MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 4 of 6 FirstFirst 123456 LastLast
Results 76 to 100 of 131

Thread: Arm Badr Hari

  1. #76
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Het was al eerder voorspeld hier op MF, maar het is nog erger dan verwacht. Jongens: Badr heeft opgegeven. Rico heeft gewonnen. Deal with it. Is toch niet zo moeilijk te accepteren? Badr gaf op en iedereen heeft het kunnen zien. geen twijfel over mogelijk.
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #77
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.686
    vCash
    126000

    Default

    Badr gaf inderdaad op, zelfs al had hij 20 rondes gewonnen.. verlies je alsnog. Wel zuur voor die paar fans, maarja...

  3. #78
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by leks View Post
    Badr gaf inderdaad op, zelfs al had hij 20 rondes gewonnen.. verlies je alsnog. Wel zuur voor die paar fans, maarja...
    Paar fans? Publiek was massaal voor Badr. Zowel zijn Marokkaanse aanhang als de meeste Duitsers die in de zaal zaten en zelfs onder de autochtone Nederlands.

    Dat merkte je bij de opkomst en tijdens het gevecht.

    Of heb je het over de fans die Badr als winnaar zien na opgave? Ja, dan zijn het er een paar.

  4. #79
    Join Date
    Oct 2008
    Location
    Nijmegen
    Posts
    173
    vCash
    124000

    Default

    Ik sta er versteld van hoe ongenuanceerd Badr-haters hier hun gram halen. Bromios ook, wat jij hier uiteen zet, ik hoop dat je het zelf niet gelooft. Je frustratie over het gedrag van een agressieve Marokkaan uiten door te zeggen dat hij minder goed kickbokst vind ik vreemd. Zeg gewoon wat je bedoelt, of kun je het niet uit elkaar houden?

    Ik ben zelf geen Badr-fan, zeker niet van zijn persoonlijkheid, maar merk ook dat ik hier de neiging heb om iets recht te zetten. Kan me van Badr-fans ook wel wat frustratie voorstellen bij een aantal van bovenstaande reacties.

    Verder denk ik dat Badr de eerste ronde gewonnen had, op welke regels dan ook, maar ben er echt niet zeker van dat hij de partij zou hebben gewonnen. Denk dat dat heel moeilijk was geworden, Rico kwam echt op stoom en ik zag wel wat power wegvloeien bij Badr. Ik vond Badr er scherp en indrukwekkend uitzien in de eerste ronde, knap hoe hij Rico technisch de baas was. Ik zou graag een tweede partij zien om te kijken wie nu over drie rondes de beste kickbokser is. Het lijkt me niet dat Rico een beter kickbokser is omdat Badr een blessure opliep, dat hij terecht heeft gewonnen, dat zeker natuurlijk.

  5. #80
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    nou dan ff deze discussie sluiten,geef mij t gewicht van rico,dan had ie allebei zijn armen gebroken,puntenvechter,tis geen peter smit,andy hug ofzo pff

  6. #81
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    29
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by uutje View Post
    nou dan ff deze discussie sluiten,geef mij t gewicht van rico,dan had ie allebei zijn armen gebroken,puntenvechter,tis geen peter smit,andy hug ofzo pff
    Wat klets je nou? Sinds wanneer heeft Rico voor deze partij iemand zijn arm kapot getrapt? Dat het nu opeens zo makkelijk gaat.

    Wij hebben de X-ray beelden niet gezien. Dus we kunnen totaal niet zeggen dat het door de trappen van Rico komt. Meer dan een vermoeden kun je niet hebben. Misschien was hij al met een gebroken arm de ring ingestapt.

  7. #82
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Jullie blijven maar doorgaan. Rico heeft gewonnen en het enige wat badt zijn fans te goed heeft is een rematch en een goed resultaat te komen.

  8. #83
    Join Date
    Nov 2016
    Posts
    143
    vCash
    113500

    Default

    Volgende keer wint badr als badr slim is doe ie volgende keer geen trashtalk meer. Badr heeft trouwens nog nooit een remach verloren als ie verloor. hij komt altijd harder terug. Zie ignashov karaev leko graham overeem. Die lucia wil de johan derksen van het het kickboxen uithangen is haar niet gelukt. Ik vond het een no contest en geen winst voor rico. Zou mooi zijn als saki rico zou laten zien waar hij hoort.

  9. #84
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Jullie blijven maar doorgaan. Rico heeft gewonnen en het enige wat badt zijn fans te goed heeft is een rematch en een goed resultaat te komen.
    amen
    It's okay to be white

  10. #85
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    De kans is klein dat er een rematch komt. Uitgaande van het feit dat Badr pas eind 2017 beschikbaar is. Het is afhankelijk hoeveel wedstrijden Rico zal vechten voor Glory. Hij vecht vaak dus laten we zeggen 3. Als hij er 1 vd 3 al verliest en hij geen Glory champ meer is of hij gaat voor het MMA dan is het al niet meer interessant voor een rematch. Als ik Rico was zou ik als onverslagen kampioen de stap maken naar de UFC, dan kom je als
    Iemand binnnen. Hij heeft nu de naam titel waar hij gebruik van kan gaan maken. Ik heb t gevoel bij Rico dat hij graag nog een keer tegen Badr Hari wilt staan om nog eens flink te cashen. Al hoewel een Rico vs Saki een mooie pot zou zijn voor beide belts en kampioen zijn in 2 gewichtsklassen. Verder is er niet veel te winnen voor Rico want Badr in een rematch wordt andere koek.

  11. #86
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    Badr heeft dunne botten. Dat maakt hem sneller dan zijn tegenstanders, maar ook kwetsbaar in een contactsport als kickboksen. Daarnaast komt ook nog dat Badr liever 1 partijtje draait in een jaar dan echte sportmannen die er 6 of 7 draaien. Het lichaam en botten worden sterker door dagelijks te trainen en klappen te incasseren.

    Als je Rico zijn benen ziet, dan zegt dit eigenlijk al genoeg. Zijn trappen, met het gewicht van die benen, hebben een enorme impact. Badr kan winnen op KO, maar de kans is groter dat Rico met een trap opnieuw een arm breekt in een rematch.

    Badr begon deze partij goed, maar ik denk dat door de constante druk van Rico en de vermoeidheid van Badr de partij toch in de richting van Rico zou gaan.

  12. #87
    Join Date
    Nov 2007
    Posts
    420
    vCash
    126000

    Default

    1.50 resterend in ronde 1 - trap Rico.
    Last edited by sjaakie'tje; 14-12-2016 at 22:18.

  13. #88
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    De kans is klein dat er een rematch komt. Uitgaande van het feit dat Badr pas eind 2017 beschikbaar is. Het is afhankelijk hoeveel wedstrijden Rico zal vechten voor Glory. Hij vecht vaak dus laten we zeggen 3. Als hij er 1 vd 3 al verliest en hij geen Glory champ meer is of hij gaat voor het MMA dan is het al niet meer interessant voor een rematch. Als ik Rico was zou ik als onverslagen kampioen de stap maken naar de UFC, dan kom je als
    Iemand binnnen. Hij heeft nu de naam titel waar hij gebruik van kan gaan maken. Ik heb t gevoel bij Rico dat hij graag nog een keer tegen Badr Hari wilt staan om nog eens flink te cashen. Al hoewel een Rico vs Saki een mooie pot zou zijn voor beide belts en kampioen zijn in 2 gewichtsklassen. Verder is er niet veel te winnen voor Rico want Badr in een rematch wordt andere koek.
    Waarom zou Rico vs Saki om twee belts gaan?

  14. #89
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    Waarom zou Rico vs Saki om twee belts gaan?
    Saki is de kampioen licht zwaargewicht althans hij heeft deze titel nooit verloren in een wedstrijd en hij komt om ook zwaargewicht kampioen te worden.
    Last edited by FREE MURRAY; 14-12-2016 at 22:55.

  15. #90
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    Saki is de kampioen licht zwaargewicht althans hij heeft deze titel nooit verloren in een wedstrijd en hij komt om ook zwaargewicht kampioen te worden.
    okay man. Werkt dat zo. Dat wist ik niet. Staat toch écht anders op de Glory ranking volgens mij.

  16. #91
    Join Date
    Jan 2011
    Posts
    248
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by e-type View Post
    okay man. Werkt dat zo. Dat wist ik niet. Staat toch écht anders op de Glory ranking volgens mij.

    De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.

  17. #92
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.
    De lichtheavyweight divisie is best interessant hoor.

    Vakhitov de kampioen is echt een top vechter. Technisch zeer verfijnt. Die zou het Saki heel moeilijk maken. Verder heb je bijvoorbeeld Zhuravlev die in het verleden ook eens van Saki won.

    Al met al, een leuke divisie.

  18. #93
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by FREE MURRAY View Post
    De titel is hem afgenomen door Glory maar hij staat eenzaam bovenaan. De huidige kampioen is kansloos tegen Saki. De Glory ranking zegt zoiezo niet veel.
    ah, nog steeds 1 belt dus. Verder wat largo0 zegt.
    Saki is er trouwens al lang uit...zeker drie jaar geen serieuze partij gewonnen. En die tegen Spong ook niet, want Spong stond voor voordat ie z'n kuitbeen brak, dus logischerwijs had Saki die ook verloren. Dan is z'n laatste serieuze W tegen Ghita....
    It's okay to be white

  19. #94
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.736
    vCash
    126000

    Default

    Als ik Saki was zou ik eerst een opwarm partij pakken tegen een middenmoot bijv een Tony Gregory (die wordt vaker gebruikt voor opwarm partijtjes), voordat hij tegen de licht zwaargewicht kampioen gaat vechten. Ik zou hem dan het na een opwarm partij tegen een Zabit Samedov (13 wedstrijden onverslagen) willen zien of tegen een Remy Bonjasky (die wil graag een 2de comeback maken), dat kan je als Glory wel goed promoten en veel kijkers aantrekken. Een gevecht gelijk tegen Rico zie ik niet gebeuren, want Londt, Adegbuyi zijn als eerst aan de beurt misschien zelfs eerder Ben Saddik die pas tegen Londt heeft gewonnen.
    Saki laatste partij was in Dubai 2015 tegen Sebastiaan Ciobanu, dat was een dodelijke saaie partij. Hij is er ook lang tussenuit geweest, hij kan zo een blessure oplopen daarom is het handig om een opwarm partij te hebben voor een beltfight of een grote superfight.

    http://www.funx.nl/news/up-2-date/30...y-bonjasky-uit

    Ontopic.. de complot theorieën zijn er weer.
    Last edited by Eindbaas; 15-12-2016 at 17:52.

  20. #95
    Join Date
    Feb 2011
    Posts
    757
    vCash
    126000

    Default

    Ben benieuwd hoeveel ppv glory heeft verkocht.
    Schijnt dat een marokkaanse sportzender die het ook heeft uitgezonden 5 miljoen kijkers had

  21. #96
    Join Date
    Oct 2014
    Posts
    3.736
    vCash
    126000

    Default

    Op FB pagina van Peptalk net binnen gekomen.

    Nieuws uit kamp Badr Hari! Zijn coach Mike Passenier laat aan Peptalk weten dat uit nader onderzoek is gebleken dat zijn arm niet gebroken is in het gevecht met Rico Verhoeven. Het gaat om een spierscheuring in zijn onderarm. Hari kan zijn arm nog steeds niet bewegen en werkt in Marokko aan zijn herstel.

    "Natuurlijk balen we nog steeds van de uitkomst van de partij. Als we waren overklast, had ik kunnen zeggen: Badr we zijn te oud, we kunnen het niet meer. Dit was verre van dat, de tactiek werkte. We stonden voor en deden hem pijn. Maar we komen terug, kickboksend Nederland heeft weer iets om naar uit te kijken."



    Als dit echt het geval is dan heeft dit te maken met te snel in een korte tijd te veel spiermassa op je frame zetten, dat vraagt om problemen als je te explosief met je lichaam bezig bent.

  22. #97
    Join Date
    Dec 2016
    Posts
    52
    vCash
    113500

    Default

    Quote Originally Posted by Brainthief View Post
    oudhollandse faparmblessure
    Mike passenier heeft bij ziggo bevestigd dat Badr z'n armspier heeft gescheurd. En rico blijven volhouden dat dat z'n gameplan was....hahahahah

  23. #98
    Join Date
    May 2013
    Posts
    720
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by tidelot View Post
    Ben benieuwd hoeveel ppv glory heeft verkocht.
    Schijnt dat een marokkaanse sportzender die het ook heeft uitgezonden 5 miljoen kijkers had
    Ja klopt. 5 miljoen kijkers.

  24. #99
    Join Date
    Nov 2006
    Posts
    167
    vCash
    126000

    Default

    hier zit dus echt een luchtje aan want zijn broertje had een rontgenfoto laten zien op fb, allemaal bullshit dus, ik geloof niks meer van deze gasten, ze doen alles voor geld en de loyale fans van hem trappen overal in, heel raar verhaal weer!

  25. #100
    Join Date
    May 2011
    Location
    Utrecht
    Posts
    5.004
    vCash
    126035

    Default

    Quote Originally Posted by killroy View Post
    hier zit dus echt een luchtje aan want zijn broertje had een rontgenfoto laten zien op fb, allemaal bullshit dus, ik geloof niks meer van deze gasten, ze doen alles voor geld en de loyale fans van hem trappen overal in, heel raar verhaal weer!
    Die rontgen was van de arm van Brett Rogers dus sowieso nep.
    Maar z'n broertje had toch ook meineed gepleegd voor Badr?

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •