MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Results 1 to 25 of 145

Hybrid View

  1. #1
    Join Date
    Mar 2015
    Posts
    69
    vCash
    126000

    Default

    hunt was in de k1 tijd wel verrekte beperkt met zijn beentjes,zowiezo staand vechten heeft ie weinig kans tegen overeem ondanks de zwakke kin,heb eigenlijk nooit een simpele lowkick gezien van hunt,sjeesus ken hier mannetjes van 13 t/m 15 jaar die echt wel veel en veel beter zijn,als die t gewicht van hunt hadden,traint een jonge bij team gunyar,15 jaar,is net andy souwer,alleen t grondwerk van hunt weet ik nie,staand is t helemaal niets,sorry

  2. #2
    Join Date
    Jan 2010
    Posts
    4.248
    vCash
    61568

    Default

    Quote Originally Posted by uutje View Post
    hunt was in de k1 tijd wel verrekte beperkt met zijn beentjes,zowiezo staand vechten heeft ie weinig kans tegen overeem ondanks de zwakke kin,heb eigenlijk nooit een simpele lowkick gezien van hunt,sjeesus ken hier mannetjes van 13 t/m 15 jaar die echt wel veel en veel beter zijn,als die t gewicht van hunt hadden,traint een jonge bij team gunyar,15 jaar,is net andy souwer,alleen t grondwerk van hunt weet ik nie,staand is t helemaal niets,sorry
    Hunt is een vette eindbaas.

    Leuk dat jij iemand van 15 jaar kent die even goed is maar dat is niet waar. Het lijkt beperkt wat hij laat zien maar hij kegelt al een jaar of 25 aan de lopende band gasten omver. Ik denk dat Overeem beter is maar vlak Hunt niet uit. 95% van alle vechtsporters wereldwijd mogen zijn veters nog niet strikken.

  3. #3
    Join Date
    Nov 2009
    Posts
    4.076
    vCash
    176808

    Default

    Quote Originally Posted by Bromios View Post
    Hunt is een vette eindbaas.

    Leuk dat jij iemand van 15 jaar kent die even goed is maar dat is niet waar. Het lijkt beperkt wat hij laat zien maar hij kegelt al een jaar of 25 aan de lopende band gasten omver. Ik denk dat Overeem beter is maar vlak Hunt niet uit. 95% van alle vechtsporters wereldwijd mogen zijn veters nog niet strikken.
    Dikke +1. Hunt is een held. Heeft al meer mensen tegen de vlakte gemept dan de meeste jongens van 15 tegen de zak hebben gemept. Op deze leeftijd nog in de UFC vechten en ook daadwerkelijk presteren, petje af.

  4. #4
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default

    Quote Originally Posted by uutje View Post
    hunt was in de k1 tijd wel verrekte beperkt met zijn beentjes,zowiezo staand vechten heeft ie weinig kans tegen overeem ondanks de zwakke kin,heb eigenlijk nooit een simpele lowkick gezien van hunt,sjeesus ken hier mannetjes van 13 t/m 15 jaar die echt wel veel en veel beter zijn,als die t gewicht van hunt hadden,traint een jonge bij team gunyar,15 jaar,is net andy souwer,alleen t grondwerk van hunt weet ik nie,staand is t helemaal niets,sorry
    Een beperkte vechter die nog nooit een simpel lowkick heeft gemaakt, en toch de (K1 grand prix) winnen toch wel knap.

  5. #5
    Join Date
    Feb 2013
    Posts
    1.551
    vCash
    126200

    Default


Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •