MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 3 FirstFirst 123 LastLast
Results 26 to 50 of 66
  1. #26
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Belfort is een goede vechter zie graag partijen van hem alleen dat eeuwige gelul over God begin ik nu wel een beetje zat te worden.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    belgie
    Posts
    1.449
    vCash
    126155

    Default

    Het mooie van Belfort is dat je op voorhand weet dat er geknald wordt!

  3. #28
    Join Date
    Jul 2012
    Posts
    1.940
    vCash
    26250

    Default

    Ja tuurlijk wordt er altijd geknald als je strak staat van de TRT. Dana White wil hem tegen Silva of Weidman, dat wordt vast geen partij in Brazilie dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.

  4. #29
    Join Date
    Aug 2007
    Posts
    1.861
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by S.B. View Post
    Ja tuurlijk wordt er altijd geknald als je strak staat van de TRT. Dana White wil hem tegen Silva of Weidman, dat wordt vast geen partij in Brazilie dus ben benieuwd hoe dat gaat lopen.
    Ja hoe zit dat nu met TRT dat wordt door de Amerikaanse commissie niet toegestaan en door de Braziliaanse doping commissie wel??
    MORAALRIDDER 1st klas - "Behandel anderen zoals je door hen behandeld wil worden"

  5. #30
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    719
    vCash
    123944

    Default

    Quote Originally Posted by 123trisweat View Post
    Ja hoe zit dat nu met TRT dat wordt door de Amerikaanse commissie niet toegestaan en door de Braziliaanse doping commissie wel??
    TRT mag in Amerika ook als je kunt aantonen dat je lage testosteron waardes hebt

  6. #31
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by yuko View Post
    TRT mag in Amerika ook als je kunt aantonen dat je lage testosteron waardes hebt
    Maar in sommige staten, waaronder nevada, mag je geen trt gebruiken als je voorheen betrapt bent op het gebruik van ped's. Dus zou vitor daar willen/moeten vechten dan zou hij moeten stoppen met trt.
    Dana kan wel mooi lullen dat het toeval is dat vitor alleen in brazilië vecht en dat het komt omdat vitor daar populair is maar dat is lulkoek.

    anyway, mooie overwinning van Vitor, al hoopte ik zelf op hendo, maar ik wordt echt schijtziek van zijn hypocriete gelul. Hij heeft de hele tijd over 'god's will' etc etc maar als het god's will is dat jij lage testosterone hebt moet je dat dan niet accepteren? Nee dan gelden dat soort dingen natuurlijk niet he?! Alleen wanneer het je gunstig uitkomt.

  7. #32
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Damn, Belfort is een Beest!!
    zou deze versie van belfort wel eens tegen Jones willen zien. denk dat belfort het nu wel zou winnen. Als hij nu nog geen title shot krijgt is dana white gewoon gestoord
    wat ik niet begrijp is waarom die vechters nooit het antwoord geven op de vragen die gesteld worden! allemaal gelul eromheen behalve antwoord op de vraag zelf
    vond het wel erg jammer dat Hendo het slachtoffer moest zijn, zie hendo niet graag verliezen..
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  8. #33
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

    Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.

  9. #34
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Belfort zal wel weer dicht tegen een Titleshot aanzitten.

  10. #35
    Join Date
    Oct 2009
    Posts
    2.551
    vCash
    123968

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

    Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.
    daar geef ik je gelijk in
    hoewel ik machida niet echt in dat rijtje vind zitten, nu hij op middleweight zit
    Ali: I'm so fast that last night I turned off the light switch in my hotel room and was in bed before the room was dark

  11. #36
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    Noord-Brabant
    Posts
    90
    vCash
    126000

    Default

    Lol @ "God lives in me". Hij had er beter achteraan kunnen zeggen ".. and runs on TRT". Maargoed, hele mooie overwinning en ik kijk uit naar z'n volgende partij!

  12. #37
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Het was een prachtige, historische overwinning van Belfort. Het is zielig hoe MMA fans iets niet kunnen waarderen. Of het nou om TRT gezeik is, religie of een slechte stoppage, het blijkt maar weer dat men er niet tegen kan dat Belfort een van de meest geweldige vechters op het moment is.

    Hij deed iets wat Yvel, Wanderlei, Rampage, Anderson, Cavalcante, FEDOR, Shogun en Machida niet konden doen.
    Prima dat jij hem wel kan waarderen. Hoef je niet gelijk zo melodramatisch te doen. Belfort is een topper maar wel eentje die bij veel fans een negatieve reactie oproept.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Wat een vette event was dit zeg. Co-main event viel tegen, de rest was top.

  14. #39
    Join Date
    Sep 2007
    Location
    Amsterdam
    Posts
    5.116
    vCash
    108788

    Default

    kan iemand mij uitleggen wat TRT te maken heeft met het perfect timen van een opstoot en een linker highkick? in ronde 1 nog wel.
    Home mtk-gym.nl


  15. #40
    Join Date
    Apr 2010
    Posts
    2.741
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Prima dat jij hem wel kan waarderen. Hoef je niet gelijk zo melodramatisch te doen. Belfort is een topper maar wel eentje die bij veel fans een negatieve reactie oproept.
    x2

    wanneer iemand voorheen al betrapt is op het gebruik van ped's, vervolgens later in zijn carriëre aan de trt gaat (ter verduidelijking, jarenlange gebruik van bepaalde ped's kan je natuurlijke test. aanmaak aantasten) en opeens als nooit te voren gaat vechten op een relatief oudere leeftijd en dan ook nog eens alleen maar in brazilië kan ik me ook voorstellen dat mensen vraagtekens zetten bij vitor. Dat gecombineerd met het feit dat hij geen zin kan afmaken zonder over god of jezus te praten kan ik me nogmaals voorstellen dat mensen niet dol op hem zijn.

    neemt niet weg dat ik hem graag zie vechten aangezien het een zeer spectaculaire vechter blijft om te zien maar men moet niet doen alsof het vreemd is dat niet iedereen dol op vitor is.

  16. #41
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Ik heb het van Amerikanen verwacht aangezien hun de grootste hypocrieten zijn(Vitor constant neerhalen terwijl ze grote fans blijven van gasten als Sonnen en Hendo die ook beiden gefaalde drug tests in hun geschiedenis hebben en alsnog TRT gebruiken) maar hier niet. We waren allemaal jarenlang fans van Overeem maar we wisten duidelijk wat er al die tijd aan de hand was.
    Last edited by T15Boxing; 11-11-2013 at 00:43.

  17. #42
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Alsof het enkel over TRT gaat? Het is persoon die op mij heel arrogant en vol valse bescheidenheid over komt. Met onzinnige teksten over warrior spirits en god komt wanneer (haast) niemand hier op zit te wachten. Natuurlijk wordt zijn TRT gebruik aangegrepen om te bashen of om vraagtekens te zetten bij zijn prestaties. Het blijft de vechtsport en als je goed bent en veel wint vangt hoort dit erbij.

    Maar je zou eens verder dan mixfight moeten kijken. Zat plekken waar ook Sonnen en Henderson en andere aangepakt worden om het gebruiken van TRT.

  18. #43
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Ik had meer met de Belfort die een normaal kapsel had, de Brazliaanse Big Brother opleukte met heftige scenes met zijn playboy bunny vriendin, en god alleen gebruikte als hij godverdomme zei.
    Maar het blijft wel een unieke vechter en ik zie hem graag tegen Anderson of Weidman. Kan best een aardige pot worden, met of zonder TRT.

  19. #44
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Ufc is gewoon dom bezig met dat trt gebeuren. Hoeveel gasten gebruiken dat wel niet?? Ze zien er uit als monsters maar hebben testosteron als een bejaarde... Things that make you say hmmmm. Die doktoren die dat uitschrijven zijn imo vergelijkbaar met wielersport artsen. Maargoed het is niet verboden dus..... Jammer voor hendo maar die uppercut was fraai.

  20. #45
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Ze zouden die Overeem aan de TRT moeten zetten. Eigenlijk zouden ze iedereen aan de TRT moeten zetten, wat een spektakel levert dat op zeg haha.

  21. #46
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Cain is een pillow fist
    Jones is niet meer de echte champ
    Gsp is saai
    ronda kent maar 1 trucje

    mensen klagen altijd.

  22. #47
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    84
    vCash
    126000

    Default

    Vitor heeft het weer prachtig afgemaakt. Hij zit in een geweldige streak, ik zou hem graag voor een titelgevecht willen zien

  23. #48
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Alsof het enkel over TRT gaat? Het is persoon die op mij heel arrogant en vol valse bescheidenheid over komt. Met onzinnige teksten over warrior spirits en god komt wanneer (haast) niemand hier op zit te wachten. Natuurlijk wordt zijn TRT gebruik aangegrepen om te bashen of om vraagtekens te zetten bij zijn prestaties. Het blijft de vechtsport en als je goed bent en veel wint vangt hoort dit erbij.

    Maar je zou eens verder dan mixfight moeten kijken. Zat plekken waar ook Sonnen en Henderson en andere aangepakt worden om het gebruiken van TRT.
    Dus je mag hem niet omdat je hem discrimineert op basis van zijn geloof. Dat zegt meer over jou en hoe belachelijk je bent. Vitor beledigd er niemand mee en heeft er juist goede bedoelingen mee ook al vind je het onzinnig. Maar dat is absoluut geen reden om hem meer te haten dan Sonnen en Hendo die ook TRT gebruiken(en drugs testen verprutst hebben) die niet zo spectaculair als Belfort zijn.

  24. #49
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Dat hele TRT slaat nergens op omdat je aan de fysiek van die mannen kan zien dat ze wel iets meer gebruiken dan een standaard aanvulling tot de maximale waarde. Dus als ze nou gewoon stoppen met het TRT te noemen en iedereen moet zich gewoon aan het testosteron plafond houden en wat je daar onder uitspookt mag je zelf weten, dan heb je dat hele gelul over exemptions niet.

  25. #50
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    1.898
    vCash
    121250

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Ik heb het van Amerikanen verwacht aangezien hun de grootste hypocrieten zijn(Vitor constant neerhalen terwijl ze grote fans blijven van gasten als Sonnen en Hendo die ook beiden gefaalde drug tests in hun geschiedenis hebben en alsnog TRT gebruiken) maar hier niet. We waren allemaal jarenlang fans van Overeem maar we wisten duidelijk wat er al die tijd aan de hand was.
    Hendo is nooit positief bevonden, en Sonnen faalde omdat hij aan de TRT zat zonder formele toestemming.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •