MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 123
  1. #76
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Ik hoor veel mensen spreken over een lucky punch?????

    Als je als vechter in de ring staat dan plaats je je stoten, je slaat om iemand KO te slaan. Als je iemand dan raakt is het geen lucky punch. Dan time je goed, of de ander heeft zijn dekking niet goed.
    Of je hebt gewoon mazzel.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Apr 2008
    Posts
    177
    vCash
    126000

    Default

    Ik was erg onder de indruk van Cain. Geweldig cardio, stand-up en worstelen. Constante druk op JDS. Vond het aan de andere kant ook een beetje teleurstellend dat hij het niet kon afmaken. Maarja, je kan niet alles hebben. Genoten van Cain Valesquez.

  3. #78
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Of je hebt gewoon mazzel.
    Wat bepaalt dan of je mazzel hebt?

  4. #79
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Wat bepaalt dan of je mazzel hebt?
    Dat je een stoot plaatst die effect heeft. Op het juiste moment de juiste afstand en de juiste schouder/heup/hak rotatie. En dat dat volgens een plan gaat gebeurt echt niet vaak.

  5. #80
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Dat je een stoot plaatst die effect heeft. Op het juiste moment de juiste afstand en de juiste schouder/heup/hak rotatie. En dat dat volgens een plan gaat gebeurt echt niet vaak.
    Als je het zo brengt eindigt bijna iedere partij met een lucky punch, knie, trap.

  6. #81
    Join Date
    Mar 2011
    Location
    Enschede
    Posts
    224
    vCash
    126000

    Default

    wat een bikkel die cain

  7. #82
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Wat een Cain die bikkel.

  8. #83
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Cain deed het goed maar probeerde het niet af te maken. Zijn hoek zei dat ook nog tussen de rondes door.
    JDS blijft een gevaarlijke jongen ook al sta je dik voor.
    Dus hij bleef het netjes doen. Druk houden, punten pakken en zelf niet in de problemen komen.

    Wat de kansen van AO tegen Cain betreft; ik vind ook in deze partij weer dat er erg weinig getrapt wordt. De dreiging van ali zijn lowkicks en knieen zullen ervoor zorgen dat Cain echt niet zo vooruit loopt als hij nu deed. dan is hij kansloos.

  9. #84
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    idd, Cain shoot and eats a knee...

    Ali's chin is mss wel minder dan die van jds... Maar ik denk dat AO zowel als Cain als JDS kan pakken overigens....en Werdum geef ik ook kansen.

  10. #85
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    ^Ik ook. Werdum, Overeem, JDS en Cormier kunnen allemaal winnen van Cain. Wel een sublieme top 5 HW's moet ik zeggen.

  11. #86
    Join Date
    Sep 2008
    Posts
    3.432
    vCash
    84750

    Default

    Overeem gaat het niet winnen van Cain. Het tempo van Cain is moordend en we weten allemaal hoe de conditie van Overeem is. Als Cain de eerste twee minuten doorkomt dan wordt het een lastig verhaal voor Overeem.
    Max. 400 x 125

  12. #87
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default




    Het is dat het op zijn shirt staat anders zou je nie eens zeggen dat het junior is,

    Man man wat een partij van cain, ik wist niet wat ik zag.

  13. #88
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Dat krijg je ervan als je beweerd dat je Klitschko KO kan slaan.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2006
    Posts
    580
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    Dat krijg je ervan als je beweerd dat je Klitschko KO kan slaan.
    Whaha

    Maar mooie partij van Cain!!!
    Ik hoop dat Ali er binnenkort ook weer bij is zou een mooi potje worden!!

  15. #90
    Join Date
    Feb 2008
    Location
    Almere
    Posts
    908
    vCash
    126000

    Default

    DAMN wat ik hier allemmal voor onzin lees pff. Werkelijk geen vestand van dit MMA spelletje!
    Cain wou Dos Santos niet afmaken??
    Dos Santos was onverslagen kampioen, de man is een beest. Cain heeft precies gedaan wat ie moest doen, maar dat kost kracht en energie om zo een beest als Dos Santos te domineren, is toch logisch dat Cain geen kracht overhoudt om het af te maken!
    Dos Santos daarintegen, in vond hem de laatste tijd arrogant en erg zeker van zichzelf, te zeker. Dat is afgestraft en hopelijk heeft ie een harde les getrokken! Dit is la creme de la creme en het verschil is heel minimaal tussen Cain, JDS, Overeem.
    Overeem zie ik geen kans maken tegen Velasquez, Overeem za heel veel energie verspillen aan het ontwijken van de TD's van Velasques en uiteindelijk al Velasquez hem domineren op conditie!
    Dos Santos zou (als ie slim is ) een worstel team (Jackson) moeten gaan zoeken om op dat gebied te verbeteren!
    Het is geen toeval dat de meeste kampioenen allemaal worstelaars zijn (Jones, Ben henderson, GSP, Velasquez)!

  16. #91
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mijn eigen wereld
    Posts
    9.509
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/ZN...ndJuniorOW.jpg


    Het is dat het op zijn shirt staat anders zou je nie eens zeggen dat het junior is,

    Man man wat een partij van cain, ik wist niet wat ik zag.
    OMG wat een foto! Damn... IK had een LQ stream en ik zag dat JDS zijn gezicht gehavend was, maar dit? wow die heeft echt een pak rammel gehad van Cain.


  17. #92
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by El Bambino View Post
    DAMN wat ik hier allemmal voor onzin lees pff. Werkelijk geen vestand van dit MMA spelletje!
    Cain wou Dos Santos niet afmaken??
    Dos Santos was onverslagen kampioen, de man is een beest. Cain heeft precies gedaan wat ie moest doen, maar dat kost kracht en energie om zo een beest als Dos Santos te domineren, is toch logisch dat Cain geen kracht overhoudt om het af te maken!
    Dos Santos daarintegen, in vond hem de laatste tijd arrogant en erg zeker van zichzelf, te zeker. Dat is afgestraft en hopelijk heeft ie een harde les getrokken! Dit is la creme de la creme en het verschil is heel minimaal tussen Cain, JDS, Overeem.
    Overeem zie ik geen kans maken tegen Velasquez, Overeem za heel veel energie verspillen aan het ontwijken van de TD's van Velasques en uiteindelijk al Velasquez hem domineren op conditie!
    Dos Santos zou (als ie slim is ) een worstel team (Jackson) moeten gaan zoeken om op dat gebied te verbeteren!
    Het is geen toeval dat de meeste kampioenen allemaal worstelaars zijn (Jones, Ben henderson, GSP, Velasquez)!
    Ik vond juist dat het probleem door zijn cardio kwam (al heeft het feit dat die een paar x goed werd geraakt en het feit dat cain alsmaar blijft komen daar natuurlijk veel invloed op). Cain kon hem namelijk geen een x op de grond houden en zelfs toen jds zo vermoeid was dat die geen fatsoenlijke stoot kon geven, lukte het hem keer op keer om weer op te staan.

    Ik ben het er idd mee eens dat jds misschien iets TEveel zelfvertrouwen had... Hij stond daar zelfs in de eerste ronde de hele tijd met zijn handen omlaag etc. en tegen een topper als cain moet je dat soort dingen echt niet flikken.
    anyway, ik ben een jds fan en ik hoop dat hij sterk terug kan komen

  18. #93
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Biiyen View Post
    OMG wat een foto! Damn... IK had een LQ stream en ik zag dat JDS zijn gezicht gehavend was, maar dit? wow die heeft echt een pak rammel gehad van Cain.
    Zwelling aan zijn linker kant kwam vooral door Cain's contstante headbutts en hoe hij steeds met zijn hoofd op JDS's gezicht ging leunen. Zelfs Cain's grootste fanboy Rogan maakte daar opmerkingen over.

  19. #94
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    UFC 155 salaries: Junior dos Santos leads field with $400,000

    Junior dos Santos suffered a 25-minute beating on Saturday night, but he did top his opponent Cain Velasquez in one category: salary. According to the Nevada state athletic commission, which released fighter pay information on Monday morning, dos Santos was the top earner at UFC 155 in disclosed pay, earning a $400,000 purse for his main event fight.

    Velasquez, who recaptured the belt in a lopsided decision, received $200,000 total, with a $100,000 purse as well as a $100,000 win bonus.

    The numbers released by the commission do not include any additional bonuses that may be written into fighter contracts, including nightly bonus awards for the evening's best fight, knockout and submission, or pay-per-view revenue, which is received by some top headliners.

    Yushin Okami was the next highest earner, taking home a total of $84,000 for his win over Alan Belcher in a main card fight. Co-main evener Jim Miller was right behind him with $82,000.
    Be a Warrior, not a Worrier

  20. #95
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/ZN...ndJuniorOW.jpg


    Het is dat het op zijn shirt staat anders zou je nie eens zeggen dat het junior is,

    Man man wat een partij van cain, ik wist niet wat ik zag.
    Jeetje wat ziet die eruit zeg..
    Be a Warrior, not a Worrier

  21. #96
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    http://l3.yimg.com/bt/api/res/1.2/ZN...ndJuniorOW.jpg


    Het is dat het op zijn shirt staat anders zou je nie eens zeggen dat het junior is,

    Man man wat een partij van cain, ik wist niet wat ik zag.
    Idd
    heb wel medelijden met em

    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  22. #97
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Be a Warrior, not a Worrier

  23. #98
    Join Date
    Dec 2011
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Die foto van JdS van na het gevecht wow! Nu ben ik zo benieuwd hoe de volgende titleshot er uit gaat zien tegen Velasquez. Trouwens echt knap om zo 5 rondes vol te maken, ook al is het hun baan... Zwaar respect! En dat boegeroep bij de postfight interview van Rogan met JdS was gewoon walgelijk, kut rednecks.

  24. #99
    Join Date
    Sep 2009
    Posts
    1.153
    vCash
    127209

    Default

    Overeem kan Cain sowieso pakken. Andersom ook.

  25. #100
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Er is niks geluks aan. Cain heeft nu eenmaal een van de zwakkere kinnen en degene die zijn kin weer goed kan raken is nu eenmaal de betere vechter. Cain gaat niet clinchen zeg je maar daar zullen ze uiteindelijk toch in belanden als Cain met zijn takedowns aanvalt. Zelfs iemand zo sterk als Brock Lesnar kon niet uit Overeem's clinch knees komen dus de vraag is of JDS of Cain een paar van die dodelijke knietjes kunnen hebben. JDS denk ik wel maar niet teveel. Cain? Absoluut niet. En dan heb ik het niet eens gehad over zijn low en body kicks en stoten, en natuurlijk zijn guillotine choke. Overeem heeft veel meer wapens dan alle andere zwaargewichten.
    denk nu echt dat je de plank behoorlijk mis slaat. cain een van de zwakkere kinnen. De man is een keer tko gegaan tegen Dos Santos, waarin hij meer opgaf. na deze partij was wel duidelijk waarom. dit is de cain die hij normaal is. De vergelijking omdat Brock niet de tegen de knieen kan, zal cain het helemaal niet kunnen, is niet juist. De maag lag al helemaal open door de vele operaties, daarnaast is lesnar totaal geen kickbokser heeft staand het niveau van nog geen c-klasser kickboksen. dat is niet te vergelijken met Cain die een hele goede kickbokser is, zag je ook wel weer in de partij tegen dos santos. Daarnaast is de cardio van cain ongeveenaard voor een zwaargewicht, dat zal Overeem op dat gebeid zeker afleggen. De enige kans voor overeem is om Cain er in de 1e ronde keihard uit te tikken, anders is het wel gebeurd met Overeem. In de rondes daarna wordt het te lastig voor overeem door het tempo en de druk die cain continu geeft.
    Last edited by kooivechter; 01-01-2013 at 13:50.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •