MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 18 of 18
  1. #1
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default Glory 28 | Results **Spoiler**

    Rico Verhoeven def. Mladen Brestovac by unanimous decision (49-46, 50-45, 50-45) – for heavyweight title
    Sittichai Sitsonpeenong def. Marat Grigorian by unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27) – lightweight tournament final
    Cedric Doumbe def. Murthel Groenhart by unanimous decision (29-27,30-26, 30-26)
    Sittichai Sitsongpeenong def. Davit Kiria by unanimous decision (30-27 x3)- lightweight tournament semifinal
    Marat Grigorian def. Anatoly Moiseev by unanimous decision (30-25 x3) – lightweight tournament semifinal
    Artem Vakhitov def. Saulo Cavalari by unanimous decision (49-46, 50-45, 50-45) – for light heavyweight title
    Serhiy Adamchuk def. Mosab Amrani by unanimous decision (49-44 x3) – for featherweight title
    Xavier Vigney def. Freddy Kemayo by unanimous decision (29-28, 29-28, 30-27)
    Josh Jauncey def. Johan Tkac by TKO (doctor’s stoppage). Round 2, 3:00
    Jason Wilnis def. Filip Verlinden by unanimous decision (30-27 x3)
    Eddy Nait-Slimani def. Maykol Yurk by unanimous decision (30-27 x3)
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight

    Be a Warrior, not a Worrier

  2. #2
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Groot verschil tussen Adamchuk en Amrani... heb de laatste 2 ronden kunnen vinden op youtube. Iemand beelden van de eerste 3?


  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Uitleg van Mosab over zijn partij (Facebook):

    Lieve familie, vrienden en fans.. Met alle respect voor m'n tegenstander, maar iedereen die mij kent weet dat ik niet mezelf was. Ik heb hard getraind voor deze partij, maar heb door het afvallen de laatste dagen onwijs veel last gehad van krampen. Tijdens m'n wedstrijd liep ik hier ook door vast en mijn lichaam werkte niet mee. Nogmaals, alle respect voor m'n tegenstander.. Een slimme vechter en lastig. Gefeliciteerd met deze winst! Het enige wat ik nu kan doen is back 2 basic, lekker trainen en weer hard terug komen. We zijn pas klaar als we er niet meer zijn, dit hoort erbij en neem m'n verlies dan ook als een vechter!
    Hierbij wil ik ook heel m'n Team bedanken voor het voorbereiden, mijn trainer Kamal Chabrani, familie/vrienden voor de steun en fans die bij winst/verlies steeds weer naast mij staan. Glory die wereldwijd het kickboxen organiseert op het hoogste niveau.


  4. #4
    Join Date
    May 2014
    Posts
    553
    vCash
    111758

    Default

    Denk dat het kamp van z'n tegenstander ook goed gekeken heeft naar Glory 26. Had verwacht dat Amrani in dezelfde modus er overheen zou walsen maar Adamchuk liet hem niet in dat ritme komen, ontweek snel en counterde mooi. Al met al gewoon een mooi en spannend gevecht, kijk uit naar de volgende pot van beiden.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Kramp of geen kramp Ik had het gevoel dat ze de partij van Mosab eerder hadden kunnen beëindigen.

  6. #6
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    Adamchuk is gewoon de baas in die divisie, en denk dat hij dat wel een tijdje blijft ook.

  7. #7
    Join Date
    Dec 2011
    Location
    holland
    Posts
    1.338
    vCash
    1180566

    Default

    adamchuk heeft gisteren laten zien dat hij de absolute nr 1 is bij glory .. op zijn gewicht ..
    ben benieuwt wie zijn volgende tegenstander is ..
    as mosab zo,n moeite heeft met het lage gewicht is het mischien verstandig eentje omhoog te gaan

  8. #8
    Join Date
    Mar 2007
    Posts
    1.169
    vCash
    126000

    Default

    Amrani in mijn ogen compleet overklast op tactisch gebied. Afvallen hoort erbij, dan had daar maar eerder mee gestart moeten worden. Nu domineerde Adamchuk de partij volledig. Zonde, zijn beide wereldtoppers!

  9. #9
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Adam was echt een klasse apart , Mosab kreeg echt een workshap van hem.

  10. #10
    Join Date
    May 2014
    Posts
    571
    vCash
    30500

    Default

    (Te) veel spieren en de pijp leeg. Iets minder op kracht trainen en meer op cardio voor Mosab.

  11. #11
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Dat denk ik ook hij en z'n team zijn te veel bezig met cross fit bezig dat heeft wel nut met 3 rondes maar bij 5 rondes kan je beter aan je cardio werken.

  12. #12
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Hij kan inderdaad beter hoger gaan vechten. Mosab loopt normaal denk ik rond op minimaal 75 kilo? Dat is echt een kast om te zien, zeker voor zijn lengte.
    Tegen slimme vechters met een goede kin legt hij het af op dit gewicht. Vind Mosab een leuke vechter om naar te kijken, maar het is voornamelijk volume en explosiviteit. Hij is gewoon keihard, maar zet hem tegenover een hele handige vechter dan wordt het lastig voor hem. Kijk maar naar de pot tegen Pinca toen.

  13. #13
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    hhahhahah 75kg hell no denk net aan 69kg.

  14. #14
    Join Date
    Sep 2009
    Location
    Barcelona
    Posts
    349
    vCash
    126000

    Default

    Hij is letterlijk mijn lengte. Ik knok op 61, en loop rond op 65/67. Als ik naast hem sta, is hij vele malen forser dan ik. Niet dat ik hem dagelijks zie, helemaal niet maar hij gaat eerder richting de 75 dan 69 denk ik.
    Ik geloof niet dat hij rondloopt op 69, fysiek nagenoeg onmogelijk. Overigens, als je normaal op 69 rondloopt en je vecht op 65, zou er qua conditie niks aan het handje moeten zijn lijkt me.

  15. #15
    Join Date
    Mar 2009
    Posts
    4.233
    vCash
    126000

    Default

    Vetpercentage maakt ook een verschil en vochtbalans. Toen die voor het eerst mee deed bij it's showtime -70kg klasse moest die zich vol vreten om 67kg te halen.

  16. #16
    Join Date
    Dec 2010
    Posts
    61
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Jeru View Post
    Groot verschil tussen Adamchuk en Amrani... heb de laatste 2 ronden kunnen vinden op youtube. Iemand beelden van de eerste 3?

    Mijn God wat een enorm pak slaag zeg!!

    Doet me denken aan die andere Oekrainer Kyshenko die Lima afranselde, wat eten ze daar in Oekraine?

  17. #17
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Ja enorm pak slaag maar wel een krijger om niet K.O. te gaan. Dat verdient respect.

  18. #18
    Join Date
    Nov 2005
    Location
    rotterdam
    Posts
    184
    vCash
    126000

    Default

    Is idd niet ko gegaan, wel netjes, heb overigens ook de eerste 3 rondes niet gezien. Geen schande in ieder geval, wel jammer voor Amrab. Tegenstander had goede bokstechnieken in huis, netjes.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •