MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 110
  1. #76
    Join Date
    Sep 2010
    Posts
    3.038
    vCash
    126022

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Dat gezeik over zijn relatie interesseert me niets. Badr is een hype. Beter concerteert men zich op Stanley.H of Dino.S, veel meer sensatie en bloed.
    Over Dino gesproken: wil de onverlaat die de klokkie van z'n dochter heeft "geleend" zich aub ff melden voordat er ongelukken gebeuren?

    Bron: http://www.camilleri.nl/2013/08/belo...r-dino-soerel/
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    stanley hillis is allang doodgeschoten hoor, waarom op hem concentreren?

  3. #78
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Dus als een columbiaan je dekt, zit je goed?
    Niet altijd. Maar degene die hij kent, zeer zeker wel. Het is niet stoer om ze te kennen, wilde alleen aangeven dat Badr een geliefd persoon is bij de big boys.

  4. #79
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    stanley hillis is allang doodgeschoten hoor, waarom op hem concentreren?
    Klopt. Zijn mensen niet. In de naam van Stanley veroorzaken zij in mijn ogen de meeste chaos.

  5. #80
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Hij zal waarschijnlijk ook gehaat zijn bij andere big boys.. en als hij het daar net iets te bont maakt of op het verkeerde moment op de verkeerde plek is dan heeft hij niets aan die bescherming.

  6. #81
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Niet altijd. Maar degene die hij kent, zeer zeker wel. Het is niet stoer om ze te kennen, wilde alleen aangeven dat Badr een geliefd persoon is bij de big boys.
    Waarom is hij zo geliefd dan? Wast hij ook vaak bij colombianen de glazen net als bij sensation of wat?

  7. #82
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Hij zal waarschijnlijk ook gehaat zijn bij andere big boys.. en als hij het daar net iets te bont maakt of op het verkeerde moment op de verkeerde plek is dan heeft hij niets aan die bescherming.
    ik wou net zeggen ik zie hem niet zolang meegaan hoor.

  8. #83
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by rollermanskunk View Post
    Over Dino gesproken: wil de onverlaat die de klokkie van z'n dochter heeft "geleend" zich aub ff melden voordat er ongelukken gebeuren?

    Bron: http://www.camilleri.nl/2013/08/belo...r-dino-soerel/
    Altijd zwaar wanneer je als big boy een dochter of zoontje hebt. Werkt in je nadeel, ook wanneer je bedreigt.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Pahlavan View Post
    Waarom is hij zo geliefd dan? Wast hij ook vaak bij colombianen de glazen net als bij sensation of wat?
    Ooh.. Jij gaat deze tour op. Zeg dat dan meteen haha. Ik hou hier hierbij Pahlavan.

  10. #85
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    ik wou net zeggen ik zie hem niet zolang meegaan hoor.
    De echte big boys heeft hij niets misdaan, zover ik weet. Het is een hoop herrie vanaf zijn kant, maar nooit echt een gevaar of concurrent geweest voor de grote jongens.

  11. #86
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Je onderschat zijn connecties. Zelfs (sommige) Colombianen in NL dekken zijn rug.
    het zijn niet de big boys waar hij voor op moet passen, maar voor de simpele vent met een pistool of mes op zak die liever in de bak zit dan total los geslagen te worden door badr. Of de gast die klappen heeft gehad van badr en hem omver rijdt de eerste kans die hij krijgt. Die lopen er veel meer rond dan zware jongens en de kans dat badr zo iemand aanpakt is ook een stuk groter.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Aangezien de dame Karate heeft genoemd:

    Doe mij maar een lekker potje kickboksen hoor.
    Wtf heb ik net gekeken...

  13. #88
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Zie nu dat berichtje van de dochter van Dino S. Tja, laffe daden op vrouwen/ouderen en andere weerlozen moeten keihard worden aangepakt. Dat familie S geen aangifte doet is hun goed recht, voor eigen rechter spelen uiteraard niet. Maar als die jongen die dit gedaan heeft wordt gevonden door familie, voordat hij zichzelf aangeeft o.i.d., dan heeft hij een groot probleem lol. Denk ook niet dat meneer Dino het op zulke laffe Marokkanen heeft.

  14. #89
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Wtf heb ik net gekeken...
    Shihan Sjaak vd Velde, Usu

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  15. #90
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Wheelie View Post
    Shihan Sjaak vd Velde, Usu
    En dit is weer zo'n geval als Badboy Highkick nr 11 ofzo? Waarom rennen die debielen met hun karate pak een smerige sloot in? Net als die dikke kale gozer die loopt te roepen, zo'n dikke pens en nog denkend dat hij meester is

  16. #91
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    het zijn niet de big boys waar hij voor op moet passen, maar voor de simpele vent met een pistool of mes op zak die liever in de bak zit dan total los geslagen te worden door badr. Of de gast die klappen heeft gehad van badr en hem omver rijdt de eerste kans die hij krijgt. Die lopen er veel meer rond dan zware jongens en de kans dat badr zo iemand aanpakt is ook een stuk groter.
    Klopt, Wie had ooit verwacht dat een milieu activist Pim Fortuyn zou vermoorden. Badr heeft een te kort lontje, dat kan hem bij de ''normale'' burger inderdaad fataal worden. Hij zou zijn zaken beter moeten ordenen. Al die chaos en recht zaken doen hem niet goed. Hij kan niet zomaar erop los slaan wanneer het hem iets niet zint. Dat moet echt afgelopen zijn.

  17. #92
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Klopt, Wie had ooit verwacht dat een milieu activist Pim Fortuyn zou vermoorden. Badr heeft een te kort lontje, dat kan hem bij de ''normale'' burger inderdaad fataal worden. Hij zou zijn zaken beter moeten ordenen. Al die chaos en recht zaken doen hem niet goed. Hij kan niet zomaar erop los slaan wanneer het hem iets niet zint. Dat moet echt afgelopen zijn.
    Maar met al die gevaarlijke drugskartelleiders in de Amazone van Amsterdam is dat moeilijk. Tanja Nijmijer

  18. #93
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Maar met al die gevaarlijke drugskartelleiders in de Amazone van Amsterdam is dat moeilijk. Tanja Nijmijer
    Tanja is giftig. Een cadeau voor de kartels. Zij is niet de enige Nederlandse overigens. Er hebben zich meerdere aangesloten. Ook met Kartels afkomstig uit Mexico. Zo heilig is zij niet. Die andere vrouwen ook niet
    Last edited by Colombiano; 31-08-2013 at 23:52.

  19. #94
    Join Date
    Jun 2008
    Posts
    11.113
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Colombiano View Post
    Zo heilig is zij niet. Die andere vrouwen ook niet
    Goh...zou je denken???

  20. #95
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Goh...zou je denken???
    Was niet voor jou bedoeld blackadder. Jij wist dat natuurlijk allang. Genoeg mensen die het helemaal anders zien.

  21. #96
    Join Date
    Aug 2012
    Posts
    29
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blackadder View Post
    Goh...zou je denken???
    Heb het voornamelijk over die andere vrouwen he. Die ik niet ter sprake heb gebracht. Boeit ook verder niet

  22. #97
    Join Date
    Apr 2007
    Posts
    1.321
    vCash
    125794

    Default

    Nu volg ik niet constant al het nieuws rondom onze vriend Badr,dus ik kan het gemist hebben, maar onderstaand verhaal kende ik nog niet. Ik heb dan ook het boek NOG niet niet gelezen...

    Badr Hari zou een aantal jaren geleden ook betrokken zijn geweest bij de mishandeling van een portier in Marokko. Dat hebben meerdere bronnen inmiddels bevestigd.
    Het incident zou hebben plaatsgevonden in Club 007 in het Marokkaanse Kenitra. De portier zou Badr Hari hebben aangesproken op zijn gedrag en gevraagd hebben of hij naar buiten wilde gaan. Vervolgens ontstond er een vechtpartij tussen de portier en de vechtsporter, waarbij Badr Hari de portier met een vaas of fles ernstig zou hebben verwond.
    De portier zou geen aangifte hebben willen doen tegen Hari. De reden daarvan zouden de speciale privileges zijn die Badr Hari heeft gekregen van koning Mohammed VI. Onder Marokkanen in Nederland is al langer bekend dat Badr Hari in Marokko speciale privileges zou hebben die hem zijn toegekend door de koning. Badr Hari zou deze zogenaamde 'carte blanche' hebben gekregen als erkenning voor zijn sportprestaties als kickbokser. Koning Mohammed VI heeft de kickbokser ook een Range Rover cadeau gedaan. De Marokkaanse politie zou Badr Hari waarschijnlijk toch niet hebben aangehouden voor de mishandeling, wat voor de portier een reden was geen aangifte te doen. Daarentegen zou de portier problemen hebben gekregen wanneer hij aangifte had gedaan tegen de vechtsporter die in Marokko een onaantastbare status heeft.
    Door zijn immense populariteit en status in Marokko heeft de vechtsporter privileges die hij niet heeft in Nederland. Het negatieve nieuws rondom Badr Hari in Nederland komt vrijwel niet onder de aandacht van de autochtone bevolking van Marokko. Dat Badr Hari ongekend populair is in Marokko werd opnieuw duidelijk tijdens het Festival International du Rai in het Marokkaanse Oujda. Daar maakte Hari onlangs op de laatste avond van het muziekfestival zijn opwachting op het podium (zie video). Het publiek scandeerde massaal zijn naam, terwijl Hari met de Marokkaanse vlag om zijn schouders de Marokkanen en koning Mohammed VI bedankte voor hun steun.
    Bron: Crimescene.pro
    "Religie is de vrijwillige celstraf van het verstand!"

  23. #98
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Nu volg ik niet constant al het nieuws rondom onze vriend Badr,dus ik kan het gemist hebben, maar onderstaand verhaal kende ik nog niet. Ik heb dan ook het boek NOG niet niet gelezen...



    Bron: Crimescene.pro
    Volgens mij stond er niets in het boek van dit voorval. En nog wel meer dingen niet denk ik.

  24. #99
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    20.302
    vCash
    371929

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    En dit is weer zo'n geval als Badboy Highkick nr 11 ofzo? Waarom rennen die debielen met hun karate pak een smerige sloot in? Net als die dikke kale gozer die loopt te roepen, zo'n dikke pens en nog denkend dat hij meester is
    De enige echte Jan Norder;


  25. #100
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by ArjanV View Post
    Nu volg ik niet constant al het nieuws rondom onze vriend Badr,dus ik kan het gemist hebben, maar onderstaand verhaal kende ik nog niet. Ik heb dan ook het boek NOG niet niet gelezen...



    Bron: Crimescene.pro
    Lekker dan, zo'n kerel ook nog even carte blanche geven. Prettige manier van zaken doen hebben ze daar in Marokko zeg...

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •