MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 5 FirstFirst 12345 LastLast
Results 76 to 100 of 115
  1. #76
    Join Date
    Oct 2013
    Posts
    409
    vCash
    126000

    Default

    hij sloeg hard naar voor maar onverwachts veranderd zn kortehoek van richting naar een hele korte hoek. Waardoor de elleboog een klap van binnnen naar buiten kreeg. Dat is gebeurd denkik.
    Maar hij had al last denkik.
    Hij maakte onlogische combi's met veel links waar rechts logischer was. Rechter arm gebruikte hij minder. Hij leek ook niet heel verrast dat het mis was gegaan met zn arm. Als of hij dacht "Kheb et geprobeerd"
    Toen hij de ring in kwam zag en zei ik al. Er is iets mis met em. Zou heeeel goed kunnen dat het al een blessure was. En toen het fout ging leek het of hij daar al rekening mee hield. Hij was niet heel verrast namelijk...

    Rematch pakt hij hem als hij goed hersteld .

    Hopelijk tegen spong nu . Dan maakt glory wee indruk. Of tegen saki
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Jan 2010
    Location
    Mixfight
    Posts
    34.091
    vCash
    25000

    Default

    Was een beveiliging aanwezig van lik mn reet!
    Be a Warrior, not a Worrier

  3. #78
    Join Date
    May 2012
    Posts
    864
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond badr er best goed uit zien rico had totaal geen antwoord op de achteruit vechtende badr, die zijn lowkicks maakte en zich niet meteen liet lokken in barrages, de neus van rico zag er ook ala rory macdonald uit was de partij verder gegaan dan zag ik hem daar echt problemen mee krijgen.

    Rematch zeker weten Badr, ik denk dat Rico nu ook wel beseft dat hij hem heeft onderschat en zichzelf overschat.

  4. #79
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Gameplan van Mike was weer ijzersterk en je zag da Rico tijd nodig had om zich aan te passen.
    Verder, er is weinig over van de Badr van weleer. Een prijsvechter die voor z'n centen komt. Hij stond maar een beetje te hupsen en jabben in de ring.
    Als die blessure van voor de partij was kan ik het nog begrijpen, maar dit was nog slechter dan de Akhmat Badr.

    En Sem, blijf voortaan lekker thuis of ga op de tribune zitten. Zo partijdig. En dat publiek, nouja de matties gedraagden zich weer voorbeeldig zal ik maar zeggen. Wat een malloten zijn dat toch.

    Saki heeft Verhoeven uitgedaagd. Lijkt me mooi als ie weer terugkomt. Maar direct voor de HW titel??

  5. #80
    Join Date
    May 2014
    Posts
    2.378
    vCash
    30500

    Default

    Kickboksen staat weer op de kaart ondanks de matige partijen.
    Badr gedroeg zich als een ware sportman.
    Rico ging echt voor de KO
    Andere vechters beginnen zich weer te roeren
    Rico heeft respect verdiend.

    Was al met al toch een positieve avond voor de sport, dat gedoe langs de ring vergeten we maar even.

  6. #81
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    Breekt
    Arm
    Door
    Rico

  7. #82
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.734
    vCash
    126000

    Default

    Wat een teleurstelling als hoofdpartij!!
    Jammer, ik had een leuke knalpartij verwacht. Badr is inderdaad niet meer de Badr van vroeger maar opzich niet slecht voor iemand die semi gestopt is. Hij heeft er ook hard voor getraind net als Rico. Eerste ronde was in het voordeel van Badr en die Rico is gewoon een top sportman, hopelijk blijft hij nog kickboksen want anders stelt het zwaargewichten kickboksen helemaal niks voor. Verhoeven is nu ook het visitekaartje voor de sport. Beide hadden aan het eind respect voor elkaar, mooi om te zien, ondanks die arm blessure. En die debielen die zich fans noemen, ongelooflijk leek WWE.

    Holzken heeft terecht verloren, hij wou voor een k.o gaan terwijl Dumbee hem helemaal weg tikte.
    Londt vs Ben Saddik was een aanfluiting beide deden te weinig, geen combinaties geen conditie, ik had meer verwacht van hun. Duut vs Ilunga was een beukpartij.

    Semmy Schilt was nou niet bepaald professioneel aan het woord bij de hoofdpartij haha leek wel of hij zijn pupil aan coachen was.
    Rematch? Misschien moet Badr eerst zijn uitspraak afwachten van het OM, herstellen en daarna een partij pakken tegen een subtopper voordat hij weer uit het niks tegen de kampioen gaat. Maar geloof mij rematch gaat ook leuk worden en dan voor de Glory heavyweight belt.

    De grote winnaars waren Glory, UFC tv, Ziggo met hun nieuwe 'kickbox' kijkers

  8. #83
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Pffff ik heb een zware kater,maar niet van de alcohol.
    Wat een bout partijen zeg.

  9. #84
    Join Date
    Aug 2006
    Location
    Nijmegen
    Posts
    4.387
    vCash
    127608

    Default

    Die onruststokers op een zwarte lijst zetten en niet meer welkom. Kijken miljoenen mensen naar de wedstrijd en zien hun vooroordelen weer bevestigd.

  10. #85
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Iemand toevallig filmpje van Duut?

  11. #86
    Join Date
    Aug 2013
    Posts
    2.527
    vCash
    31325

    Default

    We hebben het allemaal over Badr en Rico, persoonlijk vond ik dat Badr het goed deed en voor stond tot de blessure, maar waar was die Holzken mee bezig?
    Die deed werkelijk echt geen reet.
    Die Doumbe heeft gewoon een win op Nieky en op Murry.

  12. #87
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Tipje tegen de kater. UFC 206 Cerrone-Brown.

    Wat mij betreft mogen de hoofdpersonen van Glory verplicht 10x kijken.

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by R.D.N View Post
    Iemand toevallig filmpje van Duut?
    beetje k*tkwaliteit, maar anders wordt ie snel down gehaald lijkt me...


    It's okay to be white

  14. #89
    Join Date
    Feb 2010
    Posts
    1.141
    vCash
    126000

    Default

    Thanks.
    Dikke pot pfoe

  15. #90
    Join Date
    Jan 2012
    Posts
    2.835
    vCash
    131156

    Default

    Rico bedankt!

  16. #91
    Join Date
    Nov 2011
    Posts
    977
    vCash
    126000

    Default

    Badr was aan het winnen dacht ik zo.... 1 ding is zeker ik kijk nooit meer kickbox (��). Ff ufc 206 kijken

  17. #92
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Ik lees hier overal dat Badr aan het winnen was maar ik had het idee dat de eerste ronde 10-9 voor Rico was.

    Score is volgens deze lijst:
    A. Number of knockdowns.
    B. Damage inflicted on the opponent.
    C. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
    D. Number of clean strikes with normal techniques.
    E. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

    Snee in de neus van Rico was van een normale jab en kun je moeilijk een B noemen. A & C niet van toepassing.
    En Rico had meer punten volgend D denk ik. Hij vocht ook vooruit dus E was ook voor Rico.

    Waarom zou Badr de eerste ronde hebben ?

  18. #93
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Die snee van Rico zat er al, bij het eerste contact was er bloed. Verder was het close. Rico zette meer druk.

  19. #94
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Ik lees hier overal dat Badr aan het winnen was maar ik had het idee dat de eerste ronde 10-9 voor Rico was.

    Score is volgens deze lijst:
    A. Number of knockdowns.
    B. Damage inflicted on the opponent.
    C. Number of clean strikes with spectacular techniques (flying and spinning techniques, etc.)
    D. Number of clean strikes with normal techniques.
    E. Degree of Aggressiveness or Ring Generalship (whichever has greater impact on the round)

    Snee in de neus van Rico was van een normale jab en kun je moeilijk een B noemen. A & C niet van toepassing.
    En Rico had meer punten volgend D denk ik. Hij vocht ook vooruit dus E was ook voor Rico.

    Waarom zou Badr de eerste ronde hebben ?
    Eerste rondje was duidelijk voor badr,
    Daar hoef je geen expert voor te zijn.
    Gameplan was ook goed, dus niet vol in de aanval zoals iedereen dacht.
    enige minpunt bij badr is dat de snelheid een stuk minder is geworden.
    Respect naar Rico voor de fitte vorm, dat is keihard werken om zo in shape te zijn.badr ook trouwens
    Wat me overigens opviel is dat badr amper met rechts stootte , mischien was de blessure al voor de wedstrijd.
    Kijk in ieder geval uit naar de rematch

    Als je het aan mij vraagt zijn dit de twee vechters die de eer van heavyweight hoog moeten houden de komende 3 jaar,
    londt en bensadik vielen tegen.
    Holzken ook maar mensen vergeten dat hij over de 30 is .Dat is best oud voor zijn gewichtsklasse .

    Overigens als glory mooie gala's in de toekomst wilt neerzetten , dan kunnen ze beter de matchmaking aan de fans over laten.door bv een poll op de glory site.

  20. #95
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Rico heeft weinig laten zien op die knie na dan. De eerste ronde was duidelijk voor Badr. Alister Overeem gaf de erste ronde ook aan Badr. Als Badr zn arm
    niet gesloopt werd dan had ik het wel
    willen zien. Badr was echt sterk met de jab super sterk en snel. Als Badr aan zn cardio gaat werken dan zie ik het somber in voor Rico in de rematch op basis van de eerste wedstrijd.

  21. #96
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Rico heeft weinig laten zien op die knie na dan. De eerste ronde was duidelijk voor Badr. Alister Overeem gaf de erste ronde ook aan Badr. Als Badr zn arm
    niet gesloopt werd dan had ik het wel
    willen zien. Badr was echt sterk met de jab super sterk en snel. Als Badr aan zn cardio gaat werken dan zie ik het somber in voor Rico in de rematch op basis van de eerste wedstrijd.
    Als Badr, als Badr, als Badr: volgende partij doet ie het beter. Volgende partij maakt ie Rico stuk.

    Eerste ronde zou Rico nu gaan slapen. Rico maakt Badr's arm stuk. Winnaar. Rico. Badr: volgende keer!!

  22. #97
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Tipje tegen de kater. UFC 206 Cerrone-Brown.Wat mij betreft mogen de hoofdpersonen van Glory verplicht 10x kijken.
    Wat dacht je van de partij van Cub swanson, samen met de partij van Cerrone alleen al goed voor een geslaagd UFC event.

  23. #98
    Join Date
    Apr 2009
    Posts
    442
    vCash
    126000

    Default

    Ik vond de partij van Badr tegen Rico jammer. Beiden waren goed voorbereid en het was spannend. In ieder geval heeft Rico bewezen een topper te zij en Badr ook dat hij er nog is.
    Ik hoop Saki en Spong terugkomen in Glory.

    Ik snap niets van Holzken, zo'n geweldige sporten die zo compleet is maar zo passief vecht steeds.
    De rest van de partijen hoop ik nog te zien.
    Die Schilt is geen commentator maar een fanboy, zielig vond ik het.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Elke jaar een 8mans toernooi zou mooi zijn met, badr saki zimmerman spong hesdy ghita bensadik en verhoeven.
    Kans is dat badr nog moet gaan zitten dat horen wij op 20 december. Moet ie nog zitten dan word de partij waarschijnlijk pas volgend jaar december. Moet hij niet zitten dan word het mischien rond mei juni dat dan de partij kan plaatsvinden maar weten nog niks.

  25. #100
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Vergeet niet dat Badr aan de ramadan meedoet. De vastenmaand is redelijk vroeg en dat zorgt voor aangepaste trainingstijden en voedingschema. Juni zal niet haalbaar zijn.

    Ik hoopte op een "opwarmpartij" ergens in mei en november/december de rematch. Maar voor hetzelfde geld verliest Rico de gordel op een slechte dag. Dan zal Badr het spannender vinden om tegen de dan geldende "champ" te staan.

    Ik hoop op een rematch maar denk niet dat het vanzelfsprekend is dat die er komt. Spelen teveel factoren nog mee.

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •