MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 47
  1. #1
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default Fedor vs CroCop toch in juni ?

    April 11th, 2005

    Croatian daily newspapers Vecernji list announced that the title fight is going to happen in June. Apparently Crocop recieved a phone call from PRIDE and DSE officials, he was told to continue with his training for the fight scheduled for June because Fedor Emalianenko will defend the belt in spite of his thumb injury.
    Mirko is waiting for his sparring partner Fabrizio Werdum and new addition to Crocop's team Maurizio Corletta, which are currently not in Croatia, to continue with trainings for the fight.
    http://www.vecernji-list.hr/newsroom...60451/index.do
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  2. #2
    Join Date
    Sep 2004
    Posts
    4.681
    vCash
    122750

    Default

    zou wel heel vet zijn, maandje na mn verjaardag ;D

  3. #3
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    www.puroresupower.com reports that Pride has promised Crocop that he will fight against Fedor in June.

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  4. #4
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Denk dat Fedor pissed is dat iedereen zegt dat hij Cro Cop aan het duiken is, daarom wilt hij, lijkt mij, ten koste van een goed herstel van zijn duim in Juni tegen Cro Cop vechten.

  5. #5
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    klopt ik zeg ook dat fedor ,crocrop aan het ontwijken is. als we daardoor in juni fedor vs crocrop krijgen graag!!!!!

    Fedor je ontduikt crop crop jij lafaard!!!!!! haha. iedereen vind je een lafaard. hoop dat iemand het vertaald naar het rusisch

    gaarne wacht ik de reactie af van fedor en de reactie van mijn tandarts en de doktor en begravenis ondernemer na de reactie van fedor hehe

  6. #6
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is echt niet bang voor Cro Cop. Hij wilde gewoon toen beter betaald krijgen en stelde het gevecht uit tot het juiste bedrag. Hij is de champ die tot nu toe van iedereen heeft gewonnen, bijv 2 keer van Nog, en Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar de grond te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

  7. #7
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is echt niet bang voor Cro Cop. Hij wilde gewoon toen beter betaald krijgen en stelde het gevecht uit tot het juiste bedrag. Hij is de champ die tot nu toe van iedereen heeft gewonnen, bijv 2 keer van Nog, en Nog is het ook gelukt om Cro 2 keer naar de grond te brengen, dus dan lukt het Fedor zeker om Cro Cop naar de grond te brengen.

  8. #8
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens

  9. #9
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens
    Denk van niet, denk dat Fedor wakker wordt met een spons tegen zijn gezicht na een geweldige mawashi.

    Mirko Cro Cop wordt de nieuwe champ :thumbs:

  10. #10
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    ASC is mijn vriend, dat weet ie Maar hier heeft hij ook helemaal gelijk!!

    Crocop is hier de schreeuwerd en de duckerd want hij vecht niet tegen Nog en Kharnitov...

    Fedor sloopt hem

  11. #11
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by a.s.c.
    hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor
    :shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  12. #12
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Duiven (GL)
    Posts
    3.384
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor
    :shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???
    Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.

  13. #13
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    563
    vCash
    126000

    Default

    [quote="Sjaak"]
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    Fedor is idd echt niet bang van cro -cop, cro -cop heeft nog niet gewonnen van de voornaamste! nr 1. contenders en verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor (niet dat ik het niet graag zou willen zien ) maar Cro Cop moet eerst winnen van Nog. en Kharitanov in mijn ogen, als iedere goede heavy vechter maar gaat roepen dat hij een title shot wil en dat als hij het niet meteen krijgt de kampioen voor hem aan het weglopen is kunnen ze aan de gang blijven, wat is een kampioensband dan nog waard? je moet toch een pad bewandelen als je er kans op wil maken anders kan je er geen waarde aan hechten. Fedor sloopt Cro Cop trouwens
    Denk van niet, denk dat Fedor wakker wordt met een spons tegen zijn gezicht na een geweldige mawashi.




    Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
    Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!!
    Make training a bloodless battle, so that battle is like a bloody training.

  14. #14
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Rotterdam Zuid en omstreken
    Posts
    6.164
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Loen

    Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
    Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!!
    Ga jij maar lekker rollebollen op de grond Me Loen en probeer voortaan is normaal antwoord te geven. Ik heb niet bij je op school gezeten dus hou je populaire taal maar gewoon voor je en doe dat maar lekker in je eigen vriendenkringetje :x

    Maar we zullen zien wie gelijk heeft.

  15. #15
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Maar we zullen zien wie gelijk heeft.
    Jij Sjaak... Of beter gezegd: "wij"


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  16. #16
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    64
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Arjan
    zou wel heel vet zijn, maandje na mn verjaardag ;D
    Ik hoop voor je dat onze Crocop je een verjaardags kado waardig zal zijn dan!

    Heb wel goede hoop.

    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by Sjaak
    Maar we zullen zien wie gelijk heeft.
    Jij Sjaak... Of beter gezegd: "wij"
    Zullen we er gewoon om wedden? Minimale inzet €5 , openen we een aparte topic voor kijken we wel wie, wie zal

    Grtz,

  17. #17
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Misteryland Piramid Floriade
    Posts
    7.063
    vCash
    126000

    Default

    als fedor bovenop cro cop zit gaat cro cop's licht uit.

    staand durf ik het niet te zeggen dan gok ik toch op cro cop.

  18. #18
    Join Date
    Oct 2004
    Posts
    1.956
    vCash
    126000

    Default

    Dit gevecht gaat niet staand worden gestreden. Het wordt een eentonig machtsvertoon in de vorm van GnP van Fedor.

  19. #19
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    2.862
    vCash
    126000

    Default

    Ik hoop voor Pranq dat Fedor wint, anders houd ik `m aan een uitspraak die hij enige tijd geleden deed en die ik heb ge-print-screend...


    "I promise violence" - Wanderlei Silva

  20. #20
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Oss
    Posts
    30.429
    vCash
    101624

    Default

    Quote Originally Posted by Sjaak
    Quote Originally Posted by Loen

    Sjaakie heeft zeker griep ofzo, ga jij maar lekker je kata's oefenen ofzo.
    Laat Cro cop eerst tegen Minitoure knokken en Sergei, dan zien we wel weer wat die schreeuwlelijk dan zegt... KIAI!!
    Ga jij maar lekker rollebollen op de grond Me Loen en probeer voortaan is normaal antwoord te geven. Ik heb niet bij je op school gezeten dus hou je populaire taal maar gewoon voor je en doe dat maar lekker in je eigen vriendenkringetje :x
    hahaha

    Chael Sonnen: The only thing bigger than UFC 167 is Wanderlei Silvas forehead

  21. #21
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Quote Originally Posted by Nicky
    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor
    :shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???
    Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.
    Dat zou dan betekenen dat niemand recht heeft op een titelgevecht. Niemand heeft verder immers nog Nog verslagen en Nog heeft zelf z'n kansen al gehad...
    Foto's bijbestellen? www.eckringa.nl
    Of de snelle route via www.oypo.nl/sompong

  22. #22
    Join Date
    Nov 2004
    Posts
    780
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Ronald
    Quote Originally Posted by Nicky
    Quote Originally Posted by Tha Virus
    Quote Originally Posted by a.s.c.
    hij verdient gewoonweg nog geen partij tegen Fedor
    :shock: ... hoe kan iemand dit nu beweren...???
    Simpelweg omdat hij Nog niet heeft verslagen. Als het boksen was geweest dan had ie nog jaren kunnen wachten op een shot at the title.
    Dat zou dan betekenen dat niemand recht heeft op een titelgevecht. Niemand heeft verder immers nog Nog verslagen en Nog heeft zelf z'n kansen al gehad...
    Ik vind gewoon niet dat cro cop zijn title shot moet verdienen op grond van schreeuwgedrag, tuurlijk hij heeft een aantal goede prestaties neergezet maar er lopen wel meer heavy weights rond die goede prestaties neerzetten, als ze iedere vechter die graag tegen de kampioen van pride wil vechten onmiddelijk tegen de kampioen zetten als de uitdager beweert dat de kampioen bang is dan is het einde zoek. Dan zijn kampioensbanden niks meer waard, Nogmaals cro cop doet goede dingen maar hij moet eerst maar eens aantreden tegen kharitanov of voor de tweede maal tegen Nog zet hij dan een goed resultaat neer dan kan ie naar Fedor gaan om een afranseling te krijgen , ik zou hem ook wel tegen mark hunt willen zien, als hunt nu gaat schreeuwen dat fedor bang voor hem is betekent het dan dat hij ook meteen in de rij mag staan? bovendien denk ik dat cro cop niet langs hunt komt in een mma wedstrijd... Crocop is goed maar hij wil zijn title shot forceren met een grote mond en als ze daar aan toe geven vind ik dat een slechte zaak...

  23. #23
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam Baby!
    Posts
    4.992
    vCash
    126000

    Default

    Fedor all the way!!!

    Fedor is ongeslagen in Pride.........Dat kan niet iedereen zeggen!!!
    Ik voel me helemaal ....boven Jan!

  24. #24
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    jay = correct en ik zie cro cop hem niet verslaan (maar voor alles is een eerste keer)

  25. #25
    Jochem Guest

    Default

    Die boks-vergelijking van Nicky vind ik wel een goede..... Cro-cop verdient de kans indd niet. Hij verliest van Nog en wordt knockout gemept door randleman for gods sake. Ik ben wel blij dat hij de kans krijgt, kan Fedor laten zien dat je meer dan een grote bek nodig hebt

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •