MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 2 of 4 FirstFirst 1234 LastLast
Results 26 to 50 of 93
  1. #26
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by ARMENIA View Post
    Machida heeft gewoon eerlijk gewonnen.. niks aan te doen.
    Dat zoiezo, het was alleen voor het oog geen aantrekkelijke partij.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #27
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Anderson vs Lyoto, de gene die 1x raak trapt wint de wedstrijd.

  3. #28
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Iemand een GIF van die mooie sweep van Gegard?

    Overigens mag Joe Silva wel eens aan de bak. De laatste tijd is het niet veel. Of stoppen met die regionale events en 1 a 2 keer per maand een stacked card.

  4. #29
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Alsof dit een verrassing is dat machida zo vecht, dat is gewoon zijn style klaar. Mousasi heeft zijn stempel niet kunnen drukken deze partij en dat kan door meer dan 1 ding komen. Net als wat ze bij boksen zeggen styles make fights, deze middleweight divisie staat echt op tnt machida mousasi jacare belfort die francis mischien nog silva dat wordt zweten voor die weidman.

  5. #30
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Met alle respect van Machida die het misschien best wel kan.

    Het systeem van UFC dat de uitdager duidelijk moet winnen werkt dus gewoon niet. Machida staat 5 rondes lang in de achteruit met zijn handtasje te zwaaien en Mousasi rent achter hem aan. Mooie technieken van Machida maar niks zit er goed op. Hij staat gewoon te rekenen en doet pas wat als de ander wat gedaan heeft.

    Daar moeten ze eens punten voor af gaan trekken, en niet voor dat snel je knietje op de grond drukken. Mieterig gedrag. Dan zijn Jones en Machida snel van hun titel af.
    Je snapt dat Machida geen kampioen is? En dat dit gewoon een normale partij was? Beetje domme opmerkingen.

  6. #31
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by Nelisje View Post
    Machida lijkt actiever, maar hij doet veel maar heeft Mousasi zelden geraakt op die paar trappen na. In het geval van Mousasi had hij gewoon veel meer op het been van Machida moeten trappen, dat had denk ik een enorm verschil gemaakt. Of is iedereen nu bang om een inside leg kick te maken omdat ze gezien hebben wat er met Anderson is gebeurd..

    Deze wedstrijd was tactisch zwak van Mousasi, er was veel meer mogelijk als hij zijn been mank had gemaakt en daarna voor de kill was gegaan. Je kunt overigens wel zien dat Mousasi van grote klasse is, hij heeft niet veel fout gedaan. Vanaf zijn rug was hij effectiever dan Machida van boven, dan is zo'n takedown ook niets waard. Maja het scoor systeem in de UFC slaat ook nergens op.

    Hij heeft in ieder geval laten zien dat hij een serieuze vechter is die een gouden toekomst heeft in de UFC. Het gaat erg ver om te zeggen dat Mousasi er niets van kan, geef hem de volgende keer Belfort en ik geef hem een hele goede kans.
    Als Mousasi de mogelijkheid had om Machida's been kapot te trappen had hij het wel gedaan. Het probleem was dat bij sommige lowkicks die Gegard gaf Machida erop aan het wachten was en vervolgens met zo'n stoten flurry counterde en daarmee gevaarlijk werd. Losse lowkicks geven was vanwege die counters dus nauwelijks een optie tenzij het positioneel goed uitkwam. De enige andere optie is dan de lowkicks opzetten met stoten, maar Mousasi kon nauwelijks een combinatie maken vanwege de afstand tussen hem en Machida. Dan blijft er dus weinig over van de 'lowkick strategie'.

  7. #32
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Wiseguy View Post
    Machida heeft dit al vaak genoeg heeft bewezen.
    En toch wint hij de helft van zijn partijen op KO/sub.....

    Ik vond het tactisch zwak van Mousasi. Als je na twee ronden tot de conclusie komt dat je het niet kan winnen door achter Machida aan te lopen, en alleen met linkse lowkicks succes te hebben, dan ga ik er van uit dat je als vechter en hoek iets anders gaat proberen.
    - zelf niet meer in stappen en wachten op Machida. Kan heel saai worden, maar hij vecht in Braziliƫ en zal toch ook het gevecht moeten maken als je niet achter hem aan blijft lopen.
    - gebruik maken van rechtse trappen naar lichaam en hoofd tegen een southpaw die niet vaak voor een take down gaat. Zeker als hij naar links beweegt.
    - tempo veranderen.

    Ik denk dat Mousasi bij de absolute top mee kan, maar wel eens moet gaan denken aan een andere sportschool/mensen in zijn hoek. Ik hoorde alleen, "goed zo, blijf scherp, je kans komt vanzelf". Niet dus als je 5 ronden hetzelfde blijft doen.

    Trainingspartners, geavanceerde trainingsmethoden (met name explosiviteit) en aanwijzingen tijdens een partij bepalen volgens mij het verschil tussen top en absolute top.

    Talent, inzicht, ervaring en een kin (hij slikte een hele harde trap naar het hoofd weg) zijn allemaal aanwezig.
    Top 10 zeker, om top 3 te worden denk ik dat er wat moet veranderen, maar dat is makkelijk praten vanuit de luie stoel.

  8. #33
    Join Date
    Aug 2011
    Location
    https://t.me/pump_upp
    Posts
    641
    vCash
    126416

    Default

    Quote Originally Posted by Djani View Post
    Als Mousasi de mogelijkheid had om Machida's been kapot te trappen had hij het wel gedaan. Het probleem was dat bij sommige lowkicks die Gegard gaf Machida erop aan het wachten was en vervolgens met zo'n stoten flurry counterde en daarmee gevaarlijk werd. Losse lowkicks geven was vanwege die counters dus nauwelijks een optie tenzij het positioneel goed uitkwam. De enige andere optie is dan de lowkicks opzetten met stoten, maar Mousasi kon nauwelijks een combinatie maken vanwege de afstand tussen hem en Machida. Dan blijft er dus weinig over van de 'lowkick strategie'.
    Ik vond de lowkicks er goed op zitten, en de reactie van Machida was nou ook niet zodanig angstaanjagend dat je het niet kon doen. Kijk naar Joseph Valtollini tegen Raymond Daniels.. als je een paar lowkicks geeft gaat de snelheid er vanzelf uit.

  9. #34
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Ik snap niet wat Mousasi van plan was. Alsof hij van Machida zou kunnen winnen op Karate afstand. Hij zei van te voren dat hij wist hoe hij Mousasi zou aanpakken, maar Shogun Jones en Rampage hadden al een betere aanpak. Dekking omhoog en boksen.
    Alistair Overeem is de goat.

  10. #35
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Wat een saaie wedstrijd.

    Mousasi vond ik er helemaal niet zo goed uitzien, ik denk inderdaad dat hij eens moet gaan kijken waar hij traint. Hij weet hoe Machida vecht en toch blijft hij 5 rondes hetzelfde doen. Daarnaast inderdaad onbegrijpelijk dat Machida 5 rondes lang achteruit loopt...Saaie vechter

  11. #36
    Join Date
    Oct 2011
    Posts
    146
    vCash
    126000

    Default

    UFC Fight Night 36 bonuses: Lyoto Machida, Gegard Mousasi earn Fight of the Night

    Heb ik een andere partij gezien? Was nou niet echt een spectaculair.

  12. #37
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Nee maar de rest ook niet.

  13. #38
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En toch wint hij de helft van zijn partijen op KO/sub.....

    Ik vond het tactisch zwak van Mousasi. Als je na twee ronden tot de conclusie komt dat je het niet kan winnen door achter Machida aan te lopen, en alleen met linkse lowkicks succes te hebben, dan ga ik er van uit dat je als vechter en hoek iets anders gaat proberen.
    - zelf niet meer in stappen en wachten op Machida. Kan heel saai worden, maar hij vecht in Braziliė en zal toch ook het gevecht moeten maken als je niet achter hem aan blijft lopen.
    - gebruik maken van rechtse trappen naar lichaam en hoofd tegen een southpaw die niet vaak voor een take down gaat. Zeker als hij naar links beweegt.
    - tempo veranderen.

    Ik denk dat Mousasi bij de absolute top mee kan, maar wel eens moet gaan denken aan een andere sportschool/mensen in zijn hoek. Ik hoorde alleen, "goed zo, blijf scherp, je kans komt vanzelf". Niet dus als je 5 ronden hetzelfde blijft doen.

    Trainingspartners, geavanceerde trainingsmethoden (met name explosiviteit) en aanwijzingen tijdens een partij bepalen volgens mij het verschil tussen top en absolute top.

    Talent, inzicht, ervaring en een kin (hij slikte een hele harde trap naar het hoofd weg) zijn allemaal aanwezig.
    Top 10 zeker, om top 3 te worden denk ik dat er wat moet veranderen, maar dat is makkelijk praten vanuit de luie stoel.
    Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar als je tegenstander naar links beweegt zijn rechtse trappen juist niet ideaal

  14. #39
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Nee maar de rest ook niet.
    Matige partijen idd.

  15. #40
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Dat ze deze partij fight of the night maken slaat helemaal nergens op.
    Die kale had Overeem dan ook fightbof the night moeten geven.
    Alistair zijn performance was 10 keer beter san die van Mousasi, al had Mousasi wel een moeilijkere tegenstander.

  16. #41
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat ze deze partij fight of the night maken slaat helemaal nergens op.
    Die kale had Overeem dan ook fightbof the night moeten geven.
    Alistair zijn performance was 10 keer beter san die van Mousasi, al had Mousasi wel een moeilijkere tegenstander.
    Heb je de overige partijen op die card wel gezien? Mousasi vs Machida was op UFC 169 ook geen FOTN geweest hoor. Overeem vs Mir afgelopen weekend wel...

  17. #42
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Heb je de overige partijen op die card wel gezien? Mousasi vs Machida was op UFC 169 ook geen FOTN geweest hoor. Overeem vs Mir afgelopen weekend wel...
    Ja ik heb alles gezien.
    zoals ik eerder zei, het slaat nergens op deze ruk partij foto te maken.

    Als die kale snuiverd reƫel wad geweesd had hij nu Machida ook gebashed.
    Want hij finished af en toe ook wel eens een partij maar ik ben die saaie beslissingen van hem ook zat.

  18. #43
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Willem033 View Post
    Dat ze deze partij fight of the night maken slaat helemaal nergens op.
    Die kale had Overeem dan ook fightbof the night moeten geven.
    Alistair zijn performance was 10 keer beter san die van Mousasi, al had Mousasi wel een moeilijkere tegenstander.
    Doe eens niet zo butthurt omdat White wat over Overeem zegt. Heeft hier toch helemaal niks mee te maken.
    Je zet jezelf echt voor lul door verschillende cards te gaan vergelijken en hiermee een punt over White te maken. Slaat nergens op.

  19. #44
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Jammer van het verlies. Na ronde 2 had ik al het gevoel dat Mousasi niet zou winnen. Hij kon niet echt iets forceren, ook al hield hij zich redelijk goed staande. Machida daarentegen pakten zijn punten waar hij kon met stoten en trappen, dus werd het een vrij eenvoudige unanimous deciscion voor Machida.

    Ik vind het knap om te zien hoe Machida vecht. Moeilijke tegenstander voor Mousasi, maar ja, als je d'r staat, dan moet je toch winnen. Mousasi kreeg klappen te verduren en kon ze zelf te weinig uitdelen. Hij mag wel wat explosiever worden, ik heb de indruk dat er te weinig energie en power voor naar voren in zit.

  20. #45
    Join Date
    Apr 2011
    Location
    Den Haag
    Posts
    40
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    Ik denk dat Mousasi bij de absolute top mee kan, maar wel eens moet gaan denken aan een andere sportschool/mensen in zijn hoek. Ik hoorde alleen, "goed zo, blijf scherp, je kans komt vanzelf". Niet dus als je 5 ronden hetzelfde blijft doen.
    Idd, dat vond ik ook raar om dat steeds vanuit zijn hoek te horen???

  21. #46
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Doe eens niet zo butthurt omdat White wat over Overeem zegt. Heeft hier toch helemaal niks mee te maken.
    Je zet jezelf echt voor lul door verschillende cards te gaan vergelijken en hiermee een punt over White te maken. Slaat nergens op.
    Ok Dana fanboy. je hoef het niet te lezen hoor.
    Er is een ignore button.
    En daar verschillende cards te vergelijken kan je zien hoe krom White zijn beweringen zijn. Dat jij dat niet ziet is jouw probleem.
    Last edited by Willem033; 16-02-2014 at 20:43.

  22. #47
    Join Date
    May 2006
    Posts
    2.115
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by appelsap View Post
    En toch wint hij de helft van zijn partijen op KO/sub.....

    Ik vond het tactisch zwak van Mousasi. Als je na twee ronden tot de conclusie komt dat je het niet kan winnen door achter Machida aan te lopen, en alleen met linkse lowkicks succes te hebben, dan ga ik er van uit dat je als vechter en hoek iets anders gaat proberen.
    - zelf niet meer in stappen en wachten op Machida. Kan heel saai worden, maar hij vecht in Brazili� en zal toch ook het gevecht moeten maken als je niet achter hem aan blijft lopen.
    - gebruik maken van rechtse trappen naar lichaam en hoofd tegen een southpaw die niet vaak voor een take down gaat. Zeker als hij naar links beweegt.
    - tempo veranderen.

    Ik denk dat Mousasi bij de absolute top mee kan, maar wel eens moet gaan denken aan een andere sportschool/mensen in zijn hoek. Ik hoorde alleen, "goed zo, blijf scherp, je kans komt vanzelf". Niet dus als je 5 ronden hetzelfde blijft doen.

    Trainingspartners, geavanceerde trainingsmethoden (met name explosiviteit) en aanwijzingen tijdens een partij bepalen volgens mij het verschil tussen top en absolute top.

    Talent, inzicht, ervaring en een kin (hij slikte een hele harde trap naar het hoofd weg) zijn allemaal aanwezig.
    Top 10 zeker, om top 3 te worden denk ik dat er wat moet veranderen, maar dat is makkelijk praten vanuit de luie stoel.

    jammer van Mousasi niet een goede gameplan en hij mist ook de explosiviteit en de snelheid. Het is steeds 1 tempo en wat voorspelbaar. Alleen in ronde 3 en 4 begon je wat ergenis te zien bij Mousasi.

    en idd viel op wat een slechte aanwijzingen in zijn hoek op dat niveau. Kreeg het gevoel dat die mensen niet goed wisten wat ze moesten zeggen. Tussen ronde 2 en 3 in, terwijl Mousasi al 2 rondes achter staat, van blijf zo scherp, hij is moeier dan jij, keurig, heel knap, komt vanzelf die kans, ga maar door. Toen dacht ik ook jonge jonge wat een coaching is dat zeg. Toen was het al bittere ernst met 2 rondes achter.

    Mousasi is absoluut top 5 in de middelweight en hij komt wel terug. Machida is de absolute top in LHW en MW. Maar denk wel dat Mousais een vechter is die denk ik meer gepushed moet worden, door goede tegenstanders, in een goede mma trainingskamp.
    Last edited by kooivechter; 16-02-2014 at 21:19.

  23. #48
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Quote Originally Posted by Virtus View Post
    Idd, dat vond ik ook raar om dat steeds vanuit zijn hoek te horen???
    Wie stonden er eigenlijk in zijn hoek?

  24. #49
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    machida maakt je gek van de schijnbewegingen wat een bout partij
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  25. #50
    Join Date
    Apr 2005
    Posts
    213
    vCash
    160677

    Default

    Naar zijn links? Dan rechter trappen.

    Vond inderdaad de tactische aanpassingen mager, maar dat is inderdaad makkelijk praten vanuit de luie stoel.

    Quote Originally Posted by mario the count View Post
    Misschien dat ik je verkeerd begrijp, maar als je tegenstander naar links beweegt zijn rechtse trappen juist niet ideaal

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •