Khalid Chabrani. Ik zou je handen maar hoog houden als ik jou was…..’.

    Peter van Os over deze wedstrijd:
    ‘Yassir heeft een tijdje bij Loeks Gym getraind. Hij is een man met een echte vechters mentaliteit die alleen naar voren vecht en vooral hard stoot. Marino heeft al een keer tegen hem gestaan en verloren door dat hij mee ging in het spelletje van Yassir. Ik zie dat nu niet meer gebeuren omdat Marino heel erg gegroeid is de laatste jaren, en hij niet dezelfde fout zal maken. Hij zal deze partij winnend afsluiten’.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  5. #30
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Beste trainers,

    Bijgaand de laatste update van de matchmaking voor ons gala Fight For Victory, zaterdag 25 febr in Egmond aan Zee!
    Mocht uw vechter niet kunnen deelnemen door wat voor reden dan ook, mail dit dan zsm door. Als er een twijfel geval is graag ook doorgeven, zodat wij tijdig een back up kunnen zoeken.

    Ook vragen wij u de belangrijke mededeling die begin deze maand is verzonden, na te leven. Voor ons is dit erg belangrijk omdat we graag in de toekomst gala's willen blijven organiseren. Bedankt voor jullie hulp!

    BELANGRIJKE INFORMATIE
    -Datum: zaterdag 25 februari 2012
    -Adres: Sporthal de Watertoren, Watertorenweg 36, 1931 BA, Egmond aan Zee.
    -Dit gala is onder auspicien van de NOVER, voor meer info www.nover.nl
    -Wegen: iedereen mag een dag van te voren komen wegen, op vrijdag 24 febr van 19.00-20.00 uur. Deze weging is bij M Sports, Bestevaerstraat 9, 1812 PB, Alkmaar.
    -2e weging: Voor de mensen die vrijdags niet komen, is de 2e weging zaterdag van 16.00-17.00 uur in de Watertoren.
    -Kaarten: vvk kaarten € 27.50, aan de deur € 30.
    -Vvk kaarten dienen bij de weging afgerekend/ingeleverd te worden. Overigens zijn vvk kaarten beschikbaar t/m vrijdag 24 febr, een dag voor het gala. Op de dag zelf alleen aan de deur verkrijgbaar!
    -Zaal open voor publiek: 17.00 uur
    -Start gala: 18.00 uur
    -K.O Bonus: €100 bij een zuivere K.O, dus geen TKO, medische interventie, of opgave.



    MATCHMAKING TOT OP HEDEN
    Kijk alles aub goed na. Als er iets niet klopt mail dit dan zsm door.

    NL titelgevecht
    Marino Schouten Loeks Gym/M Sports A-klasse 79.38 kg Yassir Kaderi Pancration


    Malic Groenberg vd Vathorst B-klasse 69.85 kg Dick de Goede Pancration

    Emin Özbasi Team Gunyar B-klasse 61.23 kg Hamza ‘Soesie’ Essalih Team Amrani


    Mike Winter Oosterbaan Gym 39 jr C-klasse 79.38 kg Zoran Ziatic Shaolin Ryu 28 jr

    Odin Dijkstra Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Gilberto van Es Pancration

    Koen Kramer Sokudo Gym C-klasse 79.38 kg Bas Meelhuijsen Team Alting

    Regilio vd Ent SportsArt 17 jr C-klasse 72.57 kg Evert Jan Sluijs KB Arnhem 22 jr

    Jorne Wijnker Kyo Thai 18 jr C-klasse 69.85 kg Hicham Marrabou Pancration 17 jr

    Sven Twisk Team Boot 20 jr C-klasse 66.68 kg Gilliano Pinas Oosterbaan Gym 21 jr

    Zakaria Talebi Team Amrani 21 jr C-klasse 66.68 kg Mounaim Attadlaoui Team Gunyar 23 jr

    Leon dos Santos Team Messive 18 jr C-klasse 63.50 kg Tarik Bouhafa Fighting Spirit 17 jr

    Youssef Chaick Mousid Gym 16 jr C-klasse 61.23 kg Boubker el Jarroudi Team Petres 17 jr

    Jannes van Schaik Sokudo Gym 25 jr C-klasse 58.97 kg Mohammed Rouyui Team Amrani 18 jr


    Egon Vlieg Kops Gym 28 jr N-klasse -95 kg Mike Wijngaarden Team Alting 28 jr

    Jeroen Min Team Schreiber 24 jr N-klasse 86.18 kg Patrick de Jong Team Baskurt 34 jr

    Bas van Kempen SFW W’Werf 18 jr N-klasse 89.00 kg Louis Besselink Scorpio Gym 26 jr

    Jeroen vd Wateringen M Sports 21 jr N-klasse 76.20 kg Wendel Weegman MAS 30 jr

    Marco Bax SportsArt 38 jr N-klasse 76.20 kg Mike Peetoom M Sports 38 jr

    Mike Ranzijn Team Boot 18 jr N-klasse 76.20 kg Samir Chourak Team Messive 22 jr

    Arnoex Breek Olympiawaard 19 jr N-klasse 69.85 kg Reda el Mekhiri Ben Ali Gym 18 jr

    Alex Rood Olympiawaard 21 jr N-klasse 69.85 kg Serdat Kaya vd Vathorst 25 jr

    Bas de Muijnck Team Boot 17 jr N-klasse 66.68 kg Burak Ozturk Loeks Gym 16 jr

    Mark Wever Kyo Thai N-klasse 66.68 kg Buddy Wildschut KB Arnhem 27 jr

    Ayoub el Geunnouni Fighting Spirit 17 jr N-klasse 63.50 kg Yannick Vliet Loeks Gym 16 jr


    Mike Besse Kyo Thai 14 jr JEUGD 44 kg Davy Plieger SportsArt 13 jr

    Joery Roele Team Boot 10 jr JEUGD 36 kg Reggie Nicholson Messive Gym 11 jr


    Mchael Sluijter SportsArt 30 jr MMA 100 kg Sander Bakker Team Schreiber 25 jr

    Donny Schouten M Sports 18 jr MMA 85 kg Yassine Irim Zaanse Gym 20 jr

    Jerry van Duivenbooden SportsArt MMA 76 kg Jan Jonk MMA Volendam 19 jr

    Jim van t Hof Team Schreiber 18 jr MMA 70 kg Quincy Makatita Koi MMA 24 jr


    Succes met de laatste voorbereidingen!
    Met vriendelijke groet, Ellen Bruins - Fightsport Matchmaking
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  6. #31
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    1.013
    vCash
    126000

    Default

    Goed nieuws! Burgemeester Hetty Hafkamp van de gemeente Bergen/Egmond heeft toegezegd op ons gala te komen 25 februari. Mooi dat er interesse is vanuit de gemeente voor onze sport.
    Fightsport Matchmaking



    Fightsport Matchmaking is sponsored by Cusley Boxing gear Home

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Ook wij hebben er enorm veel zin in. Morgen zal, als alles technisch gezien gewoon goed loopt, een live verslag verzorgd worden van dit evenement, hier op mixfight!

  8. #33
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    en in Den Bosch niet?

  9. #34
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    We hebben een keuze moeten maken omtrent het wegzetten van reporters. Omdat dit gala tevens door de overheid veel aandacht krijgt hebben we voor dit gala gekozen.

    We hopen in de nabije toekomst dit op te kunnen lossen!

  10. #35
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    2.361
    vCash
    126000

    Default

    Helaas zijn door last-minute prive-omstandigheden in combinatie met de beslissingen binnen de organisatie van Fight for Victory wat problemen opgetreden. Het live-verslag komt hierdoor te vervallen, echter zal het fotoverslag van De Stiep gewoon doorgaan.

    Ik wens iedereen een geweldig gala toe, en boven alles een fijne en gezellige avond!

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •