MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 25 of 58 FirstFirst ... 1521222324252627282935 ... LastLast
Results 601 to 625 of 1430
  1. #601
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    @jammersaki

    Ao IS BETRAPT NIET GG. Ik denk type het in hoofdletters zodat je het goed kan lezen.

    @ Lanksi kom lekker een keer naar Breda op een woensdagmiddag.
    Met andere woorden GG gebruikt?
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  2. #602
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Als ik er een zou moeten noemen dan zou het Fedor zijn, dat verklaart ook dat hij het de laatste paar jaren wat minder doet dan voorheen.

    Overigens worden je lowkicks misschien niet beter van testosteron, maar de hersteltijd van je trainingen is korter. Je kunt vaker en harder trainen. En de manier waarop Overeem mensen door de ring/ kooi gooit, daar zit niet veel techniek aan, dat is pure kracht.
    Denk dat Fedor ook een grote kans heeft om clean te zijn gezien zijn ethische visie.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  3. #603
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    absoluut!
    supermensen bestaan niet!!
    de een is idd wat gespierder dan de ander maar allemaal binnen bepaalde grenzen...
    en een vechter die elke dag 3 keer trained , dus ontzettend katabool bezig is met zo een lijf... well , you do the math....
    kijk maar eens naar voetballers van de jaren 70 ... en naar hoe ze er nu uitzien..... creatine??? rolleyes rolleyes rolleyes
    Ooit superhumans op discovery gezien? Moeilijk te verklaren bij sommigen mensen.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  4. #604
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    249
    vCash
    126000

    Default

    Ik neem aan dat Alistair straks met een leuk verhaaltje naar buiten komt.
    Misschien kan die een injury faken en zeggen dat hij idd testosteron had genomen
    omdat dat wellicht helpt met genezen. Daarnaast zou hij kunnen zeggen het te
    hebben genomen door problemen met depressie. Er is hem genoeg overkomen, dus
    de gemiddelde mma fan zou hem wel vergeven. Het gaat niet alleen om misschien
    nog een licentie kunnen krijgen voor ufc 146, maar in het geval van een zware schorsing
    straks over een jaar nog werk hebben bij de UFC en nog steeds marketable zijn.

    We weten natuurlijk allemaal dat hij alleen maar bigger wil zijn. Er wordt hier door sommigen gesuggereerd
    dat 99% gebruikt, daar ben ik het niet mee eens. Ik denk dat veel van deze jongens te arrogant
    zijn om te gebruiken. Wat geeft nou een betere kick dan als natuurlijke sporter een roider k.o slaan?
    Maarja, de concurrentie is moordend en er valt miljoenen te verdienen dus ik lig er niet wakker van
    als iemand wel gebruikt. Op techniek valt niet te roiden en volgens mij geloven we dat techniek het
    nog altijd wint van brute kracht, als zijn er uitzonderingen (Sapp v Hoost)

  5. #605
    Join Date
    May 2010
    Posts
    784
    vCash
    126000

    Default

    When sports fans hear the name Victor Conte, two things typically come to mind: Steroids and Barry Bonds.Founder of the infamous Bay Area Co-Operative (BALCO) sports nutrition center in Burlingame, Calif., which is where the United States Anti-Doping Agency (USADA) claimed the company created an undetectable designer steroid known as "The Clear" (tetrahydrogestrinone), Conte has been linked to supplying performance enhancing drugs (PEDs) to several major sports stars.

    Appearing on "The MMA Hour" today (April 9, 2012), Conte says sports commissions and the Ultimate Fighting Championship (UFC) organization can do more to clean up the sport of all banned substances, as well as gives his opinions on the recent positive test of Alistair Overeem.

    About Alistair Overeem:

    "It doesn't surprise me. He probably knows that it will be confirmed. He knows whether he was doing testosterone or not. At a level of 14/1, you do see some up like Kizer said, maybe 5 or 5.2, there have been some cases where there's been up in the eights and nines and tens, and I think there's even been a natural at 13. But he's (Overeem) the only one that knows whether he was using or not. My opinion, and that's all it is, is that he's as guilty as a three-dollar bill."

    His opinion on the overall percentage of athletes in the UFC he feels are on PED's:

    "Do I believe that 90 percent are using some sort of performance enhancing drugs in the UFC? I do. But there are those that do not and I think that number is going to grow over time if they realize the testing is very weak.
    http://www.mmamania.com/2012/4/9/293...em-ufc-146-mma
    Wie wind zaait, zal storm oogsten.

  6. #606
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    2.594
    vCash
    126000

    Default

    Kan iemand mij vertellen of er al een officiele reaktie is van A.O of de UFC?

  7. #607
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peter0711 View Post
    Kan iemand mij vertellen of er al een officiele reaktie is van A.O of de UFC?
    Nope, nog niks

  8. #608
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Ik geloof hem...
    @micha (was sarcastisch voor als je dat niet opmerkte aangezien ik reps kreeg) haha
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  9. #609
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    Wat een belachelijke topic is dit weer geworden.

  10. #610
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    precies wat ik zei in mijn eerdere post... onderzoeken gedaan op patienten, dus niet op gezonde sporters..
    en je leest ook erg vaak dat ze het niet zeker weten waar nou iets door komt of hoe t precies werkt..
    verder de gewone en bekende bijwerkingen idd....
    niks om nu paniekerig over te gaan doen.... lees de bijsluiter van paracetamol maar eens wat je daar allemaal van "kan" krijgen lol!!

    onderzoek werd idd op patienten gedaan, maar het gaat erom dat ('k spreek alleen over die link waar jij op reageert) bij patienten die anabolen kregen toegediend, meer bijwerkingen werden geconstateerd dan bij patienten die GEEN anabolen kregen toegediend. En dit waren patienten die geenzins behandeld werden voor lever-gerelateerde aandoeningen. Dus een valide experiment. Dat ze ziek zijn heeft geen (on-)verwachte invloed op de uitslagen van de experimenten aangezien de controles ook ziek zijn.

    Maar 'k vind jouw verhaal meer zoiets van 'wij van WC-eend, adviseren WC-eend'.

  11. #611
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Meer discussie over het onderwerp: met Bas rutten,
    Michael Schiavello, Josh Barnett en Joe Rogan

    http://www.youtube.com/watch?v=w6gT2...layer_embedded
    Last edited by Pr00f; 10-04-2012 at 17:17.

  12. #612
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Wat een geouwehoer over "clean" en niet "clean" een normaal mens had toch een testosteron gehalte van 1:1 maximaal 2:1?
    Bij de UFC mag je een testosteron gehalte hebben van 6:1 met andere woorden gebruik is al toegestaan, dat er nu een uitschieter is bij Overeem van 14:1 is leuk, maar we praten enkel over testosteron iedereen mag dan toch gebruiken?
    En waar wordt zoal op gecontroleerd bij de UFC enkel Test, of worden er meer waardes bekeken.
    Met enkel Test als controle blijven er nog zat middelen over welke dan in te nemen zijn en niet binnen de controle vallen en ook al is er een uitgebreidere controle op meer middelen er zijn nog zat middelen welke niet op te sporen vallen of moeilijker.

  13. #613
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    precies wat ik zei in mijn eerdere post... onderzoeken gedaan op patienten, dus niet op gezonde sporters..
    Dat concludeer je uit wat precies?

    uit bron 2. vrij duidelijke taal:

    "
    Er bestaan geen anabole middelen die, in de extreem hoge doseringen die soms gebruikt worden in de sport, deze effecten niet hebben"

  14. #614
    Join Date
    Sep 2010
    Location
    holland
    Posts
    114
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Meer discussie over het onderwerp: met Bas rutten,
    Michael Schiavello, Josh Barnett en Joe Rogan

    http://www.youtube.com/watch?v=w6gT2...layer_embedded
    Vorige pagina!!

  15. #615
    Join Date
    Dec 2006
    Location
    lelystad
    Posts
    653
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by MuayThaiGuy View Post
    Wat een geouwehoer over "clean" en niet "clean" een normaal mens had toch een testosteron gehalte van 1:1 maximaal 2:1?
    Bij de UFC mag je een testosteron gehalte hebben van 6:1 met andere woorden gebruik is al toegestaan, dat er nu een uitschieter is bij Overeem van 14:1 is leuk, maar we praten enkel over testosteron iedereen mag dan toch gebruiken?
    En waar wordt zoal op gecontroleerd bij de UFC enkel Test, of worden er meer waardes bekeken.
    Met enkel Test als controle blijven er nog zat middelen over welke dan in te nemen zijn en niet binnen de controle vallen en ook al is er een uitgebreidere controle op meer middelen er zijn nog zat middelen welke niet op te sporen vallen of moeilijker.
    Even wat meer informatie, wat ik haal uit je bericht dat het niet helemaal duidelijk is.

    Ze testen testosteron (de mannelijke hormoon) ten opzichte van epitestosteron (een natuurlijke niet actieve varient van de hormoon), bij een gemiddeld persoon is de verhouding 1:1. Er kunnen echter fluctuaties tussen zitten van 0,7:1 tot 1,3:1 plaatsvinden.

    De meeste commisies bijvoorbeeld de olympische, texas of whatever hanteren een verhouding van 4:1, omdat je met deze verhouding 95% van de bevolking kan verklaren met deze waardes (statistisch verhaal) de commisie van Neveda hanteerd een verhouding van 6:1 als limiet, met deze verhouding heb je 99% van de bevolking gedekt (zoek confidence intervals op wikipedia). Let wel dat de limieten die gehanteerd worden de limieten van de onafhankelijke commissies zijn! niet die van de UFC zelf zoals je schrijft.

    Het feit dat als je hoger dan 6:1 pist met de verhouding testosteron ten opzichte van epitestosteron dat betekend het dat je zelf testosteron hebt toegevoegd. In andere woorden doping gebruik.

    Overeem mag de 24e voor een zitting zichzelf verklaren.
    max 400x125px

  16. #616
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Vught
    Posts
    6.297
    vCash
    126000

    Default

    Mooi optreden van Bas weer! Volgens mij is hij zelf de test na zijn laatste gevecht ook niet helemaal schoon doorgekomen... Ging toen wel om pijnstillers die niet mochten, maar toch... Cheaten = cheaten
    Wel raar voor Barnett om bij dat gesprek te zitten.

  17. #617
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    onderzoek werd idd op patienten gedaan, maar het gaat erom dat ('k spreek alleen over die link waar jij op reageert) bij patienten die anabolen kregen toegediend, meer bijwerkingen werden geconstateerd dan bij patienten die GEEN anabolen kregen toegediend. En dit waren patienten die geenzins behandeld werden voor lever-gerelateerde aandoeningen. Dus een valide experiment. Dat ze ziek zijn heeft geen (on-)verwachte invloed op de uitslagen van de experimenten aangezien de controles ook ziek zijn.



    Maar 'k vind jouw verhaal meer zoiets van 'wij van WC-eend, adviseren WC-eend'.
    het waren patienten, met dus een ziektebeeld...dus slechtere conditie/afweer etc.... verder wat voor medicijnen kregen ze nog meer??? staat er niet.... veel medicijnen laten de lever meer werken...
    op gezonde mensen , atleten hebben dezelfde anabolen wellicht minder bijwerkingen??? dat was mijn punt.... als je wilt weten welke effecten anabole steroiden hebben bij (gezonde) atleten, moet je het onderzoeken op (gezonde) atleten en niet op patienten die al ziek zijn.... period! dus GEEN valide experiment.... er zijn beter te vinden... maar voor elk argument kan je onderzoeken vinden , het ene onderzoek zegt dit, het andere weer compleet het tegenovergestelde, conclusie, heel veel weten ze gewoon nog niet. en daar komen de ervaringsdeskundigen om de hoek kijken, mensen die het al decennia zelf gebruiken, of mensen erin begeleiden.

    en je argument over wc eend slaat nergens op, ik verkoop niks... lol!

  18. #618
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    misschien moet je je lichaam ter beschikking stellen van de wetenschap na je overlijden.

  19. #619
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    het waren patienten, met dus een ziektebeeld...dus slechtere conditie/afweer etc.... verder wat voor medicijnen kregen ze nog meer??? staat er niet.... veel medicijnen laten de lever meer werken...
    op gezonde mensen , atleten hebben dezelfde anabolen wellicht minder bijwerkingen??? dat was mijn punt.... als je wilt weten welke effecten anabole steroiden hebben bij (gezonde) atleten, moet je het onderzoeken op (gezonde) atleten en niet op patienten die al ziek zijn.... period!
    Eens. Maar nogmaals, waaruit concludeer jij dat dat gebeurd is. In de eerste bron die ik gaf, staan nog wat onderzoeken waaruit geput is:

    1. Alen, M., P. Rahkila. Anabolic-androgenic steroid effects on endocrinology and lipid metabolism in athletes. Sports Med. 6: 327-332, 1988
    2. American College of Sports Medicine. Position stand on the use of anabolic-androgenic steroids in sport. Med. Sci. Sports Exerc. 19(5): 534-539, 1987
    3. Bahrke, M.S., C.E. Yesalis, J.E. Wright. Psychological and behavioral effects of endogenous testosterone levels and anabolic-androgenic steroids among athletes; a review. Sports Med. 10(5): 303-337, 1990
    4. Cohen, J.C., R. Hickman. Insulin resistance and diminished glucose tolerance in power lifters ingesting anabolic steroids. J. Clin. Endocrinol. Metab. 64: 960-963, 1987
    5. De Piccoli, B., F. Giada, A. Benettin, F. Sartori, E. Piccolo. Anabolic steroid use in body builders: an echocardiographic study of left ventricular morphology and function. Int. J. Sports Med. 12(4): 408-412, 1991
    6. Haupt, H.A. Anabolic steroids and growth hormone. Am. J. Sports Med. 21(3): 468-474, 1993
    7. Wilson, J.D. Androgen abuse in athletes. Endocr. Rev. 9(2): 181-199, 1988

    Zie dikgedrukte: allemaal onderzoeken in relatie tot of gericht op athleten. Het zou naar mijn mening ook vrij knullig zijn om een onderzoek te generaliseren naar sporters als die niet onderzocht zijn. Dus je argument heeft naar mijn mening geen enkele fundering..
    Last edited by Facade; 10-04-2012 at 18:25.

  20. #620
    Join Date
    Apr 2008
    Location
    amsterdam
    Posts
    696
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pr00f View Post
    Meer discussie over het onderwerp: met Bas rutten,
    Michael Schiavello, Josh Barnett en Joe Rogan

    http://www.youtube.com/watch?v=w6gT2...layer_embedded
    thx, enorm interessant, ik moet even die aflevering checken

  21. #621
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Facade View Post
    Eens. Maar nogmaals, waaruit concludeer jij dat dat gebeurd is. In de eerste bron die ik gaf, staan nog wat onderzoeken waaruit geput is:

    1. Alen, M., P. Rahkila. Anabolic-androgenic steroid effects on endocrinology and lipid metabolism in athletes. Sports Med. 6: 327-332, 1988
    2. American College of Sports Medicine. Position stand on the use of anabolic-androgenic steroids in sport. Med. Sci. Sports Exerc. 19(5): 534-539, 1987
    3. Bahrke, M.S., C.E. Yesalis, J.E. Wright. Psychological and behavioral effects of endogenous testosterone levels and anabolic-androgenic steroids among athletes; a review. Sports Med. 10(5): 303-337, 1990
    4. Cohen, J.C., R. Hickman. Insulin resistance and diminished glucose tolerance in power lifters ingesting anabolic steroids. J. Clin. Endocrinol. Metab. 64: 960-963, 1987
    5. De Piccoli, B., F. Giada, A. Benettin, F. Sartori, E. Piccolo. Anabolic steroid use in body builders: an echocardiographic study of left ventricular morphology and function. Int. J. Sports Med. 12(4): 408-412, 1991
    6. Haupt, H.A. Anabolic steroids and growth hormone. Am. J. Sports Med. 21(3): 468-474, 1993
    7. Wilson, J.D. Androgen abuse in athletes. Endocr. Rev. 9(2): 181-199, 1988

    Zie dikgedrukte: allemaal onderzoeken in relatie tot of gericht op athleten. Het zou naar mijn mening ook vrij knullig zijn om een onderzoek te generaliseren naar sporters als die niet onderzocht zijn. Dus je argument heeft naar mijn mening geen enkele fundering..
    wat je vet gedrukt hebt, zijn bronvermeldingen.... of die bron een echt onderzoek is geweest , en onder welke omstandigheden precies is niet te zien. ik zie wel dat er ook veel verwijst word naar een boek/medischtijdschrift....
    volgens mij zie ik namelijk bladzijde nummers er nog achter staan..... maar dat kan mijn fout zijn...
    en je eerste link heb ik gelezen , en het ging in dat onderzoek voor een groot gedeelte om patienten...
    er zijn weinig goede en objectieve onderzoeken te vinden op gezonde mensen laat staan atleten , omdat het voor artsen vaak een ethisch probleem is , en in veel landen zijn PED's illegaal.... (buiten medisch gebruik om dan)
    de mensen achter de kampioenen zijn ook geen artsen! de artsen doen het controlerende werk, de bloedwaardes controleren en dergelijke... maar de schemas voor prestatie bevordering is vooral ervaringskennis!! want sommige dingen lijken prachtig op papier, maar werken in het eggie gewoon niet!!
    en veel bijwerkingen worden gewoon zwaar overdreven! wat ik al eerder pak maar eens een bijsluiter van paracetamol erbij , en kijk wat je daar allemaal van "KAN" krijgen....
    ik ken honderden bb's... allemaal gebruikers.... een handjevol heeft hartproblemen gekregen.... steroiden????
    ik denk t niet...hart en vaat ziektes zijn killer no1! onder de mensen, dus waarom zou dat bij mensen die PED's gebruiken anders zijn?? er zijn zeker risico's en als je bijv onderliggende problemen hebt dan kunnen PED's die zeer zeker verergeren...
    maar leverkanker heb ik nooit gezien... betekend het dat het niet kan voorkomen? zeker niet! maar de kans om de loterij te winnen is groter dan dat je leverproblemen krijgt door PED's.
    ik bedoel een alcoholist moet ook echt zijn best gedurende jaren doen voordat ie leverproblemen krijgt lol! onze lever hersteld zichzelf namelijk. (tot zekere hoogte natuurlijk)

    hier een link van dr.Charles Yesalis... een TEGENSTANDER van PED's btw..... dus zeer zeker objectief in de zaak.... maar deze man praat er eerlijk over zonder al die paniek verhalen... eerlijke info, ook met betrekking tot eventuele bijwerkingen
    http://www.t-nation.com/free_online_..._with_steroids

  22. #622
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Optimusprime1980 View Post
    het waren patienten, met dus een ziektebeeld...dus slechtere conditie/afweer etc.... verder wat voor medicijnen kregen ze nog meer??? staat er niet.... veel medicijnen laten de lever meer werken...

    veel wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan op zieke mensen. Verdiep je daar eens in zou ik zeggen i.p.v. spieren kweken.
    Gelukkig wordt dat getoetst door onafhankelijke collega's en geen gebruikers.

  23. #623
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    misschien moet je je lichaam ter beschikking stellen van de wetenschap na je overlijden.
    waarom?? leg es uit????

  24. #624
    Join Date
    May 2011
    Posts
    70
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    veel wetenschappelijk onderzoek wordt gedaan op zieke mensen. Verdiep je daar eens in zou ik zeggen i.p.v. spieren kweken.
    Gelukkig wordt dat getoetst door onafhankelijke collega's en geen gebruikers.
    spieren bouw je , die kweek je niet....
    en waar zei ik dan dat veel wetenschappelijk onderzoek niet werd gedaan op patienten??? ik zei alleen dat het niet te vergelijken is met de effecten die PED's hebben op gezonde mensen... (atleten)
    en goede onderzoeken op atleten , daar ontbreekt het nogal aan....

  25. #625
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.202
    vCash
    126052

    Default

    Gatverdamme wat valt met name Bas Rutten me tegen in deze situatie, als tv persoonlijkheid vind ik dat je redelijk objectief moet zijn, maar sinds de GG breuk heeft hij zicht wel laten kennen zeg. Beetje prive shit publiek uitvechten, net alsof hij niet wist dat AO hiervoor gebruikte... lekker naïef.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •