MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 32 of 144 FirstFirst ... 222829303132333435364282132 ... LastLast
Results 776 to 800 of 3576
  1. #776
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    65
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Ja, groenlinks, pvda en SP kunnen nog wel langere boevenverhalen vertellen. Pechtold kan er zelfs 1 vertellen met dodelijke afloop. Maar media hebben we natuurlijk alleen om over incidentjes in een redelijk nieuwe partij te zeuren,de gevestigde orde aanpakken doen wij zelf maar in onze vrije tijd.
    nou vertel eens ben wel benieuwd... ik heb er namelijk nog nooit van gehoord en dan kun je wel zeggen dat media dit doet. maar als de nummer 12 van de SP morgen in iemand's brievenbus pist op video dan gaat de media daar zeker aandacht voor geven net zoals de PVV. zeg gewoon dat je er niet tegen kan dat jouw nazi partij zoveel criminelen heeft in percentage zelfs meer dan welke bevolkingsgroepen binnen nederland, zelfs meer dan antilianen en marokkanen en dat moet ons land gaan redden... gelukkig gaat er geen partij meer in zee met ze
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #777
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by lukashenko View Post
    jawel voor dwazen als wilders is altijd een beetje haat gereserveert

    haat met haat bestrijden lost niets op
    "If you have to stop and think, it's too late"

  3. #778
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Ja, groenlinks, pvda en SP kunnen nog wel langere boevenverhalen vertellen. Pechtold kan er zelfs 1 vertellen met dodelijke afloop. Maar media hebben we natuurlijk alleen om over incidentjes in een redelijk nieuwe partij te zeuren,de gevestigde orde aanpakken doen wij zelf maar in onze vrije tijd.
    Ik ben benieuwd vertel

  4. #779
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Graag weer ontopic. Politiek sucks en is boring. Back on topic with Badr PenHari plz

  5. #780
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.172
    vCash
    48500

    Default

    Badr Hari in het kruisverhoor ( 14 okt. '11 )

    "I'm going to make you pay for what you've done."
    “Logica brengt je van A naar B, fantasie brengt je overal.”

  6. #781
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    Lijkt of hij Parkinson heeft in dat interview.. hij trilt zo ongeveer dat hele gebouw door.. zenuwtrekje?

  7. #782
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    "If you have to stop and think, it's too late"

  8. #783
    Join Date
    Nov 2010
    Location
    Eindhoven
    Posts
    1.631
    vCash
    126000

    Default


  9. #784
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    On topic.
    Denk dat de meeste hier niet ontkennen dat ze Badr een topvechter vinden en hem graag in de ring willen zien. Waar ik een beetje flauw van wordt is dat een aantal fanboys de daden op zich proberen goed te praten.
    Als hij zijn straf krijgt dan moet je idd wel een behoorlijke moraalridder zijn om te besluiten geen kaartje meer te kopen voor een gala waar hij vecht. Maar dat lijkt geen probleem want als je dan de afgelopen jaren consequent was geweest ging je toch al nooit naar gala's waar oa Dolman, Vrij, Nijman, Brilleman, Smit, Fyeet, Venetiaan, Lo-An Joe etc etc, vochten. Blijft er dus weinig over.....
    Bottom line : Hari moet gewoon een jaartje zitten en eens kijken of hij wat aan zijn anger management probleem kan doen. Maar ja, dan moet je wel eerst zelf onderkennen dat je een probleem hebt. Misschien dat Estelle hem daar bij kan helpen. die heeft toch tijd zat.
    Amen!

  10. #785
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    5.649
    vCash
    126000

    Default

    ja maar die jongens gedroegen zich in ieder geval wel in de ring. Badr kan zelfs die discipline niet opbrengen.
    Dan hoor je niet in de ring.
    "If you have to stop and think, it's too late"

  11. #786
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Alkmaar
    Posts
    988
    vCash
    126000

    Default

    Volgens mij hebben bob schreiber, rene rooze, gilbert yvel zich ook wel eens niet gedragen in de ring. gilbert zelfs tegen een scheids.
    Als je keek wat er toen geschreven was dat het aan de scheids lag, die ook trainer ofzo was van die tegenstander oid en bij de laatste partij van gilbert stond er ook gewoon weer War Gilbert !
    alles wordt snel vergeten, of het ligt eraan wie het is.

  12. #787
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Bij Badr is het ook net iets anders... hij belooft de hele tijd beterschap en gedraagt zich relatief normaal. Maar net wanneer we denken dat ie ergens overheen gegroeid is, komt er weer een lijk uit de kast of flikt ie weer wat...

  13. #788
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Cool

    Quote Originally Posted by raveboy View Post
    Volgens mij hebben bob schreiber, rene rooze, gilbert yvel zich ook wel eens niet gedragen in de ring. gilbert zelfs tegen een scheids.
    Als je keek wat er toen geschreven was dat het aan de scheids lag, die ook trainer ofzo was van die tegenstander oid en bij de laatste partij van gilbert stond er ook gewoon weer War Gilbert !
    alles wordt snel vergeten, of het ligt eraan wie het is.
    Met alle respect voor Gilbert, Bob en Rene, Badr is van een andere dimensie . Badr stond door z'n relatie met Estelle dusdanig in de spotlights dat zijn misdragingen nogal de aandacht trok bij de niet-vechtsportliefhebber door de berichtgevingen van de doorsnee media. Lijkt me duidelijk de reden voor de mediahype.

  14. #789
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Vandaag in de Elsevier door Leon de Winter:

    Charmante Badr Hari verdient dit niet

    Een klein jaar geleden werd ik in het Okura Hotel in Amsterdam voorgesteld aan een jongeman voor wie ik meteen sympathie opvatte. Hij was een stuk langer dan ik, en ook heel veel gespierder en leniger.

    Charmant en geestig
    Hij was een bekende vechtsporter, werd mij verteld, en aangezien ik gedurende de jaren in Amerika veel vechtsporten op tv had gezien, en 'free fight' en 'cage fight' had ontdekt, had hij meteen mijn volle aandacht. Hij was intelligent, charmant, geestig. Zijn naam zei me niets. Hij beviel me. Hij sprak met overtuiging over zijn leven, en hij deed dat met zelfspot. Hij was een wereldster in de dop, dacht ik – tot ik hoorde, veel later, dat hij al lang een wereldster was.

    Hij heet Badr Hari.

    Machohormonen
    Wat hem nu overkomen is - en dat is geen lot dat hem heeft getroffen terwijl hij volledig passief was - gun ik hem niet. Ik gun dat ook niet onze samenleving en zijn sport, en zijn miljoenen fans over de hele wereld. Badr is een fenomeen.

    Laat het volgende tot u doordringen: wanneer Badr ergens verschijnt, worden bij veel mannen de machohormonen op volle toeren geproduceerd. Hij roept agressie en provocatie op, alleen al door zijn verschijning. Het is bijna iets dierlijks wat er gebeurt, iets archaisch en tegelijk ongrijpbaars.

    Zijn aanwezigheid verstoort de mannelijke pikorde. Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?).

    Openbaarheid
    Wat Badr te verwijten valt, is dat hij zich niet volledig uit de openbaarheid heeft teruggetrokken en zich alleen aan zijn sport wijdt. Ik begrijp dat een jonge ster als Badr graag gezien en herkend wil worden, dat is een van de ‘perks’ van zijn roem, maar hij brengt overal verwarring teweeg. Hij is simpelweg te mooi en te verleidelijk voor vrouwen – daar kunnen veel mannen niet mee bestaan, en zoeken dus een confrontatie, ook al weten ze dat een confrontatie met Badr slechts één uitkomst kent.

    Badrs zwakte is dat hij zich niet buiten de ring heeft onttrokken aan de blikken van zijn fans - overal waar hij komt, ontstaat spanning, en dat is een paar keer ernstig uit de hand gelopen.

    Badr kan een ‘role model’ zijn voor veel jonge immigranten Hij heeft zich door hard werken en ijzeren wilskracht naar boven gevochten, en dat is bewonderenswaardig. De conflicten die hij heeft gehad waren situaties waarin het om eer en respect ging – niet om geld. Buiten de ring heeft Badr niet geslagen om er beter van te worden. Hij is geen roofovervaller.

    Hij heeft zich in ingewikkelde situaties niet beheerst (waarom vraagt niemand zich af hoe zijn slachtoffers zich hebben opgesteld tegenover hem?). Daar hoort een psychiater bij te komen, niet een gevangenisbewaarder.

    Taakstraf
    Ik ben het dus oneens met de harde, compromisloze houding van Gerlof Leistra. Schouder aan schouder zat ik met Badr aan tafel. Zijn ‘personal space’ is dus iets heel relatiefs; het maakt hem niet uit of je dicht bij hem bent, het gaat om de vraag of je agressief bent. Daarop reageert hij, en daarmee moet hij leren omgaan.

    Als hij schuldig wordt bevonden, mag Badr niet meer dan een taakstaf en een voorwaardelijke celstraf krijgen. Hij kan gebruik maken van zijn unieke positie bij minderheidsgroepen, en ik ben van mening dat hij de opdracht moet krijgen met jonge allochtonen te werken. Maar hij mag geen enkele scheur in zijn discipline meer toelaten. Hij mag zich de komende tien jaar niet meer in disco’s en dergelijke gelegenheden vertonen. Hij moet zijn sport dienen. En de provocerende macho’s mogen hem nooit meer op hun weg vinden.

    Parel
    Badr is een schitterende sportman – helaas één met een aantal zwaktes. Daaraan moet hij nu ‘werken’. Hij kan een parel voor de samenleving worden. Maar hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang.

    ‘Badrtje moet hangen’ klinkt opeens in Nederland. Nee, te grof en te banaal is dat. Hij moet zich nu gaan bewijzen als iemand die ons allen trots maakt. Dit is de zwaarste partij in Badrs leven.

  15. #790
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    134
    vCash
    126000

    Default

    Let op! Niet mijn opinie, maar wel leuk voor de discussie. Vers van de pers uit het AD:


    'Badr Hari is een parel voor de samenleving'

    Leon de Winter neemt het op voor verdachte kickbokser
    Publicist Leon de Winter neemt het op voor Badr Hari. In zijn column voor opinieweekblad Elsevier beschrijft hij de opgepakte kickbokser als 'een fenomeen', 'een schitterende sportman' en 'een parel voor de samenleving'. Volgens De Winter is alleen al Hari's voorkomen een reden om de mannelijke machohormonen op volle toeren te laten draaien. 'Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt'.
    De Winter ontmoette Badr Hari een jaar geleden in een Amsterdams hotel en vond hem direct sympathiek. 'Hij was intelligent, charmant, geestig. Zijn naam zei me niets. Hij beviel me', beschrijft de publicist vol lof.

    Zes mishandelingen
    Het Openbaar Ministerie maakte donderdag bekend dat Hari wordt verdacht van zes mishandelingen. De twee oorspronkelijke verdenkingen zijn de incidenten bij Sensation in de Amsterdam ArenA en eentje vorig jaar in Club Air.

    Daar zijn bij gekomen: een tweede mishandeling in Club Air, een poging tot zware mishandeling in de Amsterdamse club Jimmy Woo in mei, een mishandeling in de Amsterdamse horecazaak Cooldown in december en de mishandeling van een vrouw vorig jaar.

    Dierlijks
    De Winter gunt de kickbokser deze aantijgingen niet en is van mening dat Hari alleen al door zijn verschijning agressie en provocatie oproept. 'Het is bijna iets dierlijks wat er gebeurt, iets archaïsch en tegelijk ongrijpbaars'.

    Slachtoffer miljonair Koen Everink wordt in het column niet overgeslagen. 'Alle alfamannetjes raken van streek als Badr binnenstapt. En dat betekent dat er mannen zijn die hem uitdagen, zeker als ze gezopen en gesnoven hebben (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, 's nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)'

    Zwaktes
    Duidelijk is dat De Winter veel sympathie heeft voor Hari, maar de kickbokser zal wel moeten werken aan 'een aantal zwaktes'. Als hij dat doet, dan wordt hij een 'parel voor de samenleving' en zou een gevangenisstraf funest zijn. 'Hem straffen met een gevangenisstraf die zijn loopbaan kapot maakt, is hetzelfde als levenslang'.

  16. #791
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    nimwegen
    Posts
    3.659
    vCash
    126000

    Default

    ik haak af bij de titel parel voor de samenleving
    ongelofelijk
    toen pissen plassen werd is het gezeik begonnen!

  17. #792
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    1.590
    vCash
    126000

    Default

    Leon laat graag een zeepje vallen?
    Jaren hoor je niks over Badr in de media, hij neukt een bekende nederlandse en alles wordt breed uitgemeten.
    Niet alleen Badr zorgt voor een smet op de sport, de nederlandse pers werkt er net zo hard aan mee door alles te blijven oprakelen, te spitten en Badr af te schilderen als een vechter in en buiten de ring.
    Wat als een bekende voetballer keihard iemand neer trapt wordt er dan ook de link gelegd dat voetbal een gevaarlijke sport is voor de samenleving?
    Het is te makkelijk om vechtsport en geweld buiten de ring in verband te brengen.
    Wat als Badr betrokken was bij een grote vechtpartij waarbij slachtoffer A door een groep geslagen en geschopt werd en Badr op had getreden om de groep uiteen te drijven?
    Dan was Badr opeens een held omdat hij vechtsport heeft gebruikt om een slachtoffer van zinloos geweld mogelijk van de dood heeft gered?

  18. #793
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    ik heb het idee dat badr sowieso afentoe flink last heeft van roidrage

  19. #794
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Dat artikel moet wel sarcastisch bedoeld zijn.

    Hij was een bekende vechtsporter, werd mij verteld, en aangezien ik gedurende de jaren in Amerika veel vechtsporten op tv had gezien, en 'free fight' en 'cage fight' had ontdekt,
    Als hij echt veel 'free fight' en 'cage fight' had gekeken had hij het wel gewoon MMA of desnoods UFC genoemd. Welke MMA fan noemt het nu nog free fight?

  20. #795
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    Haarlem
    Posts
    2.433
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Richelieu View Post
    Vandaag in de Elsevier door Leon de Winter:
    (wat had slachtoffer Koen, een getrouwde man, ‘s nachts om half vier in de Arena te zoeken, en wat zat er zoal in zijn bloed?)
    Hahahahaha, het wordt steeds mooier..
    Koen moet uitleggen wat hij daar deed??
    En wat deed Estelle daar dan, moest die niet bij de kinderen zijn op zo'n tijdstip?

    Ik ben al heeeel lang geleden afgehaakt bij deze discussie....

  21. #796
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    3.913
    vCash
    126000

    Default

    Hij heeft het veel op tv gezien, dat is wat anders dan een echte fan.
    Verstand ervan heeft hij echter niet.

    Interessant artikel trouwens, hij heeft ergens wel een punt.
    Badr is zeker niet meer het bontkraagje van vroeger als hij dat al ooit is geweest.

    Al die jonge mcrotjes, die kunnen nu van aankomende gevangenisbevolkers worden omgeturnd tot waardevolle elementen in onze maatschappij, Badr hiermee laten werken is een kans die je als samenleving moet grijpen.

  22. #797
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by The Company View Post
    Dat artikel moet wel sarcastisch bedoeld zijn.



    Als hij echt veel 'free fight' en 'cage fight' had gekeken had hij het wel gewoon MMA of desnoods UFC genoemd. Welke MMA fan noemt het nu nog free fight?
    als ik iets aan het grote publiek zou moeten schrijven zou ik niet zomaar met termen als MMA gaan gooien, dat begrijpt namelijk niemand.

  23. #798
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Klinkt alsof Leon de Winter een man-crush heeft. Wat een ontiegelijke bullshit schrijft die man.

  24. #799
    Join Date
    Oct 2006
    Posts
    1.277
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Klinkt alsof Leon de Winter een man-crush heeft. Wat een ontiegelijke bullshit schrijft die man.
    dat wel ja

  25. #800
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Wat een lul verhaal. Leon de winter is net zo dom als Gers Pardoel....hahaha

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •