wild card, nieuwe film met jason statham....ik vond er niet veel aan, paar acties tijdens de gevechten meer niet.
Everly, een shooter met Selma Hayek
Be a Warrior, not a Worrier
ik heb laatst Her gezien, erg raar in het begin maar wel een goede film uit eindelijk...Van Spike Jonze...
een 7tje
Nightcrawler, ik vond hem hard. Voornamelijk de stoïcijnsheid vond ik wel fascinerend.
Afgelopen weekeinde naar "Jupiter Ascending" geweest. Ben echt een liefhebber van SF, maar word soms een beetje moe van alle CGI. Moet zeggen dat ik uitermate aangenaam verrast werd.
Leuk verhaal, goede acteurs en verrassend veel nieuwe gadgets en zo (wapens, mogelijkheden, verhaallijn etc.).
Heb me geen seconde verveeld en ga zeker de 3-D versie kopen zodra deze uitkomt om hem thuis nog eens te bekijken.
Zaten een paar foutjes in de film, maar niet zodanig dat het echt irritatie opriep.
Ik zou zeggen ga deze film zien als je van het genre houdt en als je hem kunt downloaden moet je dat vooral doen, doch 3-D is eigenlijk echt nodig voor deze film broeders.
If you can't stand the heat, stay out of the kitchen.
Kingsmen the secret service gezien afgelopen weekend.
Positief uit de bioscoop gelopen. Actiefilm die zichzelf niet te serieus neemt.
Vermakelijk en perfect met een grote bak popcorn.
Kingsmen the secret service daar heb ik ook goede verhalen over gehoord. Net meteen even de trailer bekeken en ik denk dat ik ook wel een bioscoop bezoekje ga brengen.
whiplash- prima film.
foxcatcher- waargebeurd verhaal over de worstelende gebroeders schultz. waarvan een daarvan nog een keer in de UFC vocht. prima acteerwerk, alleen vond hem wat te vlak en te lang duren.
Exodus gods and king, kon hem niet eens afkijken. na een uur afgezet wat een saai en langdradig verhaal. ik hou van historische films/verhalen maar hier was geen doorkomen aan.
A history of violence gezien, erg de moeite waard. Zet zo a most violent year op, kijken of dat wat is.
Een aantal films gezien.
The Revenant erg goede film 8
The Hatefull eight leuke film 7
Star Wars was leuk 7
Spectre viel tegen 5
Hunger Games viel tegen 4,5
Maze runner deel 2 was echt slecht vergeleken met deel 1 3
Bookmarks