MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 8 of 12 FirstFirst ... 456789101112 LastLast
Results 176 to 200 of 281
  1. #176
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Ik hoop op mcgreggor, vind het nog steeds geweldig hoe hij zichzelf heeft gehyped. Ben nooit van de trashtalkers maar van hem kan ik het hebben, denk omdat hij ook echt grappig is. Ik hoop op winst voor mcgreggor, hij staat sowieso al 1-0 voor door de opmerking dat hij zijn ballen op mendez zijn voorhoofd kan laten rusten.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #177
    Join Date
    Aug 2008
    Posts
    308
    vCash
    129959

    Default

    Embedded episode 3:

    https://vid.me/9397

    Stond vanmorgen op youtube nu niet meer te vinden.. Vaag.

  3. #178
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    501
    vCash
    126000

    Default


  4. #179
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes

  5. #180
    Join Date
    Dec 2012
    Posts
    453
    vCash
    123292

    Default

    Dat gevoel deel ik niet. Het is dat Aldo langer het getreiter van Conor moest voortduren, maar dacht bij een paar moment zoals toen Conor zei dat Chad een BJJ white belt is en geen guard kan passeren dat Chad het oprecht heel kut vond. Ik ben er zeker van dat Chad meer emotioneel zal vechten dan hij ooit gedaan heeft.
    Alistair Overeem is de goat.

  6. #181
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.
    Hij is naar de media toe juist geweldig? Hij komt niet voor niks in grote nationale talkshows om over zijn komende partij te praten. De media loopt helemaal weg met Conor.

  7. #182
    Join Date
    Nov 2004
    Location
    kruikenstad/Tilburg
    Posts
    296
    vCash
    164934

    Default

    [QUOTE=my2cents;1289944]Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes[/QUOTE

    Hoezo als je minder aan trash talk doet ben je tijdens de partij in het voordeel?
    Verklaar je nader.

  8. #183
    Join Date
    Sep 2011
    Posts
    1.062
    vCash
    126000

    Default

    we moeten ook niet vergeten dat die mcgreggor van een nobody ineens een ster is geworden van geen geld naar veel geld daar wordt een mens ook niet beter van geestelijk gezien dan
    beter een gat in een olietanker dan een olietanker in je gat

  9. #184
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Quote Originally Posted by Klassikl View Post
    Hij is naar de media toe juist geweldig? Hij komt niet voor niks in grote nationale talkshows om over zijn komende partij te praten. De media loopt helemaal weg met Conor.
    Ja dat is precies wat ik zeg.

  10. #185
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by blade View Post
    we moeten ook niet vergeten dat die mcgreggor van een nobody ineens een ster is geworden van geen geld naar veel geld daar wordt een mens ook niet beter van geestelijk gezien dan
    Volgens mij is er geestelijk niks mís met McGregor. Hij doet wat Sonnen ver heeft gebracht, alleen met meer humor en meer talent. Is allemaal heel gecalculeerd en voor het Amerikaanse publiek. Hij zegt volgens mij ook weinig onzinnige dingen en maakt zijn beloftes tot nu toe waar. Zoals eerder gezegd denk ik dat Mendes een slechte matchup voor hem is. Die kan namelijk best een tikkie hebben en blijft komen. Iets wat Volgens mij nieuw is voor McGregor.

    We gaan het zien, maar ik zou aan de geestelijke gesteldheid van McGregor niet twijfelen. Dat zit wel snor volgens mij.

  11. #186
    Join Date
    Sep 2004
    Location
    Willemstad/Miami
    Posts
    1.674
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by hankmoody View Post
    Dat gevoel deel ik niet. Het is dat Aldo langer het getreiter van Conor moest voortduren, maar dacht bij een paar moment zoals toen Conor zei dat Chad een BJJ white belt is en geen guard kan passeren dat Chad het oprecht heel kut vond. Ik ben er zeker van dat Chad meer emotioneel zal vechten dan hij ooit gedaan heeft.
    Niet alleen toekomstig UFC kampioen, ook nog amateurpsycholoog. Ik doe het ook, maar iets minder stellig. Ben blij dat jij bij vreemden in hun hoofd kan kijken.

    Misschien valt het allemaal wel mee met die emoties, omdat hij al eerder voor een titel heeft gevochten en het gewoon leuk vindt om te vechten. We gaan het zien.

  12. #187
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Ja bizar dat sommige mensen denken te weten wat hun idool gaat doet of denkt.

  13. #188
    Join Date
    Nov 2008
    Posts
    1.425
    vCash
    127381

    Default

    Quote Originally Posted by LightHeavyWeight View Post
    Hij is naar de media toe natuurlijk verschrikkelijk maar verder is het wel een enorm bewuste man. Straalt zoveel rust uit in de kooi, het is gewoon een geweldige vechter en zakenman.
    x2

  14. #189
    Join Date
    Apr 2006
    Location
    the hague
    Posts
    374
    vCash
    126000

    Default

    [QUOTE=kruikenstad goes bjj;1289956]
    Quote Originally Posted by my2cents View Post
    Al dat trashtalken doet Mendes toch een stuk minder dan Aldo heb ik het gevoel. En dat is in het voordeel van Mendes[/QUOTE

    Hoezo als je minder aan trash talk doet ben je tijdens de partij in het voordeel?
    Verklaar je nader.
    Begrijpend lezen:
    De trashtalk doet Mendes minder= de trashtalk van McGregor deert Mendes niet ( minder ).

  15. #190
    Join Date
    Jul 2009
    Posts
    2.627
    vCash
    124333

    Default

    Ik voorzie weer iets soortgelijks gebeuren als:

    https://youtu.be/6lXbh5oq4a0

  16. #191
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  17. #192
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Harrie Nak View Post
    Ik voorzie weer iets soortgelijks gebeuren als:

    https://youtu.be/6lXbh5oq4a0
    op deze beelden zie je een McGregor die totaal geen tdd heeft en alleen een sterkte strikter is de McGregor van nu is compleet zeer goede tdd uitstekende trappen uistekende timing en uitstekend bokswerk totaal niet te vergelijken.
    Last edited by Suplex; 05-07-2015 at 21:12.

  18. #193
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    1.238
    vCash
    60000

    Default

    [QUOTE=willy123;1289968]
    Quote Originally Posted by kruikenstad goes bjj View Post

    Begrijpend lezen:
    De trashtalk doet Mendes minder= de trashtalk van McGregor deert Mendes niet ( minder ).
    Dank Willy, je was mij voor ;-)

  19. #194
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    247
    vCash
    126000

    Default

    https://www.youtube.com/watch?t=16&v=LAhpQzWz07U

    countdown.

    Valt wel op Conor is een grote featherweight, vooral op 9.08min waar hij dus traint met een welterweight

  20. #195
    Join Date
    Feb 2015
    Location
    Theike kul
    Posts
    1.264
    vCash
    110200

    Default

    Quote Originally Posted by Niek-S View Post
    https://www.youtube.com/watch?t=16&v=LAhpQzWz07U

    countdown.

    Valt wel op Conor is een grote featherweight, vooral op 9.08min waar hij dus traint met een welterweight
    Hij is heel groot voor een featherweight zijn weight cut is heel heftig las net een topic op sherdogg erover dat hij Nig 28 pond +\- 12 kilo zou moeten afvallen in8 dagen.

    http://www.mmamania.com/2015/7/6/890...r-mcgregor-mma

    als ze idd strengere regels gaan invoeren voor t weight cutten zal voor Connor de featherweight divisie niet meer haalbaarzijn.
    Op de dag van die weging ziet hij er echt niet meer gezond uit lijkt wel een soort alien ineens.
    Last edited by Suplex; 06-07-2015 at 22:28.

  21. #196
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  22. #197
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Quote Originally Posted by Suplex View Post
    Hij is heel groot voor een featherweight zijn weight cut is heel heftig las net een topic op sherdogg erover dat hij Nig 28 pond +\- 12 kilo zou moeten afvallen in8 dagen.

    http://www.mmamania.com/2015/7/6/890...r-mcgregor-mma

    als ze idd strengere regels gaan invoeren voor t weight cutten zal voor Connor de featherweight divisie niet meer haalbaarzijn.
    Op de dag van die weging ziet hij er echt niet meer gezond uit lijkt wel een soort alien ineens.
    Ik heb echt het idee dat dit het gewicht was in het begin van zijn trainingskamp. Het gewicht waar hij ongeveer op rondloopt. En Sonnen als bron is sowieso twijfelachtig. Die vent zegt alles voor een extra headline.

  23. #198
    Join Date
    Mar 2006
    Location
    Alkmaar
    Posts
    258
    vCash
    126000

  24. #199
    Join Date
    Jan 2013
    Posts
    1.743
    vCash
    124769

    Default

    Ik ben best in shock. Aan het einde van aflevering 6 heeft Mendes een shirt aan. Dit is denk ik de eerste keer dat ik Mendes in iets al dit met een shirt aan zie.

  25. #200
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Urijah faber is daar ook niet vies van , kan me herinneren dat hij Dana aan de tel had en continu in de ruitspiegeling naar hem zelf zat te kijken shirtloos.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •