MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 21 of 21
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default Gokhan Saki op bezoek bij Galatasaray!

    Glory vechter Gokhan Saki is erg populair in Turkije. Dat bleek al wel toen hij hier afgelopen maand huishield tegen Daniel Ghita. Amper 2 rondes had Saki nodig om Ghita op TKO te verslaan.

    Niet alleen onder vechtsporters is hij geliefd, ook het Turkse voetbalteam Galatasaray heeft Saki opgemerkt. De Nederlandse topvoetballer Wesley Sneijder, die uitkomt voor dit Turkse team, was graag aanwezig geweest tijdens Glory Turkije. Dit ging helaas niet vanwege een trainingskamp. Het team van Sneijder is kampioen geworden dus wat dat betreft een verstandige keuze.

    Omdat het kampioenschap te vieren nodigde Sneijder Saki uit om hierbij te zijn. En daarom vertrok Saki gisteren naar Turkij en vieren de mannen a..s dinsdag samen het kampioenschap.





    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #2
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Justinian View Post
    Glory vechter Gokhan Saki is erg populair in Turkije. Dat bleek al wel toen hij hier afgelopen maand huishield tegen Daniel Ghita. Amper 2 rondes had Saki nodig om Ghita op TKO te verslaan.

    Niet alleen onder vechtsporters is hij geliefd, ook het Turkse voetbalteam Galatasaray heeft Saki opgemerkt. De Nederlandse topvoetballer Wesley Sneijder, die uitkomt voor dit Turkse team, was graag aanwezig geweest tijdens Glory Turkije. Dit ging helaas niet vanwege een trainingskamp. Het team van Sneijder is kampioen geworden dus wat dat betreft een verstandige keuze.

    Omdat het kampioenschap te vieren nodigde Sneijder Saki uit om hierbij te zijn. En daarom vertrok Saki gisteren naar Turkij en vieren de mannen a..s dinsdag samen het kampioenschap.
    how how met hulp van joop!! zal die niet leuk vinden dat je hem niet de credits geeft terwijl die nog zo zijn best heeft gedaan voor gohkan

  3. #3
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Ok dope. Ik ben benieuwd hoe Galatasaray het in Europa gaat doen.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ok dope. Ik ben benieuwd hoe Galatasaray het in Europa gaat doen.
    Hoezo gaan doen. Ze doen al aardig mee. Dit jaar hebben ze de kwartfinale gehaald.

  5. #5
    Join Date
    Dec 2009
    Posts
    620
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Hoezo gaan doen. Ze doen al aardig mee. Dit jaar hebben ze de kwartfinale gehaald.
    Ja, ik had het over volgend seizoen. Galatasaray steekt z'n ambities niet onder stoelen of banken, dus daarom ben ik benieuwd wat ze komend seizoen zullen doen. Er komen nog wat grote transfers aan deze zomer...

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    how how met hulp van joop!! zal die niet leuk vinden dat je hem niet de credits geeft terwijl die nog zo zijn best heeft gedaan voor gohkan
    Saki overklaste Ghita

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Mixfight.nl/Nederland/Thailand...
    Posts
    21.524
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Saki overklaste Ghita
    Hahaha ja man! Je kunt zeggen van de beslissing van Joop wat je wil, maar Saki heeft echt huis gehouden; zwaar dominant!!!

  8. #8
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Toffe foto's

  9. #9
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Zeker mooi dit, in turkije is het echt mainstream aan het worden, wordt zelfs ook uitgezonden op tv.
    Vor wat betreft Galatasaray niet echt mijn club, maar wat de kleuren betreft sluit dat weer goed aan bij GG.
    Be a Warrior, not a Worrier

  10. #10
    Join Date
    May 2013
    Posts
    15
    vCash
    126000

    Default

    Saki blijft één van mijn favo vechters! Dit is wel mooi nieuws idd, dat het steeds meer aandacht krijgt in Turkije.

  11. #11
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    how how met hulp van joop!! zal die niet leuk vinden dat je hem niet de credits geeft terwijl die nog zo zijn best heeft gedaan voor gohkan
    Heb je episode 2 gezien van Saki? Daarin zie je beelden van dichtbij aan de ring van een perfecte hoek om te filmen. Je ziet hier duidelijk dat Ghita zwaar aangeslagen is en op flinke poeiers blijft lopen. Kwa veiligheid lijkt mij het een goede beslissing.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  12. #12
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Het was wel een thuiswedstrijd voor Saki en dat was duidelijk

  13. #13
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Pansier View Post
    Heb je episode 2 gezien van Saki? Daarin zie je beelden van dichtbij aan de ring van een perfecte hoek om te filmen. Je ziet hier duidelijk dat Ghita zwaar aangeslagen is en op flinke poeiers blijft lopen. Kwa veiligheid lijkt mij het een goede beslissing.
    vind ik ook je zag ook de kracht van Saki goed.

  14. #14
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    250
    vCash
    126000

    Default

    ja en wat dacht je van die gooi in begin van de match waar ghita de hele match last van heeft, had gewoon NC moeten zijn

    kijk vanuit deze hoek naar rond 6min


    je ziet hem duidelijk vallen op zijn arm en meteen grijpen naar z'n arm, saki zal het absoluut niet expres hebben gedaan maar om te zeggen dat die overklaste vind ik toch dat er te weinig credits gaan naar ghita gezien zijn omstandigheden waar die niks aan kon doen, is er soms ook geen commissie die na de wedstrijd zoals bij UFC uitslagen kan wijzigen, want dit was er eentje...
    Last edited by Diaz bros; 20-05-2013 at 16:03.

  15. #15
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by LeeMurray View Post
    Ja, ik had het over volgend seizoen. Galatasaray steekt z'n ambities niet onder stoelen of banken, dus daarom ben ik benieuwd wat ze komend seizoen zullen doen. Er komen nog wat grote transfers aan deze zomer...
    Volgens mij hebben ze ook intresse in robben.

  16. #16
    Join Date
    Oct 2010
    Location
    Zeeland
    Posts
    5.968
    vCash
    112250

    Default

    Quote Originally Posted by Diaz bros View Post
    ja en wat dacht je van die gooi in begin van de match waar ghita de hele match last van heeft, had gewoon NC moeten zijn

    kijk vanuit deze hoek naar rond 6min




    je ziet hem duidelijk vallen op zijn arm en meteen grijpen naar z'n arm, saki zal het absoluut niet expres hebben gedaan maar om te zeggen dat die overklaste vind ik toch dat er te weinig credits gaan naar ghita gezien zijn omstandigheden waar die niks aan kon doen, is er soms ook geen commissie die na de wedstrijd zoals bij UFC uitslagen kan wijzigen, want dit was er eentje...
    Hij had er inderdaad last van, maar Saki overklaste Ghita in deze partij. Misschien gezien de omstandigheden, misschien niet. Maar hij deed het wel.

    Daarbuiten weet ik niet zeker of het een illegale zet was van Saki? Weet zo niet de regels van Glory, maar wanneer ze een NC hadden uitgeroepen vraag ik me af wat daar in Turkije allemaal gebeurt... Denk niet dat die zich in kunnen houden daar aangezien het nationalisme zo hoog ligt en er waarschijnlijk ook veel hooligans in het publiek zitten.
    A GOOD STANCE AND PROPER POSTURE REFLECT A PROPER STATE OF MIND.
    ~MORIHEI UESHBA

  17. #17
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    djeez nog steeds zeuren dat Ghita op de grond werd geworpen, tijdens de 2e wedstrijd van Overeem-Badr werd Badr nog harder op de grond geworpen dan Ghita en tijdens Badr-Gerges werd Gerges op de grond gegooid en niemand zeurde. Tevens was dit per ongeluk gedaan door Saki en niet met opzet.

    De eerste wedstrijd tussen Saki en Ghita was Saki duidelijk op punten, de tweede was Saki op zwaar tko en de derde zou zwaar ko worden voor Saki, dus jongens hou op met dat gehuil en accepteer dat Ghita door Joop werd gered van een braindamage door ertussen te springen pfff.

  18. #18
    Join Date
    Jul 2008
    Posts
    233
    vCash
    126000

    Default

    Ghita heeft zeker schade opgelopen tegen Saki.

  19. #19
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Volgens mij hebben ze ook intresse in robben.
    Er is alleen nog nooit een echte europa cup naar Turkije gegaan, en dan heb ik het niet over die zielige Uefa cup

  20. #20
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Er is alleen nog nooit een echte europa cup naar Turkije gegaan, en dan heb ik het niet over die zielige Uefa cup
    Dat zie ik voorlopig ook nog niet gebeuren zolang ploegen als bayern zo sterk blijven.

  21. #21
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    alleen Daniel Ghita fans die nog zeuren hierover.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •