MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 2 FirstFirst 12
Results 26 to 45 of 45
  1. #26
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    2.348
    vCash
    126527

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    O wat zijn we toch weer gekwetst allemaal namens Anderson Silva. Weidman zegt stoute dingen. Er is echt sprake van pussification van de maatschappij. Kom op gasten, vergeet niet dat je n man bent eh.

    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Nouja, dan toch maar: in mijn ogen en velen anderen hier is Fedor de GOAT. Dat hebben we wel eens gezien in zo'n poll-topic

  3. #28
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Weidman is gewoon een topper. Wint de eerste partij door ervoor te gaan en alles te geven en niet te geloven in de mythe. Gaat dan de tweede partij in met 100% vertrouwen in eigen kunnen. Hoe de partij eindigt is niet wat je als vechter & publiek wil zien, al zeker niet met een Silva. Maar Weidman is terecht de nieuwe champ. Verdient in m'n ogen veel meer credit zeker al omdat ie z'n titel heeft gepakt van de mythe. Weidman moet van mij geen jaren champ zijn om mijn respect te verdienen, dat heeft ie nu al. Het niveau is ook zodanig gestegen dat het moeilijker en moeilijker zal worden om lang aan de macht te blijven. Hij heeft toch die belt nu en die hoort ie met fierheid te dragen, dik verdiend!!

  4. #29
    Join Date
    Jul 2011
    Posts
    4.163
    vCash
    160723

    Default

    maybe so maar silva is inmiddels al weer 39 dus zo een grote champ is weidman niet, niet om het een of ander hoor.

  5. #30
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Nosferatu187 View Post
    maybe so maar silva is inmiddels al weer 39 dus zo een grote champ is weidman niet, niet om het een of ander hoor.
    Ja, maar enkele maanden geleden was die Weidman alsnog kansloos!! 39 was ie enkele maanden geleden ook nog toch, ofja, 38dan..

  6. #31
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by T15Boxing View Post
    Jantje de voorste, jij hebt hier weinig verstand van zo te zien. Hoe groter de main event en PPV, hoe meer alle vechters op de card verdienen. Anderson was een van de grootste sterren in MMA. Als Weidman tegen een 'gemiddelde' kampioen vocht was zijn hype(lees: loon)' nooit zoveel gestegen. Tevens had Anderson niet eens een rematch hoeven accepteren en daarmee nog een mega payday voor Weidman kunnen zorgen.

    Dus hij heeft wel degelijk wat te danken aan Silva, dat zou Weidman je zelf vertellen, Jantje de voorste.
    Dan nog heeft die er zelf voor geknokt om tot aan Silva te komen en er overheen te gaan.
    Logisch dat je dan zoveel gaat verdienen als je een van de grootste allertijden 2x verslaat.

    En dan nog Weidman had ook geen rematch aan hoeven te gaan met Silva maar heeft het toch gedaan. Kan je alleen maar heel veel respect voor hebben en zijn volgende partij verdiend die gewoon weer 400.000.

  7. #32
    Join Date
    Jun 2010
    Posts
    431
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Turboknecht View Post
    Jammer dat die pot tegen Vitor pas over drie miljoen jaar in de planning staat. Als het echt juli wordt zou dat wel heel zuur zijn. Ik hoop dat Weidman flink KO gaat. Ik heb niets met die gast.
    Mee eens.hij vecht uitstekend maar mist naar mijn optiek het charismatische wat silva wel heeft

  8. #33
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Ja, maar enkele maanden geleden was die Weidman alsnog kansloos!! 39 was ie enkele maanden geleden ook nog toch, ofja, 38dan..
    Nee, check het topic van hun eerste partij en mijn voorspelling, niets kansloos

  9. #34
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Weidman had er niets over te zeggen. Er was al een rematch in Anderson's contract voor het geval dat ie zou verliezen. En daarnaast zou Dana en de UFC bazen het bepalen, niet Weidman. Daar verdient hij ook geen respect voor.

    Quote Originally Posted by jantje11 View Post
    Dan nog heeft die er zelf voor geknokt om tot aan Silva te komen en er overheen te gaan.
    Logisch dat je dan zoveel gaat verdienen als je een van de grootste allertijden 2x verslaat.

    En dan nog Weidman had ook geen rematch aan hoeven te gaan met Silva maar heeft het toch gedaan. Kan je alleen maar heel veel respect voor hebben en zijn volgende partij verdiend die gewoon weer 400.000.

  10. #35
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    [QUOTE=Guytje;1249847] Het niveau is ook zodanig gestegen dat het moeilijker en moeilijker zal worden om lang aan de macht te blijven. QUOTE]

    En daarom is Silva de GOAT.

    Zie geen enkele vechter in het HEDENDAAGSE MMA dezelfde winning streak evenaren als hetgeen wat Silva heeft bereikt!
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

  11. #36
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Nee, check het topic van hun eerste partij en mijn voorspelling, niets kansloos
    Je weet wel wat ik bedoel, jij dacht dat misschien, maar weinigen waren van die mening.

  12. #37
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    En daarom is Silva de GOAT.

    Zie geen enkele vechter in het HEDENDAAGSE MMA dezelfde winning streak evenaren als hetgeen wat Silva heeft bereikt!
    Wat denk je van die rus die bijna 10 jaar lang niet verloor en 32x won (en 1 onterechte doctor stoppage).


    En het is in mijn ogen niet zo dat het niveau gestegen is, de mensen leren heel goed om te gaan met hun zwakheden maar zijn in mijn ogen veel beperkter dan ooit.

    Ik vind Mark Hunt een heel mooi voorbeeld hiervan (met alle respect voor Mark Hunt, want het is een baas), de man is zo taai als ze komen en een goede kickbokser. Maar had in MMA altijd weinig in te brengen, omdat hij niet compleet genoeg was. Tegenwoordig doet hij het goed omdat hij er voor kan zorgen dat hij niet zo snel in een submission situatie terecht komt. Ik wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld, maar de meeste toppers zijn voornamelijk heel goed in het gebruiken van hun sterke punten en het voorkomen dat ze in situaties komen waarin ze zwak zijn.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Wat denk je van die rus die bijna 10 jaar lang niet verloor en 32x won (en 1 onterechte doctor stoppage).


    En het is in mijn ogen niet zo dat het niveau gestegen is, de mensen leren heel goed om te gaan met hun zwakheden maar zijn in mijn ogen veel beperkter dan ooit.

    Ik vind Mark Hunt een heel mooi voorbeeld hiervan (met alle respect voor Mark Hunt, want het is een baas), de man is zo taai als ze komen en een goede kickbokser. Maar had in MMA altijd weinig in te brengen, omdat hij niet compleet genoeg was. Tegenwoordig doet hij het goed omdat hij er voor kan zorgen dat hij niet zo snel in een submission situatie terecht komt. Ik wil niet zeggen dat dat voor iedereen geld, maar de meeste toppers zijn voornamelijk heel goed in het gebruiken van hun sterke punten en het voorkomen dat ze in situaties komen waarin ze zwak zijn.
    Hij is dus gewoon beter geworden in de sport.

  14. #39
    Join Date
    Mar 2012
    Posts
    839
    vCash
    115250

    Default

    Quote Originally Posted by Lionheart View Post
    En daarom is Silva de GOAT.

    Zie geen enkele vechter in het HEDENDAAGSE MMA dezelfde winning streak evenaren als hetgeen wat Silva heeft bereikt!
    Ik wil je niet voor lul zetten maar dat is al gebeurd en is nog steeds bezig. Silva had een winningstreak van 17 partijen.
    Barao zit op dit moment op 31. Sorry kerel.
    "Ronda is the most mentally strong person I know"- Dana White

  15. #40
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Het ging er meer om dat het niveau gestegen is, dat vind ik persoonlijk niet. Ik vind Fedor nog steeds de allround beste MMA vechter ooit, hij ging staand tegen Cro cop, naar de grond met big Nog, Ground and pound tegen Coleman. Daar komt geen nieuw geschoolde vechter bij in de buurt. Zijn enige zwakte is dat hij ouder geworden is (en misschien een beetje naïef om bij Werdum in zijn guard te springen). En dat geld voor alle toppers van vroeger, ze worden langzamer, kwetsbaarder en lijken daardoor minder goed dan de nieuwe generatie..

    Quote Originally Posted by Sato View Post
    Ik wil je niet voor lul zetten maar dat is al gebeurd en is nog steeds bezig. Silva had een winningstreak van 17 partijen.
    Barao zit op dit moment op 31. Sorry kerel.
    Er zit alleen een verschil in niveau. Waarmee ik niet wil zeggen dat de middleweights van de UFC allemaal hoog niveau waren, want het is een van de zwakkere divisies. Maar de laatste 8 wedstrijden van Barao vanaf begin WEC doen er toe, alles daarvoor zegt mij vrij weinig.
    Last edited by Nelisje; 07-01-2014 at 13:38.

  16. #41
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Quote Originally Posted by Guytje View Post
    Je weet wel wat ik bedoel, jij dacht dat misschien, maar weinigen waren van die mening.
    Ik ben een soort van Trunks uit DBZ, maar dan real life. Ik had de partij al gezien

  17. #42
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Over GOATS en streaks gesproken, zijn jullie nou echt onze Russische vriend vergeten na die zure losses? Ik bedoel, Werdum trapte hem en deed het uitstekend, maar na 10 jaar mag je ook wel eens verliezen. Tegen Antonio Silva had Fedor (gezien zijn geschiedenis) nog wel een kansje, maar Silva versloeg hem desalniettemin wel fair en square. Tegen Dan Henderson had de scheids er ook andersom tussen kunnen komen en Fedor was niet eens KO, wellicht had Henderson het alsnog afgemaakt, maar dat zullen we nooit weten. Over streaks gesproken, zoek het dikgedrukte en onderstreepte woord in mijn tekst, wie de GOAT is moet je zelf weten

  18. #43
    Join Date
    Dec 2008
    Posts
    3.490
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Tegen Dan Henderson had de scheids er ook andersom tussen kunnen komen en Fedor was niet eens KO, wellicht had Henderson het alsnog afgemaakt, maar dat zullen we nooit weten. Over streaks gesproken, zoek het dikgedrukte en onderstreepte woord in mijn tekst, wie de GOAT is moet je zelf weten
    Fedor sliep. Partij was voorbij. Fedor was gewoon gedomineerd(naast Fedor's eigen knockdown waardoore hij ironisch gezien zelf verloor) door een middleweight/LHW.

    Je kunt het maar weer niet laten om over Fedor en geiten te beginnen.

  19. #44
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Belgium
    Posts
    463
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Minotauro View Post
    Ik ben een soort van Trunks uit DBZ, maar dan real life. Ik had de partij al gezien
    "Trunks uit DBZ"? Sorry, niet mee deze belg..

  20. #45
    Join Date
    Sep 2006
    Posts
    1.751
    vCash
    138649

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Het ging er meer om dat het niveau gestegen is, dat vind ik persoonlijk niet. Ik vind Fedor nog steeds de allround beste MMA vechter ooit, hij ging staand tegen Cro cop, naar de grond met big Nog, Ground and pound tegen Coleman. Daar komt geen nieuw geschoolde vechter bij in de buurt. Zijn enige zwakte is dat hij ouder geworden is (en misschien een beetje na�ef om bij Werdum in zijn guard te springen). En dat geld voor alle toppers van vroeger, ze worden langzamer, kwetsbaarder en lijken daardoor minder goed dan de nieuwe generatie..



    Er zit alleen een verschil in niveau. Waarmee ik niet wil zeggen dat de middleweights van de UFC allemaal hoog niveau waren, want het is een van de zwakkere divisies. Maar de laatste 8 wedstrijden van Barao vanaf begin WEC doen er toe, alles daarvoor zegt mij vrij weinig.
    X2
    Ben Henderson/Donald Cerrone/Luke Rockhold/Jon Jones

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •