MIXFIGHT.COM
NOG GEEN LID?
MELD JE HIER GRATIS AAN!
Page 10 of 11 FirstFirst ... 67891011 LastLast
Results 226 to 250 of 266
  1. #226
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by mb79
    ja dus.
    over de herhalingen op mma-tv
    Advertentie door Mixfight.nl
    Advertentie van Mixfight


  2. #227
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    over de herhalingen op mma-tv

  3. #228
    Join Date
    Mar 2005
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Quote Originally Posted by Guile
    Quote Originally Posted by Anonymous
    is allemaal in scene gezet man
    mooi acteerwerk
    tja, wie schiet daar iets mee op dan?


    :?
    ik heb het dus over die partij met hoost,
    waarom zou sapp anders niet komen opdagen?

    ja, dat vraagt hoost zich ook af denk ik


    zegt toch echt dat hij dit nog nooit heeft mee gemaakt


    en aerts gooit er nog ff wat acteerwerk op 'ik heb sinds schilt bijna niet meer getraind' zegt ie

    nou mooi plot


    grisham zou er zijn hoedje voor af nemen

  4. #229
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Enschede
    Posts
    661
    vCash
    126000

    Default

    maar denk toch niet dat earts echt liegt,want hij is niet zo'n kerel die overal om gaat liegen......

    maar ik denk wel dat hij niet wedstrijd gericht heeft getraind en vooral niet op hoost .....

    maarjah

  5. #230
    Join Date
    Dec 2004
    Posts
    2.485
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jesuz sorry hoor hoe kan je nou als jurylid een besllissing geven aan Remy echt drama zeker weer die jappies. JErome vocht een goede partij domineerde met stoten en liet remy alle hoeken van de ring zien echt schandalig
    kom net thuis, guest is helemaal correct!!!!

  6. #231
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Twente
    Posts
    453
    vCash
    126000

    Default

    @ Impulse
    Thnx voor de uitslagen! 8-)
    If life's a Bitch, then I'm life

  7. #232
    Join Date
    Oct 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    738
    vCash
    126000

    Default

    Wat is er gebeurt met Sapp??????
    HITOTSU! KEKKI NO YU O IMASHIMURU KOTO!
    REFRAIN FROM VIOLENT BEHAVIOR!

  8. #233
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Nou,mensen..ik vondt het een grandioos spectakel!!!!!

    Zonder twijfel!!!

  9. #234
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    19.536
    vCash
    186856

    Default

    Was met Bert naar de Arena. Als hij had geweten dat Peter zou vechten had ie dat natuurlijk nooit gedaan. Hij moest het ook horen via ons (Justi). Is toen op stel en sprong naar beneden gesprint om Peter bij te staan
    Door Wustenberg was niet echt een verklaring gegeven. Alleen dat hij bang de Arena had verlaten... :roll:

  10. #235
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Geloof niet dat het acteerwerk is geweest.
    Respect voor Aerts dat hij zo de ring instapt, en ook respect voor Rutz dat hij deze vervanging zo heeft weten te regelen. De wedstrijd is er op papier niet slechter van geworden.

    Jammer van de hand van Manhoef waardoor hij niet verder kon.
    Jammer dat er ook meteen gefloten moet worden als Remy Jerome niet ko slaat of andersom, idemdito bij Hoost en Aerts. Tuurlijk zie ik ook graag dat spektakel, maar om nu te fluiten als dat uitblijft.

    Sem Schilt zijn pot viel me eigenlijk het meeste tegen van de avond. Erg jammer dat hij na afloop niet het applaus kreeg wat hij verdiend gezien zijn eerdere prestaties.

  11. #236
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Amsterdam
    Posts
    436
    vCash
    126000

    Default

    De partij van Sem was wel een tegenvallertje vond ik.. De rest van de wedstrijden waren ook niet het einde.. De KO's van Bregy waren wel tof, en de eerste partij van Ignashov 8-)
    Verder moet het sjakie publiek echt nokken met dat irritante gefluit

  12. #237
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by p diddy
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jesuz sorry hoor hoe kan je nou als jurylid een besllissing geven aan Remy echt drama zeker weer die jappies. JErome vocht een goede partij domineerde met stoten en liet remy alle hoeken van de ring zien echt schandalig
    kom net thuis, guest is helemaal correct!!!!
    ik ben fan van le banner maar de partij was toch voor remy bleef scoren met trappen ook in zijn achteruit

  13. #238
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    We zijn net terug uit de arena.... damn wat ontzettend cool om zo'n gala vlak bij de ring mee te mogen maken. Wat een moment... bob sapp staat ingetaped en wel keihard te schreeuwen dat ie niet gaat vechten.... simon en een heel leger jappen gaan helemaal uit hun pan. Vragen ze eerst Leko om te vechten, maar die wilde niet. Halen ze Aerts uit zn commentaarstoel. Aerts wat heen en weer bellen, en uiteindelijk accepteert ie de partij. Aerts vocht uiteindelijk in Sem's broekje, geweldig. Leko neemt Aerts' plekje over achter de microfoon, wat een prachtige ppv moet dat zijn.

    Heb trouwens Reinout Oerlemans even uitleg gegeven; heb m meteen even naar mixfight verwezen, kijken of ie zich gaat registreren

    Wat de partijen betreft..... tsja. Drago luisterde niet en liet zich inpakken door Ray die subliem vocht. Hoost vs Aerts was nauwelijks een wedstrijd, maar goed dat kun je nou niet echt verwachten als je iemand uit t publiek plukt. Lloyd stelde zwaar teleur, de beslissing van Jerome vs Remy vond ik erg vaag. Maar Joerie vs Dekkers was super. Ramon had niets in te brengen, totdat hij halverwege de 2e ronde ineens een linkse hoek eruit knalde. Joerie even aangeslagen, maar komt meteen terug met een rechtse knie, en Ramon ook 8 tellen. Jammer dat we Ramon niet in zn toptijd hebben gezien. Maar Joerie zette een toppartij neer. Bregy heeft me ook positief verbaasd, hij had enkele slechte partijen gevochten maar hij heeft nu echt een goede indruk gemaakt. Iggy liet echt weer zien dat hij super wispelturig is... eerst een wereldpartij neerzetten en daarna geen deuk in een pakje boter slaan.... zo vreemd. Marieke heeft overigens wel zijn shirt gekregen... echt vet cool.

    Maar goed, Roy gaat een supermooi verslag maken..... ik ga nog even wat bitterballen frituren want we hebben de hele avond nog niets gegeten :s

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  14. #239
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    1.993
    vCash
    126000

    Default

    Hunter, heb jij wel meegekregen dan waarom Sapp niet wilde vechten?

  15. #240
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Heemskerk!
    Posts
    10.283
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Shytown
    Hunter, heb jij wel meegekregen dan waarom Sapp niet wilde vechten?
    de echte reden zal wel nooit boven water komen, maar ik hoorde gisteren al dat het behoorlijk wat moeite heeft gekost om sapp naar amsterdam te krijgen. Iets met angst of zo. Hij scheen ook een heel leger aan psychologen bij zich te hebben, en vandaag kwam hij zijn hotel ook veel te laat uit. Hij had er dus waarschijnlijk nooit echt trek in gehad. In Japan zou het het misschien nog wel gedaan hebben omdat hij dan nog een paar honderd ruggen aan reclames in kon gaan lullen, maar da's hier natuurlijk niet zo. Anyways... wat nu precies de reden was weet ik dus ook niet

    'If you can't teach it, you don't know it'
    Bushido Heemskerk | Judo en Braziliaans Jiu Jitsu

  16. #241
    Join Date
    Dec 2004
    Location
    Siebengewald
    Posts
    2.760
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by p diddy
    Quote Originally Posted by Anonymous
    Jesuz sorry hoor hoe kan je nou als jurylid een besllissing geven aan Remy echt drama zeker weer die jappies. JErome vocht een goede partij domineerde met stoten en liet remy alle hoeken van de ring zien echt schandalig
    kom net thuis, guest is helemaal correct!!!!
    Nee ik vond het een draw!

  17. #242
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    Ben vanavond ook in de Arena geweest maar bij thuis komst toch wat gemende gevoelens!! partij van Bonjansky tegen Le Banner had naar mijn idee nooit een overwinning van Bonjansky mogen zijn........de partij van Hoost tegen Aerts leek inderdaad wel een demonstratie partij.......Mes vocht weer geweldig maar wat had het mooi geweest als Mes en Dekker tegen elkaar hadden gevochten in de tijd dat Ramon op zijn best was....maar toch ongelofelijk veel respect voor die man!! de ervaring druipt er af, vond het heel mooi dat Joeri hem bedankte voor deze partij...ga er maar aan staan!! Joeri staat toch tegen een legende!!! Volgend jaar maar weer een kaartje kopen!!!

  18. #243
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    even voor alle duidelijkheid, Aerts was heel de tijd op het VIP terras te bespeuren, niet ver van waar ik zat, en was wel degelijk op het laatste moment opgeroepen, hij liep zelfs naar de ring om rene rooze te laten omroepen om naar beneden te komen, sorry hoor maar dat is niet in scene gezet, want zo bereid je geen partij voor.

  19. #244
    Join Date
    Feb 2005
    Posts
    53
    vCash
    126000

    Default

    Quote Originally Posted by Thomasmurda
    .... Verder moet het sjakie publiek echt nokken met dat irritante gefluit
    Helemaal mee eens. Was een top avond, goede sfeer en dan heel jammer dat een stelletje randdebielen (heb er geen andere woorden voor) zich van hun slechte kant laten zien
    Lekker, LIVE in oa Japan en wat gaan die mafkezen doen, matten op de tribune.
    Dan kan je echt trots op jezelf zijn :!: :!: :!:

    Verder een aantal zeer leuke partijen gezien. Wat een moordend tempo van Drago en Starring. Starring verdient gewonnen (ondanks dat ik een enorme Drago fan ben)
    Osu !!!

  20. #245
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    24.858
    vCash
    126000

    Default

    ben ik de enige of vragen meer mensen zich af wat die John Delgado daar nou deed? vind dat nou niet echt een hoogvlieger!! vond echt dat je aan Rodney kon merken dat ie tegen een mindere tegenstander stond!! hij kwam ook niet lekker in de partij..........ik heb dan echt zo iets van loopt er in Nederland geen betere vechters rond die een kans op dat niveau verdienen??

  21. #246
    Join Date
    Aug 2004
    Posts
    19.397
    vCash
    126265

    Default

    Weet iemand of Ramon Dekkers voor aanvang van zijn partij soms geblesseerd was aan z'n rechterhand? Het viel me op dat hij er zo goed als geen één stoot mee gaf.

    Het was overigens een vreemd wisselvallig publiek: veel fluitconcerten (zo te zien licht dat fluiten dus niet altijd aan grondgevechten), boegeroep, en zelfs nog relletjes in de 2e ring. Maar ook een weergaloze verwelkoming van bijvoorbeeld Bonjasky en LeBanner. En na de hoofdpartij bleef echt iedereen nog zitten om van Drago vs Staring te genieten (top gevochten trouwens Ray!).

    Ik stond er van te kijken dat Sapp niet vocht, maar Aerts als vervanger maakte dat meer dan goed, ook al was de partij op zich niet echt geweldig. Maar om een keer live Aerts vs Hoost meegemaakt te hebben... super gewoon .

    Ook nog nergens genoemd zie ik, maar Candy Dulfer deed de opening van het evenement van het 2e gedeelte (televisie gedeelte). Gaaf .

    Al met al vielen de echte hoofdpartijen wat tegen en zat het vuurwerk vooral in wat andere partijen. Toch een indrukwekkend evenement, waarvan ik blij was dat ik het dure kaartje gekocht had .

  22. #247
    Join Date
    Jan 2005
    Posts
    356
    vCash
    126000

    Default

    leuk gala, super line up, respect!

    wat wel jammer was is dat de partijen waar ik het meest van verwacht had, het minst leuk waren. denk combinatie van te hoge verwachtingen en vechters die alleen nog voor het geld vechten en niet meer om te winnen.

    waren wel een hoop dingen slecht geregeld.
    parkeergarage die vol zit wat nergens duidelijk gemaakt wordt.
    veel te lange rij voor de deur.
    mensen die alleen maar voor je neus langs lopen het hele gala lang!
    mensen die gaan staan tijdens partijen en blijven staan tot je ze vraagt om te zitten. alsof je dat zelf niet kan bedenken?!
    vond het ook wel jammer dat de ene beslissing nog niet bekend was of de volgende partij werd al omgeroepen...
    pre fight interview zou een leuke extra zijn.

    het diepte punt was wel toen een presentatrice van k-1 iets op haar hoofd gegooid kreeg... kan alleen in Nederland..
    UFC 52 - On Sale Now @ www.mma-dvd.com

  23. #248
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    VIANEN
    Posts
    1.810
    vCash
    37639

    Default

    Heb me geweldige vermaakt, zelden zo veel geluid gehoord bij opkomsten van vechters!! mooiste moment was eigenlijk dat ze vertelde dat sapp niet vocht maar dat ze een vervanger hadden gevonden,,, ik en me maatjes allemaal gokken wie ze dan gevonden zouden hebben, en toen de naam aerts viel stond de zaal echt ff op zijn kop!!

    En echt super zonde van melvin!!!

  24. #249
    Join Date
    Dec 2005
    Posts
    528
    vCash
    126000

    Default

    Net pas terug uit de Amsterdam Glasbak en kook nog steeds na van het werkelijk onterende gedrag van het grote aantal kuipstoelkrijgers dat het gore lef heeft om mensen die wél in de ring durfen te gaan staan uit te fluiten.
    Kennelijk verwacht men in NL dat je als je:

    A.) compleet overklast wordt (Lloyd van Dams) je jezelf maar even KO moet laten slaan/trappen voor het vermaak van het publiek;

    B.) in een mindere periode zit (Remy) het geen goed idee mag vinden om een slugfest aan te gaan met Jerome le Banner;

    C.) Onvoorbereid op elkaar, op de afscheidspartij van de één elkaar duidelijk ontziet, uit dank voor het gebaar van de één (Hoost vs Aerts) en bij gebrek aan voorbereiding (Aerst vs Hoost), het moet accepteren dat je wordt uitgefloten.

    Ik heb me kapot zitten schamen op de tribune voor de ééncellige, fight-professors die al fluitend lieten zien dat NL haar kampioenen niet waard is. Stuitend, misselijkmakend en getuigend van een totaal gebrek aan inzicht, waardigheid en enige mate van klasse. Te laat geaborteerden van NL: BEDANKT!!!!
    "I hope you've bet on me cuz this is going to last about diez secundos baby!"

  25. #250
    Join Date
    Aug 2004
    Location
    Somewhere over the rainbow
    Posts
    15.737
    vCash
    126000

    Default

    eh...... hoe vond je de rest van het gala?

    maar je hebt gelijk over dat fluiten. was niet echt wat je zegt netjes........
    Als judo makkelijk was had het wel voetbal geheten.

Tags for this Thread

Bookmarks

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •