MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 82
  1. #26
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Ik zet zelf geen vraagtekens bij de intenties van de vechtsporters zelf. Maar het blijft een filmpje van een organisatie met banden in de onderwereld over een slachtoffer met banden in de onderwereld. Ik denk dat daar de kritiek wel gerechtvaardigd is.

    @ Brian
    Mee eens
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  2. #27
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Goh we zijn weer lekker met z'n allen bezig... pfff.

    In plaats van samen sterk een statement te maken richting een bevooroordeelde maatschappij, gaan we liggen miereneuken (of is het mierenneuken?? Help spellingcontrole!) over o.a. een spelfout.

    Dit filmpje is slechts een deel van de anti-"zinloos geweld" campagne vanuit de vechtsport. De bijdrage van Marloes, Remy, Peter en co in Pauw & Witteman is hier ook een voorbeeld van. Tevens zie je op steeds meer gala's dat de VIP tafels zijn verdwenen, ook weer een voorbeeld van een initiatief om zo de vooroordelen uit de wereld te helpen. Dan zijn er nog genoeg bekende vechters die jongeren trainen om hen zo van de straat te houden en hen de normen en waarden te leren die helaas de 'open-minded' ouders van tegenwoordig niet nodig genoeg vonden om over te brengen. En zo kan ik nog wel doorgaan met voorbeelden...

    We hebben nog een lange weg te gaan helaas, maar we zijn gestart!
    Laten we alsjeblieft samen de schouders eronder steken ipv elkaar hier af te zitten kraken.

    Osu

  3. #28
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ja, laten we vooral niet kritisch zijn...

  4. #29
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Ja, laten we vooral niet kritisch zijn...
    Laten we vooral kritisch zijn, ik juich dit alleen maar toe!
    Maar ik wordt langzamerhand een beetje misselijk van de manier waarop.
    Een spelfout zou niet mogen, helemaal terecht die constatering, maar waarom niet op een normale manier kenbaar maken?
    De organisatie hierachter bestaat niet alleen uit Nederlanders, dus petje af dat wij sowieso al hulp uit het buitenland krijgen.
    Wijs de medemens op een respectvolle manier op zijn/haar fouten, ga voor de learning curve, zodat er groei in zit ipv te lopen hakken op de stam en wortels... dit is niet bevorderlijk voor de groei!

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Laten we vooral kritisch zijn, ik juich dit alleen maar toe!
    Maar ik wordt langzamerhand een beetje misselijk van de manier waarop.
    Een spelfout zou niet mogen, helemaal terecht die constatering, maar waarom niet op een normale manier kenbaar maken?
    De organisatie hierachter bestaat niet alleen uit Nederlanders, dus petje af dat wij sowieso al hulp uit het buitenland krijgen.
    Wijs de medemens op een respectvolle manier op zijn/haar fouten, ga voor de learning curve, zodat er groei in zit ipv te lopen hakken op de stam en wortels... dit is niet bevorderlijk voor de groei!
    Ik heb in mijn eerste reactie een grapje gemaakt, dat had ik dan niet moeten doen. Maar daarna heb ik het toch op een respectvolle manier uitgelegd? Met spelfouten heb ik echt geen problemen hoor, ik ben leraar en je moest eens weten wat ik aan spelfouten tegen kom. Maar als organisatie een filmpje uitbrengen voor een groot publiek, dan is zoŽn spelfout gewoon onprofesioneel en in dit geval schaadt het naar mijn idee het imago van onze sport nog meer dan het filmpje op zou leveren.

    Om de leercurve te bevorderen dan, gebruik de volgende keer een spelling controle of vraag iemand die engels als moedertaal heeft het te controleren. Btw, nog een tip voor jullie, waarom niet gewoon in het Nederlands?

    Ik hoop van Glory meer positieve geluiden te horen, laten we elkaar het licht in de ogen aub gunnen.

  6. #31
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Glory was de eerste organisatie die is gestopt met VIP tafels. Vorig jaar in Moskou waren er al geen tafels meer

  7. #32
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by micha View Post
    Glory was de eerste organisatie die is gestopt met VIP tafels. Vorig jaar in Moskou waren er al geen tafels meer
    En met wie heeft glory in t verleden allemaal zaken gedaan?

  8. #33
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En met wie heeft glory in t verleden allemaal zaken gedaan?
    En wat is er nu op het moment het belangrijkst voor jou , verleden tijd of toekomst ....Op al jouw berichten haal jij de oudste koeien uit de sloot en blijft maar doorgaan .... Ben jij toevallig in de kerk geboren, en heb je nu promotie gemaakt tot pastoor?

  9. #34
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Briant View Post
    Ik heb in mijn eerste reactie een grapje gemaakt, dat had ik dan niet moeten doen. Maar daarna heb ik het toch op een respectvolle manier uitgelegd? Met spelfouten heb ik echt geen problemen hoor, ik ben leraar en je moest eens weten wat ik aan spelfouten tegen kom. Maar als organisatie een filmpje uitbrengen voor een groot publiek, dan is zoŽn spelfout gewoon onprofesioneel en in dit geval schaadt het naar mijn idee het imago van onze sport nog meer dan het filmpje op zou leveren.

    Om de leercurve te bevorderen dan, gebruik de volgende keer een spelling controle of vraag iemand die engels als moedertaal heeft het te controleren. Btw, nog een tip voor jullie, waarom niet gewoon in het Nederlands?

    Ik hoop van Glory meer positieve geluiden te horen, laten we elkaar het licht in de ogen aub gunnen.
    No hard feelings, was meer algemeen bedoeld
    Thanks voor je reactie

  10. #35
    Join Date
    May 2012
    Posts
    576
    vCash
    126000

    Default

    De zweed
    Zimmerman
    Varitas
    Sven
    Jamila

    De hele brigade is weer opgetrommeld, LOL

    En t filmpje is een dikke faal natuurlijk

  11. #36
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    In plaats van samen sterk een statement te maken richting een bevooroordeelde maatschappij, gaan we liggen miereneuken (of is het mierenneuken?? Help spellingcontrole!) over o.a. een spelfout.
    Misschien een keer wakker worden en niet de maatschappij beschuldigen van vooroordelen maar even inzien dat dit geen tennis, geen korfbal, geen judo, geen karate, geen zwemmen, geen basketbal, geen squash, geen ** nordic walking, dit is een vechtsportwereld waar de criminaliteit er iets te dik boven op ligt.
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

  12. #37
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    De zweed
    Zimmerman
    Varitas
    Sven
    Jamila


    De hele brigade is weer opgetrommeld, LOL

    En t filmpje is een dikke faal natuurlijk

    Wat aardig van je dat je mij in een brigade zet...... Hieruit blijkt wel weer dat je het hele punt niet snapt! En jij zal ook wel diegene zijn die zijn rug NIET keert tegen geweld . Chapeau voor Peacey!

  13. #38
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    1.308
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Wat aardig van je dat je mij in een brigade zet...... Hieruit blijkt wel weer dat je het hele punt niet snapt! En jij zal ook wel diegene zijn die zijn rug NIET keert tegen geweld . Chapeau voor Peacey!

    Het grote probleem is dat jij je kop in het zand steekt net als de makers van de film!!

  14. #39
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S-ven View Post
    Wat aardig van je dat je mij in een brigade zet...... Hieruit blijkt wel weer dat je het hele punt niet snapt! En jij zal ook wel diegene zijn die zijn rug NIET keert tegen geweld . Chapeau voor Peacey!
    Haha. Glory die een spotje maakt tegen geweld is zoiets als Hitler die oproept te protesteren tegen antisemitisme.

  15. #40
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Het eerst wat ik dacht toen ik het filmpje zag was dat ik het raar vond dat ze RIP (naam dode) erin hadden geplaatst. Die man zat duidelijk in het criminele circuit. Van zo iemand moet je distantiëren, dan moet je geen RIP gaan zeggen. Als je het dan raar vindt dat je daar kritiek op krijgt, dan snap je het gewoon allemaal niet zo goed.

    Hoe het met de vechters van GG zit weet ik niet. Geen idee of die betrokken zijn bij criminele handelingen. Maar die vent die voor een dubbele moord in de bajes zit en de club opgericht heeft is dat overduidelijk wel. Wil GG geloofwaardig overkomen, dan zullen ze eerst publiekelijk van hem afstand moeten nemen. Met een schone lei verder gaan, misschien zelfs onder een andere naam. Maar ja, dat laatste is commercieel natuurlijk niet prettig, dus doen ze dat niet. Maar ga dan ook niet zeuren omdat je het niet leuk vindt dat mensen bepaalde associaties maken of je hypocriet noemen, dat hou je dan toch, of dat op dit moment nou wel of niet terecht is. Dat doet er dan niet toe.

  16. #41
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Peacey View Post
    De zweed
    Zimmerman
    Varitas
    Sven
    Jamila

    De hele brigade is weer opgetrommeld, LOL

    En t filmpje is een dikke faal natuurlijk
    Brigade van 5 personen ja? Je hebt zeker nooit gediend??
    Anywayz, sorry dat we fan zijn en het opnemen VOOR de vechtsporten...

  17. #42
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    242
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Asura View Post
    Misschien een keer wakker worden en niet de maatschappij beschuldigen van vooroordelen maar even inzien dat dit geen tennis, geen korfbal, geen judo, geen karate, geen zwemmen, geen basketbal, geen squash, geen ** nordic walking, dit is een vechtsportwereld waar de criminaliteit er iets te dik boven op ligt.
    Thanks voor de wake-up call dan maar. Je hebt helemaal gelijk, ik zal er wel helemaal niets van snappen, net als al die andere miljoenen fans wereldwijd van de SPORT... met (ga ik ook zeker niet ontkennen) helaas veel zwarte schapen.
    Jammer dat alleen dezen het nieuws halen. (vandaar de bevooroordeelde maatschappij)

    Ben blij dat jullie allemaal wel maatschappelijk sterker ontwikkeld zijn en decennia lang de sport naar een hoger internationaal niveau hebben weten te tillen. Waarom organiseren jullie geen akties?? Kritiek leveren is te makkelijk.. kunnen we allemaal.
    Kom maar op, ga de straat op, organiseer! En deel het vooral hier op mixfight, zodat wij hier van kunnen leren.

  18. #43
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Ik vind het altijd wel apart dat veel mensen altijd hun mening klaar hebben staan ,maar eigenlijk van niets weten. Waren diegene erbij in die situatie? Of vinden ze het gewoon stoer om erover te praten ? Ik vind het lachwekkend en triest tegelijk . Dit zijn juist de gevaarlijkste mensen onder ons. Wat er in het verleden gebeurd is zal je mee moeten dragen in de toekomst, maar verdien je daardoor geen tweede kans ? Jullie roepen allemaal maar in het rond maar weten van niets! Iedereen heeft wel eens een fout begaan. Succes met jullie brave/sprookjes/ideaal leventje

  19. #44
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.837
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Iedereen heeft wel eens een fout begaan. Succes met jullie brave/sprookjes/ideaal leventje
    Iedereen heeft wel eens fout begaan?! Tsja, gisteren heb ik nog even twee mensen omgelegd. Tsjee, goed dat je het voor Ron opneemt, maar je kan ook overdijven he?!

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    122
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    Iedereen heeft wel eens fout begaan?!
    Had het over mijzelf , en mijn ervaring hierin , vandaar dat ik het deelde ! Dit is nou het voorbeeld wat ik bedoel , en het voorbeeld meteen dat jij het niet snapt maar wel commentaar geeft

  21. #46
    Join Date
    May 2009
    Posts
    2.581
    vCash
    126238

    Default

    Ik heb een beetje een dubbel gevoel bij dit filmpje. Aan de ene kant is het natuurlijk hartstikke leuk dat jullie een signaal af willen geven en ook dat jullie het slachtoffer willen eren. Tegelijkertijd vind ik de boodschap zo algemeen 'geweld is slecht' dat ik zoiets heb van wat moet ik ermee?

  22. #47
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Brigade van 5 personen ja? Je hebt zeker nooit gediend??
    Anywayz, sorry dat we fan zijn en het opnemen VOOR de vechtsporten...
    Sorry hoor, maar de vijf personen die opgenoemd werden reageren enkel in GG/Glory topics, verder voegen ze echt helemaal niets toe aan het forum. Aan de GG/Glory topics waar ze wel in reageren ook niet, want het is enkel halleluja voor GG/Glory, soort van dwangmatig handelen.

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Thanks voor de wake-up call dan maar. Je hebt helemaal gelijk, ik zal er wel helemaal niets van snappen, net als al die andere miljoenen fans wereldwijd van de SPORT... met (ga ik ook zeker niet ontkennen) helaas veel zwarte schapen.
    Jammer dat alleen dezen het nieuws halen. (vandaar de bevooroordeelde maatschappij)
    Het probleem is eerder dat iedereen het wel snapt, maar liever de schone schijn ophoudt. En als er dan wat van gezegd wordt er gauw naar anderen (bijv. voetbal) gewezen of gezeurd dat de positieve resultaten niet belicht worden. Driemaal raden waarom dat niet (of amper) gebeurd...


    Ben blij dat jullie allemaal wel maatschappelijk sterker ontwikkeld zijn en decennia lang de sport naar een hoger internationaal niveau hebben weten te tillen. Waarom organiseren jullie geen akties?? Kritiek leveren is te makkelijk.. kunnen we allemaal.
    Kom maar op, ga de straat op, organiseer! En deel het vooral hier op mixfight, zodat wij hier van kunnen leren.
    Juist. We moeten dus allemaal eerst daadwerkelijk iets aan de situatie kunnen veranderen voordat we kritiek mogen leveren... Fascist.

    Quote Originally Posted by varitas et aequitas View Post
    Ik vind het altijd wel apart dat veel mensen altijd hun mening klaar hebben staan ,maar eigenlijk van niets weten. Waren diegene erbij in die situatie? Of vinden ze het gewoon stoer om erover te praten ? Ik vind het lachwekkend en triest tegelijk . Dit zijn juist de gevaarlijkste mensen onder ons. Wat er in het verleden gebeurd is zal je mee moeten dragen in de toekomst, maar verdien je daardoor geen tweede kans ? Jullie roepen allemaal maar in het rond maar weten van niets! Iedereen heeft wel eens een fout begaan. Succes met jullie brave/sprookjes/ideaal leventje
    Tuurlijk, we zijn allemaal onwetend. Eigenlijk is er helemaal niemand crimineel, en is er helemaal geen probleem. Het is allemaal maar gelul en daarom doet iedereen zo moeilijk. Wat is het leven toch oneerlijk.
    Iedereen die hier kritiek heeft is levensgevaarlijk, kijk nou toch uit dat je geen ideaal leven nastreeft! Tony Montana is de shit motherfucker, je weet toch!

  23. #48
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Breda
    Posts
    12.801
    vCash
    82310

    Default

    Quote Originally Posted by RedDawn View Post
    En met wie heeft glory in t verleden allemaal zaken gedaan?
    euhhhh ff denken hoor... Op het tienjarig bestaan van GG was het helemaal uitverkocht met alleen maar VIP tafels dus daar zal wel ergens een boefje hebben tussen gezeten. Bedoel je dat?

  24. #49
    Join Date
    Oct 2008
    Posts
    472
    vCash
    126000

    Default

    Voordat men iets wil gaan oprichten wordt er echt wel gekeken naar criminele achtergrond/relaties voordat er een goedkeuring komt en men iets kan starten. Nou , Glory bestaat al een hele poos dus dat zit wel snor.......Laten we ons vooral bezig houden met NU!!! En ons aansluiten bij de rest "against violence"

  25. #50
    Join Date
    Nov 2010
    Posts
    3.351
    vCash
    125990

    Default

    Quote Originally Posted by de Zweed View Post
    Thanks voor de wake-up call dan maar. Je hebt helemaal gelijk, ik zal er wel helemaal niets van snappen.
    Duidelijk
    Ni politicien ni militaire, je ne suis qu'un troubadour...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •