MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 10 of 10

Thread: Pols gekneusd

  1. #1
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default Pols gekneusd

    Goedemorgen heren evt. dames,

    Ik heb gisteren tijdens een lekkere ronde sparren mijn rechterpols gekneusd (Zojuist foto's laten maken). Ik train normaliter 6 (a 5) dagen per week -> 3 x mma en 3 x fitness (krachttraining), met af en toe een afwisseling van een jogg sessie. Nu wordt fitness onmogelijk, op een benen training na dan. En mma al helemaal, dit ga ik vervangen voor een traptraining bij mijn gym.

    Mijn grootste probleempunt is op het moment toch mijn conditie (met name grond conditie). Dus dit wil ik dan maar gaan aanpakken tot mijn pols weer geheeld is. Ik doe hiervoor interval ren sessies (joggen met sprints er doorheen). Heeft iemand anders tips om dit te verbeteren? Begrijp dat het lastig is zonder gebruik van een arm, maar je weet het nooit. Of wellicht herstel tips of iets.

    Thnx
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  2. #2
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    ja gewoon (loop) interval training incombinatie met lunges,jumping squats enz

  3. #3
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Okej, al wat ik dacht een beetje. Jumping squats heb ik eigenlijk nooit gedaan, die zal ik er bij gaan voegen. Thnx.
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  4. #4
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Je polls zo veel mogelijk bewegen haha is echt anders wordt hij stijf je pols dus

  5. #5
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Haha ja thnx man, zat hierover te twijfelen, maar heb ik toch maar gedaan. Hoor veel tegenstrijdige dingen hierover, maar dit werkt inderdaad goed voor mij. Moet zeggen dat het zelfs al veel beter gaat, dan 2 dagen geleden!
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  6. #6
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    heb je een powerball? lichte oefeningen doen daarmee helpt meestal wel....niet als een gek mee gaan draaien dus :P

  7. #7
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Powerball.. Haha wist even niet eens wat je bedoelde. Net ff gegoogled, maar heb ik een keer op tv gezien geloof ik. Meer eigenlijk niet, dus totaal geen ervaring mee. Helpt dit echt bij snellere genezig of evt. het sterker maken van mijn pols? Anders bestel ik er direct 1
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

  8. #8
    Join Date
    Jul 2012
    Location
    Heerlen
    Posts
    7
    vCash
    126000

    Default

    Die powerballs zijn fijn idd

  9. #9
    Join Date
    Jun 2009
    Posts
    11.168
    vCash
    124500

    Default

    powerball helpt bij het soepel en sterker maken van de pols,onderarm,hand.......en als je dr 1 hebt met rpm teller (aantal omwentellingen per minuut) is het nog verslavend ook. wel uitkijken dat je niet overbelast

  10. #10
    Join Date
    Feb 2009
    Location
    amsterdam
    Posts
    125
    vCash
    126000

    Default

    Okee thnx, gaan we bestellen
    Amsterdam

    ~Embrace the grind~

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •